Έκθεση μοτοσυκλέτας 2022

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Ναι αυτή η προσέγγιση με βρίσκει σύμφωνο κι εμένα. Το πρόβλημα των τιμών δεν είναι μεμονομένο, σχεδόν καμία μοτοσυκλέτα δεν αξίζει τα λεφτά της από τις μέχρι τώρα γνωστές εταιρείες. Φταίνε οι καταστάσεις, φταίνε οι πωλήσεις που στις μεγαλομεσαίες μοτοσυκλέτες απευθύνονται μόνο σε ηλικίες 40+, δε ξέρω τι σκατά φταίει αλλά οι μοτοσυκλέτες γενικότερα έχουν γίνει ακριβές. Για τις Κινέζικες θα περιμένω μια πενταετία για να έχω μια ειλικρινή τοποθέτηση καθώς ακόμη δε με πείθουν και αυτό είναι ένα δικό μου στερεότυπο και δεν το αρνούμαι.
Χειρολαβές... δεν είναι οι μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν για ταξίδια με συνεπιβάτες (αν και έχουν κρυφές θέσεις να τοποθετήσει τα χέρια του ο συνεπιβάτης), αντιθέτως πουλάνε τον "χωμάτινο προσανατολισμό" τους. Το ίδιο και η απλή Africa που στη τελευταία της έκδοση του 2022 όμως νομίζω ότι έχει χειρολαβές (μπορεί να κάνω και λάθος).
Τα περί υποστήριξης της Aprilia είναι το διαχρονικό πρόβλημα της. Ελπίζω πως όλη η σειρά 660 θα της δώσει την απαραίτητη ώθηση για να διορθώσει και αυτή τη μέριμνα αν και νομίζω πως ο κολοσσός που ακούει στο όνομα Piaggio θα μπορούσε να το κάνει αύριο. Εγώ για καινούρια μοτοσυκλέτα θα το ρισκάριζα πάντως.
Στο θέμα κινέζικα.. Για το CF MOTO 800 η αλήθεια είναι ότι δεν θα ρίσκαρα τα 9900 αν όπως λες και συ δεν ρολλάρει κάποια χρόνια στην αγορά.

Από την άλλη όμως αν βάλεις δίπλα δίπλα ένα Vogue 500 με ένα Honda CB500X που είναι σε προσιτά χρήματα, με το Vogue φθηνότερο και πιο "πλούσιο", μάλλον θα πήγαινα στο Vogue. Ειδικά αν ήμουν νέος οδηγός

Το νέο Άφρικα έχει χειρολαβές, άκουσαν μάλλον τα παράπονα και τις κριτικές.

Δυστυχώς η Piaggio μάλλον εστιάζει στο εύκολο χρήμα που έρχεται από τα σκούτερ και δύσκολα θα δώσει ώθηση σε αυτά που μας ενδιαφέρουν εμάς.
 
Reactions: STF

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
τα προβληματα αντιπροσωπειας και υποστηριξης των απριλια στην ελλαδα δεν υπαρχουν πια..
το δικτυο εχει οργανωθει καλα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συγνώμη STF αλλά θα διαφωνήσω μάλλον σχεδόν σε όλα όσα έγραψες στο πάνω μήνυμα.

Καταρχήν αμφότερα tuareg και tenere κοστολογούνται όχι βάσει κόστους κατασκευής απ ότι φαίνεται αλλά βάσει ιδιαιτερότητας αγοράς. Είναι στην μόδα τώρα τα on-off αυτού του τύπου και τα κοπανάνε στις τιμές είναι τόσο απλό. Στη ποιότητα τους άμα τα δεί κάνα 990 θα αισθανθεί βασιλιάς!

Απόδειξη: Στο Piaggio Group συναντάμε το moto Guzzi 850TT. Ίδια τιμή με το tuareg. Βάλτα δίπλα δίπλα και να δούμε ποιό δικαιολογεί τα 12 χιλιάρικα. Κλάσεις μπροστά το Guzzi. Το Tenere έπρεπε να είχε 9 χιλιάρικα και το tuareg 10. Τα 2 χιλιάρικα παραπάνω πληρώνεις που είναι ΄΄ντακαρίσια΄΄. Γνώμη μου. Αυτή τη τιμή την έβγαλε το τμήμα marketing και όχι κοστολόγος πάντως σε διαβεβαιώ.

Πάμε παρακάτω. Η σύγκριση Norden με tenere είναι απλά άτοπη. Δεν έχουν επαφή ούτε σε μοτέρ, ούτε σε αναρτήσεις, ούτε σε ποιότητα πλαστικών, βαφής, ούτε φυσικά σε όργανα, σε διακόπτες πουθενά. Εγώ προσωπικά βλέπω πολύ πιο εύκολα τα 16 χιλιάρικα του Norden παρά τα 11 του tenere. Ας πούνε κι άλλοι τη γνώμη τους.

Ντάξει πάμε τώρα στα καλά!! Ποιότητα κατασκευής των Honda!! Καταρχήν οτιδήποτε σε Honda κάτω των 10 χιλιάδων είναι αστείο απλά να το βλέπεις. Τα Cfmoto και τα Voge φαίνονται LUX μπροστά τους! Απο εκεί και πάνω η Africa Ας πούμε είναι οκ. Βλέπεις βέβαια αυτό το υποπλαίσιο πίσω που θυμίζει DEXION και κάτι παθαίνεις. Όλοι όσοι είμασταν τουλάχιστον στην έκθεση συμφωνήσαμε πώς Yamaha και Honda έχουν κάνει μόνο βήματα πίσω και η ΚΤΜ-Husqvarna ήταν μια σχετική΄΄όαση΄΄ στη φτήνια που είδαμε στα Ιαπωνικά περίπτερα. Οι Κινέζοι πολύ καλύτερα απ ότι θα περίμενε ο μέσος αναβάτης, μέχρι και οι Ινδοί έχουν πάει μπροστά. Γιαπωνέζοι και triumph ειδικά στη μεσαία κατηγορία κυβικών μια τραγωδία απλά.. Ειδικά εφόσον έλειπαν οι Kawasaki-Suzuki.

Εξαιρέσεις για μένα Tracer 900 GT, R1 φυσικά και MT10 απο Yamaha και απο Honda άντε ένα Africa και το αστρόπλοιο το goldwing. Στις φτηνες σειρές κάτι tracer 700 Κάτι cbr650 καλαμαράκια τηγανητά.
Και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το να διαφωνείς. Αλλιώς γιατί κουβεντιάζουμε;

MotoGuzzi σαν εταιρεία μου είναι ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΗ, σαν μοντέλο το 850TT δε μου κάνει κλικ και έτσι δεν πλησίασα καν να το εξετάσω, δεν έχω όμως κανένα λόγο να αμφισβητήσω ότι για τα λεφτά του μπορεί να έχει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής.

Για τις τιμές δεν πολυ-διαφωνούμε απλά εγώ εξηγώ αυτό που λες ως: περιβάλλον ανταγωνισμού, ενώ εσύ το λες μεμονομένο marketing της Yamaha ή της Aprilia, λες και το Marketing της KTM ή της KTM (Husqvarna) δεν ορίζει τις τιμές στις οποίες πλασάρανε τα μοντέλα τους. Αν το Tenere έπρεπε να κοστίζει 9 χιλιάρικα και το Tuareg 10 χιλιάρικα, το απλό 890 (όχι το R) δε θα έπρεπε να κάνει 12 χιλιάρικα και το Norden επίσης 12,5 χιλιάρικα; Είναι απλή η απορία μου. Το Norden που κατασκευάζεται και συναρμολογείται στη Κίνα να στοιχίζει 16,5 χιλιάρικα; Από που και ως που; Η ΚΤΜ κατασκευάζει το Norden στη Κίνα επειδή οι Κινέζοι έχουν όλη τη τεχνογνωσία ή επειδή την συμφέρει οικονομικά; Δηλαδή αν το κατασκεύαζε και συναρμολογούσε στην Αυστρία πόσο θα μας το πούλαγε 20 χιλιάρικα;

Ανάφερες για τα Honda κάτω των 10.000 ευρώ και γενικότερα πισωγύρισμα των Japan κτλ. Δεν θα διαφωνήσω γιατί αν εξαιρέσεις ένα NC750X στις 9.000 ευρώ, τα περισσότερα άλλα δεν κατασκευάζονται στη Ιαπωνία. Αλλά ποιο είναι το Ευρωπαϊκό μοντέλο κάτω των 10.000 ευρώ που εντυπωσιάζει με τη ποιότητα κατασκευής του; Μήπως έχουμε ένα πισωγύρισμα ΟΛΩΝ των εταιρειών; Μήπως τελικά στο βωμό του κέρδους έχουμε ένα γενικό πισωγύρισμα; Ξαναγυρνάμε σε αυτό που αναφέρθηκε από τους περισσότερους. Φτώχεια σε ποιότητα παντού.

Το Norden από τα μέχρι τώρα reviews δε παίρνει κι διθυράμβους για τις αναρτήσεις του, οπότε... όχι δεν θεωρώ πως έχει ανώτερες από αυτές του Tenere 700 που περισσότερο είναι θύμα μια τάσης να θέλουμε να αλλάζουμε αναρτήσεις για να βάζουμε κάτι χρυσό. Έχει πρόβλημα για άτομα που είναι υπέρβαρα το ελατήριο, τίποτα άλλο. Για τη χρήση που προορίζεται και για τη πλατιά μάζα των αναβατών έχει αναρτήσεις που δουλεύουν μια χαρά αποδεδειγμένα.

Θα κάνω πάλι μια αναφορά στη SUZUKI. Το V-Strom 1050 XT το αγοράζεις με 15 χιλιάρικα (σήμερα) και δε θέλει να του ρίξεις φράγκο. Είναι μια όαση ποιότητας σε αυτά τα λεφτά αν θέλεις να κάνεις τουρισμό σε Ελλάδα και Ευρώπη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μέχρι και η πιο premium μοτοσυκλέτα έχει χαλάσει την ποιότητα ,παντα Σε σύγκριση με το παρελθόν.
Οι βαλίτσες έχουν το μισό πάχος από τις δικές μου.

Παίζει σε όλες τις εταιρίες κακή ποιότητα κατασκευής και αυτός είναι ο λόγος που φαίνονται καλά τα κινέζικα

Αυτό με τα συρματόσχοινα αντί τρόμπες στους συμπλεκτες...ακόμα να το χωνέψω
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
τα προβληματα αντιπροσωπειας και υποστηριξης των απριλια στην ελλαδα δεν υπαρχουν πια..
το δικτυο εχει οργανωθει καλα
Ήξερα για την επάρκεια και τις καλές τιμές των περισσότερων ανταλλακτικών. Αν και η αλυσίδα σερβις έχει βελτιωθεί είναι σημαντικό. Εσύ ως κάτοχος ξέρεις σίγουρα καλύτερα. Βλέπεις πολλές φορές τα γκρίζα μένουν και πρέπει να νικάς και τις φήμες.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ήξερα για την επάρκεια και τις καλές τιμές των περισσότερων ανταλλακτικών. Αν και η αλυσίδα σερβις έχει βελτιωθεί είναι σημαντικό. Εσύ ως κάτοχος ξέρεις σίγουρα καλύτερα. Βλέπεις πολλές φορές τα γκρίζα μένουν και πρέπει να νικάς και τις φήμες.
αληθεια ειναι αυτο...την τελευταια πενταετια εχουν γινει αλματα,επισης φαινεται πια οτι η μαμα πιατζιο εχει δωσει στην απριλια την ωθηση που πρεπει στη μαρκα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μέχρι και η πιο premium μοτοσυκλέτα έχει χαλάσει την ποιότητα ,παντα Σε σύγκριση με το παρελθόν.
Οι βαλίτσες έχουν το μισό πάχος από τις δικές μου.

Παίζει σε όλες τις εταιρίες κακή ποιότητα κατασκευής και αυτός είναι ο λόγος που φαίνονται καλά τα κινέζικα

Αυτό με τα συρματόσχοινα αντί τρόμπες στους συμπλεκτες...ακόμα να το χωνέψω
Αυτή η φράση στα bold με βρίσκει σύμφωνο 100%.

Αυτό με τα συρματόσχοινα δε με χαλάει αν ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς και διαβάζει ωραία, απλά είναι δύσκολη άσκηση και πολλές φορές δεν συμβαίνει. Αντιθέτως ο υδραυλικός συμπλέκτης συνήθως είναι ελαφρύς, V-strom... που οδήγησα, και παιδάκι νηπιαγωγείο αλλάζει ταχύτητες. Σε μεγάλες μοτοσυκλέτες είναι must. Θεωρώ το DCT της Honda τη μεγαλύτερη εξέλιξη στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, δεν είναι η πρώτη που το έκανε αλλά μάλλον η πρώτη που το εδραίωσε ως αντίληψη. Οι μοτοσυκλέτες από άποψη μηχανολογίας σε πλαίσιο-αναρτήσεις-κινητήρες έχουν ταβανιάσει εδώ και πάνω από 10 χρόνια. Τα ηλεκτρονικά ήρθαν να προσφέρουν μια εξέλιξη που όμως είναι περιφερειακή. Προσωπικά προτιμώ μοτοσυκλέτες όπως τα GS με τους boxer κινητήρες μέχρι και το 2010 και το V-strom μέχρι σήμερα γιατί φέρουν στο πλαίσιο τους κινητήρες που αποτελούν το απόσταγμα εξέλιξης πολλών ετών. Δε με συγκινούν εύκολα οι νέες προτάσεις γιατί συνήθως δε προσφέρουν ουσιαστικά τίποτα περισσότερο. Αυτό για το οποίο πολλοί γκρινιάζουν με τη Suzuki ότι δηλαδή μας δίνει ξαναζεσταμένο φαγητό είναι αυτό που εμένα μου αρέσει. Ομοίως μου αρέσει και η σειρά RnineT της BMW, έφθασα πολύ κοντά στην απόκτηση ενός URBAN κάποια στιγμή.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
αληθεια ειναι αυτο...την τελευταια πενταετια εχουν γινει αλματα,επισης φαινεται πια οτι η μαμα πιατζιο εχει δωσει στην απριλια την ωθηση που πρεπει στη μαρκα
Ειλικρινά μου δίνει χαρά μια τέτοια πληροφορία.
Προσωπικά όσο έχω μελετήσει τη πορεία της, την θεωρώ πολύ πιο pure εταιρεία ακόμη και από την Γερμανικών συμφερόντων Ducati. Είναι Ιταλίδα 100% σε όλα της ακόμη και στη φιλοσοφία της. Όντας μάλλον συναισθηματικός -και άσχετα από το γεγονός ότι μας έχει δώσει όχι και λίγες καλές μοτοσυκλέτες σε σχέση με το μέγεθος των γραμμών παραγωγής της- θα δει κανείς ότι είναι μια εταιρεία που εργάζονται εκεί άνθρωποι που βλέπεις σε κάποια βίντεο 20-25 χρόνια πριν. Εμένα αυτό με αγγίζει.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Doc.DD χθες πήγα κυρίως για να δω το Aprilia και το Tenere δίπλα δίπλα ας πούμε και το θέμα μου ήταν ότι ακόμα και ένα budget των 12χιλ ευρώ δεν είναι πλέον αρκετό για να πάρεις μία πολύ ποιοτική μηχανή. Δυστυχώς πρέπει να ανέβεις στα 16.000 και πάνω και αυτό είναι αρκετά απαγορευτικό, τουλάχιστον για εμένα.
Ακριβώς το ίδιο πηγα να κάνω κ εγώ. Από το τενερέ είχα εικόνα και οδηγικα η οποία δεν μ άρεσε αλλά ήθελα να τα δω δίπλα δίπλα μαζί και με το raid. Τελικά από τα τρία το τουαρεγκ μ άρεσε πιο πολυ αλλά κάτι του λείπει κ αυτουνού για τα 12,5κ που κοστίζει. Το πρώτο ποιοτικο adve σαν μοτοσυκλέτα ήταν το norden το οποίο ενώ μέχρι τώρα μου ήταν παντελως αδιάφορο, ήταν μια όαση μέχρι αυτά που είδα μέχρι στιγμής. Αλλά παμε στα 16.5κ και λέω εγώ με το φτωχό μου το μυαλό τώρα. Αξίζει να δώσω το 1200 και δέκα χιλιάρικα από τη τσέπη μου ? Θα μου δωσει το norden κάτι παραπανω απο το BMW κ ας είναι δεκαπενταετιας μηχανάκι ώστε να δικαιολογήσω τα δέκα αυτά χιλιάρικα? Σίγουρα με έβαλε στο τριπακι να παω να το κάνω ένα τεστ ραιντ για να αποφανθω. Άλλωστε η σκέψη αλλαγη μηχανης για μένα ήταν το λιγότερο βάρος. Από τα 218 γεμάτα του norden στα 225 γεμάτα του gs δεν νομίζω ότι είναι καμια σοβαρή διαφορά, ενώ το Τουαρεγκ είναι 204 γεμάτο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ακριβώς το ίδιο πηγα να κάνω κ εγώ. Από το τενεκέ είχα εικόνα και οδηγικα η οποία δεν μ άρεσε αλλά ήθελα να τα δω δίπλα δίπλα μαζί και με το raid. Τελικά από τα τρία το τουαρεγκ μ άρεσε πιο πολυ αλλά κάτι του λείπει κ αυτουνού για τα 12,5κ που κοστίζει. Το πρώτο ποιοτικο adve σαν μοτοσυκλέτα ήταν το norden το οποίο ενώ μέχρι τώρα μου ήταν παντελως αδιάφορο, ήταν μια όαση μέχρι αυτά που είδα μέχρι στιγμής. Αλλά παμε στα 16.5κ και λέω εγώ με το φτωχό μου το μυαλό τώρα. Αξίζει να δώσω το 1200 και δέκα χιλιάρικα από τη τσέπη μου ? Θα μου δωσει το norden κάτι παραπανω απο το BMW κ ας είναι δεκαπενταετιας μηχανάκι ώστε να δικαιολογήσω τα δέκα αυτά χιλιάρικα? Σίγουρα με έβαλε στο τριπακι να παω να το κάνω ένα τεστ ραιντ για να αποφανθω. Άλλωστε η σκέψη αλλαγη μηχανης για μένα ήταν το λιγότερο βάρος. Από τα 218 γεμάτα του norden στα 225 γεμάτα του gs δεν νομίζω ότι είναι καμια σοβαρή διαφορά, ενώ το Τουαρεγκ είναι 204 γεμάτο.
Αν τα μεγάλα ταξίδια έχουν μειωθεί αξίζει το κόπο να το σκεφθείς. Το ελαφρύτερο και πιο ευκίνητο Tuareg θα σου δώσει χαμόγελα και γενικά ταιριάζει στο Ελληνικό τοπίο, όπως και το Tenere. Αν τα μεγάλα ταξίδια συνεχίζουν να υπάρχουν δε βρίσκω κανένα λόγο να το κάνεις.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Και να συμπληρώσω, ας δει κάποιος τη στραβωμενη μουρη μου καβάλα στο Άφρικα. Δεν το έκανα επίτηδες αλλά ήταν η αντίδραση μου στη κοροϊδία της Χόντα. Μετριοτατα πλαστικα , αστείο πλαισιο ας δει κάποιος την εικόνα με το κόκκινο πλαισιο που ανέβασε ο μανιακ,του Άφρικα είναι. Ποτε δεν μ αρεσαν τα Χόντα σαν μηχανές με κάποιες εξαιρέσεις αλλά τουλάχιστον είχαν απτη ποιοτητα , κάτι που πλεον δεν υπάρχει πια. Όποιος μπορεί ας βάλει δίπλα δίπλα το Africa 1000 και το 1100 και νομίζω θα ανακαλύψει τη διαφορά ποιοτητας υπέρ του 1000 πολυ ευκολα. Δεν μπορώ να καταλάβω γενικά γιατί μας κοροϊδευουν σαν αγοραστες. Εμ ρίχνουν την ποιοτητα σε γενικές γραμμές εμ ανεβάζουν της τιμές.
Και αν και στο μυαλό μου, δεν ξέρω αν είναι σωστό, δεν έχω εμπιστοσυνη στην αξιοπιστία της κατεμ, στα 16.5κ προτιμω χιλιες φορές το norden από την Africa
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και να συμπληρώσω, ας δει κάποιος τη στραβωμενη μουρη μου καβάλα στο Άφρικα. Δεν το έκανα επίτηδες αλλά ήταν η αντίδραση μου στη κοροϊδία της Χόντα. Μετριοτατα πλαστικα , αστείο πλαισιο ας δει κάποιος την εικόνα με το κόκκινο πλαισιο που ανέβασε ο μανιακ,του Άφρικα είναι. Ποτε δεν μ αρεσαν τα Χόντα σαν μηχανές με κάποιες εξαιρέσεις αλλά τουλάχιστον είχαν απτη ποιοτητα , κάτι που πλεον δεν υπάρχει πια. Όποιος μπορεί ας βάλει δίπλα δίπλα το Africa 1000 και το 1100 και νομίζω θα ανακαλύψει τη διαφορά ποιοτητας υπέρ του 1000 πολυ ευκολα. Δεν μπορώ να καταλάβω γενικά γιατί μας κοροϊδευουν σαν αγοραστες. Εμ ρίχνουν την ποιοτητα σε γενικές γραμμές εμ ανεβάζουν της τιμές.
Και αν και στο μυαλό μου, δεν ξέρω αν είναι σωστό, δεν έχω εμπιστοσυνη στην αξιοπιστία της κατεμ, στα 16.5κ προτιμω χιλιες φορές το norden από την Africa
Πήγαινε και μια βόλτα από τη Suzuki, Κάνε και ένα test ride, μπορεί να εκπλαγείς ευχάριστα.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Αν τα μεγάλα ταξίδια έχουν μειωθεί αξίζει το κόπο να το σκεφθείς. Το ελαφρύτερο και πιο ευκίνητο Tuareg θα σου δώσει χαμόγελα και γενικά ταιριάζει στο Ελληνικό τοπίο, όπως και το Tenere. Αν τα μεγάλα ταξίδια συνεχίζουν να υπάρχουν δε βρίσκω κανένα λόγο να το κάνεις.
Καλά τα λες Στέφανε έχεις δίκιο στη προσεγγιση του ταξιδίου, αλλά δεν είμαι σίγουρος, καθότι κάνω ότι κάτσει ανάλογα την παρεα δεν έχω κάτι σταθερό μεγάλα μικρά ταξίδια. Και αυτό που σκέφτομαι είναι ότι δεν έχω ευχαριστηθεί ίσως αρκετά το gs καθότι το. εχω μόνο τρία χρόνια
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πήγαινε και μια βόλτα από τη Suzuki, Κάνε και ένα test ride, μπορεί να εκπλαγείς ευχάριστα.
Για τη suzuki είμαι σίγουρος, τελευταία φορά οδήγησα ένα vstrom 1000 του 18 και μπορώ να πω ότι πραγματικα ήταν μηχαναρα και σε νορμαλ τιμή
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θα σου δώσω να κάνεις μια βόλτα τον Πάνθηρα να δεις τι σημαίνει ποιοτικό και σερνικό μηχανάκι.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Θα πω επίσης και το άλλο. Κάποτε πηγαινε στην έκθεση και εφευγα με γουρλωμένα μάτια και την πικρα ότι ειχε τοσα μηχανάκια που γουσταρα και δεν είχα λεφτά να τα παρω. Τώρα έχω λεφτά να παρω και δεν γουρλωνει το μάτι μου.
Με δυο μόνο μηχανάκια γουρλωνει το μάτι μου αλλά κανένα δεν κάνει στα θέλω μου. Το BMW r9t urban και το ακόμα για μένα ομορφότερο triumph scrambler 1200 gold. Δεν χορταινω να το βλέπω, τη βαφή του τα ολινς πισω τη σέλα με τις ραφές τα καλάμια μπροστά. Αν αγόραζα με το μάτι το ειχα παρει χθες
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Θα σου δώσω να κάνεις μια βόλτα τον Πάνθηρα να δεις τι σημαίνει ποιοτικό και σερνικό μηχανάκι.
Πας να με μπλέξεις εσυ τώρα και το μπάτζετ ανεβαίνει επικίνδυνα, θα με βάλουν να κοιμάμαι στο χαλακι
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Και αν και στο μυαλό μου, δεν ξέρω αν είναι σωστό, δεν έχω εμπιστοσυνη στην αξιοπιστία της κατεμ, στα 16.5κ προτιμω χιλιες φορές το norden από την Africa
Σχετικά με την αξιοπιστία του Norden (βλέπε ΚΤΜ) να μην σε προβληματίζει. Εννοώ να μην αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για τη αγορά του.
Είναι βασισμένο στο 890 και ο κινητήρας δεν έχει βγάλει προβλήματα. Βασικά είναι ένα ποιοτικότερο 890 ΚΤΜ και η οθόνη του 790/890 που γεμίζει υγρασία και πάει για αντικατάσταση την έχουν αλλάξει με ποιοτικότερη από τον Duke.
(μίλαγα με το τοπικό μου κατάστημα και ξέρω ότι δεν τους έχουν παρουσιαστεί προβλήματα σε σχέση με 890)
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Πήγα στην έκθεση εστιασμένος στην Desert X και με προοπτική να δω και να αγοράσω adv εξοπλισμό αναβάτη. Λίγο ο covid και η 2χρονη κλεισούρα, λίγο η σκέψη (μετά από αρκετά χρόνια) αγοράς καινούργιας μότο με έκαναν να έχω στηθεί από τις 3 για να χορτάσω με την ησυχία μου χωρίς τον κίνδυνο να βαρυστομαχιάσω. Ε λοιπόν το ΤΕΛΕΙΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ...
Αν δεν ήταν το ραντεβού γνωριμίας στις 5 με τους συνφορουμίστες του advride (χάρηκα πολύ για την από κοντά γνωριμία ) θα την είχα κάνει με ελαφρά πηδηματάκια στο μισάωρο.
Σύντροχοι , η μοτοσυκλέτα (τουλάχιστον όπως την ξέραμε οι παλιότεροι) ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ.
Όσο σε εκθέσεις τα λευκά ή καραφλά κεφάλια είναι περισσότερα , όσο τα κινέζικα περίπτερα είναι μεγαλύτερα από τα ευρωπαϊκά ή japan , όσο οι υποψήφιοι αγοραστές επικεντρώνονται στα ηλεκτρονικά gadgetακια και όχι στην ψυχή της μοτοσυκλέτας και την οδήγηση , προχωράμε σφαίρα στην motoTesla . Ηλεκτρική , ηλεκτρονική , αυτόνομη οδήγηση , βοηθητικές όταν αισθανθεί ότι γλυστράς , ενδεχομένως με ηχητικά κινητήρα εσωτερικής καύσης , φυσικά πομπό για να μην απομακρύνεσαι σε απαγορευμένες περιοχές κλπ .
Ένα περίπτερο της Ducati που πρώτη μούρη έχει Desert X (δικαιολογημένα) που απαγορεύεται να ανέβεις , σε πρώτη γραμμή Multi , λίγο πίσω scrambler και πίσω στην άκρη κρυμμένο ένα V2 panigale , λέει πολλά για το marketing και την στόχευση των Ιταλών. Οι Yamahιτες από την άλλη , πρώτο τραπέζι πίστα τα σκουτερ και ένα R1 κάπου μοναχό του στην αφάνεια. Η Aprilia RSV4 ούτε για δείγμα . Τα superbikes μπορεί να μην είχαν-έχουν μεγάλο ποσοστό πωλήσεων όμως είναι η ιστορία μιας εταιρείας , ο κράχτης που θα πουλήσει στον νεαρό το 250αρη που θα ξεκινήσει. Δυστυχώς αυτά κάποτε , σήμερα οι έρευνες αγοράς δείχνουν άλλες προτεραιότητες και για αυτό βλέπουμε αυτές τις συμπεριφορές .
Ηθικόν δίδαγμα . Οδηγάτε όσο μπορείτε και ότι έχετε και αφήστε το καινούργιο μοντέλο όταν θα σας έρθει και αν έρθει
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα πάντα εξελισσονται και εκφυλισσονται αναλόγως πως το κοιτάς. Η νέα γενιά αγκαλιάζει την εξέλιξη ενώ η παλιά τη μεταφράζει ως εκφυλισμό. Συμβαίνει στα πάντα και η μοτοσυκλέτα δε θα μπορούσε να λείπει από αυτό.
 
Top Bottom