Αγορά Γερμανικής ή Ιαπωνικής γουρούνας 250+ κιλων

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
όσο πιο "σκληρό" το τερέν τόσο πιο εύκολο για τα μικρά, θεωρητικά.

εγώ πάλι χαίρομαι που το challenge είναι λιγότερα κιλά από το 250, πιο πολλά άλογα από το 250, ίδια κατανάλωση με το 250 και με σοβαρές αναρτήσεις. αν μάθω να οδηγώ, έχει προοπτικές μεγαλείου :p

Καρφωτος στο πορτοκαλι γκρουπ. ΤΕΛΟΣ
 

Gregory

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
SWM SUPERDUAL X
Κοίτα, κάπου έχεις καταπιεί τον μύθο του Αισώπου με την αλεπού με την κομμένη ουρά αμάσητο. Κυκλοφορούσα με χιλιάρι κάθε μέρα στην Αθήνα, εννοείται ακόμα το παίρνω όποτε και αν πρέπει, δεν έχει κανένα μειονέκτημα πλην της κατανάλωσης σε σχέση με τα μικρά. Μην τα κάνουμε όλα ίσιωμα, αν ξέρεις να οδηγείς τα παπιοσκούτερ κλπ οχήματα πόλης απλά σου σπάνε τα νεύρα με το πόσο αργά πάνε.
Λογικά τότε ένα μοντέλο 1800 κυβικών θα είναι ακόμα καλύτερο στην πόλη από το δικό σου. -)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ερωτηση - κουιζ:

Mεταξυ ενος Vstrom DL650 και ενος Vstrom DL1000, που εξωτερικα ειναι σχεδον πανομοιοτυπα, εξακολουθει το μικρο 650αρι να εχει προβαδισμα στην κινηση?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχει ενδιαφέρον η απάντησή σου, όπως έχει και το αρχικό ερώτημα.
Είναι αρκετά εύκολο να το αντιμετωπίσει κάποιος ως φτηνή τρολιά, όχι για άλλο λόγο αλλά όσα χρόνια υπάρχουν οχήματα, υπάρχει και η ερώτηση του τι είναι "αρκετό" και ειδικότερα στα μοτοφόρα το έχω δει πολλές φορές.


Λογικά τότε ένα μοντέλο 1800 κυβικών θα είναι ακόμα καλύτερο στην πόλη από το δικό σου. -)
Η λογική σου δεν είναι σωστή, το ότι μιά κουταλιά αλάτι κάνει το ψωμί νόστιμο δεν σημαίνει ότι πέντε κουταλιές θα το κάνουν πεντανόστιμο. Το ότι ΕΓΩ βολεύομαι με αυτό το 1000 και δυσανασχετώ με πιο μικρό μηχανάκι δεν το κάνει καθολική αλήθεια και αξίωμα. Αν οδηγήσω 1800άρι και βολευτώ εννοείται πως δεν θα διστάσω να το πω, όπως και αν οδηγήσω άλλο 1000άρι και δεν. Για την ώρα το μεγαλύτερο βολικό μηχανάκι που οδήγησα σε κίνηση και καραγούσταρα ήταν 1301 κυβικά, KTM 1290 Adv S.

Γυρνώντας λοιπόν λίγο πίσω ή ίσως στην αρχή: Πήρες πρόσφατα ένα εξαιρετικό μηχανάκι. Δοκιμασμένη συνταγή, όμορφο, εύκολο, αξιολογότατο. Αυτό σημαίνει πως οτιδήποτε πάνω από αυτό σε κιλά, σε λεφτά, σε άλογα είναι άχρηστο; Όχι. Δεν χρειάζεται σε εσένα, δεν το έχεις εσύ ανάγκη. Είσαι πιο μάγκας γιατί κάνεις το ίδιο πράγμα πιο εύκολα, πιο άνετα, πιο ξεκούραστα, πιο φτηνά; Για ότι σε αφορά σαφώς, για κάποιον άλλο η απάντηση διαφέρει. Το να προσπαθήσεις να μειώσεις τους άλλους δεν θα σε κάνει μεγαλύτερο. Δυστυχώς τον τελευταίο καιρό με την έλευση μοτοσικλετών όπως το Benelli 500 (δεν θυμάμαι ακριβώς τον κωδικό του, αυτό το μουλτι-αντίγραφο) και το Ζόντες 300 έχουν βρεθεί αρκετοί που κοροϊδεύουν τα μεγάλα και που θεωρούν ότι έχουν αγγίξει την τελειότητα και οτιδήποτε άλλο είναι άχρηστο και οι άλλοι αναβάτες κορόιδα και θύματα της διαφήμισης. Ε τέλος πάντων δικαίωμά τους και αυτό... Κάποια στιγμή ας το πάρουμε όλοι απόφαση ότι ο κάθε ένας μας είναι διαφορετικός και θα ψωνίζει ό,τι γουστάρει για όποιο λόγο γουστάρει και γιατί μπορεί.

Αλλιώς να τα κλείσουμε όλα, να βγαίνει μόνο ένα απόλυτο VFM και να γίνουμε ανατολική γερμανία, μόνο βάρτμπουργκ και απλά να διαλέγουμε κατάλληλη λαδομπογιά και τεχνοτροπία να ξεχωρίζει του καθ' ενός.


***προφανές αστείο το τελευταίο, συμβαδίζει με την "λογική" του νήματος όμως, απλά λέω μην έχουμε άλλα πάλι :p
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Aldebaran Πολυ ωραια η αναρτηση σου.. Τα ολες ολα σε μια παραγραφο...



Αφου την διαβασα, αναφωνησα, '' Πω πω , που να ειχε και κανενα gs ... '' :fun
Υπομονή!
Υπομονή και όλα θα γίνουν! Είναι μικρός ακόμα, ..... θα καταλάβει!!! :laugh:
 

Gregory

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
SWM SUPERDUAL X
Ότι θες οδήγησε, δεν σε παρεξηγώ, μια συμβουλή έδωσα. Οδηγώ από το 1983 στο χώμα και έχω έχω γυρίσει όλα τα βουνά της Πελοποννήσου και πολλά στην Ελλάδα με μοτοσυκλέτες 125-650κβ. Έχω κάνει πάνω από 200000 στο χώμα δεν έχω το αλάθητο αλλά όποιον παλιό ρωτήσεις τα ίδια θα σου πει. Αρκεί να μην εργάζεται στο χώρο. Και ένα τελευταίο αν ένας φίλος σου έχει ένα KTM μικρό ή κάτι άλλο αντίστοιχο δοκίμασε το στην ίδια διαδρομή στο χώμα και θα δεις τι χάνεις. Το μόνο που κερδίζεις με τις μεγάλες είναι υψηλή ταχύτητα στην εθνική. Αλλά τι νόημα έχει να πηγαίνεις με 200χλμ?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αχ Κώστα Κώστα ...........
Ευτυχώς που υπάρχουν τα βιντεα........
Με έκανες και έψαξα την πρώτη σου επαφή με χώμα και μάλιστα δικαβαλη στο πιο ψηλό βουνό
Τότε που ήσουν καβαλαρης

 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ότι θες οδήγησε, δεν σε παρεξηγώ, μια συμβουλή έδωσα. Οδηγώ από το 1983 στο χώμα και έχω έχω γυρίσει όλα τα βουνά της Πελοποννήσου και πολλά στην Ελλάδα με μοτοσυκλέτες 125-650κβ. Έχω κάνει πάνω από 200000 στο χώμα δεν έχω το αλάθητο αλλά όποιον παλιό ρωτήσεις τα ίδια θα σου πει. Αρκεί να μην εργάζεται στο χώρο. Και ένα τελευταίο αν ένας φίλος σου έχει ένα KTM μικρό ή κάτι άλλο αντίστοιχο δοκίμασε το στην ίδια διαδρομή στο χώμα και θα δεις τι χάνεις. Το μόνο που κερδίζεις με τις μεγάλες είναι υψηλή ταχύτητα στην εθνική. Αλλά τι νόημα έχει να πηγαίνεις με 200χλμ?
Βγάλε με από τις συμβουλές Γρηγορη...
Εγώ συμβουλεύω τους φίλους μου να πηγαίνουν στα βουνά με ότι έχουν... Αυτό έχει σημασία.
Σημασία έχει ο αναβάτης και όχι το σίδερο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ότι θες οδήγησε, δεν σε παρεξηγώ, μια συμβουλή έδωσα. Οδηγώ από το 1983 στο χώμα και έχω έχω γυρίσει όλα τα βουνά της Πελοποννήσου και πολλά στην Ελλάδα με μοτοσυκλέτες 125-650κβ. Έχω κάνει πάνω από 200000 στο χώμα δεν έχω το αλάθητο αλλά όποιον παλιό ρωτήσεις τα ίδια θα σου πει. Αρκεί να μην εργάζεται στο χώρο. Και ένα τελευταίο αν ένας φίλος σου έχει ένα KTM μικρό ή κάτι άλλο αντίστοιχο δοκίμασε το στην ίδια διαδρομή στο χώμα και θα δεις τι χάνεις. Το μόνο που κερδίζεις με τις μεγάλες είναι υψηλή ταχύτητα στην εθνική. Αλλά τι νόημα έχει να πηγαίνεις με 200χλμ?
Τώρα αρχίζεις να συζητάς πιο ρεαλιστικά, ξεκινώντας να λες την δική σου οπτική χωρίς κριτική για τους άλλους.

Κατ' αρχήν οι παλιοί δεν είχαν και άλλες επιλογές, μόνο μικρά. Η επόμενη γενιά μεγάλωσε με πρότυπο τα "μεγάλα" του ντακάρ για περιπέτεια και η ευκολία αγοράς στα 00ς εξαφάνισε τα μικρά εντελώς, που σημαίνει ο κόσμος "διψούσε" για υπερβολή τότε και το κύμα φτάνει στο τώρα, όπου αρκετοί βλέπουν ότι υπάρχει χώρος για πιο μικρά μηχανάκια, τα οποία όπως το λες σε συνθήκες βουνού είναι και πιο ευχάριστα, οπότε Τ700 και 790R (όσα κατάφερε και έβγαλε η ΚΤΜ τουλάχιστον) πουλήθηκαν σαν ζεστά ψωμάκια.

Από τα πιο μικρά οι επιλογές για χώμα (ας το θεωρήσουμε ως αυτά που έχουν 21 τροχό εμπρός) είναι λίγες, μία το Honda, μία το SWM, άντε βάλε και τα Fantic στην ζυγαριά. Άρα αν θες σώνει και καλά μικρό, θα πας στο άρμα του Τουταγχαμών από τα 90ς, όσα γλίτωσαν την λαίλαπα του φλαττρακ μπρατ καφέ σπεσιαλάκι πολλές ώρες προσωπικής εργασίας 8000 ευρώ μόνο για γνώστες;

Επίσης δεν τα λες καλά για το τι κερδίζεις με τις μεγάλες. Άνεση, γιατί... είναι μεγάλες και χωράς. Άνεση γιατί δεν χρειάζεται να σκεφτείς που θα περάσεις και αν, απλά ανοίγεις το γκάζι. Άνεση γιατί χωράει και η καλή σου επάνω, τα πράγματά σας και πάλι δεν ζορίζεται πουθενά το μοτέρ. Άνεση γιατί έχουν αναρτήσεις που ρυθμίζονται και που αντέχουν τα κιλά, συν το ότι κατά κανόνα είναι πιο ποιοτικές σαν λειτουργία σε όλες τις συνθήκες. Φρένα. Φώτα. Και αυτό με τα 200 είναι μιά όμορφη καραμέλα, όταν την έτρωγα και εγώ μου φαινόταν νόστιμη δεν λέω, μετά που πήρα το 1000 κατάλαβα όμως. Τα "200" είναι ένα νούμερο που για τις κανονικές συνθήκες είναι υψηλό και δύσκολο να το διατηρήσεις για ώρα. Ταξίδι με 200 δεν γίνεται, όχι χωρίς ρίσκο τέλος πάντων. Αλλά εκεί που με το μικρό τα 200 είναι ένα θεωρητικό υψηλό νούμερο, με το μεγάλο τα 200 είναι μπα-μπα-μπα δύο αλλαγές ταχύτητας και 9.8 δευτερόλεπτα, κάθε μέρα, σε κάθε σημείο, σε κάθε δρόμο, με κάθε κλίση, με οποιοδήποτε αέρα. Και δεν είναι ακριβώς ότι τα πιάνεις, είναι ότι το μηχανάκι μπορεί να είναι εκεί "όλη την ημέρα" θεωρητικά και να μην νιώσεις άβολα ποτέ. Και να μην πηγαίνεις με 200, το ότι σε κάθε άνοιγμα της κίνησης στην ΕΟ ας πούμε όπως πας/γυρνάς από δουλειά κάνεις μιά τσακ και τα έχεις αφήσει πίσω σου, είναι διασκέδαση. Και ας φρενάρεις μετά από λίγα μέτρα, έχεις κάνει την ζαβολιά σου και χαμογελάς. Εννοείται ότι δεν γίνονται αυτά τα πράγματα στ'αλήθεια γιατί τηρούμε τον ΚΟΚ, λέμε τώρα μιά υπερβολή για να ευλογήσουμε τα γένια μας.

Για τα μικρά, αυτό που λες ισχύει και στην άσφαλτο. Πρώτη φορά σε κίνηση με τον Πήγασο ήμουν στην φάση WTF τι ποδήλατο είναι αυτό; Με το challenge το ίδιο αν και εκεί πρέπει να προγραμματίσω το που θα βάλω πόδι κάτω, δεν το έχω συνηθίσει ακόμα. Τα 30-60 κιλά κάτω είναι διαφορά μεγάλη. Αλλά να, ανοίγω το γκάζι γιατί είδα ένα κενό και ακούω απλά την εξάτμιση, δεν έχω φτάσει εκεί που έβλεπα. Το βράδυ τα φώτα δεν βοηθάνε και τόσο.

Στο βουνό επάνω, ναι, προφανές αυτό που λες αλλά δεν ξέρω τίποτα για χώμα, ακόμα. Για να φτάσεις από Αθήνα στο βουνό βέβαια, θα φας κάμποσο δρόμο, οπότε πάλι το μεγάλο έχει νόημα.




Σε κάθε περίπτωση, το να βγαίνει ο κάθε κάτοχος μικρού/φτηνού μηχανακίου και να φωνάζει "γελάω με τα μεγάλα σας θύματα ποζεράδες" περιέχει την πλευρά που προσπαθείς να εξηγήσεις, οι περισσότεροι όμως θα το πάρουν ως επικριτική/επιθετική συμπεριφορά και ως μικρότητα.

Για τα περιοδικά δεν έχεις απόλυτο δίκιο. Σε πολλές περιπτώσεις δοκιμής "μικρών", από το Τ700, ΚΤΜ 690 και 790, από το Fantic Caballero, από το Honda 250 Rally, το GS310, Versys 300, Vstrom250, έχει γραφτεί ότι το χαμηλό βάρος βοηθάει ακόμα και τα πιο ασφάλτινα από αυτά να γίνονται διασκεδαστικά στο καφέ τερέν. Και βασικά δεν έχω διαβάσει πουθενά να γράφεται ότι το GS ADV είναι το ιδανικό μηχανάκι για χώμα. Όταν το τεστ συμπεριλαμβάνει μηχανές 250+ κιλών ο νικητής θα βγει μιά από αυτές, δεν σημαίνει πως είναι η καταλληλότερη από όλο τον κατάλογο της πίσω σελίδας. Δοκιμή GS1250ADV εναντίον SWM Superdual δεν έχει νόημα γιατί ξέρουμε ήδη ότι θα πουν το προφανές.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Πάντως, αν κάποτε πραγματοποιήσω ένα πολύ μακρινό μου όνειρο και πάω και μείνω σε κάποιο χωρίο χωμένο και χαμένο στο βουνό,
ούτε γουρούνα, ούτε κατσίκι, ούτε καθαρόαιμο-ημίαιμο άλογο, ούτε 1200άρι, ούτε 125άρι (το 640 μπορεί να το κρατήσω όμως, για ιστορικούς λόγους....) θα πάρω...
γαιδουράκι που είχαν οι πιο παλιοί (αυτοί που ξέρουν καλύτερα)!!! να μιλήσουμε για φόρτωμα? για αντοχή? για κατανάλωση?

και θα του τραγουδάω κάθε πρωί "ήταν ένας γάιδαρος με μεγάλα αυτιά!"
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Τελικα...αυτο που πληρει τις προδιαγραφες..( αραβικο ατι , εως 650cc κ 160κιλα ) ....ειναι το 640..!!!!

Α ρε θοδωρη todor....100χρονια μπροστα εισαι.....ουλοι ΚΤΜ....θα παρετε...!!!!

Οσο γι'αυτο που εγραψε ο αμιρου...με τι να συγκρινεις το GS....ψαξτε στο YouTube....υπαρχει ενα συγκριτικο που ειναι υπερ του αλλου....ποιο ειναι ;;;

GS 1200 vs KouLouRiou.....!!!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάντως, αν κάποτε πραγματοποιήσω ένα πολύ μακρινό μου όνειρο και πάω και μείνω σε κάποιο χωρίο χωμένο και χαμένο στο βουνό,
ούτε γουρούνα, ούτε κατσίκι, ούτε καθαρόαιμο-ημίαιμο άλογο, ούτε 1200άρι, ούτε 125άρι (το 640 μπορεί να το κρατήσω όμως, για ιστορικούς λόγους....) θα πάρω...
γαιδουράκι που είχαν οι πιο παλιοί (αυτοί που ξέρουν καλύτερα)!!! να μιλήσουμε για φόρτωμα? για αντοχή? για κατανάλωση?

και θα του τραγουδάω κάθε πρωί "ήταν ένας γάιδαρος με μεγάλα αυτιά!"
που φτάνει ο άνθρωπος όταν βαριέται να μαζεύει βλάβες...

μην σου σκάσει καμιά οικολόγρια στο χωριό και αρχίσει να ωρύεται για την εκμετάλλευση του κακόμοιρου ζωντανού μόνο
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Τελικα...αυτο που πληρει τις προδιαγραφες..( αραβικο ατι , εως 650cc κ 160κιλα ) ....ειναι το 640..!!!!

Α ρε θοδωρη todor....100χρονια μπροστα εισαι.....ουλοι ΚΤΜ....θα παρετε...!!!!

Οσο γι'αυτο που εγραψε ο αμιρου...με τι να συγκρινεις το GS....ψαξτε στο YouTube....υπαρχει ενα συγκριτικο που ειναι υπερ του αλλου....ποιο ειναι ;;;

GS 1200 vs KouLouRiou.....!!!!!

 

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Το πλεονέκτημα των μεγάλων δεν είναι ότι θα πας με 200, είναι ότι επειδή έχουν την δυνατότητα να πηγαίνουν με 200, κάνουν το ταξίδι με 140-150 πολύ πιο ασφαλές από ένα μικρό που αυτή η ταχύτητα είναι το όριο τους.
Όπως επίσης πως είναι πολύ πιο ξεκούραστα στον γυρισμό που προστίθεται και η κούραση στους παράγοντες κινδύνου.
Κατά τα λοιπά γούστα ειναι.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
που φτάνει ο άνθρωπος όταν βαριέται να μαζεύει βλάβες...

μην σου σκάσει καμιά οικολόγρια στο χωριό και αρχίσει να ωρύεται για την εκμετάλλευση του κακόμοιρου ζωντανού μόνο
οικολογρια αυτή, οικολόγερος εγώ... θα βάλουμε κάτω τα φάρμακά μας να δούμε πχιος τα έχει περισσότερα!!

μιας και λες για βλάβες, εσύ όλα καλά?? :) :)
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Πάντως, αν κάποτε πραγματοποιήσω ένα πολύ μακρινό μου όνειρο και πάω και μείνω σε κάποιο χωρίο χωμένο και χαμένο στο βουνό,
ούτε γουρούνα, ούτε κατσίκι, ούτε καθαρόαιμο-ημίαιμο άλογο, ούτε 1200άρι, ούτε 125άρι (το 640 μπορεί να το κρατήσω όμως, για ιστορικούς λόγους....) θα πάρω...
γαιδουράκι που είχαν οι πιο παλιοί (αυτοί που ξέρουν καλύτερα)!!! να μιλήσουμε για φόρτωμα? για αντοχή? για κατανάλωση?

και θα του τραγουδάω κάθε πρωί "ήταν ένας γάιδαρος με μεγάλα αυτιά!"
Θα μου πάρεις κι εμένα έναν, να κάνουμε γαιδουραδες στο βουνό;
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Θα μου πάρεις κι εμένα έναν, να κάνουμε γαιδουραδες στο βουνό;
προπόνηση για να κατέβουμε ομάδα στο επόμενο RedBull Donkey Cross ??

θα τα βάλουμε και στο αγροτικό και θα πηγαίνουμε και με 200 στην Εθνική!!! πςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
 
Top Bottom