Έχεις φτάσει σπίτι σου μετά την δουλειά, χαλαρός όσο δεν πάει, έχεις ήδη δει την θέση που παρκάρεις ή περίπου και ξαφνικά φεύγεις κάτω σε χρόνο "μηδέν" χωρίς να κάνεις κάτι περίεργο/ιδιαίτερο/ξαφνικό. Γεγονότα λέω τώρα που μας αφηγήθηκε, που σημαίνει ότι δεν υπήρχε καταγραφή στο μαύρο κουτί του εγκεφάλου γατί/παιδί/ταξί/λακκούβα/έκτακτο οτιδήποτε σε συνθήκη.
Αν πας Στορκ για ξύσιμο έχεις στο κεφάλι σου όλα αυτά που συζητάμε και είσαι σε θέση μάχης γιατί βλέπεις την στροφή, τοποθετείς σώμα, διαλέγεις σημείο για φρένα, στρέφεις το βλέμμα εκεί που πρέπει κλπ κλπ κλπ. Ολα αυτά που λέμε είναι σωστά και ισχύουν, ουδεμία εφαρμογή σε αυτό το συμβάν έχουν. Αλίμονο δηλαδή αν βγάλω μισό κώλο έξω από την σέλα για να ετοιμαστώ να φρενάρω πριν στρίψω για την γκαραζόπορτα, με το βλέμμα στραμμένο στο άπεξ της ράμπας, άσε που τεχνικά είμαι λάθος γιατί κρατάω τα φρένα μέσα στην στροφή και δεν ανοίγω το γκάζι αργά προοδευτικά μετά την τοποθέτηση υπό κλίση γιατί θα καρφωθώ στην πόρτα.
Πραγματικά απορώ με το ποιός είναι 1000000% παρών κάθε δευτερόλεπτο στην οδήγηση, από την ώρα που θα σηκώσει το πόδι να περάσει πάνω από την σέλα μέχρι να γυρίσει πλάτη στο μηχανάκι. Από τους "καθημερινούς" οδηγούς λέω, δεν μιλάμε για το 45λεπτο του μοτοτσιπί.
Και πραγματικά απορώ με το πόσοι και αν έχουν κάνει "προπόνηση σε πάγο με σλικ" για να είναι έτοιμοι, από εμάς τους καθημερινούς και έχουν εντυπωμένη μυική μνήμη.
Να κάνει το παιδί όλα τα σχολεία του κόσμου, χρήσιμα είναι. ΔΕΝ ΓΛΙΤΩΝΕΙΣ από τον κωλόδρομο. Και θυμήθηκα (όχι ότι το ξεχνάω ποτέ) γιατί "μισώ" την βροχή. Ήμουν 100% εκεί, ήξερα ότι βρέχει, τον δρόμο τον κάνω κάθε μέρα, ήξερα ότι θα φρενάρω ΠΟΛΥ απαλά και πάλι απλά βρέθηκα κάτω χωρίς λόγο με το fazer μόλις άγγιξα την μανέτα. Το ότι πήρα ξανά μηχανάκι χωρίς ABS και το έχω κυκλοφορήσει σε βροχή ήταν μιά υπέρβαση τύπου αντιμετώπισε τον φόβο σου. Το παλικάρι το νιώθω 100% και απλά δεν δέχομαι τον παράγοντα οδηγικό σφάλμα υπό τις συνθήκες. Μπορεί απλά να έκλεισε το γκάζι, ο V2 έχει "πολύ" φρένο.