Έκθεση μοτοσυκλέτας, 18-22 Απριλίου, Κέντρο Ξιφασκίας(Δυτικό Αεροδρόμιο)

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λεπόν.

Σοκ με το που μπήκα, τα κορίτσια δεξιά ήταν... στο ύψος μου. Τα λιγούρια με τις τσίτσιδες και το Μ1 είχαν πλάκα επίσης.

Κατά τα λοιπά, αφού καβάλησα ότι μου άρεσε...

Το Leoncino είναι ΑΠΙΘΑΝΑ συμπαθητικό.
Όπως και το Z900RS πως το λένε το νεορετρό. Σλουρπ μιαμ μιαμ. Αν και, τι είχες Γιάννη, τι είχα Panda, ΠΟΛΥ μαλακό πίσω.

Απορώ ακόμα πόσο πολύ με χαλάει το tracer 900. Το βλέπω και μου αρέσει, τώρα μου αρέσει περισσότερο με το λιφτινγκ, ειδικά το GT. Κάθομαι επάνω και η σέλα μου "κόβει" τους προσαγωγούς. WTF. Συν το ότι βρίσκουν τα πόδια στα πίσω μαρσπιέ. Με μικρό παπούτσι Alpinestars, με μπότα θα είναι χειρότερα φαντάζομαι. Θα το οδηγήσω αύριο. ΘΕΛΩ να μου αρέσει και δεν μου κάθεται καλά. Το νέο τιμόνι πολύ καλύτερο πάντως και διόρθωσαν νομίζω λίγο την θέση των ποδιών.

Μιλώντας για αυτά που "θέλω" να μου αρέσουν, Duc 950... Την βλέπω και το μισό μοτοσικλετιστικό κάμα σούτρα περνάει από το μυαλό. Και μετά βλέπω αυτόν που ανέβηκε και η μηχανή από on-off έγινε low rider. Πόσα κιλά είσαι φίλε μου; "125" λέει. Εντάξει, ξέρω τι θα πείτε, χοντρός. Τέλος πάντων, εκτός από μαλακό, είναι στριμωγμένο στα πόδια. Γιατί, νομίζω ότι ακόμα και ο Πήγασος είναι πιο ευρύχωρος. Το ότι δεν μπορούσες να αγγίξεις την 1260, φίλοι ντουκατέοι, τεράστιο φάουλ.

Περίπου την ίδια θέση οδήγησης με την 950 έχει και το S1000XR το οποίο έχω οδηγήσει για λίγο και θεωρώ ότι είναι από τις καλύτερες μοτοσικλέτες στον δρόμο. Αν είσαι μέχρι 175εκ.

Και περνώντας στα "βολικά", όπως είπε ο Αλέκος, μαλάκα μου, ΟΛΟΙ σε BMW θα καταλήξουμε. Ανεβαίνεις επάνω στο 1200GS-ADV με την σέλα σωστά ρυθμισμένη, δηλαδή στην ψηλή της θέση και... Ναι. Χέρια πόδια εκεί που πρέπει, ο κώλος σου πατάει όλος σε μαξιλάρι, δεν σε "κόβει" τίποτα, δεν σε ενοχλεί τίποτα. Και μην το γελάμε το "δεν σε ενοχλεί" γιατί κάτι που θα σε ξενίσει στο δίλεπτο, αν πας πέντε ώρες πορεία θα μετανιώσεις την ώρα και την στιγμή που καβάλησες.

Ομοίως το απερχόμενο F800GS ADV. Θε-σά-ρα. Σε αυτό βέβαια δεν μου άρεσε το μοτέρ, πολλοί κραδασμοί και λίγη δύναμη (σύγκριση με το fazer πάντα) και κάκιστη αεροδυναμική με βουητό από τον αέρα πριν πιάσεις τα 100.

Το νέο F850GS είναι επίσης μοτοσικλέτα που ήθελα να μου αρέσει. Εντάξει, εμφανισιακά σκίζει. Θέση οδήγησης απλά ΟΚ, την έκαναν σαν το μεγάλο, δηλαδή για να βολέψει κοντούς. Ρε παιδιά, ΑΣ ΜΗΝ ΒΟΛΕΥΕΤΑΙ Ο FRODO σε ένα μηχανάκι, για όνομα των αγίων όλων των θρησκειών δηλαδή. Μετά βλέπω την τιμή. Παρά κάτι ψιλά 18000 ευρώ. Και δεν έχει καν ρυθμίσεις στα καλάμια. Που είναι φτιαγμένα για άνθρωπο 85 κιλών. Δεν σχολιάζω άλλο.

Περίεργως συμπαθητικό το R1200RS. Το είχα καβαλήσει πάλι στατικά. Μου θυμίζει το fazer όπως το έχω κάνει με το ψηλό τιμόνι και με βάζει σε σκέψεις, είναι τελικά πιο άνετο ένα τέτοιο "ψηλής θέσης στριτ", γιατί τα πόδια φάνηκαν λίγο πιο "απλωμένα" από το Multi 950 ας πούμε (και από το fazer) ή ένα on-off στις πολλές ώρες σέλας; Κυρίως σε ότι αφορά την φόρτιση στην μέση. Δεν έχω καταλήξει.

Και, ακόμα μιά φορά, το 1090R ήταν το μηχανάκι που ανέβηκα και... Όλα κάνουν κλικ. Όλα όμως. Και περίεργο είναι ότι το 1290R είναι ΙΔΙΟ αλλά κάτι διαφορετικό έχει που δεν έχω καταλάβει τι, δεν μπορεί να είναι μόνο το σαγρέ ντεπόζιτο VS γυαλιστερό, κάτι με ξενίζει στο μεγάλο. Ίσως να θέλει το τιμόνι ένα τσικ πιο ψηλά; Πιο μπροστά; Δεν το έχω εντοπίσει ακόμα. Το ίδιο είπε και ο Αλέκος.

Συμπαθέστατο αλλά με ερωτηματικό στην άνεση το Vstrom1000. Είχαν μιά έκδοση με τριβάλιτσο. ΠΟΛΥ όμορφες βαλίτσες, σε αντίθεση με τις παλιές αλουμινίου. Κοντά στην μοτοσικλέτα (ΚΤΜ ακούει; δεν είναι δορυφόροι τα μπαγκάζια) όμορφες και έδειχναν καλοφτιαγμένες. Το κοιτάω μία. Δύο. Ρωτάω τον πωλητή, "πως ανεβαίνεις εδώ επάνω". Μου λέει όπως πήγες να κάνεις πριν. Δηλαδή να πατήσεις στο μαρσπιέ και να περάσεις από επάνω. Μόνο αν δεν κάθεται κάποιος πίσω. Δεν ανέβηκα τελικά, προτίμησα ένα που δεν είχε εξοπλισμό. Φαντάζομαι τι όμορφα θα είναι σε ταξίδι αυτό. Και προφανώς δεν κάνεις το σφάλμα να το πάρεις χωρίς κεντρικό σταντ. Και όταν λέω θα είναι όμορφα εννοώ το αντίθετο.

Και θα κλείσω με το ανέκδοτο της έκθεσης, μιλώντας για κεντρικό σταντ.

ΑΦΡΙΚΑ. Είναι τόσο ψηλά, ακόμα και η απλή έκδοση, που πρέπει να πατήσεις στο μαρσπιέ για να ανέβεις. Και όταν ανέβεις δεν έχει την "άπλα" του 1090R. Δεν είναι μακριά, αλλά θέλει κάτι να διορθώσεις (που δεν είχα χρόνο να το καταλάβω). Και όταν ανέβεις, δεν πατάς κάτω. Θα πρέπει πρώτα να την κατεβάσεις από το διπλό, μετά να ανέβεις επάνω. WTF. Διασκεδαστικό σε φάση έκθεσης, δεν ξέρω σε ταξίδι αν θα έβριζα από ένα σημείο και μετά. Η νέα οθόνη γυαλίζει ΠΟΛΥ και έβλεπα εμένα κυρίως. Αν είστε νάρκισσοι, το μηχανάκι που σας αποθεώνει. Η μαύρη ματ είναι απλά απίθανα όμορφη και δεν της το είχα από τις φωτό. Απίθανα όμορφη όμως. Τέλος πάντων, κάποια στιγμή "πρέπει" να την οδηγήσω.

Θα ξαναπάω αύριο γιατί έχω κλείσει στο MT days...
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η φετινη Εκθεση ηταν ακομη ενας καθρεφτης της γενικης καταστασης που υπαρχει στην Ελλαδαρα μας!
Τιποτα φρεσκο και εντυπωσιακο, αρκετα συρικνωμενη, αλλα ο κοσμος πολυς και διψασμενος για μοτο!

Καπ[οιες φωτο σκορπιες....για το καλο!





 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Παντου με στυλ....ο μουστακιας:inlove:




Αεκαρα....λεμεεεεε:ll:

Υποθέτω ότι φόραγε και τα ποδαναρια του για να μπει στον χώρο ...





Sent with post pigeon
 
Top Bottom