Άφιξη!

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαι ο Δημήτρης, ενας τύπος που πέρυσι στα 36α γενέθλια του, έκανε το καλύτερο δώρο στον εαυτό του..δίπλωμα οδήγησης μηχανής κι ένα cb500x για να αρχίσει την περιπέτεια! Μετά από ένα χρόνο συλλογής εμπειριών, η περιπέτεια συνεχίζεται αισίως με ένα νεοαποκτηθέν V-Strom 650 του 2020 και συνεπώς σας χαιρετίζω όλους και καλώς σας βρήκα!
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Καλές βόλτες να ευχηθείτε παρακαλώ! Χαχα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλώς όρισες.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλώς όρισες Δημήτρη...!:ok:
Και καλές βόλτες!
 

tasosbob

Μέλος
Περιοχή
Εδεσσα
Όνομα
Τασος
Μοτό
Honda Transalp 650
Καλώς τον......ομοιοπαθής και εγώ στα 36 με έγκυο γυναίκα πήρα το transalp!!!!!!!
 
Reactions: Gus

zen rider

suzuki volusia
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
kostis
Μοτό
suzuki volusia 2002
Καλες βολτες !
Οταν μπορεσεις γραψε μας την γνωμη σου για τα δυο αυτα μηχανακια.
 

mimakos

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI V-STROM 650 2020
KAWASAKI KLE 500 1999
Καλες βολτες !
Οταν μπορεσεις γραψε μας την γνωμη σου για τα δυο αυτα μηχανακια.
Φίλε μου πραγματικά δε νομίζω ότι με ένα μόλις χρόνο οδήγησης μπορώ να μοιραστώ κάποια ουσιαστική πληροφορία, όλα μου φαίνονται νέα στον κόσμο του δικυκλισμου. Αν είναι να μεταφέρω την προσωπική μου εμπειρία με τις δύο μηχανές θα πω ότι:

1) Το CB500X είναι ιδανικό μηχανάκι για ξεκίνημα. Δεν έχει το γκάζι να σε φοβίσει, συγχωρεί λάθη, είναι πολύ γραμμικό και ευκολοδήγητο. Έχει μέση κατανάλωση 3.8 λίτρα/100χλμ μετρημένο στην αντλία κι είναι ιδανικό για την πόλη! Τα θετικά του γίνονται πολύ γρήγορα και αρνητικά όμως...εγώ με εμπειρία μόλις μερικών μηνών (κι ενώ είχα να καβαλήσω έστω και ποδήλατο για πάνω από είκοσι χρόνια) βρήκα το γκάζι πολύ περιοριστικό σε εθνική δικάβαλο ή φορτωμένο (κάνω moto-camping οπότε μιλάμε για το πολυ 20 κιλά φόρτωμα). Εκεί το μηχανάκι κουράζεται και το καταλαβαίνεις. Εμένα προσωπικά πονάει η ψυχή μου να ζορίζω τα μηχανήματά μου οπότε σε παρατεταμένο ταξίδι στις 6500-7000 χλδες στροφές το μηχανάκι ταλαιπωριέται ή έτσι ένιωθα εγώ...η αγορά μεγαλύτερου κυβισμού γίνεται μονόδρομος αν θες να κάνεις ταξίδια. Τα φρένα του επίσης ποτέ δεν μου δημιούργησαν την αίσθηση της ασφάλειας...είναι βέβαια ικανοποιητικά για τις ταχύτητες της μηχανής αλλά σε καμιά περίπτωση δεν σου εμπνέουν εμπιστοσύνη.

2) To V-STROM έχει αυτή την παραπάνω δύναμη που έψαχνα στην εθνική. Επίσης είναι πολύ καλύτερα ζυγισμένη μηχανή από το CB! Οπτικά σαν μέγεθος με φόβισε στην αρχή σε σχέση με το CB και το βάρος της είναι σίγουρα αισθητά μεγαλύτερο από το Honda αλλά πραγματικά σε μόλις μία ώρα οδήγησης δεν το ξανασκέφτηκα! Στην πόλη περνάω ακριβώς εκεί που θα περνούσα και με το CB, ενώ κι η κατανάλωση είναι ελάχιστα μεγαλύτερη στα 4,5 λίτρα/100χλμ πάντα στην αντλία και πάντα με χαλαρή οδήγηση που είναι ούτως ή άλλως το στυλ οδήγησης μου (αλλαγές στις 4,500 χλδες στροφές και να με περνάνε τα παπάκια στα φανάρια δηλαδή χαχαχα). Το V-STROM έχει πολύ καλύτερα φρένα για μένα αν και ξέρω ότι γενικά θεωρείται ένα από τα αδύνατα σημεία του. Κι οι δύο μηχανές είναι budget οπότε η ανάρτηση τους είναι τελείως βασική, προσφέρουν μια τυπική άνεση στην πόλη και ένα ανεκτό στρίψιμο σε στροφιλίκια αν και πραγματικά οι δυνατότητες μου ως οδηγού είναι που περιορίζαν το στρίψιμο και το πλάγιασμα σε επαρχιακό δίκτυο με στροφές κι όχι οι αναρτήσεις των μηχανών...

Σε κάθε περίπτωση αν γύρναγα το χρόνο πίσω ΔΕΝ θα αγόραζα το CB. Έχασα χρήματα από την αγοροπωλησία του και ότι έμαθα σε αυτό θα μπορούσα να το έχω μάθει και πάνω στο SUZUKI που σίγουρα θα το κρατήσω πολύ περισσότερο.
Υ.Γ. Έδω και μια εβδομάδα έβαλα τα Pirelli Scorpion Trail 2 και πραγματικά με έχουν κάνει καλύτερο οδηγό! Η μηχανή πέφτει στις στροφές μόνη της και πραγματικά έχει μια σπορ αίσθηση που σου εμπνέει σιγουριά!
 
Top Bottom