Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δε ξερω αν αξιζει να χαλασεις τη γεωμετρια του, εκτος αν υπαρχει καποια καλα σχεδιασμενη μοντα. Λαστιχα για 16αρια δεν υπαρχουν καθολου σημερα?
Ούτε εγώ γνωρίζω τι αλλαγές στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας φέρνει ο 17αρης εμπρός. Εδώ που τα λέμε, δεν έχω οδηγήσει καν το CBR αλλά αν αγόραζα θα το ήθελα γνήσιο σε όλα του.
Όπως λέει και ο Γιάννης, περισσότερο για μεγαλύτερη ποικιλία στα ελαστικά (υπάρχουν εννοείται και 16αρια εμπρός, το είχα ψάξει πρόσφατα) γίνεται η μόντα, μπαίνει ζάντα από Rvf 400/cbr 600 χωρίς μετατροπή, έτσι τουλάχιστον είχα διαβάσει.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Βλεπω τωρα ειχε πιο φαρδυ λαστιχο το 16αρι με ιδιο προφιλ με τον 17. Η διαφορα μαλλον θα ειναι πολυ μικρη στη συνολικη διαμετρο του τροχου.
 

Siou

Μέλος
Περιοχή
Περιστερι
Όνομα
XΡΗΣΤΟΣ
Μοτό
ΝΧ 650
Καλησπέρα, είχα fireblade το τελευταίο με καρμπς , δεν ήταν πρόβλημα ο 16 αρης όσο το μπροστινό σύστημα που από ένα σημείο και μετά είχε συμπεριφορά σκαλωσιάς
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλησπέρα, είχα fireblade το τελευταίο με καρμπς , δεν ήταν πρόβλημα ο 16 αρης όσο το μπροστινό σύστημα που από ένα σημείο και μετά είχε συμπεριφορά σκαλωσιάς
ανέβαινε πολυκατοικία;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

Lefterakis

Μέλος
Όνομα
Λευτερης
Μοτό
Tiger 1050
Δεν ξέρω τι παίζει με ανταλλακτικά και για το 630 και για το 610 ρε γαμωτο
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είδα τώρα κατάνα δικαβαλο με όχι μεγάλου μεγέθους ζευγάρι επάνω, γέλασα, βγήκε από την λίστα αγγελιών.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το 750 πάντα μου άρεσε. Ειδικά τα τελευταία 20 χρόνια που δεν ήταν στάτους σιμπολ, δεν ήταν υπερβολικά μεγάλο και δυνατό, δεν είχε την υστερία των 600. Και μπαινω να χαζεψω και.. έχει λίγα (λογικό) παλιά (λιγότερο λογικό) και ο βασιλιάς των αγγελιών....



 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τι σημαίνει "η μοτοσυκλέτα είναι εκθεσιακό;". Πάντως φαίνεται να έχει γίνει πολύ και προσεγμένη δουλειά. Ίσως για κάποιον που ψάχνει κάτι τόσο συγκεκριμένο να τα αξίζει τα λεφτά της.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
12000 για μοτοσυκλέτα του 85

"Αξίζει τα λεφτά της"

Οδηγικά 1000000000% όχι. Μπορεί να λείπουν και μερικά μηδενικά χάριν ευκολίας στην ανάγνωση του αριθμού.

Όχι.


Για κάποιον που θέλει να το παίξει ιστορία "μωρό μου θες να έρθεις σπίτι να σου δείξω το συλλεκτικό 750 του '85" δηλαδή δεν θα κάνεις ποτέ σεξ με αυτή την ατάκα ναι οκ μπορεί να αξίζει.

Και τα τέσσερα ή πέντε srad με τις 4000 ευρώ το ίδιο.


Μηχανή για να οδηγήσω θέλω. Μόνο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το ξαναλέω.....οτιδήποτε δεν είναι σπάνιο και 50 ετών τουλάχιστον, δεν θεωρείται παλιό...

Συνεχίστε
ΟΚ, είναι 37 ετών. Σε 13 χρόνια από τώρα θα είναι και σπάνια. Μέσα είμαστε.

12000 για μοτοσυκλέτα του 85

"Αξίζει τα λεφτά της"

Οδηγικά 1000000000% όχι. Μπορεί να λείπουν και μερικά μηδενικά χάριν ευκολίας στην ανάγνωση του αριθμού.

Όχι.


Για κάποιον που θέλει να το παίξει ιστορία "μωρό μου θες να έρθεις σπίτι να σου δείξω το συλλεκτικό 750 του '85" δηλαδή δεν θα κάνεις ποτέ σεξ με αυτή την ατάκα ναι οκ μπορεί να αξίζει.

Και τα τέσσερα ή πέντε srad με τις 4000 ευρώ το ίδιο.


Μηχανή για να οδηγήσω θέλω. Μόνο.
Μα δε μίλησα για οδηγικά. Το θέμα είναι πως για να μείνει ή να επανέλθει σε μια τέτοια κατάσταση έχει δαπανηθεί χρήμα και χρόνος. Όπως τα έδωσε ο τωρινός ιδιοκτήτης (αν υπάρχει) θα τα χώσει και ο νέος υποψήφιος. Έτσι είναι τα πράγματα. Για μένα και τσάμπα είναι. Για να βάζει αυτή τη τιμή ο ιδιοκτήτης κάτι θα ξέρει. ΄Οχι;
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για την ιστορία θυμάμαι ένα γνωστό η φίλο παλιό με ένα τέτοιο gsxr που πρέπει να χε ρίξει κάνα χρόνο δουλειά και περίπου 15.000€ σε ένα τέτοιο με πράγματα από Ιαπωνία.

Η συλλεκτικοτητα, το ποθητό,η αξία είναι πάρα πολύ σχετικά.

Πόσο θα πουλιοταν σήμερα ένα πλήρως ανακατασκευασμένο γνήσιο σε όλα μαμα africa 650? Ηλικίας κάπου 30+ ετών. Κάτω από 8-9 χιλιάρικα?

Δεν ξέρω ποιοι τα δίνουν αλλά αγγελία που να γελάσω είναι συνήθως crypton x στα 3 χιλιάρικα! Σε μοτοσυκλέτες σαν το gsxr αν με ενδιέφερε θα το έψαχνα.
 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Μια και γίνετε λόγος για το "Αξίζει τα λεφτά της", και για παλαιότητα και σπανιότητα, θα δώσω ένα προσωπικό παράδειγμα.
Το 2014 ήρθε στα χέρια μου αυτή η όχι και τόσο σπάνια μηχανή και αποφάσισα να την αναπαλαιώσω και να γίνει "μαμά", όπως έβγαινε από το εργοστάσιο, μιας και επάνω της είχε πράγματα από διαφορετικά μοντέλα και χρονολογίες.....





Μετά από 4,5 χρόνια αγώνα , ξενύχτια, άγχος, πολύ προσωπικό χρόνο και εργασία , κλπ, κλπ, και σχεδόν 5.000 euros ελαφρύτερη την τσέπη μου, το αποτέλεσμα είναι αυτό.....





Και ρωτώ, εάν αποφάσιζα να το πουλήσω, πόσο θα έπρεπε να το ζητήσω;
Φυσικά και ξέρω ότι δεν πρόκειτε να πάρω πίσω, έστω τα λεφτά που έδωσα, όχι και για τον χρόνο που σπατάλησα και όλα τα άλλα.
Καλά τα λέει ο Στέφανος, μόνο ο ιδιοκτήτης ξέρει τί έχει τραβήξει για να το φέρει σε κατάσταση βιτρίνας.........
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Το 750 πάντα μου άρεσε. Ειδικά τα τελευταία 20 χρόνια που δεν ήταν στάτους σιμπολ, δεν ήταν υπερβολικά μεγάλο και δυνατό, δεν είχε την υστερία των 600. Και μπαινω να χαζεψω και.. έχει λίγα (λογικό) παλιά (λιγότερο λογικό) και ο βασιλιάς των αγγελιών....



Αυτό βέβαια παίζει να είναι του christof40 ο οποίος νομίζω το πουλάει γύρω στα 7000€ αλλά τα λεφτά που του έχει ρίξει είναι περίπου τα διπλάσια.

Στάλθηκε από το DN2103 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να μ ην παρεξηγηθούμε πάλι με τα "συλλεκτικά", καταλαβαίνω τι σημαίνει μηχανάκι για συλλογή. Έβλεπα πρόσφατα βιντεάκι με το γκαράζ του Γκόρντον Μάρει, έχουμε δει το γκαράζ του Τζέι Λένο κλπ. Αυτά είναι ωραία αντικείμενα, όχι μηχανάκια/αυτοκίνητα. Δεν θα πάρεις αυτό το GSXR για να πας βόλτα Μπάρο, δεν θα πας βόλτα στο χάνι, δεν θα πας στο Ταίναρο, ο λόγος που υπάρχει και είναι σε αυτήν την τιμή είναι ότι μοιάζει καινούριο. Θα το βάλεις στο γκαράζ ή στο σαλόνι σου να το χαζεύεις.

Αν θες μηχανάκι να το χαρείς στο δρόμο, αυτό ΔΕΝ είναι το μηχανάκι για να γεμίσει γρατζουνιές, μυγάκια και σημαδάκια από χαλίκια. Άντε για έναν άνθρωπο γεννημένο πριν το 1970 να πεις ότι ήταν στην εφηβεία το όνειρο και δεν το έκανε τότε οπότε θα το ζήσει τώρα, "χαλώντας" την συνθήκη "συλλεκτικότητας" της μοτοσικλέτας, πόσους θα βρεις τέτοιους δεν ξέρω.

Είχα την ιδέα να "περάσω" από μηχανάκια που μου αρέσουν γενικότερα, φάση lospsi δηλαδή, παίρνω, βολτάρω ένα εξάμηνο, "το ζήσαμε και αυτό" και στο επόμενο. Αυτό με τιμές "συλλογής" δεν γίνεται. Δεν μου φταίει η συλλογή δηλαδή, απλά αυτά όπως είπα δεν είναι για εμένα και αυτό που θέλω.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom