Έκθεση μοτοσυκλέτας 2022

naftilos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα Παλληνη-Ηρακλειο Μεσσαρα
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Aprilia Pegaso 650ie - Caponord ETV 1000RR - Futura RST1000
διαφωνω καθετος...η εποχη rotax-aprilia δεν εχει σχεση με την εποχη κατασκευης εντος απριλια μοτερ,οι τιμες ειναι χωμα και η αξιοπιστια πολυ πολυ καλυτερη..,κοινως ειναι αλλος κοσμος απ το 2008 κατασκευες και μετα..το λαστιχο που λες στο capo 1200 εχει 17ε...μια ματια που ειναι ολα online ανταλακτικα ειναι καθρεπτης
Για ρίξε μια ματιά ποσό έχει το λάστιχο του μασπιε στο ETV 1000 καθόσον δεν μπορώ να αγοράσω του 1200 με 17 ευρώ γιατί δεν μου κάνει, και δεν νομίζω ότι το φτιάχνει η rotax

Δεν έχει να κάνει με το Aprilia – Rotax Μάνο, κάποτε ο πολ/της είχε 48 ευρώ μετα αιφνιδίως πήδηξε στα 80τοσα σε ένα τρίτο άλμα στα 100τοσα και μετα στο τέταρτο στρογγυλοκάθισε στα 180. Ασφαλώς και βρίσκουμε πολ/τη εκτός Aprilia στα 45-50 ευρώ.

Τα ίδιο πατάκι για το μασπιε του Caponord που η Aprilia θέλει να το δώσει μαζί με το μισό μηχανάκι κανένα 40αρι 50αρι (δεν θυμάμαι τώρα πόσο ακριβώς) το χρησιμοποιεί και η πανακριβότατη BMW στο F650 ST κάνα 10αρικο και από εκεί θα το πάρω κιόλας. Δεν νομίζω να ευθύνεται η Rotax για αυτό.

Εκτός και η Rotax χαρίζει τα ανταλλακτικά σε κάποιες εταιρίες και τα πουλάει με το γραμμάριο στην Aprilia

Για της προστατευτικές χούφτες του ETV 1000 τιμονιού ας μην το συζητήσουμε καλύτερα, (στο νέο capo έχουν λιγότερο από τη μισή τιμή) εκτός αν τις φτιάχνει και αυτές rotax οπότε πάσο.

Είναι και ένα σωρό αλλά που φτιάχνει η Rotax και η Brembo κοινά για Aprilia και ΚΤΜ, αλλά ψάχνουμε να βρούμε κωδικούς ΚΤΜ να τα πάρουμε, για να μη μας κρεμάσει η Aprilia στο τσιγκέλι.

Αυτή η λογική ….. πάρε κόσμε πάρε εδώ τα καλά φτηνά ανταλλακτικά για να αγοράσετε τη μηχανή, αλλά μόλις την αγοράσετε και το μοντέλο αποσυρθεί το αλλάζουμε στο… τώρα που αγοράσατε και σας έβαλα στο χέρι θα σας κρεμάσω στο τσιγκέλι και θα σας γδάρω στα ανταλλακτικά, μου δίνει λίγο στα νεύρα, γιατί το capo δεν είχε πάντα ακριβά ανταλλακτικά, όσο η Aprilia ήθελε να το πουλάει 48 ευρώ είχε ο πολ/στης μετα που έκλεισε τον κύκλο του είπαμε…. Τώρα σας έχω βάλει στο χέρι.
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Σημερα ξαναπήγα στην έκθεση με τη σωστή παρέα και πήρα το χρόνο μου..
Τρία μηχανάκια θα αγόραζα με σειρά προτεραιότητας:
  1. Ktm 890 Rally (το απλό adventure είναι υπερβολικά κοντό για 1.83 άνθρωπο)
  2. Moto guzzi V85TT
  3. Aprilia tuareg
Το KTM είναι πρώτο γιατί το Rally είναι εργαλείο αλλά τα λεφτά του δεν τα βλέπω.

To Moto guzzi ήταν αυτό που μου άρεσε πιο πολύ και για τη τιμή του και μπήκα σε μεγάλο δίλημμα,αλλα εκεί πρέπει να ξεχάσω ταρζανιες στο χώμα.

Το Aprilia μάλλον είναι η πιο λογική επιλογή, ωραία σέλα, σωστή θέση οδήγησης και άρεσε και στο έτερον ήμισυ για τις δικαβαλες βόλτες..
 
Τελευταία επεξεργασία:

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Με το 890
Κανεις τα παντα .. το χω οδηγήσει

Το Moto guzzi , το παντρεύεσαι μεχρι να το κληρονομήσουν τα εγγόνια σου , το χω οδηγήσει , για χώμα δε κάνει , μονο μια απλή διέλευση , αλλα ειναι όντως πολυ ομορφο , για το σαλονι

Το Aprilia , μπλέκεις με χειρότερη αντιπροσωπεία απο την ΚΤΜ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν ανέβηκαν στο τούμπανο 890 Rally..γι αυτό.!!!
Στο τούμπανο 890 rally ανεβήκαμε και μας άρεσε αλλά ο ιδιοκτήτης του που το παραχώρησε για την έκθεση (για να καταλάβετε που έχουμε φθάσει) πρέπει να ήταν δυο μέτρα όπως είχε γυρίσει το τιμόνι και μετατοπίσει τη θέση στα καβαλέτα. Έσκασε έναν σκασμό χρήματα, ένα τιμόνι σωστό για αυτόν δε βρήκε να αλλάξει ή να βάλει άλλα καβαλέτα...; τεσπα, κάποιον λόγο θα έχει.

Yamaha, πρώτη φορά που σε έκθεση δεν αναγνώριζα ούτε ένα πρόσωπο. Έλειπε το MT10.... τράτζικ.

SUZUKI, καλά έκανε και δε πήγε. Για να πας πρέπει και η Έκθεση να έχει κάποιες προδιαγραφές. Δεν είναι τυχαίο ότι και από αυτές που πήγαν έλειπαν αρκετά μοντέλα. H Aprilia ας πούμε δεν είχε τον άσσο της το Tuono 1100, μα είναι δυναμόν;

KAWASAKI, η πικρή ιστορία του Θεοχαράκη. Ελπίζω να πάει σε καλά χέρια και να έχει ένα καλό μέλλον επιτέλους στην Ελλάδα γιατί ταλαιπωρείτε αρκετά χρόνια και είναι κρίμα.

Το κακό είναι πως διαπιστώνει κάποιος και σε παγκόσμιο επίπεδο τη συρίκνωση στη ποικιλία των μοντέλων σε πολλές εταιρείες. Η μοτοσυκλέτα πεθαίνει αδέρφια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Με το 890
Κανεις τα παντα .. το χω οδηγήσει

Το Moto guzzi , το παντρεύεσαι μεχρι να το κληρονομήσουν τα εγγόνια σου , το χω οδηγήσει , για χώμα δε κάνει , μονο μια απλή διέλευση , αλλα ειναι όντως πολυ ομορφο , για το σαλονι

Το Aprilia , μπλέκεις με χειρότερη αντιπροσωπεία απο την ΚΤΜ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Για την αντιπροσωπεία της Aprilia έχεις προσωπική εμπειρία ή το λες έτσι επειδή υπάρχουν φήμες;
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Για ρίξε μια ματιά ποσό έχει το λάστιχο του μασπιε στο ETV 1000 καθόσον δεν μπορώ να αγοράσω του 1200 με 17 ευρώ γιατί δεν μου κάνει, και δεν νομίζω ότι το φτιάχνει η rotax

Δεν έχει να κάνει με το Aprilia – Rotax Μάνο, κάποτε ο πολ/της είχε 48 ευρώ μετα αιφνιδίως πήδηξε στα 80τοσα σε ένα τρίτο άλμα στα 100τοσα και μετα στο τέταρτο στρογγυλοκάθισε στα 180. Ασφαλώς και βρίσκουμε πολ/τη εκτός Aprilia στα 45-50 ευρώ.

Τα ίδιο πατάκι για το μασπιε του Caponord που η Aprilia θέλει να το δώσει μαζί με το μισό μηχανάκι κανένα 40αρι 50αρι (δεν θυμάμαι τώρα πόσο ακριβώς) το χρησιμοποιεί και η πανακριβότατη BMW στο F650 ST κάνα 10αρικο και από εκεί θα το πάρω κιόλας. Δεν νομίζω να ευθύνεται η Rotax για αυτό.

Εκτός και η Rotax χαρίζει τα ανταλλακτικά σε κάποιες εταιρίες και τα πουλάει με το γραμμάριο στην Aprilia

Για της προστατευτικές χούφτες του ETV 1000 τιμονιού ας μην το συζητήσουμε καλύτερα, (στο νέο capo έχουν λιγότερο από τη μισή τιμή) εκτός αν τις φτιάχνει και αυτές rotax οπότε πάσο.

Είναι και ένα σωρό αλλά που φτιάχνει η Rotax και η Brembo κοινά για Aprilia και ΚΤΜ, αλλά ψάχνουμε να βρούμε κωδικούς ΚΤΜ να τα πάρουμε, για να μη μας κρεμάσει η Aprilia στο τσιγκέλι.

Αυτή η λογική ….. πάρε κόσμε πάρε εδώ τα καλά φτηνά ανταλλακτικά για να αγοράσετε τη μηχανή, αλλά μόλις την αγοράσετε και το μοντέλο αποσυρθεί το αλλάζουμε στο… τώρα που αγοράσατε και σας έβαλα στο χέρι θα σας κρεμάσω στο τσιγκέλι και θα σας γδάρω στα ανταλλακτικά, μου δίνει λίγο στα νεύρα, γιατί το capo δεν είχε πάντα ακριβά ανταλλακτικά, όσο η Aprilia ήθελε να το πουλάει 48 ευρώ είχε ο πολ/στης μετα που έκλεισε τον κύκλο του είπαμε…. Τώρα σας έχω βάλει στο χέρι.
Και τώρα έχει σταματήσει η παραγωγή κάποιων μοντέλων,αλλά τα ανταλλακτικά συνεχίζουν να είναι φθηνά..
Είναι άλλη εποχή οι 2γενιες πιο τακτοποιημένα τα πράγματα στα μοντέλα με το90αρη μοτερ
Τέλος πάντων να μην χαλάμε και το θέμα των νέων μοντέλων..

Και επειδή αναφέρθηκε η αντιπροσωπεία αυτή τη στιγμή της Απριλια είναι άψογη..και δουλεύουν παιδιά στα κατά τόπους εξουδιοτημενα καρτατισμενα πολύ καλα
 

naftilos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα Παλληνη-Ηρακλειο Μεσσαρα
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Aprilia Pegaso 650ie - Caponord ETV 1000RR - Futura RST1000
Και επειδή αναφέρθηκε η αντιπροσωπεία αυτή τη στιγμή της Απριλια είναι άψογη..και δουλεύουν παιδιά στα κατά τόπους εξουδιοτημενα καρτατισμενα πολύ καλα
Ημπορούμε τουλάχιστον να συμφωνήσουμε σε αυτό :yew::yew:
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Για την αντιπροσωπεία της Aprilia έχεις προσωπική εμπειρία ή το λες έτσι επειδή υπάρχουν φήμες;
Εχει ενας φίλος μου ενα 650
Παλιο μοντέλο δε θυμάμαι τύπο , μοιάζει με το Bmw 650Gs

Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Agelis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Angelis
Μοτό
690 enduro R 12'
1090 adventure R 19'
Σημερα ξαναπήγα στην έκθεση με τη σωστή παρέα και πήρα το χρόνο μου..
Τρία μηχανάκια θα αγόραζα με σειρά προτεραιότητας:
  1. Ktm 890 Rally (το απλό adventure είναι υπερβολικά κοντό για 1.83 άνθρωπο)
  2. Moto guzzi V85TT
  3. Aprilia tuareg
Το KTM είναι πρώτο γιατί το Rally είναι εργαλείο αλλά τα λεφτά του δεν τα βλέπω.

To Moto guzzi ήταν αυτό που μου άρεσε πιο πολύ και για τη τιμή του και μπήκα σε μεγάλο δίλημμα,αλλα εκεί πρέπει να ξεχάσω ταρζανιες στο χώμα.

Το Aprilia μάλλον είναι η πιο λογική επιλογή, ωραία σέλα, σωστή θέση οδήγησης και άρεσε και στο έτερον ήμισυ για τις δικαβαλες βόλτες..
[/QUO
Εγώ πάντως με ύψος 1,86 , στο V85TT (το οποίο μου άρεσε ποιοτικά και εμφανισιακά) έβρισκαν τα γόνατα μου στους κυλίνδρους.
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Εγώ πάντως με ύψος 1,86 , στο V85TT (το οποίο μου άρεσε ποιοτικά και εμφανισιακά) έβρισκαν τα γόνατα μου στους κυλίνδρους.
Το παρατήρησα και γω.. 1.83 είμαι και δεν έβρισκα αλλά ήταν πολύ κοντά τα γόνατα μου. Το θέμα ζέστης δηλαδή τους καλοκαιρινούς μήνες είναι δεδομένο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ θέλω να μου πει τελικά οποίος πήγε στην έκθεση και έχει ήδη μοτοσυκλέτα η μοτοσυκλέτες αν είδε μια πιθανή αγορά που μα αξίζει τον κόπο τα χρήματα και να μπορεί να τη πει αναβάθμιση.

Και ξεκινάω εγώ.

BMW f800gs.. Προφανείς επιλογές για παρόμοια χρηση

BMW f850gs, Yamaha tenere 700,aprilia tuareg.

Δεν βλέπω πουθενά την αναβάθμιση. Εντάξει το 850gs όλοι το λένε πως ειναι πισωγύρισμα από το 800 και μόνο η απόδοση του μοτέρ αξίζει (μοτέρ της Loncin θυμίζω). Οι περισσότεροι θα πουν κράτα το 800.

Μετά τα tenere και tuareg μπορεί να είναι και καλύτερα στο χώμα ενδεχομένως καθώς κουβαλάνε μια εξέλιξη επάνω τους έχουν περάσει κάποια χρόνια αλλά σε επίπεδο ποιότητας, υλικών, βαφων και άνεση ταξιδιού ειδικά το tenere δεν το αγγίζουν το 800. Αν κάτι έχει να ζηλέψει το 800 είναι η ποιότητα λειτουργίας του μοτέρ σε θέμα κραδασμών σε υψηλές στροφές τίποτα άλλο.

Θα άξιζε λοιπόν η μετάβαση για ένα ποσό περίπου 6 χιλιάρικα πώληση το 800 και αγορά ένα από τα 2 συν κάποια αξεσουάρ. Για μένα όχι. Μάλιστα σε πολλά θα το θεωρούσα πισωγύρισμα.

KTM 640 Enduro. Αντικειμενικά ένα από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο σε απόδοση ψεύδοεντουρο όχι μόνο της γενιάς του. Απ ότι υπάρχει στην αγορά τα μόνα που μπορούν να θεωρηθούν σοβαρή αναβάθμιση ειναι τα παιδάκια του 690R και 701. Αξίζει τα 10 χιλιάρικα επιβάρυνση (πώληση 640 και αγορα). Μιλάμε για ένα σοβαρό πόσο και η εμπειρία τελικά που θα λάβεις στο βουνό ειναι 80-90% ίδια. Αν κάποιος τα έχει τα δίνει. Εγώ όσο δουλεύει το 640 και βρίσκω ανταλλακτικά θα το έχω πάντως.

Άρα εγώ τουλάχιστον ευχαριστώ την έκθεση γιατί με ηρέμησε πως αυτά που έχω είναι μια χαρά και αν κάτι μου μπήκε μόνο στο μυαλό είναι να αντικαταστησω κάνα παπί με κάνα μικρό commuter μοτοσυκλέτακι τίποτα αλλο.

Το λες και θλιβερό πάντως που φτάσαμε να θες 15-16 χιλιάρικα για να πεις πως πράγματι αυτή η μοτοσυκλέτα αξίζει και δε ζηλεύω κάτι εκεί μέσα. Πολύ φτώχεια έφερε το πέρασμα του χρόνου στις μεσαίες κατηγορίες..

Και δυστυχως δεν ειναι μόνο αυτό. Όλη αυτή η τεχνολογία σε tablet, διακοπτακια, πλαστικάκια, αεραγωγούς design έχει πάει τις μοτοσυκλέτες όλο και πιο μακρυά από τις ρίζες τους. Δηλαδη πολύ μπλιμπλικι και πλαστικό βρε αδερφέ. Και μάλιστα και κακής ποιότητας πλαστικο
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Εγώ θέλω να μου πει τελικά οποίος πήγε στην έκθεση και έχει ήδη μοτοσυκλέτα η μοτοσυκλέτες αν είδε μια πιθανή αγορά που μα αξίζει τον κόπο τα χρήματα και να μπορεί να τη πει αναβάθμιση.

Και ξεκινάω εγώ.

BMW f800gs.. Προφανείς επιλογές για παρόμοια χρηση

BMW f850gs, Yamaha tenere 700,aprilia tuareg.

Δεν βλέπω πουθενά την αναβάθμιση. Εντάξει το 850gs όλοι το λένε πως ειναι πισωγύρισμα από το 800 και μόνο η απόδοση του μοτέρ αξίζει (μοτέρ της Loncin θυμίζω). Οι περισσότεροι θα πουν κράτα το 800.

Μετά τα tenere και tuareg μπορεί να είναι και καλύτερα στο χώμα ενδεχομένως καθώς κουβαλάνε μια εξέλιξη επάνω τους έχουν περάσει κάποια χρόνια αλλά σε επίπεδο ποιότητας, υλικών, βαφων και άνεση ταξιδιού ειδικά το tenere δεν το αγγίζουν το 800. Αν κάτι έχει να ζηλέψει το 800 είναι η ποιότητα λειτουργίας του μοτέρ σε θέμα κραδασμών σε υψηλές στροφές τίποτα άλλο.

Θα άξιζε λοιπόν η μετάβαση για ένα ποσό περίπου 6 χιλιάρικα πώληση το 800 και αγορά ένα από τα 2 συν κάποια αξεσουάρ. Για μένα όχι. Μάλιστα σε πολλά θα το θεωρούσα πισωγύρισμα.

KTM 640 Enduro. Αντικειμενικά ένα από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο σε απόδοση ψεύδοεντουρο όχι μόνο της γενιάς του. Απ ότι υπάρχει στην αγορά τα μόνα που μπορούν να θεωρηθούν σοβαρή αναβάθμιση ειναι τα παιδάκια του 690R και 701. Αξίζει τα 10 χιλιάρικα επιβάρυνση (πώληση 640 και αγορα). Μιλάμε για ένα σοβαρό πόσο και η εμπειρία τελικά που θα λάβεις στο βουνό ειναι 80-90% ίδια. Αν κάποιος τα έχει τα δίνει. Εγώ όσο δουλεύει το 640 και βρίσκω ανταλλακτικά θα το έχω πάντως.

Άρα εγώ τουλάχιστον ευχαριστώ την έκθεση γιατί με ηρέμησε πως αυτά που έχω είναι μια χαρά και αν κάτι μου μπήκε μόνο στο μυαλό είναι να αντικαταστησω κάνα παπί με κάνα μικρό commuter μοτοσυκλέτακι τίποτα αλλο.

Το λες και θλιβερό πάντως που φτάσαμε να θες 15-16 χιλιάρικα για να πεις πως πράγματι αυτή η μοτοσυκλέτα αξίζει και δε ζηλεύω κάτι εκεί μέσα. Πολύ φτώχεια έφερε το πέρασμα του χρόνου στις μεσαίες κατηγορίες..

Και δυστυχως δεν ειναι μόνο αυτό. Όλη αυτή η τεχνολογία σε tablet, διακοπτακια, πλαστικάκια, αεραγωγούς design έχει πάει τις μοτοσυκλέτες όλο και πιο μακρυά από τις ρίζες τους. Δηλαδη πολύ μπλιμπλικι και πλαστικό βρε αδερφέ. Και μάλιστα και κακής ποιότητας πλαστικο
Σοφός και φειδωλός!!!
Παράλληλα;)
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Όποτε πεις σε άνθρωπο σε αντιπροσωπεία για τις τιμές και την ποιότητα οι απαντήσεις είναι στάνταρ:
-Εχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα που κοστίζουν.
-Κρίση/covid/evergreen/πόλεμος
-Δεν ξέρεις εσύ / Δεν μπορείς να καταλάβεις
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ ξέρω πως το μόνο όπλο που έχουμε ενάντια στη ακρίβεια είναι είτε να μην ψωνίζουμε είτε να ψωνίζουμε αυτό το προϊόν που τιμάει το value for money.

Όσο πάμε σαν προβατα και ενώ βλέπουμε πως μας δουλεύουν αγοράζουμε γινόμαστε μέρος του προβλήματος.

Φυσικά τελευταία την έχουμε πατήσει καθώς και είδη πρώτης ανάγκης είναι πανάκριβα..
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εγώ θέλω να μου πει τελικά οποίος πήγε στην έκθεση και έχει ήδη μοτοσυκλέτα η μοτοσυκλέτες αν είδε μια πιθανή αγορά που μα αξίζει τον κόπο τα χρήματα και να μπορεί να τη πει αναβάθμιση.

Και ξεκινάω εγώ.

BMW f800gs.. Προφανείς επιλογές για παρόμοια χρηση

BMW f850gs, Yamaha tenere 700,aprilia tuareg.

Δεν βλέπω πουθενά την αναβάθμιση. Εντάξει το 850gs όλοι το λένε πως ειναι πισωγύρισμα από το 800 και μόνο η απόδοση του μοτέρ αξίζει (μοτέρ της Loncin θυμίζω). Οι περισσότεροι θα πουν κράτα το 800.

Μετά τα tenere και tuareg μπορεί να είναι και καλύτερα στο χώμα ενδεχομένως καθώς κουβαλάνε μια εξέλιξη επάνω τους έχουν περάσει κάποια χρόνια αλλά σε επίπεδο ποιότητας, υλικών, βαφων και άνεση ταξιδιού ειδικά το tenere δεν το αγγίζουν το 800. Αν κάτι έχει να ζηλέψει το 800 είναι η ποιότητα λειτουργίας του μοτέρ σε θέμα κραδασμών σε υψηλές στροφές τίποτα άλλο.

Θα άξιζε λοιπόν η μετάβαση για ένα ποσό περίπου 6 χιλιάρικα πώληση το 800 και αγορά ένα από τα 2 συν κάποια αξεσουάρ. Για μένα όχι. Μάλιστα σε πολλά θα το θεωρούσα πισωγύρισμα.

KTM 640 Enduro. Αντικειμενικά ένα από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο σε απόδοση ψεύδοεντουρο όχι μόνο της γενιάς του. Απ ότι υπάρχει στην αγορά τα μόνα που μπορούν να θεωρηθούν σοβαρή αναβάθμιση ειναι τα παιδάκια του 690R και 701. Αξίζει τα 10 χιλιάρικα επιβάρυνση (πώληση 640 και αγορα). Μιλάμε για ένα σοβαρό πόσο και η εμπειρία τελικά που θα λάβεις στο βουνό ειναι 80-90% ίδια. Αν κάποιος τα έχει τα δίνει. Εγώ όσο δουλεύει το 640 και βρίσκω ανταλλακτικά θα το έχω πάντως.

Άρα εγώ τουλάχιστον ευχαριστώ την έκθεση γιατί με ηρέμησε πως αυτά που έχω είναι μια χαρά και αν κάτι μου μπήκε μόνο στο μυαλό είναι να αντικαταστησω κάνα παπί με κάνα μικρό commuter μοτοσυκλέτακι τίποτα αλλο.

Το λες και θλιβερό πάντως που φτάσαμε να θες 15-16 χιλιάρικα για να πεις πως πράγματι αυτή η μοτοσυκλέτα αξίζει και δε ζηλεύω κάτι εκεί μέσα. Πολύ φτώχεια έφερε το πέρασμα του χρόνου στις μεσαίες κατηγορίες..

Και δυστυχως δεν ειναι μόνο αυτό. Όλη αυτή η τεχνολογία σε tablet, διακοπτακια, πλαστικάκια, αεραγωγούς design έχει πάει τις μοτοσυκλέτες όλο και πιο μακρυά από τις ρίζες τους. Δηλαδη πολύ μπλιμπλικι και πλαστικό βρε αδερφέ. Και μάλιστα και κακής ποιότητας πλαστικο
Εγώ δεν πήγα εκθεση αλλά έδινα τενερε , δρ, αμάξι και ένα νεφρο για ενα indian challenger.

Η μόνο τενερε και νεφρο για ένα σκραμπλερ triumph αρκεί να έχει κλειδί και όχι την ηλεκτρονική keyless απάτη...

Το τενερε πάντως (το απλό) είναι πιο κοντά στην παλιά λογική χωρίς πολλά μπλιμπλίκια.
 
Top Bottom