Αγορά μεταχειρισμένης GS Adventure

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Γειά σας,
Ψάχνομαι για adventure μηχανή και ενώ αρχικά κοιτούσα για KTM 990 Adventure, τελικά -έπειτα από πολύ ψάξιμο- κατέληξα ότι μια BMW μου ταιριάζει καλύτερα.Έχω βρει, λοιπόν, μέσω αγγελίας μια BMW F 800 GS Adventure, με δύο προυγούμενους διοκτήτες (αν την πάρω δλδ, εγώ θα είμαι ο τρίτος) και 86.000 χλμ. Η τιμή είναι κάπως τσιμπημένη (λίγο κάτω από 8.000 Ευρώ), αλλά έχει όλα τα extra (ABS, ASC, ESA, heated grips, κάγκελα παντού ;-) κλπ. Από ότι διαβάζω, ο κινητήρας θεωρείται αξιόπιστος, αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας. Μήπως είναι πολλά τα χλμ; Γενικά, πόσο καλά κρατάει στο χρόνο η συγκεκριμένη μοτο (κινητήρας, ηλεκτρολογικά και γενικά). Περίπου στα πόσα χλμ βγαίνουν τα ακριβά service/component failures κλπ; Τι ελέγχους πιστεύεται ότι πρέπει να κάνω πριν την αγοράσω και σε ποιον;

Η Suzuki GSR 600 που έχω εδώ και 12 χρόνια έχει αποδειχθεί... παπάκι! Δεν καταλαβαίνει τίποτα, δεν έχει βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα και με έχει κακομάθει. Αλλάζοντας, πλέον κατηγορία από street fighter σε ADV, έχω μια κάποια εύλογη ανησυχία, καθώς λόγο κόστους. η για αγορά μεταχειρισμένης μοτό είναι μονόδρομος. Παρόλα αυτά. για εμένα θα είναι η "κανουργια" μου μηχανή και θέλω να μάθω από όλους εσάς που είστε πιο έμπειροι, αν θα πρέπει να ανησυχώ για κάτι ή αν πρέπει να κάνω προληπτικά κάποιες εργασίες/service για να μην το βρω μπροστά μου...
Επειδή το θέλεις για πολλά χρόνια πάρε ένα με λιγότερα χλμ!
Μετά το 2010 λύθηκαν τα προβλήματα!
Όλα τα μηχανήματα χαλάνε ανάλογα την χρήση, την συντήρηση!
Μιλάω και σαν κάτοχος 3 bmw
2 ktm
15 ιαπωνικών
Μοτοσυκλέτων
Έχω φίλο που έσπασε transalp 650, βγήκε έξω η μπιέλα
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Επειδή το θέλεις για πολλά χρόνια πάρε ένα με λιγότερα χλμ!
Μετά το 2010 λύθηκαν τα προβλήματα!
Όλα τα μηχανήματα χαλάνε ανάλογα την χρήση, την συντήρηση!
Μιλάω και σαν κάτοχος 3 bmw
2 ktm
15 ιαπωνικών
Μοτοσυκλέτων
Έχω φίλο που έσπασε transalp 650, βγήκε έξω η μπιέλα
Πέρασε Μαρτίνο....συνηθες
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Ολα σπανε και ολα χαλανε στα ''καταλληλα'' χερια.
Το θεμα ειναι η ''συχνοτητα'' βλαβων και αστοχιών.
Και αυτο ειναι μετρησιμο,και εχει αναφερθει σε πληθωρες στατιστικων,και σε μηχανες και σε αυτοκινητα ανα τον κοσμο.Ο νοων ,νοειτω,και ο αιτων ,ευρησει..
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Η Suzuki GSR 600 που έχω εδώ και 12 χρόνια έχει αποδειχθεί... παπάκι! Δεν καταλαβαίνει τίποτα, δεν έχει βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα και με έχει κακομάθει. Αλλάζοντας, πλέον κατηγορία από street fighter σε ADV, έχω μια κάποια εύλογη ανησυχία.....
Τα λάθη και τα πάθη, πληρώνονται :muted:(ως γνωστόν, από αρχαιοτάτων χρόνων)!!!!!!!!!
Απ'την άλλη, αν δεν "δοκιμάσεις" δεν θα μάθεις:p!!!!!




Αν δεν σε μπέρδεψα εγώ, δεν θα το κάνει κανένας....... :laugh:
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Να απαντήσω σαν νέος κάτοχος,έχοντας κάνει 4χιλ χιλιόμετρα μέχρι στιγμής.. Μοτέρ ιδανικό για το ύφος της μηχανής, ταξιδεύει με 130-140 άνετα πάει και 200+ αλλά δεν έχει φτιαχτεί για αυτό μετά τα 160 υπάρχει μια ασάφεια στο μπροστινό και κοσκινηνισμα. Ροπατο από χαμηλα σε επαρχιακούς κινούμενος με 4η-5η παντού... Κατανάλωση από 4,5-5,5 πραγματικές. Ανάρτηση είναι οκ, τπτ το ιδιαίτερο θα ήθελε κάτι καλύτερο,και φρένα είναι καλά με το σωστό τακάκι. Μέσα στην πόλη μόλις το συνηθίσεις είναι παπί. Λίγο ψηλό άμα είσαι κάτω από 1.80. Βγάζει πηνία στα πρώτης γενιάς (όπως και πολλά ιαπωνικά) και καίει τον καθρέφτη από το φανάρι.... Υπαρχει η λύση με το φανάρι από aliexpress εμένα μου πήγε 160€ και είναι η μέρα με την νύχτα.. Αν ξέρεις τι θες είναι ιδανικη μηχανή για Ελλάδα σ αυτά τα λεφτά. Επίσης το ποσό θα αντέξει το καθορίζεις εσύ με την σωστή συντήρηση και χρήση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δυστυχώς σε κάθε νήμα ταΐζετε/ουμε ένα πολύ κακής ποιότητας τρολ. Αυτό γενικά, γνώμη μου :p



Σχετικά με το 800, αυτές οι τελευταίες χρονιές έχουν δύο άλυτα θέματα, τεντωτηρα/καδένα/γλίστρα που ακούγεται και την άνω βίδα του αμορτισέρ που αναλόγως την χρήση μπορεί ποτέ να μην απασχολήσει, στραβωνει σε βαρύ φόρτωμα και κακό χώμα.


Σε μικρή επαφή με το 800adv μου άρεσε πολύ η θέση οδήγησης, δεν μου άρεσε η αεροδυναμική του με πολύ θόρυβο στο κράνος από λιγότερα από 100χαω.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Γειά σας,
Ψάχνομαι για adventure μηχανή και ενώ αρχικά κοιτούσα για KTM 990 Adventure, τελικά -έπειτα από πολύ ψάξιμο- κατέληξα ότι μια BMW μου ταιριάζει καλύτερα.Έχω βρει, λοιπόν, μέσω αγγελίας μια BMW F 800 GS Adventure, με δύο προυγούμενους διοκτήτες (αν την πάρω δλδ, εγώ θα είμαι ο τρίτος) και 86.000 χλμ. Η τιμή είναι κάπως τσιμπημένη (λίγο κάτω από 8.000 Ευρώ), αλλά έχει όλα τα extra (ABS, ASC, ESA, heated grips, κάγκελα παντού ;-) κλπ. Από ότι διαβάζω, ο κινητήρας θεωρείται αξιόπιστος, αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας. Μήπως είναι πολλά τα χλμ; Γενικά, πόσο καλά κρατάει στο χρόνο η συγκεκριμένη μοτο (κινητήρας, ηλεκτρολογικά και γενικά). Περίπου στα πόσα χλμ βγαίνουν τα ακριβά service/component failures κλπ; Τι ελέγχους πιστεύεται ότι πρέπει να κάνω πριν την αγοράσω και σε ποιον;

Η Suzuki GSR 600 που έχω εδώ και 12 χρόνια έχει αποδειχθεί... παπάκι! Δεν καταλαβαίνει τίποτα, δεν έχει βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα και με έχει κακομάθει. Αλλάζοντας, πλέον κατηγορία από street fighter σε ADV, έχω μια κάποια εύλογη ανησυχία, καθώς λόγο κόστους. η για αγορά μεταχειρισμένης μοτό είναι μονόδρομος. Παρόλα αυτά. για εμένα θα είναι η "κανουργια" μου μηχανή και θέλω να μάθω από όλους εσάς που είστε πιο έμπειροι, αν θα πρέπει να ανησυχώ για κάτι ή αν πρέπει να κάνω προληπτικά κάποιες εργασίες/service για να μην το βρω μπροστά μου...
Θα σου έλεγα να το πάρεις και δεν θα μετανιώσεις
Πρόκειται για μηχανάκι πασπαρτου ,με λυμένα όλα τα προβλήματα που είχαν τα απλά ,παλιότερης παραγωγής .
Τα σερβίς του είναι αστεία πραγματικά ,ο rotax δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο σερβίς του .
Το φανάρι που φοράει δεν είναι το cev ,είναι hella ,δεν μαυρίζει/καίγεται .
Η δύναμη που έχει για κάποιον που προέρχεται από μηχανάκι με περίπου 100 ίππους δεν θα σε ξενισει ,φυσικά αν θες να γίνει κανίβαλος στέλνεις την ecu σε γνωστό βελτίωτη και σε εγγυώμαι εγώ ότι θα σηκώνει σούζα και με Τρίτη .
Εκτός αυτού θα κατέβεις μισό λίτρο ακόμα σε κατανάλωση στις ίδιες με πριν συνθήκες με πολύ πιο γραμμική και γεμάτη ροπη παντού κι ας έχεις και μια πάνω .
Όχι πως καίει και έτσι όπως είναι μαμά (4,2-5,5 ).
Γνώμη μου είναι να τσεκαρεις πριν το πάρεις ,την λειτουργία της esa ,περνώντας από έναν επίσημο και γενικά να το δουν το μηχανάκι
Αυτά προς το παρόν κι ότι θες ρωτα ,εδώ είμαστε
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
αυτο το πρόβλημα με τον άξονα το εξηγείς λίγο αν θες?
εγω με 100.000 κμ 0 εξοδα
εσυ με 100.000 τουλάχιστον 3 σετ γυρο στα 750 ευρο...
προσωπικά εγω δεν ξερω κανέναν με άξονα κομμένο μονο εχω ακούσει
Τα ίδια ,για σπασμένο άξονα δεν γνωρίζω και ξέρω πολλά -παρα πολλά μηχανάκια .
Ούτε κουρεμένα επίσης .
Έχω κοντά 90χιλιαδες και είναι σαν καινούριος ,χθες έκανα μια καλή γύρα,ταξίδευα με 170 τέρμα χαλαρά μόνος και σε μεγάλο κομμάτι με ένα μπλε μαυροπούλι που ήρθε από το πουθενά και συνέχισε μαζί μου .
Τώρα αν όπως λέει ο Παναβουρης πιο πάνω σπάσει ,κλαην με τρία -τρισημισι κατοσταρικα έχει μεταχειρω .
Αν δεν επισκευάζεται φυσικά( με τα μισά λ7).
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έτσι πείτε μας και άλλα, κεφαλαιοκρατία του φόρουμ.

Με 350 ευρώ που τα έχετε για πέταμα το μοτζες 500 πάει μέχρι την Μόσχα και προκαλεί κρίση πανικού στον τρελό δικτάτορα που νομίζει ότι έχουμε ανάγκη τα καύσιμα του και μετά στον πρώην φίλο μας και ίνδαλμα ηγέτη κύριο ζουμπούλι να του δώσει χαιρετισμούς και συγχαρητήρια για την πορεία του στο τιμόνι της χώρας και την ανάπτυξη που γνώρισε. 4200 χιλιόμετρα με 3.5 λίτρα στα 100, μένουν και ρέστα για φραπουτσινο χαφκαφ σοιμιλκ με στέβια και ένα καπκεικ καρότο.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Έτσι πείτε μας και άλλα, κεφαλαιοκρατία του φόρουμ.

Με 350 ευρώ που τα έχετε για πέταμα το μοτζες 500 πάει μέχρι την Μόσχα και προκαλεί κρίση πανικού στον τρελό δικτάτορα που νομίζει ότι έχουμε ανάγκη τα καύσιμα του και μετά στον πρώην φίλο μας και ίνδαλμα ηγέτη κύριο ζουμπούλι να του δώσει χαιρετισμούς και συγχαρητήρια για την πορεία του στο τιμόνι της χώρας και την ανάπτυξη που γνώρισε. 4200 χιλιόμετρα με 3.5 λίτρα στα 100, μένουν και ρέστα για φραπουτσινο χαφκαφ σοιμιλκ με στέβια και ένα καπκεικ καρότο.
Κάτσε γιατί ,αυτά τα τρισιμισαρια τα βλέπει ο Πάνος ο Μαγγελάνος και γελάει .
Δεν είμαστε όλοι χομπίστες να πάμε με 80 στο δρόμο .
Μακάρι να μασταν δλδ ,αλλά νιώθω πολύ άβολα ,με τις συγκεκριμένες ταχύτητες για να μην κάνω ένα τάληρο παραπάνω στα 100,νομίζω το έχεις καταλάβει αυτο
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Δεν είμαστε όλοι χομπίστες να πάμε με 80 στο δρόμο .
ε οχι και με 80 μαναρ΄ μου.... δεν ειμαστε χομπιστες...
με 100 τεζα-μπαλαντεζα παμε....
και δεν καιμε 3,5 ...
με 100 αντε να παμε το πολυ 2,3 λιτρα/100....
 

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
...στέλνεις την ecu σε γνωστό βελτίωτη και σε εγγυώμαι εγώ ότι θα σηκώνει σούζα και με Τρίτη .
Εκτός αυτού θα κατέβεις μισό λίτρο ακόμα σε κατανάλωση στις ίδιες με πριν συνθήκες με πολύ πιο γραμμική και γεμάτη ροπη παντού κι ας έχεις και μια πάνω .
Όχι πως καίει και έτσι όπως είναι μαμά (4,2-5,5 )...
Γνωστός βελτιωτής; Είμαι σε φάση που θα σκέφτομαι να κάνω καυσανάλυση, δυναμομέτρηση κτλ και ίσως κάνα πρόγραμμα αν χρειαστεί.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ναι ,κάνει επαναχαρτογραφηση της ecu,η οποία είναι και αναστρέψιμη με ένα απλό μπριζωμα .
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Εχουμε περισσοτερες πληροφοριες για το ποιος τα κανει?
Από Θεσσαλονίκη ,καταξιωμένος ιντερνατσιονάλε .
Κι άμα δεν είσαι ευχαριστημένος τα λ7 σου πίσω.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Τίμια μηχανή , το λέω γτ σε λίγο κλείνω 100Κ . Κ τον επόμενο μήνα φεύγω ταξίδι Άλπεις . Τα χιλιόμετρα αν σε ενδιαφέρει το ψυχολογικό κομμάτι βρες κάτι με λιγότερα . Ας στοιχίσει κ λίγο παραπάνω . Εγώ θα πήγαινα σε πιο λίγα πάντως . Το adv το σκεφτόμουν κ γώ για μετάβαση μιας κ μου αρέσει πολύ κ το πιάνω σαν μπατζετ (σημαντικό ). Καλύτερη κάλυψη από αέρα , μεγαλύτερη αυτονομία, λιγότερους κραδασμούς κ λυμένα σχεδόν όλα τα θεματάκια. Οι μόνες ζημιές που είχα εγώ ήταν ένα πηνίο .
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Γειά σας,
Ψάχνομαι για adventure μηχανή και ενώ αρχικά κοιτούσα για KTM 990 Adventure, τελικά -έπειτα από πολύ ψάξιμο- κατέληξα ότι μια BMW μου ταιριάζει καλύτερα.Έχω βρει, λοιπόν, μέσω αγγελίας μια BMW F 800 GS Adventure, με δύο προυγούμενους διοκτήτες (αν την πάρω δλδ, εγώ θα είμαι ο τρίτος) και 86.000 χλμ. Η τιμή είναι κάπως τσιμπημένη (λίγο κάτω από 8.000 Ευρώ), αλλά έχει όλα τα extra (ABS, ASC, ESA, heated grips, κάγκελα παντού ;-) κλπ. Από ότι διαβάζω, ο κινητήρας θεωρείται αξιόπιστος, αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας. Μήπως είναι πολλά τα χλμ; Γενικά, πόσο καλά κρατάει στο χρόνο η συγκεκριμένη μοτο (κινητήρας, ηλεκτρολογικά και γενικά). Περίπου στα πόσα χλμ βγαίνουν τα ακριβά service/component failures κλπ; Τι ελέγχους πιστεύεται ότι πρέπει να κάνω πριν την αγοράσω και σε ποιον;

Η Suzuki GSR 600 που έχω εδώ και 12 χρόνια έχει αποδειχθεί... παπάκι! Δεν καταλαβαίνει τίποτα, δεν έχει βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα και με έχει κακομάθει. Αλλάζοντας, πλέον κατηγορία από street fighter σε ADV, έχω μια κάποια εύλογη ανησυχία, καθώς λόγο κόστους. η για αγορά μεταχειρισμένης μοτό είναι μονόδρομος. Παρόλα αυτά. για εμένα θα είναι η "κανουργια" μου μηχανή και θέλω να μάθω από όλους εσάς που είστε πιο έμπειροι, αν θα πρέπει να ανησυχώ για κάτι ή αν πρέπει να κάνω προληπτικά κάποιες εργασίες/service για να μην το βρω μπροστά μου...
Φίλε κοίτα κάτι πιο καινούργιο ...θα μπλέξεις και αμα πάς στις αντιπροσωπείες θα λένε καλώς το κοροιδο και θα σε γδέρνουνε σιγα-σιγα σα την αλεπού και δεν θα μπορείς και να φύγεις......πάντα εκεί θα γυρνάς......Προσοχή δεν λέω για το GS σαν μηχανάκι το παραπάνω σχόλιο.......αυτό πάει σε όλα τα μηχανάκια με αυτά τα χιλιόμετρα πλήν γιαπωνέζικων μηχανακίων 20έτιας που τα φτιαχνουν ολοι πλέον.........
 
Top Bottom