Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καλό??
Το hp ήταν πάρα πολύ καλό.
Εσύ πρέπει να θυμάσαι του Δαναού από το gsforum.
Ναι, του Δαναού ήταν ένα από αυτά.
Άλλο ένα είχε ένα παλληκάρι από τα βόρεια προάστια τότε, αλλά εκείνος το έδωσε γρήγορα, γιατί έκανε "καλό" εντουρο και πολλά μονοπάτια, και δεν τον βόλευε καθόλου στα τελευταία!!!!!
Καλό χρυσό μου έλεγε, αλλά "βρίσκει" παντού ........
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι, του Δαναού ήταν ένα από αυτά.
Άλλο ένα είχε ένα παλληκάρι από τα βόρεια προάστια τότε, αλλά εκείνος το έδωσε γρήγορα, γιατί έκανε "καλό" εντουρο και πολλά μονοπάτια, και δεν τον βόλευε καθόλου στα τελευταία!!!!!
Καλό χρυσό μου έλεγε, αλλά "βρίσκει" παντού ........
Μονοπατι με 200 κιλά, 1200 κυβικά και μπόξερ....δεν γίνεται.
Μεγάλο onoff είναι και ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δηλαδή τωρα ,όλοι όσοι κράζετε την τιμή πώλησης του ΗΡ2Ε κ τον πωλητή του
θέτε να μου πείτε ότι
Αν το είχατε ψωνίσει εσείς ,όταν ήταν "φτηνό" ,κ το'χατε κλεισμένο σε κάποιο γκαράζ όλα αυτά τα χρόνια
κι αποφασίζατε να το πουλήσετε τώρα
παρ'όλο που ,με μια έρευνα αγοράς ,θα βλέπατε οτι το δίνετε άνετα 20 Κ
εσείς
θα το δίνατε 7-8 Κ ,γιατί είναι κρίμα κι "άδικο" για τον υποψήφιο αγοραστή...?
Οντως δίνει κάποιος 20Κ για αυτό?

Είναι τόσο συλλεκτικό?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Λίγο στενάχωρο που κανείς δεν ρωτάει αν αξίζει 20,000 οδηγικά, όχι σαν αντικείμενο.
Τι εννοείς .....??
Κατεβαίνει κατηφόρες, ανηφόρες, στρίβει, φρενάρει και σου δίνει τρομερή αίσθηση ασφάλειας σε μεγάλες ταχύτητες στο χώμα
Έχει εκπληκτικά φρένα και κάποιοι που έβαλαν ολινς, κάνανε παπάδες μαζί με καλόγριες.
Ο φίλος που πηγαίναμε βόλτες τοτε, αγόρασε μετά ένα super enduro του κουμπάρου μου και ενώ ήταν πολύ καλό τιμόνι δεν κατάφερε ποτέ να το χαρεί όπως το hp
Με λίγα λόγια και με το hp οι γερμαναραδες έφτιαξαν ένα γιγάντιο χώματινο μηχανακι για όλους και όχι μόνο για τακαρισιους.

Τα λίγα κομμάτια που υπάρχουν και η ζήτηση καθορίζει την τιμή του.
Εγώ προσωπικά αν μου περίσσευαν, φυσικά και θα το είχα στο γκαράζ μου
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Πολλά κάνουν το ίδιο πράγμα στο 1/4 της τιμής.
Πολλά πράγματα επίσης επειδή είναι πολύ λίγα κομμάτια κοστίζουν μια περιουσία χωρίς λόγο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για πες ένα 1200 κυβικά χωμάτινο κάτω από 200 κιλά.
Δεν είναι κάτω από 200 κιλά λέμε. Όχι "έτοιμο για οδήγηση" τουλάχιστον.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν είναι κάτω από 200 κιλά λέμε. Όχι "έτοιμο για οδήγηση" τουλάχιστον.
Είναι βρε Γιάννη...και πανέτοιμο για χώμα.

 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα 1200 κυβικά είναι η μοναδικότητα δλδ που κάνει αυτό το μηχανάκι να κοστίζει 20κ? Ή μήπως το όριο κιλών?
Όλα μαζί....αλλά την τιμή την ορίζει η σπανιότητα στο συγκεκριμένο.
Και ότι άλλο καθορίζει τιμή στην αγορά
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτο δεν αλλάζει ότι μπορείς να βρεις μηχανάκι στο 1/4 της τιμής να είναι ετοιμο για χώμα...
Αυτό ισχύει πρακτικά για όλα τα μηχανάκια. Γιατί να πάρεις desmo RRR ξέρω γω όταν μπορείς να κάνεις τρακ ντέι με τζιξερ κ5 κλπ.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δεν διαφωνώ. Η μοναδικότητα όμως κάποιον πραγμάτων απλα συντηρεί ένα μύθο γιατί είναι διαθέσιμα για τον ελάχιστο κόσμο που έχει την οικονομική δυνατότητα να τα δοκιμάσει, με ότι αυτο συνεπάγεται. Και αυτό ίσχυει για πολλά αντικείμενα. Ακριβά μηχανικια, πανακριβες φωτογραφικές, ακριβά ηχοσυστήματα και λοιπα.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Αυτο δεν αλλάζει ότι μπορείς να βρεις μηχανάκι στο 1/4 της τιμής να είναι ετοιμο για χώμα...
Και να σε περνάει από πάνω ένας με ένα μηχανάκι με το 1/10 της τιμής.
Κάποια αντικείμενα είναι συλλεκτικά είτε για τις ικανότητες ,είτε για τα περιορισμένα κομμάτια ,είτε για τον πρώην κάτοχο είτε δε ξέρω εγώ γτ άλλο.
Άλλοι πληρώνουν 100δες ευρώ για τα τσόκαρα του Αγίουπαστιτσιου που πωλούνται σε 100δες αγοραστές. Και κολλάμε για 20 μηχανάκια που κυκλοφορούν σε 100 κομμάτια και έχουν 20κ ?

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Οντως δίνει κάποιος 20Κ για αυτό?

Είναι τόσο συλλεκτικό?
Το έχω οδηγήσει αρκετά και ναι είναι ένα πολυ ευχάριστο παιχνίδι αλλά για ταξίδι είναι οριακά άνετο σαν κάθε ον ΟΦ που σέβεται τον εαυτό του. Στο χω μα στα κατάλληλα χέρια πάει τάπα και κανει παπάδες.

Αν μου περίσσευαν θα ήθελα να έχω ένα τέτοιο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι εννοείς .....??
Κατεβαίνει κατηφόρες, ανηφόρες, στρίβει, φρενάρει και σου δίνει τρομερή αίσθηση ασφάλειας σε μεγάλες ταχύτητες στο χώμα
Έχει εκπληκτικά φρένα και κάποιοι που έβαλαν ολινς, κάνανε παπάδες μαζί με καλόγριες.
Ο φίλος που πηγαίναμε βόλτες τοτε, αγόρασε μετά ένα super enduro του κουμπάρου μου και ενώ ήταν πολύ καλό τιμόνι δεν κατάφερε ποτέ να το χαρεί όπως το hp
Με λίγα λόγια και με το hp οι γερμαναραδες έφτιαξαν ένα γιγάντιο χώματινο μηχανακι για όλους και όχι μόνο για τακαρισιους.

Τα λίγα κομμάτια που υπάρχουν και η ζήτηση καθορίζει την τιμή του.
Εγώ προσωπικά αν μου περίσσευαν, φυσικά και θα το είχα στο γκαράζ μου
Πολλά μηχανάκια το κάνουν αυτό.

Και τότε και τώρα.


Υπάρχει κάτι που το κάνει τόσο μοναδικό οδηγικά, κάτι που να μην υπάρχει πουθενά αλλού;

Δηλαδή, τυχαίο, γιατί να μην φτιάξω το Τ7 του Ταρές, το δικό μου 890R όπως έκανε ο χαλεντα κλπ.

Τώρα που οι Γερμανοί είπαν ένα μεγάλο άντε γαμησου στο co2 για το ρεύμα και τα οχήματα, αλλάζουν πολλά στο μακροπρόθεσμο πλάνο.
 
Top Bottom