Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Προσπάθησα αρκετά να καταλάβω τι δικαιολογεί αυτή την τιμή σε μηχανάκι 13 χρόνων και 100+ χιλιάδων χιλιομέτρων..

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπορεί να έχει κανα 2 χιλιάρικα κρυμμένα στις βαλλιτσες...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
απο άποψη αναρτήσεων και άνεσης xr και gs ποιο ειναι ποιο ανετο και πάνω του κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα?
Τα ίδια χλμ κάνεις και στα 2....απλά με το ένα είναι σαν εδαφους-εδαφους ένα πραμα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα ίδια χλμ κάνεις και στα 2....απλά με το ένα είναι σαν εδαφους-εδαφους ένα πραμα.
Σέλα του XR πιο άνετη, τέλος.
Ανεμοκαλυψη καλύτερη στο XR, αλλά στο GS adventure είναι λιγότερο τυρβωδης η ροή αέρα στο κεφάλι, οριακά λιγότερη φασαρία.
Το μοτέρ είναι πιο ξεκούραστο στο XR. Κιβώτιο, λειτουργία shifter, φρένα ένα επίπεδο πάνω, το τελευταίο μάλλον λόγω βάρους.

Η οθόνη του GS είναι όμορφη και παραδόξως θέλει μηδέν προσαρμογή. Το φως που είναι πάντα επίπεδο πολύ πολύ ωραίο.

Χαλαρά θα ζούσα και με GS adventure, κάποια άλλη στιγμή και με κάποια άλλη τιμή. Λιγότερο γρήγορο στον ανοιχτό δρόμο αλλά πιο εύκολο στον επαρχιακό.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σέλα του XR πιο άνετη, τέλος.
Ανεμοκαλυψη καλύτερη στο XR, αλλά στο GS adventure είναι λιγότερο τυρβωδης η ροή αέρα στο κεφάλι, οριακά λιγότερη φασαρία.
Το μοτέρ είναι πιο ξεκούραστο στο XR. Κιβώτιο, λειτουργία shifter, φρένα ένα επίπεδο πάνω, το τελευταίο μάλλον λόγω βάρους.

Η οθόνη του GS είναι όμορφη και παραδόξως θέλει μηδέν προσαρμογή. Το φως που είναι πάντα επίπεδο πολύ πολύ ωραίο.

Χαλαρά θα ζούσα και με GS adventure, κάποια άλλη στιγμή και με κάποια άλλη τιμή. Λιγότερο γρήγορο στον ανοιχτό δρόμο αλλά πιο εύκολο στον επαρχιακό.
Όλα τα αργά είναι και πιο εύκολα... :p
Σοβαρά τώρα....το gs σε επαρχιακό πιο εύκολο?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ω, ναι.
Δεν έχεις οδηγήσει gs όλη μέρα σε επαρχιακό.
Ιδίως αν είναι δικαβαλο και φορτωμένο.
Πέρα από αυτό όμως, το μοτέρ και η ελαφρότητα του xr είναι πλεονέκτημα σε σφιχτά κομμάτια σε σχέση πάντα με το gs.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ούτε το XR έχω οδηγήσει δικάβαλο και φορτωμένο. Γενικά το δικάβαλο και φορτωμένο δεν είναι το ίδιο με το μόνο οδηγός αν και θυμάμαι τον Θοδωρή που έγραφε ότι στο GS το φόρτωμα επηρεάζει λιγότερο από τα συμβατικά μηχανάκια.

Αυτό που με εντυπωσίασε με το ADV ήταν ότι δεν καταλάβαινα πουθενά (ίσως, όπως είπα, στα φρένα που έδειχναν λιγότερο δυνατά ενώ είναι ίδια) τα 30 κιλά παραπάνω, θα μπορούσα να πω αν δεν ήξερα ότι είναι ίδιο βάρος ή και λιγότερο, ακόμα και να το σηκώσω από το πλαϊνό σταντ με το ρεζερβουάρ γεμάτο ήταν εύκολο. Οι σχέσεις του κιβωτίου είναι πιο καλά ταιριασμένες σε επαρχιακό, το τελελέβερ δεν με ενοχλεί όπως λένε οι περισσότεροι. Έχω σεβασμό για την μαούνα πλέον.

Ο τιντιεμάκιας έχει δίκιο στο ότι δεν χωράνε εύκολα GS και XR στο ίδιο γκαράζ, οι διαφορές είναι στο ελάχιστο ποσοστό του πόσο χωματόδρομο θα περάσεις στην τυχαία βόλτα. Πρέπει να είσαι πραγματικά "μη συμπονετικός" στα μηχανικά μέρη για να βάλεις το XR σε κάτι χειρότερο από πατημένο χώμα τύπου Νεμούτα/Νέδα όπου και πάλι ένα στραβό χείλος ζάντας είναι πιθανό. Το GS όλοι ξέρουμε ότι μπορεί να κάνει και σκληρά πράγματα, το πόσοι θα το κάνουν με 25000 ευρώ μηχανάκι... Το οποίο, τώρα που κοιτάζω το 950 έξω (ΚΤΜίτσες αφήστε κάτω τους πυρσούς και τα δικράνια), μοιάζει πολύ με το ADV σε σχέσεις κιβωτίου και τρόπο απόδοσης δύναμης. Οπότε ίσως, αν δεν σε νοιάζει το κόστος, GS-ADV και XR να είναι ο συνδυασμός που σκοτώνει χιλιόμετρα σε οποιαδήποτε συνθήκη βόλτας, αναλόγως τα κέφια και την διαδρομή να παίρνεις άλλο κλειδί κάθε φορά. Η σέλα του ADV είναι υποδεέστερη αυτής του XR, καλύτερη από του απλού όμως. Και ένα μικρό αστείο, η HP/M ψηλή σπορ τέλος πάντων στο μοντέλο XR 2020+ είναι απλά κακή έστω και για να κάτσεις επάνω της στην έκθεση και μου έκοψε την χαρά. Γιατί πειράζουν πράγματα που δεν είναι χαλασμένα;

Γιατί κοιτάζω πάλι μηχανάκια, είπαμε;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το δικαβαλο και φόρτωμα δεν επηρεάζει την συμπεριφορά του gs στην ανάρτηση, αλλά στην δύναμη.
Στο xr δεν σε ενδιαφέρει τι σχέση έχει το κιβώτιο, απλά ανοίγεις το γκάζι.
Το μοτέρ κάνει την διαφορά και το βάρος....για τα δικά μου κριτήρια..
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Τι είδους ανάρτηση είναι αυτό που φοράει μπροστά; o_O
Είναι ένα σύστημα βραχίονων που το χρησιμοποίησε και η ιταλική bimota (δεν ξέρω ποιος ήταν πρώτος) αλλά ουσιαστικά δεν εφαρμόστηκε ευρέως λόγω πολυπλοκότητας (ίσως) ή κόστους. Δεν θυμάμαι την ονομασία Κάτι πολύ όμοιο είχα δεί και σε μία πειραματική κατασκεύη του Θ. Λέφα. Είχε τέστ κάποτε το μοτό με τιτλο ''Αμευσίπορες Άτραποι'' για το συγκεκριμένο μηχανάκι.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Είναι ένα σύστημα βραχίονων που το χρησιμοποίησε και η ιταλική bimota (δεν ξέρω ποιος ήταν πρώτος) αλλά ουσιαστικά δεν εφαρμόστηκε ευρέως λόγω πολυπλοκότητας (ίσως) ή κόστους. Δεν θυμάμαι την ονομασία Κάτι πολύ όμοιο είχα δεί και σε μία πειραματική κατασκεύη του Θ. Λέφα. Είχε τέστ κάποτε το μοτό με τιτλο ''Αμευσίπορες Άτραποι'' για το συγκεκριμένο μηχανάκι.
Του Λεφα θυμάμαι ότι οποιος το ειχε οδηγήσει εκείνη την εποχή, είχε μαγευτει
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καφές, σοκολατόπιτα, συζήτηση για το νέο μηχανάκι της Νατάσας, συζήτηση για το ότι αφού θέλει, γιατί να μην μάθει να οδηγεί, μου λέει φοβάται, της λέω και εγώ για αυτό οδηγώ αργά πια, με κοιτάζει με το βλέμμα "σαπεραπαγαινερεσεποιονταπουλαςαυτα" και εκεί που λέω να ρίξω το θέμα του 890R θυμάται τις ντουκατι που έχει ένας φίλος την 1198, λέω για το 950S, βλέπει την μαύρη V2 και τώρα κοιτάω αγγελίες.

Απλά νοικοκυρεμενα.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Είναι ένα σύστημα βραχίονων που το χρησιμοποίησε και η ιταλική bimota (δεν ξέρω ποιος ήταν πρώτος) αλλά ουσιαστικά δεν εφαρμόστηκε ευρέως λόγω πολυπλοκότητας (ίσως) ή κόστους. Δεν θυμάμαι την ονομασία Κάτι πολύ όμοιο είχα δεί και σε μία πειραματική κατασκεύη του Θ. Λέφα. Είχε τέστ κάποτε το μοτό με τιτλο ''Αμευσίπορες Άτραποι'' για το συγκεκριμένο μηχανάκι.
Το παραξενο σ αυτη την μηχανη δεν ειναι η αναρτηση, αλλα το πλαισιο, που ειναι σε σχημα Ω (ωμεγα).
 
Top Bottom