Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Πόσο πιο μπροστά πχιά ?
Και πληρωμένα τα τέλη 2023 !
Και όχι άσκοπα τηλέφωνα...


:thnkg::thnkg::thnkg:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πόσο πιο μπροστά πχιά ?
Και πληρωμένα τα τέλη 2023 !
Και όχι άσκοπα τηλέφωνα...


:thnkg::thnkg::thnkg:
Αυτά είναι για αυτόν τον γνώστη ....τον al800
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Πόσο πιο μπροστά πχιά ?
Και πληρωμένα τα τέλη 2023 !
Και όχι άσκοπα τηλέφωνα...


:thnkg::thnkg::thnkg:
ωραία δουλειά όμως!
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Πόσο πιο μπροστά πχιά ?
Και πληρωμένα τα τέλη 2023 !
Και όχι άσκοπα τηλέφωνα...


:thnkg::thnkg::thnkg:
Επειδή για φέτος χλωμό να φύγει ,πληρώνει και το '23 :woot:
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9

Όπως έχω ξαναπεί το R 1150 GS είναι μια μοτοσυκλέτα που όποτε την βλέπω λέω "τι ωραία που θα ήταν να την είχα στο γκαράζ μου". Μιας και οι τιμές που παίζουν στο car είναι ως επί το πλείστον σε βατά πλαίσια, ήθελα να ρωτήσω, από την εμπειρία σας, τι πρέπει κάποιος να προσέξει στην αγορά της? Ιδιαιτερότητες του μοντέλου ανάλογα με τη χρονολογία, π.χ. γνωστές παθογένειες, προτερήματα, κλπ..

Ευχαριστώ εκ των προτέρων :friendship:
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50

Όπως έχω ξαναπεί το R 1150 GS είναι μια μοτοσυκλέτα που όποτε την βλέπω λέω "τι ωραία που θα ήταν να την είχα στο γκαράζ μου". Μιας και οι τιμές που παίζουν στο car είναι ως επί το πλείστον σε βατά πλαίσια, ήθελα να ρωτήσω, από την εμπειρία σας, τι πρέπει κάποιος να προσέξει στην αγορά της? Ιδιαιτερότητες του μοντέλου ανάλογα με τη χρονολογία, π.χ. γνωστές παθογένειες, προτερήματα, κλπ..

Ευχαριστώ εκ των προτέρων :friendship:
Πολλά πράγματα έχει αλλάξει στα 77.000 χλμ πάντως...
 

MadMar

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Suzuki V-Strom DL 650 K9
Πολλά πράγματα έχει αλλάξει στα 77.000 χλμ πάντως...
Φίλε Παναγιώτη, δισκοπλατό, τρόμπα βενζίνης και μίζα όντως δύσκολα θα αλλάξει κάποιος στα 77,000χλμ. Δύσκολα ένα μηχανάκι του 2001 να έχει 77,000 πραγματικά χλμ (μάλλον 177,000 χλμ έχει). Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που η γενική κατάσταση μιας μοτοσυκλέτας είναι αξιόλογη (αυτό δεν θα το κρίνω εγώ βεβαίως αλλά ένα εξειδικευμένο συνεργείο), τα χλμ δεν αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα για εμένα προσωπικά, όταν η τιμή είναι σε εύλογα πλαίσια.

Γι αυτό ανέβασα και την αγγελία περισσότερο. Δεν είναι ότι έχω αποφασίσει να δω την συγκεκριμένη μηχανή, απλά επειδή κατά καιρούς κοιτάζω και το σκέφτομαι, τουλάχιστον να γνωρίζω 5 πράγματα παραπάνω για να ξέρω τι ψάχνω :)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Φίλε Παναγιώτη, δισκοπλατό, τρόμπα βενζίνης και μίζα όντως δύσκολα θα αλλάξει κάποιος στα 77,000χλμ. Δύσκολα ένα μηχανάκι του 2001 να έχει 77,000 πραγματικά χλμ (μάλλον 177,000 χλμ έχει). Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που η γενική κατάσταση μιας μοτοσυκλέτας είναι αξιόλογη (αυτό δεν θα το κρίνω εγώ βεβαίως αλλά ένα εξειδικευμένο συνεργείο), τα χλμ δεν αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα για εμένα προσωπικά, όταν η τιμή είναι σε εύλογα πλαίσια.

Γι αυτό ανέβασα και την αγγελία περισσότερο. Δεν είναι ότι έχω αποφασίσει να δω την συγκεκριμένη μηχανή, απλά επειδή κατά καιρούς κοιτάζω και το σκέφτομαι, τουλάχιστον να γνωρίζω 5 πράγματα παραπάνω για να ξέρω τι ψάχνω :)
kordix ...σε ζητάνε.
Σίγουρα τα διαφορικά των 1150 είναι πιο "γερά" από των 1200.
Ο δίσκος ανάλογα την οδήγηση μπορεί να χαλάσει και σε 10000, μπορεί και σε 500000 χλμ.
Έχουν καποιες διαφορές μεταξύ τους τα 1150 ...θς μας πουν οι γνωστες.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι παίρνεις πολύ μηχανή σε αυτά τα χρηματα
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
kordix ...σε ζητάνε.
Σίγουρα τα διαφορικά των 1150 είναι πιο "γερά" από των 1200.
Ο δίσκος ανάλογα την οδήγηση μπορεί να χαλάσει και σε 10000, μπορεί και σε 500000 χλμ.
Έχουν καποιες διαφορές μεταξύ τους τα 1150 ...θς μας πουν οι γνωστες.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι παίρνεις πολύ μηχανή σε αυτά τα χρηματα
Φίλε Παναγιώτη, δισκοπλατό, τρόμπα βενζίνης και μίζα όντως δύσκολα θα αλλάξει κάποιος στα 77,000χλμ. Δύσκολα ένα μηχανάκι του 2001 να έχει 77,000 πραγματικά χλμ (μάλλον 177,000 χλμ έχει). Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που η γενική κατάσταση μιας μοτοσυκλέτας είναι αξιόλογη (αυτό δεν θα το κρίνω εγώ βεβαίως αλλά ένα εξειδικευμένο συνεργείο), τα χλμ δεν αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα για εμένα προσωπικά, όταν η τιμή είναι σε εύλογα πλαίσια.

Γι αυτό ανέβασα και την αγγελία περισσότερο. Δεν είναι ότι έχω αποφασίσει να δω την συγκεκριμένη μηχανή, απλά επειδή κατά καιρούς κοιτάζω και το σκέφτομαι, τουλάχιστον να γνωρίζω 5 πράγματα παραπάνω για να ξέρω τι ψάχνω :)
Δίσκο μπορεί να φας κ νωρίτερα. Ανάλογα πως οδηγείς. Ή πχ αν έχεις έναν σαλίγκαρο να το βγάλεις από πάρκιν, το έσκισες.
Τρόμπα είναι κ αυτή λίγο λαχείο, ειδικά αν δεν αλλάζεις φίλτρο, ε λογικά να αλλάξει και λαστιχάκια βενζίνης, δεν είναι κάποια τρελή αλλαγή. Κόστος πολύ μικρό, απλά φτιάχνει την αγγελία, έχει αλλάξει-προσέξει και κάτι άλλο.
Η μίζα γύρω στα 70 με 90 κλμ θέλει ένα καθάρισμα και γρασάκι. Και στα 2 το είχα κάνει, χωρίς αν αλλάξω κάτι άλλο. Τώρα αν με κανένα χαλασμένο σένσορα της έδινε χαβά, ίσως βγήκε ΠΕ. Ή εκεί ίσως χρειαστεί κανένα γρανάζι ή κόμπλερ.
Τώρα τα σοβαρά που είδε ο μεταπτυχιακός 366 στα μονδέλα αυτά. Ή αλλαγμένο μοτέρ (για εμένα αυτό είναι) ή αλλαγμένο μπροστινό. Έως 2001 ασημί μπροστινό κ ένα μπουζί, αυτό ασημί κ 2μπουζο, έπρεπε να είναι γαλάζιο. Φρένα μπρέμπο, σωστά, αλλά κάτι μου λέει, ότι φορά μοτερ από RT.
Αυτά τα λίγα :ha
 
Τελευταία επεξεργασία:

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Δίσκο μπορεί να φας κ νωρίτερα. Ανάλογα πως οδηγείς. Ή πχ αν έχεις έναν σαλίγκαρο να το βγάλεις από πάρκιν, το έσκισες.
Τρόμπα είναι κ αυτή λίγο λαχείο, ειδικά αν δεν αλλάζεις φίλτρο, ε λογικά να αλλάξει και λαστιχάκια βενζίνης, δεν είναι κάποια τρελή αλλαγή. Κόστος πολύ μικρό, απλά φτιάχνει την αγγελία, έχει αλλάξει-προσέξει και κάτι άλλο.
Η μίζα γύρω στα 70 με 90 κλμ θέλει ένα καθάρισμα και γρασάκι. Και στα 2 το είχα κάνει, χωρίς αν αλλάξω κάτι άλλο. Τώρα αν με κανένα χαλασμένο σένσορα της έδινε χαβά, ίσως βγήκε ΠΕ. Ή εκεί ίσως χρειαστεί κανένα γρανάζι ή κόμπλερ.
Τώρα τα σοβαρά που είδε ο μεταπτυχιακός 366 στα μονδέλα αυτά. Ή αλλαγμένο μοτέρ (για εμένα αυτό είναι) ή αλλαγμένο μπροστινό. Έως 2001 ασημί μπροστινό κ ένα μπουζί, αυτό ασημί κ 2μπουζο, έπρεπε να είναι γαλάζιο. Φρένα μπρέμπο, σωστά, αλλά κάτι μου λέει, ότι φορά μοτερ από RT.
Αυτά τα λίγα :ha
Γέροντα είσαι πολύ πιο σοφός από όσο δείχνεις...

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom