Ένα κιβώτιο ξεχασμένο, κάπου στην Αυστραλία

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Και κάπως έτσι ξεκινάει η ιστορία μας.

Στο Brisbane της Αυστραλίας ένας dealer της Yamaha είχε εισάγει το μακρινό 1984 μια RZ500N μοντέλο του 1985 (επίσημα). Το μοντέλο ουσιαστικά ήταν μια ρέπλικα παραγωγής της YZR500 GP που οδηγούσε ο Kenny Roberts', φτιαγμένη όμως για να κυκλοφορεί στο δρόμο. Μιλάμε για ένα "πολιτισμένο" μεν, αλλά ουσιαστικά πρόκειται για ένα δίχρονο θηρίο 499cc, με κινητήρα σε διάταξη V4 !!!

Παραδόξως η "πολιτισμένη" έκδοση ήταν ελαφρύτερη από την αγωνιστική αλλά επίσης ήταν και detuned για να μπορεί να ελεγχθεί στους πολιτικούς δρόμους των πόλεων. Η αγωνιστική έκδοση θα ήταν εξωφρενικά δύσκολη στο χειρισμό και το να βγάλεις κάτι τέτοιο στους δρόμους ισοδυναμούσε με διάλυση της μηχανής και θάνατο για ανθρώπους.

Κάποιοι σημερινοί νεότεροι ηλικιακά αναβάτες μπορεί να ανασηκώσουν το φρύδι τους ακούγοντας πως μια μηχανή μισού λίτρου μπορεί να είναι τόσο "κακιά". Οι περισσότεροι μπορεί να χρησιμοποιούν κάποιο από τα σύγχρονα 600άρια των 130 ίππων, αλλά το πιστεύετε η όχι ένα δίχρονο 500©© δεν είναι το θηρίο με το οποίο θέλετε να "παίξετε"...
Για να πάρετε μία γεύση, αναζητήστε τα ντοκυμανταίρ με τα "Unrideables GP500 racing".

Εδώ κάποια trailer:



Η μηχανή πουλήθηκε για περίπου 22.000,00€ αλλά κάπου διάβασα -δυστυχώς δε μπορώ να εντοπίσω την ιστοσελίδα- πως τελικά μεταπωλήθηκε σε δημοπρασία για 100.000,00€

Η μηχανή ήταν μέσα στο κιβώτιο της με τα κλειδιά της αχρησιμοποίητα, ο κινητήρας δεν είχε εκκινηθεί ποτέ, οι καθρέπτες, τα βιβλία της, κτλ...





















Πηγή: https://www.autoevolution.com/news/zero-miles-1985-yamaha-rz500n-in-a-crate-for-sale-photo-gallery-75574.html#agal_5
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ένα από τα 2 πρώτα το είχε πάρει φίλος από την Νέα Σμύρνη....
Η συγκεκριμένη μηχανή ήταν αγωνιστικό μοντέλο για τα δεδομένα της τότε εποχής
Πολύ δύσκολη με "άγρια "λειτουργία, τρομερό στήσιμο και φρένα....αν και λόγω της διχρονιλας σταματούσε πολύ δυσκολα.
Σκηνές απείρου κάλους....η κάπνα που έβγαζε, Γιατί τα λαδια εκείνης της εποχής ήταν περιεργα:D
Μιλάω για εποχή που η πλατεία της νέας Σμύρνης δεν ήταν πεζόδρομος.
Δυστυχώς.....ο συγκεκριμένος το είχε καρφώσει πισω από ένα φορτηγό και πηγε για πεταμα.
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Αυτό και το suzuki RGV500 ήταν το δίχρονο όνειρο για την εποχή τότε ειχα τη χαρά να τα ζήσω και να βολτάρω παρέα τα είχαν φίλοι !!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αυτό και το suzuki RGV500 ήταν το δίχρονο όνειρο για την εποχή τότε ειχα τη χαρά να τα ζήσω και να βολτάρω παρέα τα είχαν φίλοι !!
Aκομα θυμαμαι και εννοειται δεν θα ξεχασω ποτέ οταν πηρα βολτα δανεικο RGV250Γ φιλου!!!!!!Τοτε οδηγουσα συχνα πυκνα ενα YZF600 Thundercat και μολις πηρα το "Γ"...:eek::eek::eek:... άλλα εργαλεια μιας αλλης εποχης...δυστυχως για την "ωμη δυναμη" που ειχαν δεν ξαναβγαινουν αλλά ΕΥΤΥΧΩΣ για την μη-ασφαλεια που τα διεκρινε για την συντριπτικη πλειοψηφια οδηγων(και γυρω κινουμενων...)δεν συνεχισαν την παραγωγη τους...Οπως και να'χει...ωραιες αναμνησεις:happy:
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
:thinking::thinking::thinking:


.................οχι.......................................
 
Τελευταία επεξεργασία:

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Εμπρός γενναίοι μου, γεροκάγκουρες που θυμηθήκατε τα νιάτα σας και δεν σας χρειάστηκε το μπλε χαπάκι...

:D:D:):p
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Οτι και να πω θα 'ναι τελείως υποκειμενικό (και λάθος...)
Δυστυχώς όταν το είχα.....δεν ήξερα την τύφλα μου....
Σίγουρα ήταν σαν διαστημόπλοιο γιά την εποχή του και από επιδόσεις και από εξοπλισμό....

Το μεγαλύτερο ταξιδι μου ήταν μέχρι τον Ισθμό, κι' αυτό μιά φορά....
Γύρω-γύρω στην Πάτρα γιά να πουλήσω μούρη. Αντε και 5-6 φορές μέχρι Καλογριά τα δυό καλοκαίρια που
το είχα στην κατοχή μου.

Το κράτησα σχεδόν δυόμιση χρόνια...από '88 μεχρι '90.........

Ωραία θέση οδήγησης, αρκετά πιό άνετο από τα υπόλοιπα γιαπωνέζικα σπόρ της εποχής του, έπαιρνε
μπρός πανεύκολα με μισή μανιβελιά.......

Φρένα πολύ καλά έως απίστευτα γιά μένα που είχα μέχρι τότε μόνο ταμπούρα στα υπόλοιπα μηχανάκια μου....
Σήμερα θα τα κατατάσαμε όλοι στα ανεπαρκή......

Από κρατήματα το ίδιο.....Κανείς μας όμως δεν ήξερε τότε να οδηγάει..... Μαθαίναμε από ταινίες που βλέπαμε
στον σινεμά και μετά προσπαθούσαμε να αντιγράψουμε αυτά που είχαμε δεί συνήθως από ταινίες ιταλικές Βmoovies....
 
Top Bottom