Άφιξη!

zen rider

suzuki volusia
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
kostis
Μοτό
suzuki volusia 2002
Φίλε μου πραγματικά δε νομίζω ότι με ένα μόλις χρόνο οδήγησης μπορώ να μοιραστώ κάποια ουσιαστική πληροφορία, όλα μου φαίνονται νέα στον κόσμο του δικυκλισμου. Αν είναι να μεταφέρω την προσωπική μου εμπειρία με τις δύο μηχανές θα πω ότι:

1) Το CB500X είναι ιδανικό μηχανάκι για ξεκίνημα. Δεν έχει το γκάζι να σε φοβίσει, συγχωρεί λάθη, είναι πολύ γραμμικό και ευκολοδήγητο. Έχει μέση κατανάλωση 3.8 λίτρα/100χλμ μετρημένο στην αντλία κι είναι ιδανικό για την πόλη! Τα θετικά του γίνονται πολύ γρήγορα και αρνητικά όμως...εγώ με εμπειρία μόλις μερικών μηνών (κι ενώ είχα να καβαλήσω έστω και ποδήλατο για πάνω από είκοσι χρόνια) βρήκα το γκάζι πολύ περιοριστικό σε εθνική δικάβαλο ή φορτωμένο (κάνω moto-camping οπότε μιλάμε για το πολυ 20 κιλά φόρτωμα). Εκεί το μηχανάκι κουράζεται και το καταλαβαίνεις. Εμένα προσωπικά πονάει η ψυχή μου να ζορίζω τα μηχανήματά μου οπότε σε παρατεταμένο ταξίδι στις 6500-7000 χλδες στροφές το μηχανάκι ταλαιπωριέται ή έτσι ένιωθα εγώ...η αγορά μεγαλύτερου κυβισμού γίνεται μονόδρομος αν θες να κάνεις ταξίδια. Τα φρένα του επίσης ποτέ δεν μου δημιούργησαν την αίσθηση της ασφάλειας...είναι βέβαια ικανοποιητικά για τις ταχύτητες της μηχανής αλλά σε καμιά περίπτωση δεν σου εμπνέουν εμπιστοσύνη.

2) To V-STROM έχει αυτή την παραπάνω δύναμη που έψαχνα στην εθνική. Επίσης είναι πολύ καλύτερα ζυγισμένη μηχανή από το CB! Οπτικά σαν μέγεθος με φόβισε στην αρχή σε σχέση με το CB και το βάρος της είναι σίγουρα αισθητά μεγαλύτερο από το Honda αλλά πραγματικά σε μόλις μία ώρα οδήγησης δεν το ξανασκέφτηκα! Στην πόλη περνάω ακριβώς εκεί που θα περνούσα και με το CB, ενώ κι η κατανάλωση είναι ελάχιστα μεγαλύτερη στα 4,5 λίτρα/100χλμ πάντα στην αντλία και πάντα με χαλαρή οδήγηση που είναι ούτως ή άλλως το στυλ οδήγησης μου (αλλαγές στις 4,500 χλδες στροφές και να με περνάνε τα παπάκια στα φανάρια δηλαδή χαχαχα). Το V-STROM έχει πολύ καλύτερα φρένα για μένα αν και ξέρω ότι γενικά θεωρείται ένα από τα αδύνατα σημεία του. Κι οι δύο μηχανές είναι budget οπότε η ανάρτηση τους είναι τελείως βασική, προσφέρουν μια τυπική άνεση στην πόλη και ένα ανεκτό στρίψιμο σε στροφιλίκια αν και πραγματικά οι δυνατότητες μου ως οδηγού είναι που περιορίζαν το στρίψιμο και το πλάγιασμα σε επαρχιακό δίκτυο με στροφές κι όχι οι αναρτήσεις των μηχανών...

Σε κάθε περίπτωση αν γύρναγα το χρόνο πίσω ΔΕΝ θα αγόραζα το CB. Έχασα χρήματα από την αγοροπωλησία του και ότι έμαθα σε αυτό θα μπορούσα να το έχω μάθει και πάνω στο SUZUKI που σίγουρα θα το κρατήσω πολύ περισσότερο.
Υ.Γ. Έδω και μια εβδομάδα έβαλα τα Pirelli Scorpion Trail 2 και πραγματικά με έχουν κάνει καλύτερο οδηγό! Η μηχανή πέφτει στις στροφές μόνη της και πραγματικά έχει μια σπορ αίσθηση που σου εμπνέει σιγουριά!
Αυτη την πρωτη αισθηση ηθελα φιλε, που ειναι ξεκαθαρη και κρυσταλλινη και μονο εσυ μπορουσες να την δωσεις. Ευχαριστω που την μοιραστηκες μαζι μας.
Οταν νοιωσεις πιο ετοιμος, ανοιξε ενα θεμα με την γνωμη σου. Νομιζω οτι θα ενδιαφερει πολλους.
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
Αυτη την πρωτη αισθηση ηθελα φιλε, που ειναι ξεκαθαρη και κρυσταλλινη και μονο εσυ μπορουσες να την δωσεις. Ευχαριστω που την μοιραστηκες μαζι μας.
Οταν νοιωσεις πιο ετοιμος, ανοιξε ενα θεμα με την γνωμη σου. Νομιζω οτι θα ενδιαφερει πολλους.
Η αλήθεια είναι ότι είμαι λευκό χαρτί και οπότε η γνώμη μου αν είναι χρήσιμη για κάποιους, αυτοί θα είναι αντίστοιχα άπειρα άτομα στα πρώτα τους βήματα σαν εμένα. Εννοώ πως αν κάποιος π.χ. έχει οδηγήσει το tracer ή το GS και διαβάσει μετά από εμένα ότι το V-STROM νιώθω ότι έχει καλά φρένα, ε θεωρώ απλά θα γελάσει. Αλλά αναλογικά αυτή είναι μεγάλη διαφορά για εμένα μεταξύ των δύο μηχανών, έχοντας μόνο αυτή την οδηγική εμπειρία. Όπως επίσης το γεγονός ότι η V-STROM είναι το ίδιο ακριβώς διαχειρίσιμη (και εύκολη!) στην πόλη και στις μανούβρες όσο και το CB, γεγονός που δε θα το φανταζόμουν ποτέ. Γενικά το CB σε αφήνει πολύ γρήγορα με μια αίσθηση ότι θες κάτι παραπάνω και φαντάσου ότι αυτό προέρχεται από έναν άνθρωπο που δεν τον ενθουσιάζει γενικά η ταχύτητα ούτε την αποζητάει ως μέσο αύξησης αδρεναλίνης...
Χαίρομαι αν δυνητικά στο μέλλον βοηθήσει κάποιον αυτή μου η αναφορά, αν και αυτή είναι η δική μου πραγματικότητα και μπορεί να διαφέρει με κάποιου άλλου.
 
Top Bottom