North_explorer
Where the Pin Shows
Husqvarna FE 350 '22 (κατόπιν παραγγελίας) - Car.gr
https://www.husqvarna-motorcycles.com/en-gr/models/enduro/4-stroke/fe-350-2022.html
www.car.gr
Δεν ξεφεύγει κάνεις από το χώμα!!!Husqvarna FE 350 '22 (κατόπιν παραγγελίας) - Car.gr
https://www.husqvarna-motorcycles.com/en-gr/models/enduro/4-stroke/fe-350-2022.htmlwww.car.gr
Μανιακέ βγες από το προφίλ του ΘανάσηΔεν ξεφεύγει κάνεις από το χώμα!!!
Δεν ξεφεύγει κάνεις από το χώμα!!!
Το παλεύω αλλά δύσκολα η διατροφή κρατιέται. Έχω κολλήσει εκεί στα 108-110.Άμα είναι να κάνεις χώμα διαφορετικό από τα on-off η λύσεις είναι κάτω από τα 110 κιλά !
Δοκίμασες να αλλάξεις... μπαταρία στη ζυγαριά;;;Το παλεύω αλλά δύσκολα η διατροφή κρατιέται. Έχω κολλήσει εκεί στα 108-110.
Και το traveler που κάνουν τα μεγαλαΆμα είναι να κάνεις χώμα διαφορετικό από τα on-off η λύσεις είναι κάτω από τα 110 κιλά !
Τα φοβάμαι λίγο τα γούστα σου...Και το traveler που κάνουν τα μεγαλα
ωραίο είναι.
Για άθλημα και διασκέδαση όμως μόνο μικρό μέχρι 120 κιλά
Ακόμη και για τραβελ θα έλεγα, απλά σε διαφορετική μορφή! Ένα μεσαίο η μεγάλο μονοκυλινδρο η ελαφρύ δυκύλινδρο τυπού (drz400, ktm 690 , dr , T7 ,790, 640lc4, ) κτλ το μονο πράγμα που θα σου δώσουν είναι θεωρώ το να μην χρειάζεται να τα φορτώσεις , που μετα από καιρο καταληγεις να φορτωνεις , ειδικα τα μονοκυλινδρα και να κανεις περασματα και ταξιωτικά σε μέρη και δρόμους που ήδη τους κανεις και με τα μεγάλα μηχανάκια τυπου gs, 990, 1290 ,africa , κτλ. Βλέπεις δήλαδη τα ίδια μέρη του ίδους δρόμους απλά με 60-80 κίλα κάτω!! Ναι πιο ξεκούραστα , ναι χωρις άγχος , ναι και καλα μπορεις να το σηκώνεις πιο ευκολά ,!Και το traveler που κάνουν τα μεγαλα
ωραίο είναι.
Για άθλημα και διασκέδαση όμως μόνο μικρό μέχρι 120 κιλά
Η διαφορά ενός μόνο κυλίνδρου είναι η ευχαρίστηση στην οδήγηση, λόγω βάρους βασικάΑκόμη και για τραβελ θα έλεγα, απλά σε διαφορετική μορφή! Ένα μεσαίο η μεγάλο μονοκυλινδρο η ελαφρύ δυκύλινδρο τυπού (drz400, ktm 690 , dr , T7 ,790, 640lc4, ) κτλ το μονο πράγμα που θα σου δώσουν είναι θεωρώ το να μην χρειάζεται να τα φορτώσεις , που μετα από καιρο καταληγεις να φορτωνεις , ειδικα τα μονοκυλινδρα και να κανεις περασματα και ταξιωτικά σε μέρη και δρόμους που ήδη τους κανεις και με τα μεγάλα μηχανάκια τυπου gs, 990, 1290 ,africa , κτλ. Βλέπεις δήλαδη τα ίδια μέρη του ίδους δρόμους απλά με 60-80 κίλα κάτω!! Ναι πιο ξεκούραστα , ναι χωρις άγχος , ναι και καλα μπορεις να το σηκώνεις πιο ευκολά ,!
Αλλά με ένα πραγματικό μικρο, μπορείς να πας για τύπου μια εκδομη στην Ευρυτανία , στην Πίνδο όπου θες με ενα rackess bag 20-25 λιτρων να έχεις τον ορειβατικό κατασκηνωτικό εξοπλισμό σου που είναι το πολυ 4-5 κιλά όλα μαζι και να κανεις εκδρομικό εντουρο ( όχι ρεματα - τσιμπουκ...ια , γκρεμούς ) όπου θες ! Πραγματικά όπου θες !!! Και να μην σκέφτεσαι εαν παει η όχι ο δρόμος !
Ετσί νομιζω...... ίσως κανω και λάθος σκέψεις τι να πω ...... Ειδικά εαν μιλάμε για δεύτερο μηχανάκι... Και τα συχρονα με τέτοια χρήση που αναφέρω μια χαρα πολιτισμένα βγαζουν τέτοιες βόλτες !!
Θα ξανα μπω στο ψαρ.γρ μπας και αλλαξω γνώμη
Συμφωνώ με την οπτική σου με μια προσθήκη. Ο πολύ ελαφρύς ορειβατικος- κατασκηνωτικος εξοπλισμός είναι πολύ ακριβός...Ακόμη και για τραβελ θα έλεγα, απλά σε διαφορετική μορφή! Ένα μεσαίο η μεγάλο μονοκυλινδρο η ελαφρύ δυκύλινδρο τυπού (drz400, ktm 690 , dr , T7 ,790, 640lc4, ) κτλ το μονο πράγμα που θα σου δώσουν είναι θεωρώ το να μην χρειάζεται να τα φορτώσεις , που μετα από καιρο καταληγεις να φορτωνεις , ειδικα τα μονοκυλινδρα και να κανεις περασματα και ταξιωτικά σε μέρη και δρόμους που ήδη τους κανεις και με τα μεγάλα μηχανάκια τυπου gs, 990, 1290 ,africa , κτλ. Βλέπεις δήλαδη τα ίδια μέρη του ίδους δρόμους απλά με 60-80 κίλα κάτω!! Ναι πιο ξεκούραστα , ναι χωρις άγχος , ναι και καλα μπορεις να το σηκώνεις πιο ευκολά ,!
Αλλά με ένα πραγματικό μικρο, μπορείς να πας για τύπου μια εκδομη στην Ευρυτανία , στην Πίνδο όπου θες με ενα rackess bag 20-25 λιτρων να έχεις τον ορειβατικό κατασκηνωτικό εξοπλισμό σου που είναι το πολυ 4-5 κιλά όλα μαζι και να κανεις εκδρομικό εντουρο ( όχι ρεματα - τσιμπουκ...ια , γκρεμούς ) όπου θες ! Πραγματικά όπου θες !!! Και να μην σκέφτεσαι εαν παει η όχι ο δρόμος !
Ετσί νομιζω...... ίσως κανω και λάθος σκέψεις τι να πω ...... Ειδικά εαν μιλάμε για δεύτερο μηχανάκι... Και τα συχρονα με τέτοια χρήση που αναφέρω μια χαρα πολιτισμένα βγαζουν τέτοιες βόλτες !!
Θα ξανα μπω στο ψαρ.γρ μπας και αλλαξω γνώμη
Συμφωνώ απλά για ένα σετ Σκηνή - υπόστρωμα - υπνοσακό θες κοντά στα 350-450€ . Εαν αναλογιστείς οτι τα αγοράζεις μια φορά για 8-10 χρόνια , μιλάμε οτί το κόστος διανυκτέρευσης σου πέφτει στα 5€ για να κοιμηθείς όπου θες με ότι συνθήκες και σε περπάτημα και σε μηχανή για ταξίδι, με πολύ νορμάλ χρήση τον χρόνο!Συμφωνώ με την οπτική σου με μια προσθήκη. Ο πολύ ελαφρύς ορειβατικος- κατασκηνωτικος εξοπλισμός είναι πολύ ακριβός...
Η διαφορά ενός μόνο κυλίνδρου είναι η ευχαρίστηση στην οδήγηση, λόγω βάρους βασικά
Εάν φτάσεις να φορτώνεις ένα μόνοκύλινδρο, χάνεται και η ευχαρίστηση της οδήγησης.
Εγώ εκεί έχω καταλήξει, μπορεί να κάνω λάθος βέβαια.
Γείτονας με WR250 "μας έτρεχαν στα Μέγαρα η παρέα τις προάλλες" καλά ρε τρελέ τι σας έτρεχαν, πριν κουμπώσεις πρώτη έχεις φτάσει που λέει ο λόγος "μιλάτε και εσείς με τα μεγάλα στριτ, τι να καταλάβετε από αποστάσεις"Ωραία τα πριόνια αλλά αν ψάχνεις για ελαφρύ travel enduro το 690 είναι μονόδρομος εκτός εάν σκοπεύεις να το φορτώνεις σε τρέιλερ. Αυτά εδώ σου βγάζουν την ψυχή στην άσφαλτο...
Λέξεις όπως... Βουνά, το φαν κλαμπ Φοίνικα καλό είναι να μην τις αναφέρει
Μέχρι καφέ, πολυθρόνα, καναπέ... Καλοί είστε.
3300 και χωρίς μίζα είναι πολλά...