Dakkar1983
WannaBe
Εμένα μου χει κολλήσει αυτό εδώ.. Λέω να πάω να το δω από κοντά..
Αυτά είναι για αυτόν τον γνώστη ....τον al800Πόσο πιο μπροστά πχιά ?
Και πληρωμένα τα τέλη 2023 !
Και όχι άσκοπα τηλέφωνα...
Bmw R 1150 GS Adventure '03 - Car.gr
Scrambler 1150 GS Adv.(30lt ντεπόζιτο) Μην παίρνετε τηλέφωνο ΑΣΚΟΠΑ ...... Τέλη κυκλοφορίας 202...www.car.gr
ωραία δουλειά όμως!Πόσο πιο μπροστά πχιά ?
Και πληρωμένα τα τέλη 2023 !
Και όχι άσκοπα τηλέφωνα...
Bmw R 1150 GS Adventure '03 - Car.gr
Scrambler 1150 GS Adv.(30lt ντεπόζιτο) Μην παίρνετε τηλέφωνο ΑΣΚΟΠΑ ...... Τέλη κυκλοφορίας 202...www.car.gr
Επειδή για φέτος χλωμό να φύγει ,πληρώνει και το '23Πόσο πιο μπροστά πχιά ?
Και πληρωμένα τα τέλη 2023 !
Και όχι άσκοπα τηλέφωνα...
Bmw R 1150 GS Adventure '03 - Car.gr
Scrambler 1150 GS Adv.(30lt ντεπόζιτο) Μην παίρνετε τηλέφωνο ΑΣΚΟΠΑ ...... Τέλη κυκλοφορίας 202...www.car.gr
Εξου και τα 8500Car.gr - Bmw R 1200 GS '05 Scrambler
Αμέτρητες εργατοώρες σχεδιαστών και μηχανικών για αυτό το κομψοτέχνημα...
το τράκαρε και δεν είχε να το φτιαξει...Car.gr - Bmw R 1200 GS '05 Scrambler
Αμέτρητες εργατοώρες σχεδιαστών και μηχανικών για αυτό το κομψοτέχνημα...
Ναι ,πήγε το σιδεροπρίονο γόναCar.gr - Bmw R 1200 GS '05 Scrambler
Αμέτρητες εργατοώρες σχεδιαστών και μηχανικών για αυτό το κομψοτέχνημα...
Πολλά πράγματα έχει αλλάξει στα 77.000 χλμ πάντως...Bmw R 1150 GS '01 R - Car.gr
Δεύτερο χέρι σε πολύ καλή κατάσταση Φρένα μπρος Φρένα πίσω Λάστιχα το 2021 Μπίκανε bridgesto...www.car.gr
Όπως έχω ξαναπεί το R 1150 GS είναι μια μοτοσυκλέτα που όποτε την βλέπω λέω "τι ωραία που θα ήταν να την είχα στο γκαράζ μου". Μιας και οι τιμές που παίζουν στο car είναι ως επί το πλείστον σε βατά πλαίσια, ήθελα να ρωτήσω, από την εμπειρία σας, τι πρέπει κάποιος να προσέξει στην αγορά της? Ιδιαιτερότητες του μοντέλου ανάλογα με τη χρονολογία, π.χ. γνωστές παθογένειες, προτερήματα, κλπ..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Φίλε Παναγιώτη, δισκοπλατό, τρόμπα βενζίνης και μίζα όντως δύσκολα θα αλλάξει κάποιος στα 77,000χλμ. Δύσκολα ένα μηχανάκι του 2001 να έχει 77,000 πραγματικά χλμ (μάλλον 177,000 χλμ έχει). Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που η γενική κατάσταση μιας μοτοσυκλέτας είναι αξιόλογη (αυτό δεν θα το κρίνω εγώ βεβαίως αλλά ένα εξειδικευμένο συνεργείο), τα χλμ δεν αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα για εμένα προσωπικά, όταν η τιμή είναι σε εύλογα πλαίσια.Πολλά πράγματα έχει αλλάξει στα 77.000 χλμ πάντως...
kordix ...σε ζητάνε.Φίλε Παναγιώτη, δισκοπλατό, τρόμπα βενζίνης και μίζα όντως δύσκολα θα αλλάξει κάποιος στα 77,000χλμ. Δύσκολα ένα μηχανάκι του 2001 να έχει 77,000 πραγματικά χλμ (μάλλον 177,000 χλμ έχει). Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που η γενική κατάσταση μιας μοτοσυκλέτας είναι αξιόλογη (αυτό δεν θα το κρίνω εγώ βεβαίως αλλά ένα εξειδικευμένο συνεργείο), τα χλμ δεν αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα για εμένα προσωπικά, όταν η τιμή είναι σε εύλογα πλαίσια.
Γι αυτό ανέβασα και την αγγελία περισσότερο. Δεν είναι ότι έχω αποφασίσει να δω την συγκεκριμένη μηχανή, απλά επειδή κατά καιρούς κοιτάζω και το σκέφτομαι, τουλάχιστον να γνωρίζω 5 πράγματα παραπάνω για να ξέρω τι ψάχνω
kordix ...σε ζητάνε.
Σίγουρα τα διαφορικά των 1150 είναι πιο "γερά" από των 1200.
Ο δίσκος ανάλογα την οδήγηση μπορεί να χαλάσει και σε 10000, μπορεί και σε 500000 χλμ.
Έχουν καποιες διαφορές μεταξύ τους τα 1150 ...θς μας πουν οι γνωστες.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι παίρνεις πολύ μηχανή σε αυτά τα χρηματα
Δίσκο μπορεί να φας κ νωρίτερα. Ανάλογα πως οδηγείς. Ή πχ αν έχεις έναν σαλίγκαρο να το βγάλεις από πάρκιν, το έσκισες.Φίλε Παναγιώτη, δισκοπλατό, τρόμπα βενζίνης και μίζα όντως δύσκολα θα αλλάξει κάποιος στα 77,000χλμ. Δύσκολα ένα μηχανάκι του 2001 να έχει 77,000 πραγματικά χλμ (μάλλον 177,000 χλμ έχει). Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που η γενική κατάσταση μιας μοτοσυκλέτας είναι αξιόλογη (αυτό δεν θα το κρίνω εγώ βεβαίως αλλά ένα εξειδικευμένο συνεργείο), τα χλμ δεν αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα για εμένα προσωπικά, όταν η τιμή είναι σε εύλογα πλαίσια.
Γι αυτό ανέβασα και την αγγελία περισσότερο. Δεν είναι ότι έχω αποφασίσει να δω την συγκεκριμένη μηχανή, απλά επειδή κατά καιρούς κοιτάζω και το σκέφτομαι, τουλάχιστον να γνωρίζω 5 πράγματα παραπάνω για να ξέρω τι ψάχνω
Γέροντα είσαι πολύ πιο σοφός από όσο δείχνεις...Δίσκο μπορεί να φας κ νωρίτερα. Ανάλογα πως οδηγείς. Ή πχ αν έχεις έναν σαλίγκαρο να το βγάλεις από πάρκιν, το έσκισες.
Τρόμπα είναι κ αυτή λίγο λαχείο, ειδικά αν δεν αλλάζεις φίλτρο, ε λογικά να αλλάξει και λαστιχάκια βενζίνης, δεν είναι κάποια τρελή αλλαγή. Κόστος πολύ μικρό, απλά φτιάχνει την αγγελία, έχει αλλάξει-προσέξει και κάτι άλλο.
Η μίζα γύρω στα 70 με 90 κλμ θέλει ένα καθάρισμα και γρασάκι. Και στα 2 το είχα κάνει, χωρίς αν αλλάξω κάτι άλλο. Τώρα αν με κανένα χαλασμένο σένσορα της έδινε χαβά, ίσως βγήκε ΠΕ. Ή εκεί ίσως χρειαστεί κανένα γρανάζι ή κόμπλερ.
Τώρα τα σοβαρά που είδε ο μεταπτυχιακός 366 στα μονδέλα αυτά. Ή αλλαγμένο μοτέρ (για εμένα αυτό είναι) ή αλλαγμένο μπροστινό. Έως 2001 ασημί μπροστινό κ ένα μπουζί, αυτό ασημί κ 2μπουζο, έπρεπε να είναι γαλάζιο. Φρένα μπρέμπο, σωστά, αλλά κάτι μου λέει, ότι φορά μοτερ από RT.
Αυτά τα λίγα