Έκθεση μοτοσυκλέτας 2022

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ευχαριστώ για την παρέα όλα τα παιδιά που βρεθήκαμε και ελπίζω την επόμενη να δούμε καλύτερη έκθεση από αυτή.

Κλείνω με ένα βιδεο του Ινδού βαγγ Ανζού

 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
gsmaniac Κώστα σε ευχαριστώ για τον κόπο σου και το φωτορεπορτάζ!!
Επίσης ευχαριστώ όλα τα μοντέλα που πόζαραν στις φωτος σου!

Για εμένα: Τενερε 700 world raid!! Και triumph scrambler 1200 gold line!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Να συμπληρωσω κι εγώ πως η μόνη αλήθεια είναι κάθε περισυ και καλύτερα!!

Βλέπεις την ψαλίδα των μεσαιων κυβικών με τα μεγάλα κυβικά και τις ακριβές τιμές να έχει ανοίξει στο θέμα ποιότητα σε τέτοιο βαθμό που αναρωτιέσαι αν ειναι η ίδια μάρκα..

Παλιά έβαζες δίπλα fazer 600 με fazer 1000 και έλεγες οκ δεν θα πάρω το 1000 λόγω ποιότητας αλλά επειδή θέλω καλύτερα γκάζια και λίγο καλύτερες ενδεχομένως αναρτήσεις.

Έβαζες ένα bandit 1250 δίπλα σε ένα 650 και έβλεπες διάφορες το μοτέρ, αλουμινένιο ψαλίδι πίσω αντί για σιδερένιο, 2 νίκελ κύκλους στο καντράν και λίγο καλύτερο πιο μεγάλο μπροστινό. Τελεια.

Τωρα βάζεις δίπλα ένα triumph tiger 660 sport σε ένα 1050 sport και ειναι όχι απλά η μέρα με τη νύχτα αλλά απελπισία.

Νόμιζα πως ένα 660 tiger sport θα είναι ένα σύγχρονο fazer 600 αλλά τελικά το fazer ήταν σκάλες ανώτερο. Μόνο τη πλαισιαρα του να σκεφτείς σε σύγκριση με τιυς σωλήνες του triumph και το όργανο του σε σχέση με το παιδικό παιχνιδάκι του triumph φτάνει.

Βάζεις ένα tracer 700 δίπλα στο tracer 900 και είναι σαν τον φτωχό αδερφό.

Στα λεφτά του εν τέλει σε σχέση ποιότητας σε ευρωπαικο το moto guzzi V85TT σίγουρα τα αξίζει τα 12 χιλιάρικα.

Ευχάριστη έκπληξη η CFmoto αλλά και η VOGE από τις Κινεζικές που μπήκαν ορεξατες και μπεσα αν βάλεις ένα cfmoto 800mt δίπλα στο triumph 660 tiger προσπαθείς να σκεφτείς για ποιο λόγο να πάρεις το triumph.

Βλέπεις το clx-700 sport στα 7 χιλιάρικα με τις brembo stylema και δίπλα ένα Yamaha mt07 φαίνεται φτωχός συγγενής!

Αν δε συνέλθουν οι μεγάλοι θα φάνε χοντρό στραπάτσο...

Για μένα αν θέλετε μοτοσυκλέτα στα 4 χιλιάρικα κούτα για καθημερινό και κοντινά ταξιδάκια αγοράστε bajaj dominar 400 στα 4 χιλιάρικα τζάμπα απορώ αυτή η μοτοσυκλέτα γιατί δε πουλάει.

Αν θέλετε γκάζια και ομορφιά στα 7 χιλιάρικα cfmoto clx700 sport και αν θέλετε για καθημερινό όμορφο scrambler λίγα κυβικα ένα voge 300 acx. Και όποιος θέλει κάτι σε τσοπερ λίγα κυβικά ένα royal enfield meteor 350. Η καλύτερη σέλα σε μηχανή που έχω δει χρόνια. Αρχοντας της βόλτας θα είναι..

Σε μοτοσυκλέτα στα 10 χιλιάρικα cfmoto 800mt touring αλλά να σαι 1.80+, στα 12 χιλιάρικα moto guzzi V85TT στα 14 tracer 900gt με τις ημιενεργητικες. Και στα 16 χιλιάρικα husqvarna Norden πάλι 1.80+

Αυτά ξεχώρισα κάτι άλλο δεν θα μου έκανε κλικ να βγάλω πορτοφόλι. Μιζέρια σε υλικά και ποιότητα τα περισσότερα ειδικά κάτι Honda καληνύχτα..

Κρίμα που έλειπαν suzuki kawasaki να κρσταγαν ίσως λίγο ψηλά την σημαία των Γιαπωνέζων.

BMW και ducati οκ δύναμη στα 20 χιλιάρικα οποίος έχει.

Ξέχασα να αναφέρω την aprilia που κι αυτή στα μεσαία κυβικά με τα 660 tuono και tuareg έχει κάνει σημαντικές εκπτώσεις από την aprilia που ξέραμε. Αν θυμάστε tuono επί Rotax με ψαλίδια κοσμήματα και τιμονοπλακες στολίδια ξεχάστε τα!!! Μόνο στα μεγάλα κυβικά ποια ενδεχομένως με τον V4 μόνο σοβαρή ποιότητα.
Τα πες όλα και με το παραπάνω! Ότι πιο αντιπροσωπευτικο έχω διαβάσει.

Μεγάλη απογοήτευση σήμερα, κυρίως γιατί οι περισσότερες μηχανές δεν άξιζαν τα λεφτά που ζητούσαν.. Και για ακόμα μια φορα πάρα πολύ μικρή έκθεση.

Το guzzi σήμερα το είδα με άλλο μάτι και το Norden πολύ ωραίο. Αν έφτανα στα 16 θα το κοίταγα σε σχέση με το αφρικα 1100 που ήμουν φανατικός.

Το tenere δυστυχώς ποιοτικά μου φάνηκε πολύ λίγο για τα 10.900 που κοστίζει.

Το Tuareg καλό αλλά κάτι έλλειπε.
 

Dakkar1983

WannaBe
Περιοχή
Αιγάλεω
Όνομα
Νικόλαος
Μοτό
BMW g 650 x challenge
Εγώ πιο πολύ χάρηκα που είδα παιδια από εδώ μέσα, που δεν είχα γνωρίσει από κοντά..παρά με την μιζέρια που ονόμασαν έκθεση μοτοσυκλέτας.
Οι Κινέζοι είναι σίγουρα η αυριανή δύναμη στον χώρο
Απογοήτευση από τους τζαπαν...κρίμα.

Έρχεται φωτορεπορτάζ και όχι μονο
Εγώ πιο πολύ χάρηκα που είδα παιδια από εδώ μέσα, που δεν είχα γνωρίσει από κοντά..παρά με την μιζέρια που ονόμασαν έκθεση μοτοσυκλέτας.
Οι Κινέζοι είναι σίγουρα η αυριανή δύναμη στον χώρο
Απογοήτευση από τους τζαπαν...κρίμα.

Έρχεται φωτορεπορτάζ και όχι μονο
Λυπάμαι που δεν μπορέσω να έρθω να σας γνωρίσω από κοντά.. :(και για μένα πιο πολύ αυτό είχε σημασία. Όσο για την έκθεση, ίσως να πάω και μόνος μού.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Τα πες όλα και με το παραπάνω! Ότι πιο αντιπροσωπευτικο έχω διαβάσει.

Μεγάλη απογοήτευση σήμερα, κυρίως γιατί οι περισσότερες μηχανές δεν άξιζαν τα λεφτά που ζητούσαν.. Και για ακόμα μια φορα πάρα πολύ μικρή έκθεση.

Το guzzi σήμερα το είδα με άλλο μάτι και το Norden πολύ ωραίο. Αν έφτανα στα 16 θα το κοίταγα σε σχέση με το αφρικα 1100 που ήμουν φανατικός.

Το tenere δυστυχώς ποιοτικά μου φάνηκε πολύ λίγο για τα 10.900 που κοστίζει.

Το Tuareg καλό αλλά κάτι έλλειπε.
Όπως ακριβώς το σκέφτομαι κ εγώ, τα είπες όπως είναι.
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Doc.DD χθες πήγα κυρίως για να δω το Aprilia και το Tenere δίπλα δίπλα ας πούμε και το θέμα μου ήταν ότι ακόμα και ένα budget των 12χιλ ευρώ δεν είναι πλέον αρκετό για να πάρεις μία πολύ ποιοτική μηχανή. Δυστυχώς πρέπει να ανέβεις στα 16.000 και πάνω και αυτό είναι αρκετά απαγορευτικό, τουλάχιστον για εμένα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα πες όλα και με το παραπάνω! Ότι πιο αντιπροσωπευτικο έχω διαβάσει.

Μεγάλη απογοήτευση σήμερα, κυρίως γιατί οι περισσότερες μηχανές δεν άξιζαν τα λεφτά που ζητούσαν.. Και για ακόμα μια φορα πάρα πολύ μικρή έκθεση.

Το guzzi σήμερα το είδα με άλλο μάτι και το Norden πολύ ωραίο. Αν έφτανα στα 16 θα το κοίταγα σε σχέση με το αφρικα 1100 που ήμουν φανατικός.

Το tenere δυστυχώς ποιοτικά μου φάνηκε πολύ λίγο για τα 10.900 που κοστίζει.

Το Tuareg καλό αλλά κάτι έλλειπε.
Στο κομμάτι του Tenere 700 θα πω πως έχω αντίθετη άποψη. Όταν εξετάζουμε και κρίνουμε μια μοτοσυκλέτα πρέπει να ελέγχουμε και το περιβάλλον του ανταγωνισμού που υπάρχει τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Η ποιότητα κατασκευής του είναι απολύτως συμβατή με τη τιμή του. Άσχετα από το τι μας αρέσει, τι μας ταιριάζει κτλ υπάρχουν και τα πραγματικά στοιχεία και οι πραγματικές υφές. Μου αρέσει και το Norden 901 και φυσικά όπως έχω καταθέσει γραπτώς εδώ μέσα πολλές φορές μου αρέσει ΠΟΛΥ το Tuareg 660.

Αν αφήσουμε στην άκρη όμως το "τι μας αρέσει" θα δούμε πως το Tuareg 660 στα 12.200 έχει τη καλύτερη τιμή στη κατηγορία σε σχέση με τη ποιότητα κατασκευής και αυτά που προσφέρει ως πακέτο. Σε σχέση με το Tenere 700 έχουμε μια διαφορά 1.300 ευρώ που τα βλέπεις. Και να θυμίσω για άλλη μια φορά πως το Tuareg 660 είναι μια μοτοσυκλέτα που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη, γιατί δε μου αρέσει να τα προσπερνάω αυτά. Νομίζω πως αδικείς το Tuareg 660 αν λες πως δεν βλέπεις ποιότητα κατασκευής.

Το Norden 901 από τα 16.500 ευρώ που ζητάει έχει μια απόκλιση 5.600 ευρώ, δηλαδή σχεδόν αγοράζω μαζί με το Tenere 700 και ένα CRF300L. Είναι διαφορά στη τιμή 35% σε ποσοστό που δεν τη βλέπω ούτε στη ποιότητα κατασκευής του ούτε στα πλαστικά του. Όμορφό ή πρωτότυπο design ναι, μέχρι εκεί όμως. Ποιο όμως είναι το ποιοτικό στοιχείο που το εκτοξεύει κατά 5,6 χιλιάδες ευρώ; Είναι μόνο η ψευδαίσθηση ότι 16,5 χιλιάδες άρα καλό. Όπως είπα μου αρέσει και αν άντεχε η τσέπη το έβλεπα γιατί μου άρεσε πολύ η καβάλα που είχα πάνω του. Μη λέμε όμως πως τα 10.900 του Tenere 700 είναι πολλά... σήμερα, όπως είναι διαμορφωμένη η αγορά.

Επίσης η ποιότητα κατασκευής της CRF1100L είναι σαφώς ανώτερη του Norden 901 με το ανάλογο αντίτιμο βέβαια. Η Αφρικάνα ειδικά στην έκδοση AS ανήκει στη premium κατηγορία μοτοσυκλετών, το Norden όχι. Η ποιότητα κατασκευής, οι βαφές, ο εξοπλισμός, τα ηλεκτρονικά όλα είναι σε ανώτερο επίπεδο στο Honda, αρκεί κανείς να θέλει ξεπερνάει κάποια στερεότυπα.

Value for Money -σήμερα- είναι το Tuareg 660, μένει να αρέσει σε κάποιον και να του ταιριάζει σε χρήση. Βρίσκω ότι είναι λίγο πιο ασφάλτινο από το Tenere 700 γιατί καθιστός είσαι λίγο πιο μέσα από ότι στο Tenere 700 και γιατί μου φάνηκε μάλλον πιο αναπαυτικό για ασφάλτινη χρήση. Προσωπικά θεωρώ πως η ποιότητα κατασκευής είναι ανώτερη αυτής του Norden 901.

Το World Raid μου δημιούργησε ανάμικτα συναισθήματα, περιμένω να δω αν αυτό που είδαμε είναι προπαρασκευαστικό μοντέλο ή αυτό που θα πουληθεί κανονικά. Είδα πως ήταν πολύ ωραία μελετημένο στο να προστατέψει το ογκώδες ντεπόζιτο του. Θα χαιρόμουν αν οι αναρτήσεις του πέρναγαν στα υπάρχοντα "απλά" μοντέλα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συγνώμη STF αλλά θα διαφωνήσω μάλλον σχεδόν σε όλα όσα έγραψες στο πάνω μήνυμα.

Καταρχήν αμφότερα tuareg και tenere κοστολογούνται όχι βάσει κόστους κατασκευής απ ότι φαίνεται αλλά βάσει ιδιαιτερότητας αγοράς. Είναι στην μόδα τώρα τα on-off αυτού του τύπου και τα κοπανάνε στις τιμές είναι τόσο απλό. Στη ποιότητα τους άμα τα δεί κάνα 990 θα αισθανθεί βασιλιάς!

Απόδειξη: Στο Piaggio Group συναντάμε το moto Guzzi 850TT. Ίδια τιμή με το tuareg. Βάλτα δίπλα δίπλα και να δούμε ποιό δικαιολογεί τα 12 χιλιάρικα. Κλάσεις μπροστά το Guzzi. Το Tenere έπρεπε να είχε 9 χιλιάρικα και το tuareg 10. Τα 2 χιλιάρικα παραπάνω πληρώνεις που είναι ΄΄ντακαρίσια΄΄. Γνώμη μου. Αυτή τη τιμή την έβγαλε το τμήμα marketing και όχι κοστολόγος πάντως σε διαβεβαιώ.

Πάμε παρακάτω. Η σύγκριση Norden με tenere είναι απλά άτοπη. Δεν έχουν επαφή ούτε σε μοτέρ, ούτε σε αναρτήσεις, ούτε σε ποιότητα πλαστικών, βαφής, ούτε φυσικά σε όργανα, σε διακόπτες πουθενά. Εγώ προσωπικά βλέπω πολύ πιο εύκολα τα 16 χιλιάρικα του Norden παρά τα 11 του tenere. Ας πούνε κι άλλοι τη γνώμη τους.

Ντάξει πάμε τώρα στα καλά!! Ποιότητα κατασκευής των Honda!! Καταρχήν οτιδήποτε σε Honda κάτω των 10 χιλιάδων είναι αστείο απλά να το βλέπεις. Τα Cfmoto και τα Voge φαίνονται LUX μπροστά τους! Απο εκεί και πάνω η Africa Ας πούμε είναι οκ. Βλέπεις βέβαια αυτό το υποπλαίσιο πίσω που θυμίζει DEXION και κάτι παθαίνεις. Όλοι όσοι είμασταν τουλάχιστον στην έκθεση συμφωνήσαμε πώς Yamaha και Honda έχουν κάνει μόνο βήματα πίσω και η ΚΤΜ-Husqvarna ήταν μια σχετική΄΄όαση΄΄ στη φτήνια που είδαμε στα Ιαπωνικά περίπτερα. Οι Κινέζοι πολύ καλύτερα απ ότι θα περίμενε ο μέσος αναβάτης, μέχρι και οι Ινδοί έχουν πάει μπροστά. Γιαπωνέζοι και triumph ειδικά στη μεσαία κατηγορία κυβικών μια τραγωδία απλά.. Ειδικά εφόσον έλειπαν οι Kawasaki-Suzuki.

Εξαιρέσεις για μένα Tracer 900 GT, R1 φυσικά και MT10 απο Yamaha και απο Honda άντε ένα Africa και το αστρόπλοιο το goldwing. Στις φτηνες σειρές κάτι tracer 700 Κάτι cbr650 καλαμαράκια τηγανητά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Στο κομμάτι του Tenere 700 θα πω πως έχω αντίθετη άποψη. Όταν εξετάζουμε και κρίνουμε μια μοτοσυκλέτα πρέπει να ελέγχουμε και το περιβάλλον του ανταγωνισμού που υπάρχει τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Η ποιότητα κατασκευής του είναι απολύτως συμβατή με τη τιμή του. Άσχετα από το τι μας αρέσει, τι μας ταιριάζει κτλ υπάρχουν και τα πραγματικά στοιχεία και οι πραγματικές υφές. Μου αρέσει και το Norden 901 και φυσικά όπως έχω καταθέσει γραπτώς εδώ μέσα πολλές φορές μου αρέσει ΠΟΛΥ το Tuareg 660.

Αν αφήσουμε στην άκρη όμως το "τι μας αρέσει" θα δούμε πως το Tuareg 660 στα 12.200 έχει τη καλύτερη τιμή στη κατηγορία σε σχέση με τη ποιότητα κατασκευής και αυτά που προσφέρει ως πακέτο. Σε σχέση με το Tenere 700 έχουμε μια διαφορά 1.300 ευρώ που τα βλέπεις. Και να θυμίσω για άλλη μια φορά πως το Tuareg 660 είναι μια μοτοσυκλέτα που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη, γιατί δε μου αρέσει να τα προσπερνάω αυτά. Νομίζω πως αδικείς το Tuareg 660 αν λες πως δεν βλέπεις ποιότητα κατασκευής.

Το Norden 901 από τα 16.500 ευρώ που ζητάει έχει μια απόκλιση 5.600 ευρώ, δηλαδή σχεδόν αγοράζω μαζί με το Tenere 700 και ένα CRF300L. Είναι διαφορά στη τιμή 35% σε ποσοστό που δεν τη βλέπω ούτε στη ποιότητα κατασκευής του ούτε στα πλαστικά του. Όμορφό ή πρωτότυπο design ναι, μέχρι εκεί όμως. Ποιο όμως είναι το ποιοτικό στοιχείο που το εκτοξεύει κατά 5,6 χιλιάδες ευρώ; Είναι μόνο η ψευδαίσθηση ότι 16,5 χιλιάδες άρα καλό. Όπως είπα μου αρέσει και αν άντεχε η τσέπη το έβλεπα γιατί μου άρεσε πολύ η καβάλα που είχα πάνω του. Μη λέμε όμως πως τα 10.900 του Tenere 700 είναι πολλά... σήμερα, όπως είναι διαμορφωμένη η αγορά.

Επίσης η ποιότητα κατασκευής της CRF1100L είναι σαφώς ανώτερη του Norden 901 με το ανάλογο αντίτιμο βέβαια. Η Αφρικάνα ειδικά στην έκδοση AS ανήκει στη premium κατηγορία μοτοσυκλετών, το Norden όχι. Η ποιότητα κατασκευής, οι βαφές, ο εξοπλισμός, τα ηλεκτρονικά όλα είναι σε ανώτερο επίπεδο στο Honda, αρκεί κανείς να θέλει ξεπερνάει κάποια στερεότυπα.

Value for Money -σήμερα- είναι το Tuareg 660, μένει να αρέσει σε κάποιον και να του ταιριάζει σε χρήση. Βρίσκω ότι είναι λίγο πιο ασφάλτινο από το Tenere 700 γιατί καθιστός είσαι λίγο πιο μέσα από ότι στο Tenere 700 και γιατί μου φάνηκε μάλλον πιο αναπαυτικό για ασφάλτινη χρήση. Προσωπικά θεωρώ πως η ποιότητα κατασκευής είναι ανώτερη αυτής του Norden 901.

Το World Raid μου δημιούργησε ανάμικτα συναισθήματα, περιμένω να δω αν αυτό που είδαμε είναι προπαρασκευαστικό μοντέλο ή αυτό που θα πουληθεί κανονικά. Είδα πως ήταν πολύ ωραία μελετημένο στο να προστατέψει το ογκώδες ντεπόζιτο του. Θα χαιρόμουν αν οι αναρτήσεις του πέρναγαν στα υπάρχοντα "απλά" μοντέλα.
Συμφωνώ ότι το Tuareg είναι όντως η καλύτερη επιλογή στη κατηγορία χρημάτων και για τέτοιου είδους μοτο.. Σε σχέση με το Tenere δηλαδή με κλειστά μάτια, βέβαια εδώ έχουμε και άλλα θέματα που μπορεί να σε κρατήσουν πίσω, όπως τα σχόλια πολλών για την δύναμη της αντιπροσωπείας/εξυπηρέτησης της Aprilia/Piaggio στην Ελλάδα κτλπ, εκεί η yamaha είναι δύναμη.

Όμως το Tenere για να το θεωρούσα προσωπικά Value for money θα το έβλεπα στα 9.000-9.500. Δεν έχω ιδέα τι παίζει από πίσω, πως τιμολογούνται κτλπ αλλά 10.900 με πονάνε να τα δώσω. Και στο λέω ειλικρινά ότι ήταν μηχανή που την σκεφτόμουνα αρκετά και ακόμα τη σκέφτομαι, αλλά σίγουρα δεν θα μαι χαρούμενος με το ποσό που ίσως καλεστώ να πληρώσω. Από την άλλη για το Tuareg δεν θα χα θέμα, αλλά με χαλάνε τα λόγια περί αντιπροσωπείας.
Επίσης αυτό που 12.200 μηχανή δεν έχει χειρολαβές συνεπιβάτη τραγικό. ( Έχει γίνει και σε πιο ακριβά τύπου Άφρικα και δεν καταλαβαίνω το γιατί )

Οπότε καταλαβαίνεις δεν έχει να κάνει τόσο με το χρηματικό σε σχέση με αυτά τα δύο.

Το Norden δεν ήξερα τη τιμή του.. Νόμιζα ότι έπαιζε στα 14.. Το είδα από μακριά, μου έκανε τεράστιο μπαμ στο μάτι, πήγα κάθησα και κούμπωσα..
CRF1100L AS άλλο εργαλείο αλλά πάμε σε άλλα λεφτά..
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Στο κομμάτι του Tenere 700 θα πω πως έχω αντίθετη άποψη. Όταν εξετάζουμε και κρίνουμε μια μοτοσυκλέτα πρέπει να ελέγχουμε και το περιβάλλον του ανταγωνισμού που υπάρχει τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Η ποιότητα κατασκευής του είναι απολύτως συμβατή με τη τιμή του. Άσχετα από το τι μας αρέσει, τι μας ταιριάζει κτλ υπάρχουν και τα πραγματικά στοιχεία και οι πραγματικές υφές. Μου αρέσει και το Norden 901 και φυσικά όπως έχω καταθέσει γραπτώς εδώ μέσα πολλές φορές μου αρέσει ΠΟΛΥ το Tuareg 660.

Αν αφήσουμε στην άκρη όμως το "τι μας αρέσει" θα δούμε πως το Tuareg 660 στα 12.200 έχει τη καλύτερη τιμή στη κατηγορία σε σχέση με τη ποιότητα κατασκευής και αυτά που προσφέρει ως πακέτο. Σε σχέση με το Tenere 700 έχουμε μια διαφορά 1.300 ευρώ που τα βλέπεις. Και να θυμίσω για άλλη μια φορά πως το Tuareg 660 είναι μια μοτοσυκλέτα που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη, γιατί δε μου αρέσει να τα προσπερνάω αυτά. Νομίζω πως αδικείς το Tuareg 660 αν λες πως δεν βλέπεις ποιότητα κατασκευής.

Το Norden 901 από τα 16.500 ευρώ που ζητάει έχει μια απόκλιση 5.600 ευρώ, δηλαδή σχεδόν αγοράζω μαζί με το Tenere 700 και ένα CRF300L. Είναι διαφορά στη τιμή 35% σε ποσοστό που δεν τη βλέπω ούτε στη ποιότητα κατασκευής του ούτε στα πλαστικά του. Όμορφό ή πρωτότυπο design ναι, μέχρι εκεί όμως. Ποιο όμως είναι το ποιοτικό στοιχείο που το εκτοξεύει κατά 5,6 χιλιάδες ευρώ; Είναι μόνο η ψευδαίσθηση ότι 16,5 χιλιάδες άρα καλό. Όπως είπα μου αρέσει και αν άντεχε η τσέπη το έβλεπα γιατί μου άρεσε πολύ η καβάλα που είχα πάνω του. Μη λέμε όμως πως τα 10.900 του Tenere 700 είναι πολλά... σήμερα, όπως είναι διαμορφωμένη η αγορά.

Επίσης η ποιότητα κατασκευής της CRF1100L είναι σαφώς ανώτερη του Norden 901 με το ανάλογο αντίτιμο βέβαια. Η Αφρικάνα ειδικά στην έκδοση AS ανήκει στη premium κατηγορία μοτοσυκλετών, το Norden όχι. Η ποιότητα κατασκευής, οι βαφές, ο εξοπλισμός, τα ηλεκτρονικά όλα είναι σε ανώτερο επίπεδο στο Honda, αρκεί κανείς να θέλει ξεπερνάει κάποια στερεότυπα.

Value for Money -σήμερα- είναι το Tuareg 660, μένει να αρέσει σε κάποιον και να του ταιριάζει σε χρήση. Βρίσκω ότι είναι λίγο πιο ασφάλτινο από το Tenere 700 γιατί καθιστός είσαι λίγο πιο μέσα από ότι στο Tenere 700 και γιατί μου φάνηκε μάλλον πιο αναπαυτικό για ασφάλτινη χρήση. Προσωπικά θεωρώ πως η ποιότητα κατασκευής είναι ανώτερη αυτής του Norden 901.

Το World Raid μου δημιούργησε ανάμικτα συναισθήματα, περιμένω να δω αν αυτό που είδαμε είναι προπαρασκευαστικό μοντέλο ή αυτό που θα πουληθεί κανονικά. Είδα πως ήταν πολύ ωραία μελετημένο στο να προστατέψει το ογκώδες ντεπόζιτο του. Θα χαιρόμουν αν οι αναρτήσεις του πέρναγαν στα υπάρχοντα "απλά" μοντέλα.
Δεν θα σχολιάσω περί Απρίλια και Τουαρέγκ μιας και δεν έχει τύχει να το δω από κοντά και δεν γνωρίζω περί Απρίλια.

Αλλά θα ήθελα να αναφέρω ότι πράγματι η Honda μοτοσυκλέτες και τα Nissan αμάξια χαρακτηρίζονται premium εδώ πάνω στη Σκανδιναβία και είναι ακόμη πιο ακριβά από Ελλάδα.
Τα Άφρικα πάνε σε όλες τις εκδόσεις 2000€ παραπάνω απ΄ότι Ελλάδα. Θα αγόραζα άφρικα αλλά δεν μου κανει το κλικ. Με χαλάνε τα πλαστικά και λεπτομέρειες που πέφτει το μάτι μου.

Αλλά επειδή τα τελευταία χρόνια έχουν περάσει ΚΤΜ και Husqvarna από τα χέρια μου αλλά και επειδή οδήγησα το Νορντεν 901 έχω την άποψη ότι δεν αξίζει τα λεφτά του.
Και πόσο μάλλον που κοστίζει 15.200€ εδω πάνω (εννοώ φτηνότερο από Ελλάδα) - και πάλι δεν με ενθουσίασε.

Αναρτήσεις κούτσουρο χωρίς πληροφόρηση και φουλ στο πλαστικό. Ναι ΟΚ όλες αυτου του είδους οι μοτοσυκλέτες είναι πλαστικές, αλλιώς πρέπει να πας σε στυλ σκράμπλερ (triumph scrambler 1200 για παράδειγμα). Τουλάχιστον τα γραφικά που είναι κολλημένα στα πλαϊνά φέρινγκς δείχνουν ελκυστικά και καλής ποιότητας.
Για εμένα θα άξιζε σε αυτά τα χρήματα μόνο αν είχε τις καλές αναρτήσεις που έχει το 890R. Αλλά δεν τις έχει...
Επίσης μου φάνηκε αρκετά βαρύτερο από το 890 της ΚΤΜ. Και από ανεμοκάλυψη τα κλασικά ΚΤΜ... Δηλαδή στροβιλισμοί κ ενοχλητικός αέρας.
Απλά έρχεται το Νορντεν με cruise control, φώτα ομίχλης και φανταστική σέλα, που αν βάλεις τουλάχιστον το cruise control και έξτρα σέλα στο 890R πας 500€ έξτρα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οι άλλοι ενθουσιάστηκαν με το Norden εμένα εντάξει δεν μου έκανε και σαν σωματότυπος και σαν φιλοσοφία. Σαν ποιότητα όμως μου φάνηκε πολύ καλό. Απο λειτουργία αναρτήσεων δε ξέρω δεν το έχω οδηγήσει. Σε προδιαγραφές πάντως είναι δυνατό και μου κάνει εντύπωση αυτό που λες στην οδήγηση Srider
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συμφωνώ ότι το Tuareg είναι όντως η καλύτερη επιλογή στη κατηγορία χρημάτων και για τέτοιου είδους μοτο.. Σε σχέση με το Tenere δηλαδή με κλειστά μάτια, βέβαια εδώ έχουμε και άλλα θέματα που μπορεί να σε κρατήσουν πίσω, όπως τα σχόλια πολλών για την δύναμη της αντιπροσωπείας/εξυπηρέτησης της Aprilia/Piaggio στην Ελλάδα κτλπ, εκεί η yamaha είναι δύναμη.

Όμως το Tenere για να το θεωρούσα προσωπικά Value for money θα το έβλεπα στα 9.000-9.500. Δεν έχω ιδέα τι παίζει από πίσω, πως τιμολογούνται κτλπ αλλά 10.900 με πονάνε να τα δώσω. Και στο λέω ειλικρινά ότι ήταν μηχανή που την σκεφτόμουνα αρκετά και ακόμα τη σκέφτομαι, αλλά σίγουρα δεν θα μαι χαρούμενος με το ποσό που ίσως καλεστώ να πληρώσω. Από την άλλη για το Tuareg δεν θα χα θέμα, αλλά με χαλάνε τα λόγια περί αντιπροσωπείας.
Επίσης αυτό που 12.200 μηχανή δεν έχει χειρολαβές συνεπιβάτη τραγικό. ( Έχει γίνει και σε πιο ακριβά τύπου Άφρικα και δεν καταλαβαίνω το γιατί )

Οπότε καταλαβαίνεις δεν έχει να κάνει τόσο με το χρηματικό σε σχέση με αυτά τα δύο.

Το Norden δεν ήξερα τη τιμή του.. Νόμιζα ότι έπαιζε στα 14.. Το είδα από μακριά, μου έκανε τεράστιο μπαμ στο μάτι, πήγα κάθησα και κούμπωσα..
CRF1100L AS άλλο εργαλείο αλλά πάμε σε άλλα λεφτά..
Ναι αυτή η προσέγγιση με βρίσκει σύμφωνο κι εμένα. Το πρόβλημα των τιμών δεν είναι μεμονομένο, σχεδόν καμία μοτοσυκλέτα δεν αξίζει τα λεφτά της από τις μέχρι τώρα γνωστές εταιρείες. Φταίνε οι καταστάσεις, φταίνε οι πωλήσεις που στις μεγαλομεσαίες μοτοσυκλέτες απευθύνονται μόνο σε ηλικίες 40+, δε ξέρω τι σκατά φταίει αλλά οι μοτοσυκλέτες γενικότερα έχουν γίνει ακριβές. Για τις Κινέζικες θα περιμένω μια πενταετία για να έχω μια ειλικρινή τοποθέτηση καθώς ακόμη δε με πείθουν και αυτό είναι ένα δικό μου στερεότυπο και δεν το αρνούμαι. Από τη μια λέω μακάρι να υπάρχουν φθηνές και καλές μοτοσυκλέτες από την άλλη λέω κρίμα... όπως είπα κουβαλάω κι εγώ τα δικά μου στερεότυπα.
Χειρολαβές... δεν είναι οι μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν για ταξίδια με συνεπιβάτες (αν και έχουν κρυφές θέσεις να τοποθετήσει τα χέρια του ο συνεπιβάτης), αντιθέτως πουλάνε τον "χωμάτινο προσανατολισμό" τους. Το ίδιο και η απλή Africa που στη τελευταία της έκδοση του 2022 όμως νομίζω ότι έχει χειρολαβές (μπορεί να κάνω και λάθος).
Τα περί υποστήριξης της Aprilia είναι το διαχρονικό πρόβλημα της. Ελπίζω πως όλη η σειρά 660 θα της δώσει την απαραίτητη ώθηση για να διορθώσει και αυτή τη μέριμνα αν και νομίζω πως ο κολοσσός που ακούει στο όνομα Piaggio θα μπορούσε να το κάνει αύριο. Εγώ για καινούρια μοτοσυκλέτα θα το ρισκάριζα πάντως.
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Περάσαμε ωραία...σαν παιδιά επάνω στα παιχνίδια τους...ανεβοκατεβαιναμε στις μηχανές.. πιάναμε τα πλαστικά κ τις μανετες..σχόλια για τη ποιότητα φουλ..
Συμφωνώ με τους υπόλοιπους.. δυστυχώς οι τιμές έχουν ξεφύγει..όχι όμως προς όφελος της ποιότητας...
Πολλά μοντέλα μου άρεσαν εκεί που σκαλωσιά όμως όπως κ οι περισσότεροι..το Triumph scrambler 1200 gold line....!!!!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
tc-drift τώρα που είδατε και το caballero από κοντά πως σου φάνηκε?
Σπύρο είναι μια όμορφη μοτοσυκλέτα, η triumph Scrambler 1200 του φτωχού!

Επαλήθευσα βέβαια αυτά που είχες αναφέρει με κάποιες προχειρότητες στην κατασκευή και στην τακτοποίηση ηλεκτρικών-φυσών κλπ. Έχει τραβήξει και μια σχετική φωτο ο gsmaniac με μία τεράστια φύσα στη μέση της μοτοσυκλέτας σε κοινή θέα!

Προσωπικά δεν με έπεισε για 8 χιλιάρικα ειδικά εφόσον φοράει και μοτέρ Loncin. τώρα με την αγορά της Minarelli περιμένω να δω το αποτέλεσμα και αν θα υπάρξει μια γενικότερη βελτίωση στην ποιότητα και το φινίρισμα.

Πάντως η έκδοση Scrambler η επετειακή με το μπλέ χρώμα ήταν πραγματικά κουκλάκι


Αυτό το επετειακό caballero μαζί με το CFmoto clx-700 sport τα πιο όμορφα και εντυπωσιακά που μπορείς να αγοράσεις σήμερα για μένα μέχρι 8 χιλιάρικα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom