(ΑΚΥΡΏΝΕΤΑΙ) Καταρράκτες Νεμούτας, Τετάρτη 10 Αυγούστου

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Άσε τώρα έχω σκέψεις σκοτεινές, να πάω να κάνω τεστ το νέο XR με τις αναρτήσεις που προσφέρουν και παραπάνω άνεση; Το GS με προβλημάτισε αρκετά, σκεφτόμουν ότι αν είχα παραγγείλει αυτό αντί για XR πριν δύο χρόνια θα μου έλειπε το γκάζι, το πιο πιθανό. Μπορεί να μην οδηγώ γρήγορα αλλά δεν τα μίσησε κανείς τα άτια. Πρέπει να δω αν υπάρχει κάτι σε revalving για τις μαμά αναρτήσεις του μοντέλου μου ή σε φυσίγγια/αμορτισέρ αν χαλάσει το ESA. Μετά λέω πόσα παραπάνω θα δώσεις για το ίδιο αλλά πιο άνετο μοντέλο 2020+, όσα έχει ένα 1290R, τυχαίο δεν νομίζω, μετά μου λέει και ο σατανάς από Αγγλία "ρε συ έχει γεμίσει ο κόσμος Multi" και έχει ας πούμε φτηνά 1260 στο νησί, γενικότερα τι τα θες, θα τα φάω σε ρύπους με αυτό που έχω τώρα τελικά, Αλ Γκορ ξέρεις εσύ.

Εδώ να πω ότι αυτή η συζήτηση έγινε μετά το "έλα να νοικιάσουμε Tuareg 660 και Ducati DS με 170 λίρες την ημέρα και βόλτα Ουαλία" που όλο και κάτι καλύτερο θα σου κάνουν εκτός σεζόν και θα έχεις καβαλήσει την νάρα και την μήχα παρέα.
Ασ'τα όλα και πα'νε κάνε βόλτα τη λεπτή 1250 gs.
Είναι πιο γεμάτη παντού και φυσικά πιο δυνατή .
Τη λεπτή ,όχι το μοσχάρι το adve .
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
αντι να πειτε για το indian καμια κουβεντα,ασχολειστε με την μπαγερν

παντως πρεπει να εχει δροσια εκει..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ασ'τα όλα και πα'νε κάνε βόλτα τη λεπτή 1250 gs.
Είναι πιο γεμάτη παντού και φυσικά πιο δυνατή .
Τη λεπτή ,όχι το μοσχάρι το adve .
Δυνατή...μετά το xr?
Μας γλενταει αυτός ο αμιρου πάλι ...με φαίνεται

Εγώ περιμένω να ακούσω τον Βασίλη, πώς είδε το xr
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το 1290S δεν είναι ωραίο στο μάτι, κάπου εκεί τελείωσε για εμένα. Στο δρόμο ήταν μιά χαρά, πλην ανεμοκάλυψης. Στο R είναι χειρότερη αλλά είναι όμορφο. Τα είπε ο STF, ανώμαλος.

Το 1250GS φαντάζομαι ότι έχει λίγο γκάζι ακόμα, αλλά η περίεργη αίσθηση από την μετάδοση θα παραμένει. Δεν είναι το γκάζι που τα χαλάει στο 1200, αν και μιά φάση που άνοιξε ο Βασίλης, άνοιξε ο Φώτης και άνοιξα και εγώ κοιτάζω κάτω, με το XR θα είχα 180+ και ίσα που είχα φτάσει τα 140. Θέλει πολύ περισσότερο χούφτωμα από όσο έχω συνηθίσει και επειδή δεν ξέρω το μοτέρ (και την θέση της βελόνας στην περιφερειακή όραση) τελικά το άλλαζα πολύ νωρίς ταχύτητες με την βελόνα λίγο πριν γίνει κατακόρυφη ενώ έχει και άλλο κάμποσο.

Το indian είναι απλά απίθανο και έχει πολύ ωραίο ήχο, πάει γρήγορα και στο χώμα γιατί είναι φλατ τρακ ρέπλικα. Αυτό το οποίο παρατήρησα είναι ότι το επηρεάζουν περισσότερο οι ανωμαλίες της ασφάλτου από το XR γιατί το έβλεπα να "κουνάει" σε σημεία που περνούσα χωρίς να νιώσω χτύπημα. Όχι ότι κόβει ο Φώτης με κάτι τέτοια ρυθμό, λέμε τώρα.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Δυνατή...μετά το xr?
Μας γλενταει αυτός ο αμιρου πάλι ..
Ναι δίκιο !
Δεν τον βολεύει η μετάδοση -διαφορικο ,μάλλον δεν θα το ευχαριστηθεί καβαλώντας το,παρόλο που έχει και κοντά 140 άλογα που τραβάνε από χαμηλά.
Εγώ περιμένω να ακούσω τον Βασίλη, πώς είδε το xr
Αυτό ναι ,θα είναι ενδιαφέρουσα η άποψη από άνθρωπο που είχε και ΚΤΜ .
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν τον βολεύει η μετάδοση -διαφορικο ,μάλλον δεν θα το ευχαριστηθεί
Δεν είναι θέμα βολής. Οι κραδασμοί της μετάδοσης με ξενισαν και δεν ήξερα αν "οδηγώ σωστά" με την έννοια του μήπως ταλαιπωρώ το μηχανάκι. Σε κάποιες στροφές κινητήρα δεν το ένιωθα καθόλου, σε άλλες πολύ. Φαντάζομαι ότι αν απλά έτσι δουλεύει ο άξονας το μυαλό θα σταματήσει να το καταγράφει σαν "εκτός φυσιολογικού δόνηση" πολύ γρήγορα.

Κατά τα λοιπά το μοτέρ ήταν πολύ ωραίο αν και πολύ διαφορετικό, κιβώτιο επίσης μια χαρά, shifter δεν ήθελε προσαρμογή, φρένα το ίδιο, η ανάρτηση μαγεία, αυτό το ζήλεψα.

Σε πραγματικές συνθήκες η ροή που μπορεί να κρατήσει το GS ανεξάρτητα συνθηκών δρόμου είναι πιο χρήσιμη από το γκάζι του XR. Για την ώρα κερδίζει ο καγκουρας μέσα μου.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Δεν είναι θέμα βολής. Οι κραδασμοί της μετάδοσης με ξενισαν και δεν ήξερα αν "οδηγώ σωστά" με την έννοια του μήπως ταλαιπωρώ το μηχανάκι. Σε κάποιες στροφές κινητήρα δεν το ένιωθα καθόλου, σε άλλες πολύ. Φαντάζομαι ότι αν απλά έτσι δουλεύει ο άξονας το μυαλό θα σταματήσει να το καταγράφει σαν "εκτός φυσιολογικού δόνηση" πολύ γρήγορα.

Κατά τα λοιπά το μοτέρ ήταν πολύ ωραίο αν και πολύ διαφορετικό, κιβώτιο επίσης μια χαρά, shifter δεν ήθελε προσαρμογή, φρένα το ίδιο, η ανάρτηση μαγεία, αυτό το ζήλεψα.

Σε πραγματικές συνθήκες η ροή που μπορεί να κρατήσει το GS ανεξάρτητα συνθηκών δρόμου είναι πιο χρήσιμη από το γκάζι του XR. Για την ώρα κερδίζει ο καγκουρας μέσα μου.
Η τελευταία πρόταση θέλει βελτιωμα :secret:
Μια φορά καγκουρας ,πάντα καγκουρας.
Όσα χρόνια κι αν περασουν:yes:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε, ίσως. Είμαι οριακά, οδηγώ το KTM και δεν έχω παράπονο με το πεθαμένο μοτέρ σχεδόν μισά άλογα ρόδα. Τι τα θες, γεράματα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν είναι θέμα βολής. Οι κραδασμοί της μετάδοσης με ξενισαν και δεν ήξερα αν "οδηγώ σωστά" με την έννοια του μήπως ταλαιπωρώ το μηχανάκι. Σε κάποιες στροφές κινητήρα δεν το ένιωθα καθόλου, σε άλλες πολύ. Φαντάζομαι ότι αν απλά έτσι δουλεύει ο άξονας το μυαλό θα σταματήσει να το καταγράφει σαν "εκτός φυσιολογικού δόνηση" πολύ γρήγορα.

Κατά τα λοιπά το μοτέρ ήταν πολύ ωραίο αν και πολύ διαφορετικό, κιβώτιο επίσης μια χαρά, shifter δεν ήθελε προσαρμογή, φρένα το ίδιο, η ανάρτηση μαγεία, αυτό το ζήλεψα.

Σε πραγματικές συνθήκες η ροή που μπορεί να κρατήσει το GS ανεξάρτητα συνθηκών δρόμου είναι πιο χρήσιμη από το γκάζι του XR. Για την ώρα κερδίζει ο καγκουρας μέσα μου.
Σε πραγματικές συνθήκες το xr είναι 30% πιο πάνω από το gs σε ροή και όχι μόνο
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Εγώ διαβάζω και σημειώνω, να ξέρω τι θα ψωνίσω μετά το GT :cool:...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ διαβάζω και σημειώνω, να ξέρω τι θα ψωνίσω μετά το GT :cool:...
Είσαι μικρός για GS πάντως. Και είναι αστεία ακριβά ακόμα και στην Αγγλία, 15000 λίρες που ξεκινάνε τα 1250Α δεν τα λες ευκαιρία.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Δυνατή...μετά το xr?
Μας γλενταει αυτός ο αμιρου πάλι ...με φαίνεται

Εγώ περιμένω να ακούσω τον Βασίλη, πώς είδε το xr
Ειναι δύο διαφορετικές κατηγορίες, Δεν μοιάζουν σε τίποτα μεταξύ τους
.
Η πρώτη εντύπωση, ωραία επιθετική θέση οδήγησης με μεγαλύτερη ομως κλήση στα γόνατα, καλή καλυψη αέρα, πολυ ωραίο το σασμαν.
Το μοτέρ διαμάντι, ελαστικό κ ροπάτο παντού κ μπορεις να εχεις 6η απο πολύ χαμηλές στροφές.
Στον 111 μπορεις να ταξιδευεις σχεδόν παντού με την τελευταία ταχύτητα.
Μέχρι τις 7000rpm ολα οκ κ ολα φιλικά ακομα κ με τέρμα γκάζι, μετά απογειώνεσαι χωρις κ πάλι να σε φοβίζει αν εχεις μια σχετική εμπειρία.
Ο ήχος τρέλα, οι αναρτήσεις σε χαλαρή οδήγηση κουράζουν σε επαρχιακό, τα καταλαβαίνεις όλα, όταν όμως η ταχύτητες ανεβαίνουν κ το παιχνίδι αρχίζει συνεργάζονται όλα άψογα κ οπως πρέπει.
Λίγους κραδασμούς καταλαβα στο τιμόνι απο τον κινητήρα, ίσως ηταν κ η ιδέα μου.
Η σέλα σκληρή αλλα φαρδιά, κάθεται ολος ο λώκος επάνω.
Τώρα αν θα το αγόραζα;; αν ήμουν παντα μόνος κ είχε ενδοτικότερες αναρτήσεις ίσως.........
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κραδασμούς έχει αρκετούς χέρια και λιγότερο πόδια αλλά έτσι είναι τα τετρακύλινδρα, δεν θυμάμαι να οδήγησα κάποιο χωρίς.


Από το πρωί κοιτάω αγγελίες GS adventure... Και το χρηματοδοτικό της triumph.


Εσένα δεν σε ξενίζει η αίσθηση της περιστροφής του άξονα μετά το 1090; Είχες άλλο GS πιο παλιά και το έχεις συνηθίσει;


Θυμήθηκα και το άλλο. Στα πρώτα υδρόψυκτα ένιωθα πολύ την μη αναρτημένη μάζα του άξονα στις ανωμαλίες. Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά με την ανάρτηση και σε αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Κραδασμούς έχει αρκετούς χέρια και λιγότερο πόδια αλλά έτσι είναι τα τετρακύλινδρα, δεν θυμάμαι να οδήγησα κάποιο χωρίς.


Από το πρωί κοιτάω αγγελίες GS adventure... Και το χρηματοδοτικό της triumph.


Εσένα δεν σε ξενίζει η αίσθηση της περιστροφής του άξονα μετά το 1090; Είχες άλλο GS πιο παλιά και το έχεις συνηθίσει;


Θυμήθηκα και το άλλο. Στα πρώτα υδρόψυκτα ένιωθα πολύ την μη αναρτημένη μάζα του άξονα στις ανωμαλίες. Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά με την ανάρτηση και σε αυτό.
Δεν είχα ποτέ άξονα ή μπόξερ, αυτο που ακούγεται ειναι το μοτέρ κ ελάχιστα καταλαβαίνεις τον άξονα, γωνιακή.
Έτσι κανουν τα μπόξερ σαν τρακτεράκια.
Με ξένισε κ εμένα στην αρχή κ φοβομουν μηπως ειναι ο άξονας, το πηγα για έλεγχο κ ήταν ολα οκ.
Διαπιστώνεται βεβαια κ αν πατήσεις συμπλέκτη με 100-120χλμ κ κινηθείς για λίγο στο ρελαντι οπότε δεν ακούγεται ο μπόξερ κ ακους μόνο την μετάδοση η οποία ακούγεται ελάχιστα εως καθόλου
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτό με τις αναρτήσεις που λέτε εμένα με ξενίζει
Ίσως είναι πιο φρέσκες στο δικό μου και δουλεύουν καλύτερα
Δικαβαλος με την κυρά λενη είμαστε 140 κιλά και σήμερα που κάναμε γύρω στα 900 φορτωμένοι μπουνια έχω την ρύθμιση στο ένα άτομο με μπαγκαζια.
 
Top Bottom