Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1150 GS ADV
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
Ktm 990 r

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1150 GS ADV
Δεν ξεφεύγει κάνεις από το χώμα!!!

Άμα είναι να κάνεις χώμα διαφορετικό από τα on-off η λύσεις είναι κάτω από τα 110 κιλά !
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Άμα είναι να κάνεις χώμα διαφορετικό από τα on-off η λύσεις είναι κάτω από τα 110 κιλά !
Το παλεύω αλλά δύσκολα η διατροφή κρατιέται. Έχω κολλήσει εκεί στα 108-110.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
Ktm 990 r
Άμα είναι να κάνεις χώμα διαφορετικό από τα on-off η λύσεις είναι κάτω από τα 110 κιλά !
Και το traveler που κάνουν τα μεγαλα
ωραίο είναι.
Για άθλημα και διασκέδαση όμως μόνο μικρό μέχρι 120 κιλά ;)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1150 GS ADV
Και το traveler που κάνουν τα μεγαλα
ωραίο είναι.
Για άθλημα και διασκέδαση όμως μόνο μικρό μέχρι 120 κιλά ;)
Ακόμη και για τραβελ θα έλεγα, απλά σε διαφορετική μορφή! Ένα μεσαίο η μεγάλο μονοκυλινδρο η ελαφρύ δυκύλινδρο τυπού (drz400, ktm 690 , dr , T7 ,790, 640lc4, ) κτλ το μονο πράγμα που θα σου δώσουν είναι θεωρώ το να μην χρειάζεται να τα φορτώσεις , που μετα από καιρο καταληγεις να φορτωνεις , ειδικα τα μονοκυλινδρα και να κανεις περασματα και ταξιωτικά σε μέρη και δρόμους που ήδη τους κανεις και με τα μεγάλα μηχανάκια τυπου gs, 990, 1290 ,africa , κτλ. Βλέπεις δήλαδη τα ίδια μέρη του ίδους δρόμους απλά με 60-80 κίλα κάτω!! Ναι πιο ξεκούραστα , ναι χωρις άγχος , ναι και καλα μπορεις να το σηκώνεις πιο ευκολά ,!
Αλλά με ένα πραγματικό μικρο, μπορείς να πας για τύπου μια εκδομη στην Ευρυτανία , στην Πίνδο όπου θες με ενα rackess bag 20-25 λιτρων να έχεις τον ορειβατικό κατασκηνωτικό εξοπλισμό σου που είναι το πολυ 4-5 κιλά όλα μαζι και να κανεις εκδρομικό εντουρο ( όχι ρεματα - τσιμπουκ...ια , γκρεμούς ) όπου θες ! Πραγματικά όπου θες !!! Και να μην σκέφτεσαι εαν παει η όχι ο δρόμος !

Ετσί νομιζω...... ίσως κανω και λάθος σκέψεις τι να πω ...... Ειδικά εαν μιλάμε για δεύτερο μηχανάκι... Και τα συχρονα με τέτοια χρήση που αναφέρω μια χαρα πολιτισμένα βγαζουν τέτοιες βόλτες !!

Θα ξανα μπω στο ψαρ.γρ μπας και αλλαξω γνώμη

:rolleyes::thumbsdown:
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Ακόμη και για τραβελ θα έλεγα, απλά σε διαφορετική μορφή! Ένα μεσαίο η μεγάλο μονοκυλινδρο η ελαφρύ δυκύλινδρο τυπού (drz400, ktm 690 , dr , T7 ,790, 640lc4, ) κτλ το μονο πράγμα που θα σου δώσουν είναι θεωρώ το να μην χρειάζεται να τα φορτώσεις , που μετα από καιρο καταληγεις να φορτωνεις , ειδικα τα μονοκυλινδρα και να κανεις περασματα και ταξιωτικά σε μέρη και δρόμους που ήδη τους κανεις και με τα μεγάλα μηχανάκια τυπου gs, 990, 1290 ,africa , κτλ. Βλέπεις δήλαδη τα ίδια μέρη του ίδους δρόμους απλά με 60-80 κίλα κάτω!! Ναι πιο ξεκούραστα , ναι χωρις άγχος , ναι και καλα μπορεις να το σηκώνεις πιο ευκολά ,!
Αλλά με ένα πραγματικό μικρο, μπορείς να πας για τύπου μια εκδομη στην Ευρυτανία , στην Πίνδο όπου θες με ενα rackess bag 20-25 λιτρων να έχεις τον ορειβατικό κατασκηνωτικό εξοπλισμό σου που είναι το πολυ 4-5 κιλά όλα μαζι και να κανεις εκδρομικό εντουρο ( όχι ρεματα - τσιμπουκ...ια , γκρεμούς ) όπου θες ! Πραγματικά όπου θες !!! Και να μην σκέφτεσαι εαν παει η όχι ο δρόμος !

Ετσί νομιζω...... ίσως κανω και λάθος σκέψεις τι να πω ...... Ειδικά εαν μιλάμε για δεύτερο μηχανάκι... Και τα συχρονα με τέτοια χρήση που αναφέρω μια χαρα πολιτισμένα βγαζουν τέτοιες βόλτες !!

Θα ξανα μπω στο ψαρ.γρ μπας και αλλαξω γνώμη

:rolleyes::thumbsdown:
Η διαφορά ενός μόνο κυλίνδρου είναι η ευχαρίστηση στην οδήγηση, λόγω βάρους βασικά
Εάν φτάσεις να φορτώνεις ένα μόνοκύλινδρο, χάνεται και η ευχαρίστηση της οδήγησης.
Εγώ εκεί έχω καταλήξει, μπορεί να κάνω λάθος βέβαια.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha T7
Ακόμη και για τραβελ θα έλεγα, απλά σε διαφορετική μορφή! Ένα μεσαίο η μεγάλο μονοκυλινδρο η ελαφρύ δυκύλινδρο τυπού (drz400, ktm 690 , dr , T7 ,790, 640lc4, ) κτλ το μονο πράγμα που θα σου δώσουν είναι θεωρώ το να μην χρειάζεται να τα φορτώσεις , που μετα από καιρο καταληγεις να φορτωνεις , ειδικα τα μονοκυλινδρα και να κανεις περασματα και ταξιωτικά σε μέρη και δρόμους που ήδη τους κανεις και με τα μεγάλα μηχανάκια τυπου gs, 990, 1290 ,africa , κτλ. Βλέπεις δήλαδη τα ίδια μέρη του ίδους δρόμους απλά με 60-80 κίλα κάτω!! Ναι πιο ξεκούραστα , ναι χωρις άγχος , ναι και καλα μπορεις να το σηκώνεις πιο ευκολά ,!
Αλλά με ένα πραγματικό μικρο, μπορείς να πας για τύπου μια εκδομη στην Ευρυτανία , στην Πίνδο όπου θες με ενα rackess bag 20-25 λιτρων να έχεις τον ορειβατικό κατασκηνωτικό εξοπλισμό σου που είναι το πολυ 4-5 κιλά όλα μαζι και να κανεις εκδρομικό εντουρο ( όχι ρεματα - τσιμπουκ...ια , γκρεμούς ) όπου θες ! Πραγματικά όπου θες !!! Και να μην σκέφτεσαι εαν παει η όχι ο δρόμος !

Ετσί νομιζω...... ίσως κανω και λάθος σκέψεις τι να πω ...... Ειδικά εαν μιλάμε για δεύτερο μηχανάκι... Και τα συχρονα με τέτοια χρήση που αναφέρω μια χαρα πολιτισμένα βγαζουν τέτοιες βόλτες !!

Θα ξανα μπω στο ψαρ.γρ μπας και αλλαξω γνώμη

:rolleyes::thumbsdown:
Συμφωνώ με την οπτική σου με μια προσθήκη. Ο πολύ ελαφρύς ορειβατικος- κατασκηνωτικος εξοπλισμός είναι πολύ ακριβός...
 

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1150 GS ADV
Συμφωνώ με την οπτική σου με μια προσθήκη. Ο πολύ ελαφρύς ορειβατικος- κατασκηνωτικος εξοπλισμός είναι πολύ ακριβός...
Συμφωνώ απλά για ένα σετ Σκηνή - υπόστρωμα - υπνοσακό θες κοντά στα 350-450€ . Εαν αναλογιστείς οτι τα αγοράζεις μια φορά για 8-10 χρόνια , μιλάμε οτί το κόστος διανυκτέρευσης σου πέφτει στα 5€ για να κοιμηθείς όπου θες με ότι συνθήκες και σε περπάτημα και σε μηχανή για ταξίδι, με πολύ νορμάλ χρήση τον χρόνο!

Όλα βέβαια είναι σχετικά ανάλογα πόσο χρόνο διαθέτεις να τα χρησιμοποιείς!

:friendship:

Η διαφορά ενός μόνο κυλίνδρου είναι η ευχαρίστηση στην οδήγηση, λόγω βάρους βασικά
Εάν φτάσεις να φορτώνεις ένα μόνοκύλινδρο, χάνεται και η ευχαρίστηση της οδήγησης.
Εγώ εκεί έχω καταλήξει, μπορεί να κάνω λάθος βέβαια.

Και εγώ δεν ξέρω σκέψεις κάνω ... Απλά είμαι στην φάση τις ψυχολογικής αναζήτησης προς το παρών μηχανής , και δεν εχω καταλήξει τι θέλω να κάνω και κυριως εαν θέλω να δωσω την χοντρή....... γιατί εαν όχι με βλέπω με ελαφρύ εντουρο προς τράβελ ....
Για αυτό και χαζεύω αγγελίες πάντως σήμερα τα είδα και από κοντά !!! :p:rolleyes:

Μπλέξαμεεεεεεεε




 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Ωραία τα πριόνια αλλά αν ψάχνεις για ελαφρύ travel enduro το 690 είναι μονόδρομος εκτός εάν σκοπεύεις να το φορτώνεις σε τρέιλερ. Αυτά εδώ σου βγάζουν την ψυχή στην άσφαλτο...
Γείτονας με WR250 "μας έτρεχαν στα Μέγαρα η παρέα τις προάλλες" καλά ρε τρελέ τι σας έτρεχαν, πριν κουμπώσεις πρώτη έχεις φτάσει που λέει ο λόγος "μιλάτε και εσείς με τα μεγάλα στριτ, τι να καταλάβετε από αποστάσεις"
 

giamar

οn-offας
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
R1200GS
Δεν είναι σε αγγελία, είναι μια ειδική έκδοση που έβγαλε η Royal enfield για τα 120 χρόνια παραγωγής της φιρμας για interceptor και Continental. Το αγόραζα..

Πανέμορφα ,120 κομμάτια παγκοσμίως λέει θα παραχθούν
 

μητσος

Μέλος
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
PIAGIO typhoon
MZ250
Λέξεις όπως... Βουνά, το φαν κλαμπ Φοίνικα καλό είναι να μην τις αναφέρει
Μέχρι καφέ, πολυθρόνα, καναπέ... Καλοί είστε.
:oops:
 
Top Bottom