Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εγώ ψωνίζω κρανάκι σένιο απο τον φίλο τιμόθεο εδώ..


Τζαμπαντάν 180 ευρίδια και δε πειράζει που λείπει η ζελατίνα μπροστά, σημασία έχει που το υπόλοιπο είναι σε άριστη κατάσταση και είναι ,μάρκα DRAAAAAAAAGOOOON... Μιλάμε βγαίνει η δράκος και σε τρώει ας ούμε πολύ άγριο, δαγκάνει..

Και η κουκλίτσα λίγο spooky φάση ποιός ξέρει τί έχουν δει τα ματάκια της, πιο πολύ γι αυτήν ανησυχώ..
Σιγουρα έχει δει μπερε Harley Davidson σρ μαυρο χρωμα...

 

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Μήπως είναι κάποιο μέλος από εδώ πέρα, αν όχι να γίνει άμεσα, επίτιμο μη πω :roflmao::roflmao::roflmao:
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Από χθες το ζαζευω....πάντως να πω την αλήθεια ,εκτός ότι μου αρέσει, μου περνάει και η σκέψη να το αντικαταστήσω στη θέση του klx και του σκούτερ :rolleyes: για καθημερινό όχημα και εξορμήσεις στα βουνά
Εκτός και αν περιμένουμε να το βγάλουν και 450 :wacky:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

το οδήγησα στα test ride της CFmoto που έγιναν αυτές τις μέρες.

Όποιος θέλει παιχνιδάκι πόλης, σοβαρό μηχανάκι αντί για σκούτερ-παπιά σε τιμή πολύ οκ (3500) θα πάρει ένα ολόσωστο και διασκεδαστικό μηχανακι, πανέμορφο με ωραίο μοτεράκι, σοβαρές αναρτήσεις και φρένα με αίσθηση όχι λάστιχο όπως άλλα, ιδανική θέση οδήγησης και εννοείται πανάλαφρη αίσθηση γενικά. Κατεβάζει 140+ και πάει 100-110 χαβαλέ.

Απο τα λίγα μηχανάκια που έχω καβαλήσει τελευταία ανεξαρτήτως κυβισμού και χρημάτων που δεν βρήκα κάποιο άξιο λόγου μειονέκτημα. Είναι όπως το λέω ολόσωστο σε όλα του.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Από χθες το ζαζευω....πάντως να πω την αλήθεια ,εκτός ότι μου αρέσει, μου περνάει και η σκέψη να το αντικαταστήσω στη θέση του klx και του σκούτερ :rolleyes: για καθημερινό όχημα και εξορμήσεις στα βουνά
Εκτός και αν περιμένουμε να το βγάλουν και 450 :wacky:
Αυτό και γω το κοιτάω και φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.

Περιμένω κάνα τεστ για να μάθω για κλιμάκωση κιβωτίου και γραναζωμα καθώς και για λειτουργία αναρτήσεων γιατί για ρυθμίσεις δε το κόβω να έχει και για μένα είναι πολύ σημαντικό να υπαρχει τουλαχιστον η απόσβεση επαναφοράς στο αμορτισέρ και μετά στο πιρούνι.
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Αυτό και γω το κοιτάω και φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.

Περιμένω κάνα τεστ για να μάθω για κλιμάκωση κιβωτίου και γραναζωμα καθώς και για λειτουργία αναρτήσεων γιατί για ρυθμίσεις δε το κόβω να έχει και για μένα είναι πολύ σημαντικό να υπαρχει τουλαχιστον η απόσβεση επαναφοράς στο αμορτισέρ και μετά στο πιρούνι.
Πέμπτη έχω κενό το απόγευμα λέω να περάσω από Καλλιρρόης να (το) χαζεψω λιγο να μάθω και καμία λεπτομέρεια!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό και γω το κοιτάω και φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.

Περιμένω κάνα τεστ για να μάθω για κλιμάκωση κιβωτίου και γραναζωμα καθώς και για λειτουργία αναρτήσεων γιατί για ρυθμίσεις δε το κόβω να έχει και για μένα είναι πολύ σημαντικό να υπαρχει τουλαχιστον η απόσβεση επαναφοράς στο αμορτισέρ και μετά στο πιρούνι.
Το μοτέρ δοκιμασμένο απο τα Voge 300ds πολύστροφο, δυνατό και οικονομικό. Κάποιοι κάτοχοι έχουν παραπονεθεί για συχνή λειτουργία του βεντιλατέρ (ίσως λόγω euro 5). Στο rally θα δείξει πως θα δουλευει.

Αναρτήσεις δεν ε΄χουν καμία ρύθμιση πλην προφόρτισης νομίζω πίσω. Αυτό βέβαια που μου έκανε εντύπωση είναι πώς στα πρώτα χιλιόμετρα γνωριμίας που έκανε ο Μουρίκης ανέφερε πώς η αίσθηση απο τις αναρτήσεις είναι ανώτερη απο τα CRF300 τουλάχιστον απο πλευράς ελατηρίων. Οι κινέζοι γενικά έχουν άλλη φιλοσοφία απο τους Ιάπωνες και δεν βάζουν ελατήρια για ανθρώπους 60 κιλά αλλά περισσότερο για ανθρώπους 80-90 κιλά τουλάχιστον. Συνεπώς σε θέμα sag για ένα μέσο κορμί θα είναι καλό. Τώρα σε θέμα αποσβέσεων και λειτουργίας στο χώμα θα το δούμε μόλις ολοκληρωθούν οι δοκιμές και άμα κάνουμε κι εμείς κάνα test ride.

Σαφώς πάντως μιλάμε για budget αναρτήσεις κοντά στα πρότυπα του CRF300 που υποθέτω θα καλυπτουν μια ανθρώπινη χρήση. Το κάτι παραπάνω δεν νομίζω να οτ δίνουν μην τρελαινόμαστε.

Για καθημερινό εργαλείο και εργαλείο χωμάτινης βόλτας φαίνεται να έχει τις προδιαγραφές αλλά αυτό θα φανεί στον δρόμο και με ερωτηματικό απο εκεί και έπειτα στην χωμάτινη χρήση την αντοχή στα επιμέρους περιφερειακά όπως ζάντες πρωτίστως γιατί αν είναι στο πρώτο στούμπι να γίνεται η ζάντα 8άρι δεν αξίζει η συζήτηση.
 
Top Bottom