To σκεφτόμουν πολύ να παραθέσω τον αντίλογο μου από φόβο να μην παρεξηγηθώ και γίνω δυσάρεστος. Από την άλλη πλευρά της ζυγαριάς όταν διαβάζω τον
Στελ να γράφει πως έχει αρχίσει να σκέφτεται την επιλογή των μεγάλων κυβισμών νιώθω την ανάγκη να αντιπολιτευτώ για να τον προστατέψω.
Παιδιά, έχω την αίσθηση πως εκφράζονται πολλές προσωπικές επιλογές χωρίς να λαμβάνονται
σοβαρά υπόψη τα θέλω, οι πραγματικές ανάγκες και οι πραγματικές δυνατότητες του υποψήφιου ιδιοκτήτη. Μα να μεταβεί σε 4Κ προερχόμενος από παπί για να κάνει 70 χλμ το πρωί και άλλα 70 χλμ το απόγευμα;
Ακόμη και το NC700 είναι άλμα που από άποψη δυνατοτήτων ΚΑΙ διασκέδασης θα τον υπερκάλυπτε γιατί πάντα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη ότι έχει παπι επί 8 χρόνια. Αν για τα 140 χλμ χρειαζόμαστε Fazer και Bandit αν έπρεπε να ανεβοκατεβαίνουμε Λάρισα κάθε εβδομάδα τι έπρεπε να πάρουμε, Hayabusa;
Συντήρηση και έξοδα... Ετήσιο σέρβις, τέλη κυκλοφορίας, μέγεθος και ταχύτητα φθοράς ελαστικών, ασφάλεια (πιθανόν η μικρότερη διαφορά σε κόστος από όλες, αλλά και αυτή προσθέτει) κάνουν ένα σύνολο τουλάχιστον διπλάσιο σε πάγια έξοδα, να μη βάλλω και τις βενζίνες.
Δηλαδή όλοι εμείς όταν ξεκινήσαμε από το παπί το επόμενο που πήραμε ήταν μια 1000άρα; Είναι λάθος με το καλημέρα (άποψη μου). Ακόμη και ένα CB500X είναι επαρκέστατο για αρχή και για τη συγκεκριμένη δουλειά και θα μπει πολύ πιο γλυκά και όμορφα στο κόσμο της μοτοσυκλέτας (δυστυχώς όμως είναι πιο ακριβό από ένα NC700 αν και κατά τη γνώμη μου είναι η σωστή επιλογή). Το CB500X επειδή τυγχάνει να έχω συνταξιδέψει μαζί του αρκετές φορές κάθε άλλο παρά σκασμένο είναι στα 130 χλμ/ω. Ταξιδεύει δικάβαλο ακόμη και στα 140 μια χαρά και αν θέλεις το πιέζεις και περισσότερο μέχρι τα 160. Νομίζω κάτοχοι μπορούν να πιστοποιήσουν του λόγου το αληθές.
Η εμπειρία έρχεται με τα χρόνια οδήγησης όχι με την ηλικία και συνήθως με ομαλή μετάβαση από μικρότερους προς μεγαλύτερους κυβισμούς. Ένας λάθος υπολογισμός σε γκάζι ή φρένα με κυβισμούς 1000+ μπορεί να στοιχίσει ανεπανόρθωτα. Ναι τα φρένα και η ενεργητική ασφάλεια είναι καλύτερα, αλλά και το λάθος χρειάζεται εμπειρία για να το διορθώσεις και λάθη με τέτοιες μοτοσυκλέτες δεν μαζεύονται εύκολα. Αναρωτιέμαι αν ήταν ο αδερφός μας θα δίναμε τόσο εύκολα τέτοιες συμβουλές;
Πολύ καλή η συμβουλή που δόθηκε να γίνουν μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και εγώ θα πάω να κάνω και οδηγώ μοτοσυκλέτες ακριβώς 33 χρόνια, αλλά πολλοί με ανάλογη εμπειρία συνομολογούν ότι τους άνοιξαν νέα δεδομένα στο τρόπο οδήγησης. Καλύτερα να πάω και να αποδειχθεί μούφα παρά να μη πάω και να χάσω χρήσιμη εκπαίδευση.
Παρακαλώ μη παρεξηγηθεί ο αντίλογος, τροφή για σκέψη προς όλους αλλά κυρίως για τον υποψήφιο αγοραστή.