Αγορά Γερμανικής ή Ιαπωνικής γουρούνας 250+ κιλων

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όλοι 950/990 θα πάρουτε
Εγώ να ξέρεις το γλυκό κοίταζα, αλλά πρώην κατοχή κάτοχοι μου είπαν ότι δεν κάνει για μένα γιατί πρέπει να ασχολούμαι μαζί του. Γλίτωσα και το γελάδι των 250 κιλών δεν μπορείς να πεις.

*αγαπάμε google voice type
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγώ να ξέρεις το γλυκό κοίταζα, αλλά πρώην κατοχή μου είπαν ότι δεν κάνει για μένα γιατί πρέπει να ασχολούμαι μαζί του. Γλίτωσα και το γελάδι των 250 κιλών δεν μπορείς να πεις.
Τυχερέ :secret:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βγάλε με από τις συμβουλές Γρηγορη...
Εγώ συμβουλεύω τους φίλους μου να πηγαίνουν στα βουνά με ότι έχουν... Αυτό έχει σημασία.
Σημασία έχει ο αναβάτης και όχι το σίδερο.
Εγώ χαίρομαι πολύ όταν γράφει ο Κώστας γιατί έχει την ικανότητα με δυο φράσεις να λέει τα πάντα.

Διάβασα όλες τις απόψεις.
Οτιδήποτε προσπαθούμε να εξηγήσουμε μηχανολογικά ή με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά έχει μόνον δυο εκδοχές...
Η μία εκδοχή είναι η προσωπική μας προτίμηση, τι αρέσει σε εμάς ή τι μας κάνει, για τον καθένα μας ξεχωριστά και αυτό είναι αποδεκτό.
Η άλλη εκδοχή -η δεύτερη- είναι εγκεφαλικά περιοριστική (στενομυαλιά) και δε μπορεί να είναι αποδεκτή. Δε μπορείς να επιβάλεις πιο είναι το σωστό για τον άλλον, ούτε μπορείς να υποστηρίξεις ότι περνάει ή δεν περνάει καλά με τη δική του επιλογή.

Οι δυο βασικές εκδοχές που κωδικοποίησα είναι:
α) με τα μεγάλα δε διασκεδάζεις όσο με τα μικρά, και...
β) με τα μικρά δε μπορείς να φορτώσεις και να ταξιδέψεις μακριά εκτός και αν έχεις πολύ χρόνο.
Γνώμη μου είναι πως και τα δυο είναι λάθος.

Όπως είπε ο Κώστας, σημασία έχει ο αναβάτης.
Αν ήθελα να γενικεύσω θα έλεγα ότι σημασία έχει και η παρέα και άρα πάλι στον αναβάτη γυρνάμε.

Μια παρέα με 250άρια μπορεί να γυρίσει όλη την Ελλάδα από άσφαλτο και χώμα και ας ζοριστεί στην άσφαλτο. Τι σημασία έχει ο χρόνος; Καμία!
Μια παρέα από μονοκύλινδρα ανεξαρτήτως κυβισμού μπορεί να συνυπάρξει.
Μια παρέα όλων των κυβικών/μεγεθών/κυλίνδρων μπορεί να συνυπάρξει υπό συνθήκην φιλίας, χημείας κτλ.
Μια παρέα με 1000άρια μπορεί να γυρίσει όλη την Ελλάδα από άσφαλτο και χώμα και ας ζοριστεί στο χώμα. Τι σημασία έχει ο χρόνος; Καμία!

Αυτά είναι αναγκαίες συνθήκες στις ΟνΟφφ-άδες που συμμετέχουν άνθρωποι, ή τις συνυπογράφουμε ή απέχουμε.



 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
STF Στεφανε θα πηγαινες με το 250αρι Βαλκανια-Ευρωπη-Ιταλια?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
STF Στεφανε θα πηγαινες με το 250αρι Βαλκανια-Ευρωπη-Ιταλια?
Ας ρωτήσουμε τον Αντώνη antsoar . Αντώνη θα πήγαινες με το ποδήλατο;

EDIT: Να δώσω και τη δική μου απάντηση. Φίλος μου έχει το R1150GS, σχεδιάζουμε να πάμε μαζί Καπαδοκία (δε ξέρω αν αυτό σε καλύπτει). Ταξιδεύω σταθερά με 110 χλμ/ώρας πραγματικής ταχύτητας (μέτρηση gps) και κυρίως αισθάνομαι ασφάλεια, δεν έχω π.χ. ΚΤΜ... :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Nα ρωτησουμε και τον Forrest Gump αν θα πηγαινε με τα ποδια...

Δεν το λεω με κακη προθεση ρε συ, σοβαρα το ρωταω. Εαν μου απαντησεις καταφατικα, θα σε ρωτησω μετα ποσες μερες υπολογιζεις θα αφιερωνες για να πας Σερβια-Κροατια-Βοσνια-Αλβανια και πισω για παραδειγμα?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Nα ρωτησουμε και τον Forrest Gump αν θα πηγαινε με τα ποδια...

Δεν το λεω με κακη προθεση ρε συ, σοβαρα το ρωταω. Εαν μου απαντησεις καταφατικα, θα σε ρωτησω μετα ποσες μερες υπολογιζεις θα αφιερωνες για να πας Σερβια-Κροατια-Βοσνια-Αλβανια και πισω για παραδειγμα?
Μα δεν το πήρα αρνητικά.
Δε θα το έκανα μόνος μου γιατί δεν μου αρέσει το μοναχικό ταξίδι. Αλλά με παρέα άνετα.
Το ταξίδι που περιγράφεις νομίζω το καλύπτω σε μια εβδομάδα. Αλλά και πάλι... δεν έχει σημασία ο χρόνος γιατί μου ζητάς να το οριοθετήσω χρονικά;
Αν θέλω να καλύψω οποιοδήποτε ταξίδι θα φροντίσω να έχω τον κατάλληλο αριθμό ημερών. Μήπως δε κάνει το ίδιο αυτός που θέλει να πάει Νορβηγία με τη Hayabusa;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το αρχικό ερώτημα ήταν βέβαια το γιατί βγάζουν τα μεγάλα "καλύτερα" οι δημοσιογράφοι παρασέρνοντας θύματα στο βουνό.

Στο οποίο ο OP αρνείται να καταλάβει ότι α)δεν υπάρχουν μικρά στην αγορά και β)όταν συγκρίνεις μηχανάκια 250 κιλών και 20,000 ευρώ γιατί αυτά πουλάνε περισσότερο και για αυτά θέλει να μάθει ο κόσμος, ΚΑΠΟΙΟ θα πρέπει να κερδίσει το συγκριτικό χωρίς να πρέπει να γραφτεί "καλό το Africa στο μονοπάτι αλλά το TTR250 καλύτερο, μην ψωνίσετε άφρικα ρε κουτά και πάτε και μπλέξετε". Το πήγε και ένα βήμα παραπάνω ότι ΟΛΑ αυτά τα μηχανάκια είναι άχρηστα. Γιατί αυτός ξέρει, άρα αποφάσισε και τελεία και παύλα και πολλά λόγια λέμε. Οπότε τώρα δυστυχώς για τον ίδιο το πιθανότερο είναι να φορέσει το ταμπελάκι "γραφικότερος και από το Πάπιγκο" τελεία και παύλα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μα δεν το πήρα αρνητικά.
Δε θα το έκανα μόνος μου γιατί δεν μου αρέσει το μοναχικό ταξίδι. Αλλά με παρέα άνετα.
Το ταξίδι που περιγράφεις νομίζω το καλύπτω σε μια εβδομάδα. Αλλά και πάλι... δεν έχει σημασία ο χρόνος γιατί μου ζητάς να το οριοθετήσω χρονικά;
Αν θέλω να καλύψω οποιοδήποτε ταξίδι θα φροντίσω να έχω τον κατάλληλο αριθμό ημερών. Μήπως δε κάνει το ίδιο αυτός που θέλει να πάει Νορβηγία με τη Hayabusa;
Γιατι εγω πιστευω οτι σε μια εβδομαδα ακομη και να βγει αυτο το ταξιδι με 250κεκ , δεν θα το ευχαριστηθεις, μαλλον θα ταλαιπωρηθεις. Για να παει ενα 250αρι με 120-130 παει να πει οτι παει συνεχεια ψηλα, ενω μια μεγαλυτερη μηχανη σε τετοια χιλιομετρα ειναι συνηθως σε 2-3000σαλ. Φορτωμενο επισης θα ζοριζεται ακομη περισσοτερο, και τα δυο αυτα σημαινουν συχνες αλλαγες λαδιων ή εστω γερα συμπληρωματα. Και πολλη κουραση. Δεν ειναι εαν το βγαζει το ταξιδι, ειμαι σιγουρος πως το βγαζει, αλλα ποσο θα σε εχει κουρασει στο τελος ειναι το θεμα. Θα θες λοιπον και πιο συχνες στασεις και περισσοτερες μερες διαλειμματων για να ξεκουραστεις.

Εκει λοιπον κολλαει το οτι θες περισσοτερο χρονο, αλλιως ειναι σαν να βγηκες να κανεις αγγαρεια. Εφοσον κοινο ζητουμενο ειναι η ευχαριστηση, τοτε και οι μεγαλες και οι μικρες μηχανες εχουν περιορισμους και χρειαζονται συμβιβασμους. Συμβιβασμους για να πας την βαρια στο χωμα, συμβιβασμους και για να ταξιδεψεις φορτωμενος με τη μικρη. Μιλαω παντα για εναν μεσο αναβατη, που με τη μεγαλη θα συμβιβαστει στο να πηγαινει πιο χαλαρα και αργα στο χωμα, και να φαει την οποια ταλαιπωρια, και για εναν επισης μεσο αναβατη που για να βγει να κανει χιλιομετρα (μιλαμε για 3-4000χλμ) φορτωμενος με ενα 250αρι θα συμβιβαστει να αφιερωσει περισσοτερες μερες στο προγραμμα του για να παει χαλαρος και να το ευχαριστηθει.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατι εγω πιστευω οτι σε μια εβδομαδα ακομη και να βγει αυτο το ταξιδι με 250κεκ , δεν θα το ευχαριστηθεις, μαλλον θα ταλαιπωρηθεις. Για να παει ενα 250αρι με 120-130 παει να πει οτι παει συνεχεια ψηλα, ενω μια μεγαλυτερη μηχανη σε τετοια χιλιομετρα ειναι συνηθως σε 2-3000σαλ. Φορτωμενο επισης θα ζοριζεται ακομη περισσοτερο, και τα δυο αυτα σημαινουν συχνες αλλαγες λαδιων ή εστω γερα συμπληρωματα. Και πολλη κουραση. Δεν ειναι εαν το βγαζει το ταξιδι, ειμαι σιγουρος πως το βγαζει, αλλα ποσο θα σε εχει κουρασει στο τελος ειναι το θεμα. Θα θες λοιπον και πιο συχνες στασεις και περισσοτερες μερες διαλειμματων για να ξεκουραστεις.

Εκει λοιπον κολλαει το οτι θες περισσοτερο χρονο, αλλιως ειναι σαν να βγηκες να κανεις αγγαρεια. Εφοσον κοινο ζητουμενο ειναι η ευχαριστηση, τοτε και οι μεγαλες και οι μικρες μηχανες εχουν περιορισμους και χρειαζονται συμβιβασμους. Συμβιβασμους για να πας την βαρια στο χωμα, συμβιβασμους και για να ταξιδεψεις φορτωμενος με τη μικρη. Μιλαω παντα για εναν μεσο αναβατη, που με τη μεγαλη θα συμβιβαστει στο να πηγαινει πιο χαλαρα και αργα στο χωμα, και να φαει την οποια ταλαιπωρια, και για εναν επισης μεσο αναβατη που για να βγει να κανει χιλιομετρα (μιλαμε για 3-4000χλμ) φορτωμενος με ενα 250αρι θα συμβιβαστει να αφιερωσει περισσοτερες μερες στο προγραμμα του για να παει χαλαρος και να το ευχαριστηθει.
Νομίζω πως συζητούμε δυο διαφορετικά πράγματα. Πολύ γρήγορα θα απαντήσω, αυτό που εσύ θα ευχαριστηθείς σε μια εβδομάδα εγώ θα το ευχαριστηθώ σε 10 μέρες, αυτή είναι η διαφορά και το λέω μετά λόγου γνώσεως, Μετά σημασία έχει και η διάθεση. Η ταλαιπωρία είναι μέσα στο παιχνίδι και κάποιες φορές ζητούμενο.

Ας επιστρέψουμε στο αρχικό ερώτημα του Γρηγόρη όμως.

Έχεις σκεφτεί ότι σε μια μεγάλη ΟνΟφφ-άδα ο χρόνος που θα χάσει ένα "μικρό" στην άσφαλτο μπορεί αν είναι πολύ λιγότερος από το χρόνο που θα χάσει μια "μεγάλη" σε χώμα 2 ημερών;

Το ερώτημα όμως σε όλα αυτά είναι: Ε, ΚΑΙ; Τι έγινε δηλαδή, ότι και να έχει κανείς.

Αν μπορώ να ακολουθήσω θα πάω γιατί μπορεί να γουστάρω να ταλαιπωρηθώ. Αν δε μπορώ να πάω γιατί δε με φτάνουν οι μέρες δε θα πάω. Αν θέλω όμως να πάω θα φροντίσω να έχω τόσες μέρες ώστε να περάσω καλά.

Η καλύτερη μηχανή για να ταξιδέψεις είναι αυτή που έχεις κάθε στιγμή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
α) με τα μεγάλα δε διασκεδάζεις όσο με τα μικρά, και...
β) με τα μικρά δε μπορείς να φορτώσεις και να ταξιδέψεις μακριά εκτός και αν έχεις πολύ χρόνο.
Γνώμη μου είναι πως και τα δυο είναι λάθος.
Η αντιρρηση μου ειναι στο β) που το βλεπεις λαθος. Μιλαμε παντα για μακρινο ταξιδι, οχι μεχρι την Πελοποννησο ξερω γω απο Αθηνα. Μονο για αυτο μιλαω, στα υπολοια δεν διαφωνουμε πουθενα.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ας ρωτήσουμε τον Αντώνη antsoar . Αντώνη θα πήγαινες με το ποδήλατο;

EDIT: Να δώσω και τη δική μου απάντηση. Φίλος μου έχει το R1150GS, σχεδιάζουμε να πάμε μαζί Καπαδοκία (δε ξέρω αν αυτό σε καλύπτει). Ταξιδεύω σταθερά με 110 χλμ/ώρας πραγματικής ταχύτητας (μέτρηση gps) και κυρίως αισθάνομαι ασφάλεια, δεν έχω π.χ. ΚΤΜ... :p
Πότε φεύγουμε; :D:laugh::laugh:

Να πω εδώ ότι έχω κάνει πολυήμερο ταξίδι και με σκούτερ 300cc. Φορτωμένο με σκηνάκι και μπακγάζια, από εθνική, επαρχιακό στροφηλίκι, χώμα (λίγο) τα πάντα όλα, και ήταν απόλαυση. Είναι ένα διαφορετικό ταξίδι. Όπως έγραφε κάποτε ο Καραχάλιο στο Μοτό, "με μεγάλη μηχανή ταξιδεύεις μέσα στην κυκλοφορία, με μικρή μηχανή ταξιδεύεις εκτός, κάπως σαν θεατής. Είναι μια άλλη απόλαυση, αλλά είναι επιλογή, δεν είναι το "σωστό"!

Εξίσου απολαμβάνω το αρκουδόγκαζο όπου το βρω :hungry::laugh: αλλά και αυτό επιλογή είναι, προσωπική.

Τέλος να πω πως τα μικρά στο χώμα τα πάνε όλοι, τα μεγάλα θέλουν κοχόνες για να τα πας και πρέπει να είναι μεγάλη απόλαυση για όσους το καταφέρνουν ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η αντιρρηση μου ειναι στο β) που το βλεπεις λαθος. Μιλαμε παντα για μακρινο ταξιδι, οχι μεχρι την Πελοποννησο ξερω γω απο Αθηνα. Μονο για αυτο μιλαω, στα υπολοια δεν διαφωνουμε πουθενα.
Κώστα μου, δεν καταλαβαίνεις τι γράφω μου φαίνεται. Αν έχεις μοτοσυκλέτα και θες να ταξιδέψεις θα ταξιδέψεις. Φυσικά και θα πρέπει να προσαρμόσεις τον αριθμό ημερών. Και τι έγινε δηλαδή; Εσύ θα πας σε πιο σύντομο χρόνο και εγώ σε πιο μεγάλο και σε πολύ πιο μεγάλο αν δε θέλω να πιαστεί και ο κώλος μου με τη σέλα σερβιέτα. Ε και τι έγινε; Αν μέσα μου έχω την ανάγκη να "ταξιδέψω" θα ταξιδέψω με αυτό που έχω, με το τρόπο που μπορώ και αντέχω και θα διαθέσω τα απαραίτητα στοιχεία που απαιτούνται.

Και ξαναλέω ότι μηχανή και να έχεις προσαρμόζεις τον αριθμό των ημερών στο ταξίδι που θέλεις να κάνεις. Αν είχες BMW K1600GT θα μπορούσες να πας σε δυο μέρες στη Νορβηγία και να γυρίσεις και να είσαι άνετος; Δεν θα μπορούσες. Θα έπρεπε να το κάνεις σε 8 ή σε 10 μέρες, πάντως όχι σε 2, 3 ή 4.
Ο άλλος ταξιδεύει το πλανήτη με βέσπα και λείπει ήδη 2,5 χρόνια. Αυτός τι κάνει, δεν ταξιδεύει; Αν είχε GS1200 ξέρεις πόσο θα έλειπε; Το ίδιο.

Το "ταξίδι" δεν είναι μια ερμηνεία μηχανολογική, είναι μια υπόθεση ανθρώπινη.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πότε φεύγουμε; :D:laugh::laugh:

Να πω εδώ ότι έχω κάνει πολυήμερο ταξίδι και με σκούτερ 300cc. Φορτωμένο με σκηνάκι και μπακγάζια, από εθνική, επαρχιακό στροφηλίκι, χώμα (λίγο) τα πάντα όλα, και ήταν απόλαυση. Είναι ένα διαφορετικό ταξίδι. Όπως έγραφε κάποτε ο Καραχάλιο στο Μοτό, "με μεγάλη μηχανή ταξιδεύεις μέσα στην κυκλοφορία, με μικρή μηχανή ταξιδεύεις εκτός, κάπως σαν θεατής. Είναι μια άλλη απόλαυση, αλλά είναι επιλογή, δεν είναι το "σωστό"!

Εξίσου απολαμβάνω το αρκουδόγκαζο όπου το βρω :hungry::laugh: αλλά και αυτό επιλογή είναι, προσωπική.

Τέλος να πω πως τα μικρά στο χώμα τα πάνε όλοι, τα μεγάλα θέλουν κοχόνες για να τα πας και πρέπει να είναι μεγάλη απόλαυση για όσους το καταφέρνουν ;)
Αυτό με την απόλαυση να περνάς ένα δύσκολο σημείο με ένα μαστοδοντο... Δεν περιγράφεται αλλά μόνο το ζεις.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν είχε GS1200 ξέρεις πόσο θα έλειπε; Το ίδιο.
Μάλλον θα ήταν στις ίδιες λάσπες που κολλούσαν τα 800άρια στην Αφρική θαμμένο :)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ο προβληματισμός που θέτει ο φίλος Gregory είναι λογικός κατά τη γνώμη μου. Εντάξει, μπορεί να μην το διατύπωσε σωστά, αλλά όλοι καταλάβαμε τι ρωτάει.

Συνήθως τέτοιους προβληματισμούς έχουν αυτοί που ξεκινούν τη χωμάτινη σταδιοδρομία τους με κάτι μικρό και ελαφρύ ή έστω μικρομεσαίο. Είναι δεδομένο ότι, βλέποντας κάποιους με βαριές μοτό να παιδεύονται σε δύσκολα τεραίν και εσύ απλά να το διασκεδάζεις περνώντας σχετικά εύκολα, αυτόματα σου δημιουργείται η απορία γιατί αυτοί οι άνθρωποι παιδεύονται και δεν απολαμβάνουν τη βόλτα. Η αλήθεια είναι ότι προσωπικά, από τα τόσα καντήλια που έχω ρίξει όταν τρώω σαβούρα με το 990 και πρέπει να το σηκώσω, εάν υπάρχει Θεός τότε μου επιφυλάσει μία πολύ δυσάρεστη ζωή μετα θάνατον.
Η απάντηση στην απορία του Γρηγόρη έχει πολλά παρακλάδια αλλά η αλήθεια είναι ότι βαριέμαι να γράφω και να αναλύω την σκέψη μου στο πληκτρολόγιο, μου είναι κουραστικό γιατί γράφω αρκετά αργά, άσε που οι περισσότεροι τα έχετε γράψει πολύ όμορφα.

Στο τέλος της μέρας όμως, όλοι οι προβληματισμοί και τα ερωτήματα καταλήγουν μονάχα σε έναν παράγοντα ο οποίος δίνει ένα εντελώς υποκειμενικό χρώμα σε αυτές τις αναζητήσεις, και αυτός είναι ο άνθρωπος και οι προτιμήσεις του.
Δεν υπάρχει θέσφατο σε αυτά και το ξέρετε πολύ καλά.
Οι αντοχές / θέληση / προτίμηση / επιθυμία του καθενός διαφέρουν, τόσο που κάνουν την επιλογή της κατάλληλης μοτό ένα πράγμα που καμία σχέση δεν έχει με τη λογική.
Ασφαλώς και υπάρχουν αντικειμενικές αξίες στο θέμα που κουβεντιάζουμε οι οποίες πηγάζουν από τη λογική, την πρακτικότητα αλλά και από την ασφάλεια, όπως για παράδειγμα ότι το βάρος είναι μειονέκτημα στο δύσκολο τεραίν με μικρές ταχύτητες αλλά ρε διάολε....η μηχανή είναι συναίσθημα γαμώ το καντήλι μου, και στο συναίσθημα κανένα καργιόλης δε θα μου πει τι να κάνω ή θα μου πει τι είναι σωστό!

Πάρτε ΚΤΜ να σωθείτε, πριν να είναι πολύ αργά. Το κάθε δευτερόλεπτο που περνάει καίγεται...η ζωή είναι μια αντίστροφη μέτρηση...τικ,τακ,τικ,τακ,τικ,τακ......μπούμ..... Ο μανιακ με σκονισμένα μαρμάρινα χέρια, περιμένει....πέρνοντας αυτό το πονηρό χαμόγελο όταν γράφει απάντηση στο πουλί που του την είπε για το αργό παρτάλι του.
Ποιος θέλει να γυρίσει και να κοιτάξει πίσω όταν έρθει η στιγμή του τελευταίου ασπασμού, και να δει τί ζωή έζησε, διαπιστώνοντας ότι οδηγούσε bmw. Διαπιστώνοντας ότι δε δοκίμασε την συναρπαστική πλευρά της ζωής. Διαπιστώνοντας, ότι θα μπορούσε να ζει σε ένα κότερο γεμάτο με καλίγραμμες γυναίκες ζώντας ξέφρενες νύχτες επιλέγοντας ΚΤΜ, ενώ αυτός επέλεγε την ύπνωση και τον συντηριτισμό, διαλέγοντας bmw.

Αυτά....κλείνω το laptop τώρα γιατί αν δει η γυναίκα μου ότι γράφω για γυναίκες θα λούσει τα ΚΤΜ με βενζίνη και θα τους βάλει φωτιά, και πάνε και οι γυναίκες και τα κότερα και όλα...

Κινωπηεισται πριν το καταιβασουν!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ο προβληματισμός που θέτει ο φίλος Gregory είναι λογικός κατά τη γνώμη μου. Εντάξει, μπορεί να μην το διατύπωσε σωστά, αλλά όλοι καταλάβαμε τι ρωτάει.

Συνήθως τέτοιους προβληματισμούς έχουν αυτοί που ξεκινούν τη χωμάτινη σταδιοδρομία τους με κάτι μικρό και ελαφρύ ή έστω μικρομεσαίο. Είναι δεδομένο ότι, βλέποντας κάποιους με βαριές μοτό να παιδεύονται σε δύσκολα τεραίν και εσύ απλά να το διασκεδάζεις περνώντας σχετικά εύκολα, αυτόματα σου δημιουργείται η απορία γιατί αυτοί οι άνθρωποι παιδεύονται και δεν απολαμβάνουν τη βόλτα. Η αλήθεια είναι ότι προσωπικά, από τα τόσα καντήλια που έχω ρίξει όταν τρώω σαβούρα με το 990 και πρέπει να το σηκώσω, εάν υπάρχει Θεός τότε μου επιφυλάσει μία πολύ δυσάρεστη ζωή μετα θάνατον.
Η απάντηση στην απορία του Γρηγόρη έχει πολλά παρακλάδια αλλά η αλήθεια είναι ότι βαριέμαι να γράφω και να αναλύω την σκέψη μου στο πληκτρολόγιο, μου είναι κουραστικό γιατί γράφω αρκετά αργά, άσε που οι περισσότεροι τα έχετε γράψει πολύ όμορφα.

Στο τέλος της μέρας όμως, όλοι οι προβληματισμοί και τα ερωτήματα καταλήγουν μονάχα σε έναν παράγοντα ο οποίος δίνει ένα εντελώς υποκειμενικό χρώμα σε αυτές τις αναζητήσεις, και αυτός είναι ο άνθρωπος και οι προτιμήσεις του.
Δεν υπάρχει θέσφατο σε αυτά και το ξέρετε πολύ καλά.
Οι αντοχές / θέληση / προτίμηση / επιθυμία του καθενός διαφέρουν, τόσο που κάνουν την επιλογή της κατάλληλης μοτό ένα πράγμα που καμία σχέση δεν έχει με τη λογική.
Ασφαλώς και υπάρχουν αντικειμενικές αξίες στο θέμα που κουβεντιάζουμε οι οποίες πηγάζουν από τη λογική, την πρακτικότητα αλλά και από την ασφάλεια, όπως για παράδειγμα ότι το βάρος είναι μειονέκτημα στο δύσκολο τεραίν με μικρές ταχύτητες αλλά ρε διάολε....η μηχανή είναι συναίσθημα γαμώ το καντήλι μου, και στο συναίσθημα κανένα καργιόλης δε θα μου πει τι να κάνω ή θα μου πει τι είναι σωστό!

Πάρτε ΚΤΜ να σωθείτε, πριν να είναι πολύ αργά. Το κάθε δευτερόλεπτο που περνάει καίγεται...η ζωή είναι μια αντίστροφη μέτρηση...τικ,τακ,τικ,τακ,τικ,τακ......μπούμ..... Ο μανιακ με σκονισμένα μαρμάρινα χέρια, περιμένει....πέρνοντας αυτό το πονηρό χαμόγελο όταν γράφει απάντηση στο πουλί που του την είπε για το αργό παρτάλι του.
Ποιος θέλει να γυρίσει και να κοιτάξει πίσω όταν έρθει η στιγμή του τελευταίου ασπασμού, και να δει τί ζωή έζησε, διαπιστώνοντας ότι οδηγούσε bmw. Διαπιστώνοντας ότι δε δοκίμασε την συναρπαστική πλευρά της ζωής. Διαπιστώνοντας, ότι θα μπορούσε να ζει σε ένα κότερο γεμάτο με καλίγραμμες γυναίκες ζώντας ξέφρενες νύχτες επιλέγοντας ΚΤΜ, ενώ αυτός επέλεγε την ύπνωση και τον συντηριτισμό, διαλέγοντας bmw.

Αυτά....κλείνω το laptop τώρα γιατί αν δει η γυναίκα μου ότι γράφω για γυναίκες θα λούσει τα ΚΤΜ με βενζίνη και θα τους βάλει φωτιά, και πάνε και οι γυναίκες και τα κότερα και όλα...

Κινωπηεισται πριν το καταιβασουν!
Πάλι καλά που βαριέσαι να γράφεις... :oh:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κώστα μου, δεν καταλαβαίνεις τι γράφω μου φαίνεται. Αν έχεις μοτοσυκλέτα και θες να ταξιδέψεις θα ταξιδέψεις. Φυσικά και θα πρέπει να προσαρμόσεις τον αριθμό ημερών. Και τι έγινε δηλαδή; Εσύ θα πας σε πιο σύντομο χρόνο και εγώ σε πιο μεγάλο και σε πολύ πιο μεγάλο αν δε θέλω να πιαστεί και ο κώλος μου με τη σέλα σερβιέτα. Ε και τι έγινε; Αν μέσα μου έχω την ανάγκη να "ταξιδέψω" θα ταξιδέψω με αυτό που έχω, με το τρόπο που μπορώ και αντέχω και θα διαθέσω τα απαραίτητα στοιχεία που απαιτούνται.

Και ξαναλέω ότι μηχανή και να έχεις προσαρμόζεις τον αριθμό των ημερών στο ταξίδι που θέλεις να κάνεις. Αν είχες BMW K1600GT θα μπορούσες να πας σε δυο μέρες στη Νορβηγία και να γυρίσεις και να είσαι άνετος; Δεν θα μπορούσες. Θα έπρεπε να το κάνεις σε 8 ή σε 10 μέρες, πάντως όχι σε 2, 3 ή 4.
Ο άλλος ταξιδεύει το πλανήτη με βέσπα και λείπει ήδη 2,5 χρόνια. Αυτός τι κάνει, δεν ταξιδεύει; Αν είχε GS1200 ξέρεις πόσο θα έλειπε; Το ίδιο.

Το "ταξίδι" δεν είναι μια ερμηνεία μηχανολογική, είναι μια υπόθεση ανθρώπινη.
Μωρε εγω μια χαρα καταλαβαινω. Καλος ο ρομαντισμος αλλα οταν ερθει η ωρα να αντιμετωπισουμε την πραγματικοτητα , με ελαχιστες διαθεσιμες ημερες αδειας πχ τα πραγματα αλλαζουν. Oταν ο αλλος παιρνει το οποιοδηποτε μηχανακι να γυρισει τον κοσμο δεν νομιζω οτι εχει προηγηθει συζητηση με τον εργοδοτη ή τη συζυγο ξερω γω "θα λειψω για μερικες μερες". Δεν μιλαω για κατι τετοιο. Μιλαω για αυτο που εχω σημειωσει παραπανω στην απαντηση σου, το οποιο ειναι και αυτο που λεω κι εγω. Κανεις δεν ειπε οτι δεν θα ταξιδεψω με αυτο που εχω, με τον τροπο που αντεχω και να διαθεσω τα στοιχεια που απαιτουνται, ισα-ισα που αυτο λεω. Εαν αυτο εχεις, με αυτο θα πας και θα προσαρμοστεις. Και για να μη σου βγει η πιστη θα κανεις συμβιβασμους που δεν θα εκανες με μια μεγαλυτερου κυβισμου μηχανη, στο μακρινο ταξιδι. Οπως αντιστοιχα θα κανεις συμβιβασμους με τη μεγαλη μηχανη στο χωμα, που δεν θα εκανες με τη μικρη!

Απο τη δικη μου εμπειρια λεω, η φαση παω χαλαρη βολτα με 250αρι ειναι απο τις καλυτερες που θυμαμαι στη ζωη μου, μιας και ειναι ισως η πεμπτουσια της απολαυσης της μοτοσυκλετιστικης βολτας, αφου ουτως ή αλλως δεν μπορεις να πας γρηγορα, πας με το χαλαρο ρυθμο του 250αριου και απολαμβανεις τη διαδρομη, οχι την αδρεναλινη. Απο την ιδια εμπειρια ομως σου λεω οτι με την ιδια μηχανη το Αθηνα-Διακοφτο με 3 στασεις, με το εν λογω 250αρι φορτωμενο στην Εθνικη στα "αδρεναλινες γεματα, μες στα μποφορια, κερβερος, αιθερας" 26 μου, μου αφησε πολυ χειροτερη γευση απο πχ το Αθηνα-Ποντγκοριτσα με το 1000αρι στα 39 μου μεσω Αλβανιας εν μεσω τουριστικης περιοδου και καυσωνα. Και γι'αυτο εκανα το βημα τοτε στα 27 μου και πηδηξα στον πυραυλο εδαφους-εδαφους Βεστρομ 650. Για τοσο εφταναν τα βαλαντια μου τοτε, τοσο πηγα, κακο δεν ειναι ουτε εφτασα ποτε να κραξω οσους ειχαν παρει GS επειδη δεν μου εφτανε για παραπανω. Και παρ'ολο που δεν ηταν το πιο ποιοτικο μηχανακι, η διαφορα με το 250αρι στο ταξιδι ηταν χαοτικη σε τετοιο βαθμο που εβγαζα την ιδια αποσταση χωρις καμια σταση, και χωρις να πηγαινω του σκοτωμου. Και δεν μιλαω για κατι τοσο απλο οσο η ανεση μιας σελας ...

Δεν προσπαθω να σε πεισω οτι εισαι λαθος, προσπαθω να σου δωσω να καταλαβεις ομως τι ακριβως λεω εγω πριν με κρινεις πως ειμαι εγω λαθος. Απο την εμπειρια τη δικη μου λοιπον λεω οτι it all boils down to ποσο χρονο εχεις να διαθεσεις οταν συζητας εαν θα κανεις ταξιδι με μηχανη μικρου ή μεγαλου κυβισμου. Κατα τα αλλα , ναι , το ιδιο θα γουσταρεις το ταξιδι σου και με 50 και με 250, και με 600, και με 1000 και με 1300 κυβικα, αυτο εννοειται, δρομος να'ναι κι ο,τι να'ναι. Αυτος ομως ειναι ο ρομαντισμος. Ο ρεαλισμος αντιθετα λεει οτι εαν εχεις πχ μια εβδομαδα αδεια, ΔΕΝ θα πας 3000χλμ ταξιδι με το 250αρι φορτωμενο γιατι θα σου βγει το λαδι και δεν θα το χαρεις, εκτος εαν το κανεις μονο και μονο για να πεις οτι το εκανες και τραβηξες και κανα δυο φωτογραφιες και ολα οκ. Το εχω κανει ΚΑΙ αυτο και το εχω σκυλομετανιωσει. Το ταξιδι που σου περιεγραψα παραπανω θελει για να βγει σε μια εβδομαδα να οδηγεις 800+ χλμ την ημερα μεσο ορο σε εθνικη, ωστε καθε 2η μερα να εχεις χρονο να περιεργαστεις το μερος που επισκεφθηκες. Εαν εσυ μου λες οτι με το 250αρι το κανεις αυτο ανετα, εγω παω πασο. Μιλαω ομως για αλλους 50 που μπορει να διαβαζουν και δεν παιζει να το εκαναν.

Λεω λοιπον με παρα πολυ απλα λογια, εαν τα δεδομενα ειναι οτι α) θα πας ταξιδι μακρια για να γνωρισεις αλλες κουλτουρες και να το ευχαριστηθεις και β) εχεις μονο συγκεκριμενο χρονο , τοτε γ) δεν πας με 250αρι. Ολοι οι οροι φυσικα ειναι μεταβλητοι, εναν να αλλαξεις και οι αλλοι δυο σου βγαινουν. Διαλεγεις λοιπον ποιον ορο θα "θυσιασεις" και , ώ ναι! συμφωνω μαζι σου, το ταξιδι που γουσταρεις θα γινει! Θες 250αρι? Τοτε θα προγραμματισεις περισσοτερες μερες για να πας στον συγκεκριμενο προορισμο. Θες 250αρι αλλα δεν εχεις αλλο χρονο? Τοτε θα πας πιο κοντα, οχι τοσο μακρια. Θες και μακρια και μεσα στο χρονο? Ε, θα αναγκαστεις να ξεπεσεις σε κανα μαστοδοντακι...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eπισης, για την αντικειμενικοτητα της συζητησης ωφειλω να παραδεχτω οτι ισως και εγω μεροληπτω εναντια στα μικρα, γι'αυτο παραθετω φωτογραφια μου πανω στο εν λογω 250αρι.

 
Top Bottom