Αγορά ΚΤΜ 990 - 1090R- 1190R

b2bstam

Μέλος
Όνομα
matis
Μοτό
???
xt600e
Καλησπερα σας. Ειμαι καινουργιο μελος και θα ηθελα να μοιραστω καποιους προβληματισμους μου.
εδω και καιρο καθημερινα κοιταω για 990 απο 2009 και μετα και με ποιο λιγα απο 50.000χλμ . πριν 15 μερες κατεληξα να παω να παρω ενα 990 με πρωτη αδεια του 2011, και καποια extra. διαπιστωσα καποια θεματακια και ενα σοβαρο θεμα (χαλασμενο αναρθωτη) και ετσι δεν εφυγα με το μηχανακι . ο ιδιοκτητης θελησε να φτιαξει τον αναρθωτη να κανει σερβις βαλβιδες φιλτρα πισω αναρτηση κτλ . μεχρι να γινουν αυτα μπηκα σε ενδιασμους γιατι να δωσω 8.500 για μηχανακι του 2011 και να μην δωσω 12.000 για του 2017 ? χωρις να μου περισευουν λεφτα , να κοιταξω για 1090 r 2017 και 1190 r 2016. ειμαι λιγο προβληματισμενος με την τεχνολογια που εχουν και για το τι θεματα μπορουν να βγουν στο μελλον
για τα 990( εχω οδηγηση) γνωριζω τα παντα, για τα αλλα 2 τπτ ,ουτε καν τα εχω οδηγηση.

Εγω θα χρησιμοποιω το μηχανακι για ταξιδια ( Εννοειτε χωμα) και καμια φορα 2καβαλο ταξιδι.




θα ηθελα λιγο τα φωτα σας....
ευχαριστω
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Ορθά σκέφτεσαι φίλος.. Δεν τα αξίζουν τόσα λεφτά τα 990 κ ας έχει πάνω ότι θέλει, είναι μηχανή τεχνολογίας 2006.. Βάζεις λίγα ακόμα κ πας σε 1090 η κ σε 1190 αν θες αρκουδογκαζω..Κ αν δεν σε νοιάζει το χώμα κ δεν θες να ξεφύγεις χρηματικά κοντά στα 9000€ θα βρεις 1050...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Διαφωνω καθετως και οριζοντιως. Δεν εχουν καμια σχεση σαν μηχανακια τα 990/950 με τα 1Χ90. Ουτε σαν αισθηση, ουτε σαν χρηση.

Για τις τιμες των μεταχειρισμενων στην Ελλαδα, ειναι εντελως αααααααλλη κουβεντα...

Απο τεχνολογια που λες, τα 1090/1190 δεν εχουν και τοοοοσο μεγαλη διαφορα με τα 990. Βασικα τα μοτερ ειναι κατα 90% τα ιδια ακριβως, το 1090 εχει ΑΒS, Traction control και 4 προγραμματα διαχειρισης, το 1190 εχει τα ιδια + cornering ABS. Απλα εχουν ολα CAN-BUS διαχειριση και σου αναβουν προειδοποιησεις για ψυλλου πηδημα. Δατς ολ.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Προφανώς δεν έχουν καμία σχέση στην λειτουργία κ στην χρήση,το παιδί έκανε σύγκριση ως προς χρηματικό, δηλαδή τι είναι value for money για αυτό κ του απάντησα αναλόγως..Αν ήθελε κάτι πολύ κοντά πιστεύω θα κοιταγε τα 790 τα οποία τα βρίσκεις κοντά στο 11000€ κ μιλάμε για 2ετιας μηχανή..Εγώ διαφωνώ κάθετος να δώσει κάποιος 8500€ για 990,προσωπική μου άποψη, κάποιος μπορεί ν έχει κόλλημα..
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Προφανώς δεν έχουν καμία σχέση στην λειτουργία κ στην χρήση,το παιδί έκανε σύγκριση ως προς χρηματικό, δηλαδή τι είναι value for money για αυτό κ του απάντησα αναλόγως..Αν ήθελε κάτι πολύ κοντά πιστεύω θα κοιταγε τα 790 τα οποία τα βρίσκεις κοντά στο 11000€ κ μιλάμε για 2ετιας μηχανή..Εγώ διαφωνώ κάθετος να δώσει κάποιος 8500€ για 990,προσωπική μου άποψη, κάποιος μπορεί ν έχει κόλλημα..
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω κι εγώ .
Θα επαιρνα όσο πιο καινούριο μπορω
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Άλλο το 990 άλλο το 790 άλλο το 1090!
Εαν ήταν και τα 3 με 20000χλμ πιο θα αγόραζες?
Άσχετα με την χρονολογία και το μοντέλο.

Έχουν διαφορά μεταξύ τους στα πάντα, γκάζι, αίσθηση, αναρτήσεις, κέντρο βάρους και λοιπά

Βέβαια το θετικό στα φρέσκα μοντέλα είναι η μεταπώληση
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο άνθρωπος είπε: Θα χρησιμοποιεί τα μηχανάκια για ταξίδια, οπότε κοιτάει ένα από τα δύο καινούρια στα οποία το μοτέρ είναι πολύ πιο γλυκό σε λειτουργία από το 9Χ0. Όπως τα βλέπω, θα προτιμούσα το 1190. Για το "χώμα" δεν πιστεύω ότι έχουν σοβαρές διαφορές μεταξύ τους, όποιος ξέρει να πάει το ένα, θα τα πάει όλα.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Φίλε μου καλέ , θα σου πρότεινα να πάρεις τον "παπαχρόνη" που είναι δικό μας μηχανάκι και το ξέρουμε , μπορεί να σε πάει παντού ταξιδιωτικά αλλά να ράψει κ ένα κουστουμακι αν χρειαστεί σε κανένα xr1000 .

Πήγαινε στο θέμα , αγγελία που κοιτάζω σήμερα και θα τον δεις .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
αφου θελεις να φθασεις εκει πανω σε χρημα,κατευθειαν 790...τριετιας μηχανακι
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Φίλε όταν τα κοιτάς ποιο σου αρέσει πιο πολύ;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φίλε όταν τα κοιτάς ποιο σου αρέσει πιο πολύ;
Σοβαρή απάντηση, γιατί αν δεν χορταίνει το μάτι πάντα ξενοκοιτάς (καλά, πάντα ξενοκοιτάς έτσι και αλλιώς και φτιάχτηκε και δεύτερο νήμα με το τι τσόντες βλέπεις αλλά λέμε τώρα, να ελαχιστοποιήσουμε το φαινόμενο). Για να το συζητάει πάει να πει ότι δεν είναι τόσο κατασταλαγμένος, αλλιώς θα έμπαινε ποστάκι τύπου "θέλω 990 τελευταία γενιά αλλά σε πιο λογική τιμή".
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
8.5k για 990 ειναι οντως πολλα, με τις συγκεκριμενες επιλογες πλεον να απευθυνονται σε κοινο που και ξερουν τι θελουν απο το συγκεκριμενο μηχανακι, αλλα και τι να περιμενουν. Για ταξιδια η πλατφορμα 1χ90 ειναι πολυ καλυτερη επιλογη, με το cornering abs να δινει εναν παραπανω σημαντικο λογο για καποιον να τα επιλεξει. Βεβαια, το με 8 παιρνω αυτο, ας βαλω 12 να παρω το καινουριο, μεσολαβουν 4 χιλιαρικα και 50% διαφορα.

Ορισε μπατζετ πρωτα που θες να κινηθεις, αποφασισε αν θες κανουριο η μεταχειρισμενο (καινουριο με χρηματοδοτικο πολλες φορες βολευει περισσοτερο απο μεταχειρισμενο) και μετα δες τι μπορεις να ψωνισεις με αυτα τα χρηματα. Επισης, μην κοιτας μονο Ελλαδα, κοιτα και εξωτερικο, ακομα και με το κοστος του εκτελωνισμου στις περισσοτερες περιπτωσεις συμφερει περισσοτερο να φερεις κατι απ εξω.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θεωρω την πλατφορμα 1090/1190 απειρως πιο αξιοπιστη απο τα 790/890. Ειδικα τα μετα του 2015.

Ο ανθρωπας λεει ταξιδια και εννοειται χωμα αλλα και δικαβαλο. Ολα μαζι καλα δεν τα κανουν ουτε τα 1190 ουτε τα 990. Το αν ενα 990 προσεγμενο με λιγα χιλιομετρα κτλ αξιζει ή οχι τα λεφτα που ζηταει ο πωλητης ειναι ασχετο με το αν αξιζει να ψαχνω 990 ή να κοιταξω για κανενα πιο καινουργιο, αυτο λεω. Τη σωστη κουβεντα την ειπε ο Φακοχοιρος, βαλε μπατζετ πρωτα, και μετα δες τι μηχανακια παιρνεις με αυτο.

Απο εκει και περα αρκουδογκαζο εχουν τα 1190 και τα 1050 μεχρι τα 100-120, το 1090 οχι και τοσο, και εξηγουμαι. Τα 1050/1190 εχουν την ιδια αποκριση στο γκαζι/βυθισματα/χρονισμο κτλ κτλ, με τρανη αποδειξη οτι σε 0-100 πανε διπλα-διπλα, μετα τα 50 παραπανω αλογα του 1190 κανουν τη διαφορα. Το 1090 χαμηλα ειναι "ψοφιο" , ξυπναει ομως αγρια απο τις 5000σαλ και πανω. Παρα πολυ βολικο σε πολη και χωμα, οχι και τοσο στη γρηγορη οδηγηση.

Τα 990 για εμενα μπροστα στο 1090 μου εχουν "αισθηση ποδηλατου", ειναι τρομακτικη η διαφορα στην αισθηση του βαρους και της ισορροπιας, καθως τα 1Χ90 εχουν πολυ ψηλοτερα το ΚΒ, αλλα και λογω ογκου.
 

b2bstam

Μέλος
Όνομα
matis
Μοτό
???
xt600e
το μπατζετ μου ειναι στα 8000 ευρω απλως θα μπορουσα να κανω μια τρελα για το κατι παραπανω σε λεφτα. Η σκεψη μου για 1090 -1190 εγινε στο οτι σε 5 χρονια το μηχανακι(990) θα ειναι ηδη 15 ετιας ( και ηδη εχω 2 μηχανακια παλιας χρονολογιας) για 790 - 890 δεν με ενδιαφερει + το οτι θελουν και κανα 2 χιλιαρικα εχτρα. +φωνω οτι το 990 εχει πιο πολλη την αισθηση ποδηλατου. το 1190 -1090 μου φιανονται στο ματι σχεδον ιδια.
μεταξυ τους και στα 3 καπου χανεις καπου κερδιζεις. Επισης κοιταω για 21 τροχο λογω χωματος αρα αποκλκειω καποια αλλα μοντελα
 

b2bstam

Μέλος
Όνομα
matis
Μοτό
???
xt600e
επισης θα ηθελα να ρωτησω αμα ξερει καποιος που πονανε (αμα) πιο πολυ τα 1090 r
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
επισης θα ηθελα να ρωτησω αμα ξερει καποιος που πονανε (αμα) πιο πολυ τα 1090 r
Στην τσέπη...όταν μετά από μια ώρα οδήγησης με αρκουδόγκαζο καταλαβαίνεις ότι οι δρόμοι και τα βενζινάδικα δεν είναι ποτέ αρκετά για τις KTMαρες...
 
Top Bottom