Έφαγα την πρώτη μου τούμπα. Yolo!

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Αθήνα νομίζω πλέον και αιμόφυρτος να είσαι στη μέση του δρόμου, το 80% του κόσμου απλά θα προσπεράσει για να «μην μπλέξει», λόγω της γενικότερης ευθυνοφοβίας και έλλειψης ενσυναίσθησης. Κάποιοι θα σταματήσουν να σε κλέψουν, και λίγοι θα βοηθήσουν, δυστυχώς έτσι είναι πλέον. Γάντια και μπουφάν πάντα, ειδικά γάντια. Πλέον επειδή έχω μάθει να οδηγάω με γάντια, μου φαίνεται περίεργο να οδηγήσω με γυμνά χέρια, νιώθω ότι δεν έχω τον έλεγχο, ακόμα και με 40αρια. Αυτό που μετράει είναι ότι είσαι μια χαρά, όλα τα άλλα έπονται.
Προσφατα εμεινα απο λαστιχο στην παπια , το πηρα χερατο και ο ενας και μοναδικος που εκανε αναστροφη και να με βοηθησει ηταν μηχανοβιος,
και εγω εχω κανει κατι αντοιστιχο και θεωρω οτι ειναι υποχρεωση μου να βοηθησω καποιον συνανθρωπο ασχετα με μηχανη η αμαξι η πατινι....
χθεσ εμεινα με το κουτι και ξεκινησα να το σπρωχνω και αμεσεως ηρθε ενας τυπος και με βοηθησε.
θεωρω αυτονοητο και ειναι να εχεις ανθρωπια και να εχεις μεγωλωσει με αρχες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ρε παιδιά, σοβαρά. Στο σχολείο πες ότι κάνει ένα level ή τέσσερα level ξέρω 'γω.

Θα του μάθουν "φρένο στο σαπούνι της βροχής";

Ποιό σχολείο ειναι αυτό, γιατί έχω κάνει μερικά και δεν μου τα είπαν.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Το θέμα δεν είναι να πάρει απάντηση γιατι έπεσε, το θέμα είναι ότι ώς νέος οδηγός είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. Νομίζουμε ότι ξέρουμε μέχρι να μας πουν ότι δεν ξέρουμε τίποτα, αλλά η κακιά συνήθεια έχει ήδη εγκαθιδρυθεί. Για μένα έχει αργήσει κιόλας. Γνώμη μου.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε αυτό θα συμφωνήσω, όπως και στην επανάληψη γιατί κάθε φορά που πάω θυμάμαι ότι τα ξέχασα.

Άσχετο με την πτώση λόγω συνθηκών αυτό.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Μπορεί να τη γλύτωνε μπορεί και όχι, μπορεί να "ακουγε" την πιο απλή συμβουλή ασε τη μοτοσικλετα να κάνει τη δούλεια της, χαλαρά χέρια, κοίτα, σταθερό γκάζι....

Μπορεί να τα είχε εφαρμόσει ήδη στα τελευταία χ πηγαινέλα του, και οι νευρώνες του εγκεφάλου να έστελναν τα σωστά σήματα τη στιγμή πανικού, σίγουρα καλύτερα από το τίποτα.

Νίκο, ακούς??????
 

warez

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Yamaha TENERE 700
Ρε παιδιά, σοβαρά. Στο σχολείο πες ότι κάνει ένα level ή τέσσερα level ξέρω 'γω.

Θα του μάθουν "φρένο στο σαπούνι της βροχής";

Ποιό σχολείο ειναι αυτό, γιατί έχω κάνει μερικά και δεν μου τα είπαν.
Στον Χούντρα στο Level 1 σου εξηγούν για το φρένο. Στο Level 3 σου εξηγούν τι να κάνεις αν η μοτοσυκλέτα γλιστρήσει.
Στο θεωρητικό κομμάτι, καλύπτεται. Στο πρακτικό βέβαια θα συμφωνήσω μαζί σου, επειδή κάτι έμαθες μια φορά δεν σημαίνει ότι μέσα στον πανικό θα το χρησιμοποιήσεις. Το σχολείο είναι η αρχή, χρειάζεται συνεχή εκπαίδευση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να μην λέμε πληροφορίες περίεργες. Σου λένε για το φρένο με επερχόμενη στροφή.

Κανείς δεν σου λέει "ίσα που ακουμπησες χειριστήριο και έφυγες κάτω στα καλά καθούμενα". Εκεί πιθανότερο να σε σώσει το abs αν ήταν από φρένο, κανείς αν ήταν από κατέβασμα.


την συζήτηση την κάνω για να μην αποκτήσει κανένα ενοχικό "αν είχα πάει σχολείο..." γιατί υπό τις συνθήκες πάλι την ίδια κατάληξη θα είχε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Σου λένε πως να τοποθετείς σωστά τα πόδια σου, σου λένε τι να κάνεις αν αρχίσει να γλιστράει η μοτοσικλέτα και άλλα πολλά ωραία που τα βάζεις για πρώτη φορά στον εγκέφαλο σου και τα αφήνεις εκεί για πάντα! Μπορεί στη φάση του φίλου που έπεσε ήταν η κακή στιγμή και να έπεσαν πολλοί δύσκολοι παράγοντες μαζί, ΑΛΛΑ, από ότι μας είπαν , όλες οι τούμπες στις οποίες δεν εμπλέκεται άλλο όχημα, μπορούν να αποφευχθούν.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
γιατί υπό τις συνθήκες πάλι την ίδια κατάληξη θα είχε.
Οι συνθήκες δεν είναι μόνο τι σου συμβαίνει, αλλά κυρίως πως αντιδράς σε αυτές.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Οι Ελληνικοί δρόμοι συχνά υπερβαίνουν τον "φάκελο πτήσης" κάθε μοτοσυκλέτας.


Επίσης η μόνη οδηγία με εγγυημένα κάθε φορά αποτελέσματα είναι η παρακάτω :laugh::roflmao:

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχεις φτάσει σπίτι σου μετά την δουλειά, χαλαρός όσο δεν πάει, έχεις ήδη δει την θέση που παρκάρεις ή περίπου και ξαφνικά φεύγεις κάτω σε χρόνο "μηδέν" χωρίς να κάνεις κάτι περίεργο/ιδιαίτερο/ξαφνικό. Γεγονότα λέω τώρα που μας αφηγήθηκε, που σημαίνει ότι δεν υπήρχε καταγραφή στο μαύρο κουτί του εγκεφάλου γατί/παιδί/ταξί/λακκούβα/έκτακτο οτιδήποτε σε συνθήκη.

Αν πας Στορκ για ξύσιμο έχεις στο κεφάλι σου όλα αυτά που συζητάμε και είσαι σε θέση μάχης γιατί βλέπεις την στροφή, τοποθετείς σώμα, διαλέγεις σημείο για φρένα, στρέφεις το βλέμμα εκεί που πρέπει κλπ κλπ κλπ. Ολα αυτά που λέμε είναι σωστά και ισχύουν, ουδεμία εφαρμογή σε αυτό το συμβάν έχουν. Αλίμονο δηλαδή αν βγάλω μισό κώλο έξω από την σέλα για να ετοιμαστώ να φρενάρω πριν στρίψω για την γκαραζόπορτα, με το βλέμμα στραμμένο στο άπεξ της ράμπας, άσε που τεχνικά είμαι λάθος γιατί κρατάω τα φρένα μέσα στην στροφή και δεν ανοίγω το γκάζι αργά προοδευτικά μετά την τοποθέτηση υπό κλίση γιατί θα καρφωθώ στην πόρτα.

Πραγματικά απορώ με το ποιός είναι 1000000% παρών κάθε δευτερόλεπτο στην οδήγηση, από την ώρα που θα σηκώσει το πόδι να περάσει πάνω από την σέλα μέχρι να γυρίσει πλάτη στο μηχανάκι. Από τους "καθημερινούς" οδηγούς λέω, δεν μιλάμε για το 45λεπτο του μοτοτσιπί.

Και πραγματικά απορώ με το πόσοι και αν έχουν κάνει "προπόνηση σε πάγο με σλικ" για να είναι έτοιμοι, από εμάς τους καθημερινούς και έχουν εντυπωμένη μυική μνήμη.

Να κάνει το παιδί όλα τα σχολεία του κόσμου, χρήσιμα είναι. ΔΕΝ ΓΛΙΤΩΝΕΙΣ από τον κωλόδρομο. Και θυμήθηκα (όχι ότι το ξεχνάω ποτέ) γιατί "μισώ" την βροχή. Ήμουν 100% εκεί, ήξερα ότι βρέχει, τον δρόμο τον κάνω κάθε μέρα, ήξερα ότι θα φρενάρω ΠΟΛΥ απαλά και πάλι απλά βρέθηκα κάτω χωρίς λόγο με το fazer μόλις άγγιξα την μανέτα. Το ότι πήρα ξανά μηχανάκι χωρίς ABS και το έχω κυκλοφορήσει σε βροχή ήταν μιά υπέρβαση τύπου αντιμετώπισε τον φόβο σου. Το παλικάρι το νιώθω 100% και απλά δεν δέχομαι τον παράγοντα οδηγικό σφάλμα υπό τις συνθήκες. Μπορεί απλά να έκλεισε το γκάζι, ο V2 έχει "πολύ" φρένο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στις περισσότερες τούμπες που έχω φάει, κάτι έκανα λάθος.

Λάθος είναι να μην υπολογίσεις ότι η ασφαλτος εχει πρόσφυση παγοδρομιου, ιδιως σε καθημερινές μας διαδρομες.

Λάθος είναι να οδηγαω τον Γκάντι στην άσφαλτο, όπως το xr των τελειων ηλεκτρονικων βοηθημάτων....νομίζω ότι όσο λιγότερα λάθη κάνουμε, ελαχιστοποιούμε τις τούμπες.
 

warez

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Yamaha TENERE 700
Αν ρίξεις την ευθύνη στον δρόμο δεν θα γίνεις ποτέ καλύτερος.
Οι σκατόδρομοι είναι εκεί και θα συνεχίσουν να είναι. Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε.

Θέλει μεγάλο θάρρος να περιγράφεις μια τούμπα με το ρήμα "φταίω" στο 1ο ενικό και όχι στο 3ο ενικό.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν δεν ήταν η πιο εύκολη καραμέλα του κόσμου η ατομική ευθύνη θα έλεγα οκ, σωστό. Υπό τις συνθήκες τονίζω, όχι.
 

warez

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Yamaha TENERE 700
Φυσικά και φταίει το κράτος που υπάρχουν τέτοιοι σκατόδρομοι, η τροχαία που δεν κάνει αλκοοτεστ, οι υπόλοιποι οδηγοί κ.ο.κ.
Αξίζει να διαμαρτυθείς για αυτά. Στο παρόν όμως λίγη σημασία έχει αυτό. Εσύ θα είσαι χτυπημένος και όλοι οι υπεύθυνοι για τα παραπάνω υγιέστατοι στα σπίτια τους.

Αλλά ακόμα και σε κράτη που δεν υπάρχουν αυτά πάλι τρώμε τούμπες. Άρα ο κοινός παράγοντας είναι άλλος.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Ρε παιδιά, σοβαρά. Στο σχολείο πες ότι κάνει ένα level ή τέσσερα level ξέρω 'γω.

Θα του μάθουν "φρένο στο σαπούνι της βροχής";

Ποιό σχολείο ειναι αυτό, γιατί έχω κάνει μερικά και δεν μου τα είπαν.
Πάλι σκεφτόσουν πιο κτμ θα πάρεις? Γιατί δεν προσεχες στο μάθημα?
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Ήθελα να το γράψω το πρωί, αλλά τελικά έπρεπε να φύγω για μια δουλίτσα.
Κατα λάθος φρένο πίσω δεν πάτησα, γιατί τα πόδια μου τα έχω πάντα στα μαρσπιέ (το μήλο του ποδιού κάτι τέτοιο). Όπως λένε στα βιντεάκια κτλ.
Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως χαλάρωσα το γκάζι και φρέναρε η μηχανή τόσο ώστε να γίνει όλο αυτό το τουρλουμπούκι, γιατί ούτε κατέβασα ταχύτητα.

Τα σχολεία είπα θα τα κάνω και θα τα κάνω, όταν μου ελευθερωθεί μια μέρα. Το έχω υποσχεθεί :)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι απόλυτα λογική η προσπάθεια όλων μας να δώσουμε μία εξήγηση στο γιατί συνέβη ένα συμβάν το οποίο δεν φαίνεται να έχει αίτιο, γιατί κανένας μας δεν θέλει να κυκλοφορεί στο δρόμο έχοντας στο μυαλό του ότι μπορεί να βρεθεί κάτω γιατί έτσι. Το να πούμε λοιπόν ότι ήταν οδηγικό λάθος σώνει και καλά μας ελαφρωνει το μυαλό από την σκέψη ότι αύριο μπορούμε να βρεθούμε και εμείς στη θέση του χωρίς κανέναν λόγο, παρά το γεγονός ότι έχουμε κάνει ένα σωρό σχόλια και έχουμε είναι άριστα συντηρημένο όχημα.

Όπως βολεύεται ο καθένας, κάνουμε μία ανοιχτή συζήτηση και όλες οι απόψεις είναι σωστές γιατι κάνεις δεν ήταν εκεί με
όργανα τηλεμετρίας.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Ήθελα να το γράψω το πρωί, αλλά τελικά έπρεπε να φύγω για μια δουλίτσα.
Κατα λάθος φρένο πίσω δεν πάτησα, γιατί τα πόδια μου τα έχω πάντα στα μαρσπιέ (το μήλο του ποδιού κάτι τέτοιο). Όπως λένε στα βιντεάκια κτλ.
Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως χαλάρωσα το γκάζι και φρέναρε η μηχανή τόσο ώστε να γίνει όλο αυτό το τουρλουμπούκι, γιατί ούτε κατέβασα ταχύτητα.

Τα σχολεία είπα θα τα κάνω και θα τα κάνω, όταν μου ελευθερωθεί μια μέρα. Το έχω υποσχεθεί :)
Έτσι οπως το περιγράφεις , ο δρόμος ήταν γυαλί και με τα πόδια να πήγαινες θα γλίστραγες , προφανώς απο τη γλίτσα που υπηρχε για διάφορους λόγους

το οδόστρωμα στο σημείο που επεσες ειχε Πρόσφυση ΜΗΔΕΝ ήταν σαν να πατησες λάσπες, με slick ελαστικά !

Και Φούλ πακέτο ηλεκτρονικών να είχες με τετοια γλίτσα παλι θα έπεφτες

Η γλίτσα μπορει να ειναι απο πετρέλαια , λάδια , συσσωρευμένη σκόνη απο δημοσια έργα υποδομών μαζι με φθαρμένο άσφαλτοτάπητα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το ανθρωπινο λαθος ειναι παντα παραγοντας. Ειναι αναμενομενο και δεν νομιζω να εχει νοημα να λεμε οτι φταιμε επειδη κατι θα μπορουσαμε να κανουμε καλυτερα, η να μην κανουμε λαθος, ειδικα οταν για μια τουμπα τα ποσοστα ευθυνης ειναι 90% οι συνθηκες και 10% η εισοδος του αναβατη. Βροχη και μηχανη ειδικα στην ελληνικη σαπουναδα ειναι οτι χειροτερο. Δεν εχω πεσει ποτε σε βρεμενο (απο τυχη?) αλλα μου εχει τυχει να μου γλιστραει το πισω εντος στροφης με κλειστο γκαζι, απο το φρενο του κινητηρα (προσοχη, κλειστο γκαζι, οχι κατεβασμα μεσα στην στροφη).

Αντιμετωπιζω την βροχη σχεδον σαν να οδηγαω σε λαδια. Μεχρι στιγμης δουλευει. Προστατευτικος εξοπλισμος οσο και να το λεμε δεν αρκει για να τονισει την αξια του. Εφαγα τουμπα απο μηχανικο προβλημα παλιοτερα, μεγαλο εγκαυμα στο χερι, κανενα σοβαρο χτυπημα. Την επομενη μερα νοσοκομειο με πυρετο, εμεινα 10 μερουλες μεσα για τη μολυνση και πεταξα ενα καλοκαιρι στου χαντακ΄. Οχι μπουφαν μηχανης, ενα φουτερ να φοραγα δεν θα ειχα παθει τιποτα. Δεν ηταν καν κανονικη βολτα, ειχα παει στο πλυντηριο να πλυνω το μηχανακι.
 
Top Bottom