Επειδή το θέλεις για πολλά χρόνια πάρε ένα με λιγότερα χλμ!Γειά σας,
Ψάχνομαι για adventure μηχανή και ενώ αρχικά κοιτούσα για KTM 990 Adventure, τελικά -έπειτα από πολύ ψάξιμο- κατέληξα ότι μια BMW μου ταιριάζει καλύτερα.Έχω βρει, λοιπόν, μέσω αγγελίας μια BMW F 800 GS Adventure, με δύο προυγούμενους διοκτήτες (αν την πάρω δλδ, εγώ θα είμαι ο τρίτος) και 86.000 χλμ. Η τιμή είναι κάπως τσιμπημένη (λίγο κάτω από 8.000 Ευρώ), αλλά έχει όλα τα extra (ABS, ASC, ESA, heated grips, κάγκελα παντού ;-) κλπ. Από ότι διαβάζω, ο κινητήρας θεωρείται αξιόπιστος, αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας. Μήπως είναι πολλά τα χλμ; Γενικά, πόσο καλά κρατάει στο χρόνο η συγκεκριμένη μοτο (κινητήρας, ηλεκτρολογικά και γενικά). Περίπου στα πόσα χλμ βγαίνουν τα ακριβά service/component failures κλπ; Τι ελέγχους πιστεύεται ότι πρέπει να κάνω πριν την αγοράσω και σε ποιον;
Η Suzuki GSR 600 που έχω εδώ και 12 χρόνια έχει αποδειχθεί... παπάκι! Δεν καταλαβαίνει τίποτα, δεν έχει βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα και με έχει κακομάθει. Αλλάζοντας, πλέον κατηγορία από street fighter σε ADV, έχω μια κάποια εύλογη ανησυχία, καθώς λόγο κόστους. η για αγορά μεταχειρισμένης μοτό είναι μονόδρομος. Παρόλα αυτά. για εμένα θα είναι η "κανουργια" μου μηχανή και θέλω να μάθω από όλους εσάς που είστε πιο έμπειροι, αν θα πρέπει να ανησυχώ για κάτι ή αν πρέπει να κάνω προληπτικά κάποιες εργασίες/service για να μην το βρω μπροστά μου...
Μετά το 2010 λύθηκαν τα προβλήματα!
Όλα τα μηχανήματα χαλάνε ανάλογα την χρήση, την συντήρηση!
Μιλάω και σαν κάτοχος 3 bmw
2 ktm
15 ιαπωνικών
Μοτοσυκλέτων
Έχω φίλο που έσπασε transalp 650, βγήκε έξω η μπιέλα
Τελευταία επεξεργασία: