Αγορά μηχανής μεσαίου κυβισμού

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θεωρητικά ναι.

Πρακτικά θα ευχαριστηθείς λίγο περισσότερο ένα μηχανάκι πιο ροπάτο. Και το 600 θυμάμαι ότι ήταν κλεφτομαγνήτης.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν αξίζει κάτι πολύ ίσως μπορώ να σπρώξω το μπάτζετ μέχρι 4.500. Πάντως εκεί που καταλήγω είναι να κρατήσω σίγουρα το παπί για πόλη και να πάρω μια μηχανή να τη δουλεύω καθημερινά στην εθνική. Με έχετε βάλει σε σκέψεις και για μεγάλου κυβισμού. Από την άλλη φοβάμαι ότι μπορεί να αναπτύσσω πολύ μεγάλες ταχύτητες αλλά έχουν καλύτερα φρένα και κρατήματα φαντάζομαι κλπ. Πάντως τείνω προς NC-700 manual μέχρι στιγμής και ας δώσω 4 χιλιαρικα+. Έχω ένα φίλο που θα πουλήσει το fazer600 s2 σε κάτι μήνες γύρω στα 3.500 ευρώ με 80.000 χλμ αλλά δε νομίζω να κάνει για αυτή τη δουλειά που θέλω.
Βασικα να ρωτήσω κάτι?

Εχεις οδηγήσει nc700?? Βασικά τι μηχανές έχεις αλλάξει?
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ένας άνθρωπος που πάει στη δουλειά του και χρησιμοποιεί σωστά τη μοτοσυκλέτα σε σχέση με ένα NC θα έχει μια μείωση στη διάρκεια ζωής 20%.
Ένα μπαντιλίκι που και που, βοηθάει την ψυχική υγεία του αναβάτη ( και ρίχνει όλων των άλλων).

Είχα ένα φίλο με XX που έβαζε πάντα τουριστικό λάστιχο πίσω, μερικές φορές και μεταχειρισμένο για να κάνει μπαντιλίκια πάντα και παντού.

Ηταν ο πιο χαρούμενος μοτοσικλετιστής που έχω γνωρίσει. Μπήκε πολλές φορές στα έκτακτα αλλά ήταν ψυχολογικά υγιέστατος. :ha
 

Στελ

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
Daytona Sprinter 125
Βασικα να ρωτήσω κάτι?

Εχεις οδηγήσει nc700?? Βασικά τι μηχανές έχεις αλλάξει?
Μόνο παπί έχω στην κατοχή μου εδώ και 8 χρόνια... Τώρα πήγα σε σχολή οδηγών για να αναβαθμίσω το δίπλωμά μου για απεριόριστα κυβικά... Μόνο μια φορά έχω οδηγήσει μηχανή και ήταν η fazer600 s2 του φίλου. Γενικά σαν άνθρωπος πρώτα κοιτάω την πρακτικότητα και μετά τα γούστα. Επίσης όπως καταλαβαίνεις είναι μια αναβάθμιση να πάω από παπί σε NC700 οπότε δε νομίζω να ξενερώσω. Για καγκουριά προτιμώ τα αμάξια αλλά δε συμφέρουν καθόλου. Ή να μπω σε πίστα είτε μηχανάτος είτε αμαξάτος.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
αυτό θα έπαιρνα!
λαδια φίλτρα και βαλβιδες καθε 100χιλ
Πανεμορφο μηχανακι ακομα και τωρα. Σωστη θεση οδηγησης (εμενα μαρεσε) , Ταξιδευει ανετοτατα στα 130 , φορτωνεται αν θες , υπαρχει εκει εξω πληθωρα ανταλλακτικων και επιλογων.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
:ha:ha:ha:ha:ha
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μόνο παπί έχω στην κατοχή μου εδώ και 8 χρόνια... Τώρα πήγα σε σχολή οδηγών για να αναβαθμίσω το δίπλωμά μου για απεριόριστα κυβικά... Μόνο μια φορά έχω οδηγήσει μηχανή και ήταν η fazer600 s2 του φίλου. Γενικά σαν άνθρωπος πρώτα κοιτάω την πρακτικότητα και μετά τα γούστα. Επίσης όπως καταλαβαίνεις είναι μια αναβάθμιση να πάω από παπί σε NC700 οπότε δε νομίζω να ξενερώσω. Για καγκουριά προτιμώ τα αμάξια αλλά δε συμφέρουν καθόλου. Ή να μπω σε πίστα είτε μηχανάτος είτε αμαξάτος.
Μόνο παπί έχω στην κατοχή μου εδώ και 8 χρόνια... Τώρα πήγα σε σχολή οδηγών για να αναβαθμίσω το δίπλωμά μου για απεριόριστα κυβικά... Μόνο μια φορά έχω οδηγήσει μηχανή και ήταν η fazer600 s2 του φίλου. Γενικά σαν άνθρωπος πρώτα κοιτάω την πρακτικότητα και μετά τα γούστα. Επίσης όπως καταλαβαίνεις είναι μια αναβάθμιση να πάω από παπί σε NC700 οπότε δε νομίζω να ξενερώσω. Για καγκουριά προτιμώ τα αμάξια αλλά δε συμφέρουν καθόλου. Ή να μπω σε πίστα είτε μηχανάτος είτε αμαξάτος.
Μέχρι το ΝC700 είσαι οκ αλλά και πάλι θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός στο δρόμο. Μπορεί να έχει λίγα άλογα αλλά έχει πολύ ροπή και μαζεύει γρήγορα τα 140. Και ως γνωστόν το γκάζι είναι γλυκό.

Ότι κι αν πάρεις κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου και στους ανθρώπους που σε αγαπούν και κάνε το σχολείο ασφαλούς οδήγησης του Χούντρα στις Αφίδνες για να μπεις στο μαγικό χώρο των μοτοσικλετών με το δεξί.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μόνο παπί έχω στην κατοχή μου εδώ και 8 χρόνια... Τώρα πήγα σε σχολή οδηγών για να αναβαθμίσω το δίπλωμά μου για απεριόριστα κυβικά... Μόνο μια φορά έχω οδηγήσει μηχανή και ήταν η fazer600 s2 του φίλου. Γενικά σαν άνθρωπος πρώτα κοιτάω την πρακτικότητα και μετά τα γούστα. Επίσης όπως καταλαβαίνεις είναι μια αναβάθμιση να πάω από παπί σε NC700 οπότε δε νομίζω να ξενερώσω. Για καγκουριά προτιμώ τα αμάξια αλλά δε συμφέρουν καθόλου. Ή να μπω σε πίστα είτε μηχανάτος είτε αμαξάτος.
Κοίτα δεν είναι θέμα αξίας η καλύτερης μοτοσυκλέτας. Είναι θέμα αν μπορείς με ίδια χρήματα να πάρεις κάτι πιο σωστό για τη δουλειά σου.

Έχοντας αλλάξει πολλές μοτοσυκλέτες μεταξύ αυτών από μονοκυλινδρα αρκετά, δικύλινδρα όπως kawasaki versys και 4κυλινδρα όπως bandit 650 και cbf 600 απλά σου καταθέτω πως όταν μιλάμε για δρομείς μεγάλων αποστάσεων και σε χαμηλο budget ένα 4κυλινδρο δεν μπορεί να συγκριθεί σε αυτό που σου προσφέρει. Σε ήχο, σε αίσθηση, σε σταθερότητα, σε διατήρηση ταχυτήτων, σε έλλειψη κραδασμών και καθαρό δούλεμα.

Όταν θα περνάς τις ώρες σου πάνω σε αυτό το μηχάνημα και σε μια εθνική και νύχτα και σε κρύο και με αέρα, αυτό το όχημα είναι η παρέα σου και αυτό που σου δίνει σαν αίσθηση.

Από εκεί και πέρα εσύ ξέρεις. Απλά θα σου πρότεινα αν βρεις την ευκαιρία να οδηγήσεις από κάποιους φίλους ενδεχομένως μερικές μοτοσυκλέτες να έχεις καλή άποψη.
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Θα συμφωνησω και εγω με τον Βαγγελη...
Το 4κυλινδρο δουλευει πιο ηρεμα και λιγοτερα ''ζωρισμενο'' απο το 2κυλινδρο...
Αφου ο φιλος ζηταει την οικονομια στην μετακινηση του, ισως θα του εκανε την δουλεια του ενα bandit 650 που στα 140χλμ. καιει 5,5 με 5,8 / 100
Το NC ξεφευγει λιγο απο τιμη...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Θα συμφωνησω και εγω με τον Βαγγελη...
Το 4κυλινδρο δουλευει πιο ηρεμα και λιγοτερα ''ζωρισμενο'' απο το 2κυλινδρο...
Αφου ο φιλος ζηταει την οικονομια στην μετακινηση του, ισως θα του εκανε την δουλεια του ενα bandit 650 που στα 140χλμ. καιει 5,5 με 5,8 / 100
Το NC ξεφευγει λιγο απο τιμη...

Ναι αλλά δεν έχει εμπειρία ο άνθρωπος. Να πάει σε τετρακύλινδρο κατευθείαν από παπί?

Ιδανικό θα ήταν ένα δικυλινδρο 500ρι με μεγάλο ντεπόζιτο σα το maverick κτλ. Επίσης τα 140 κοντερατα είναι 130-135 πραγματικά που τα έχει ένα 500ρι.

Και γιατί όχι ένα vstrom 650 ? Kαι αυτό είναι καλή λύση και μάλιστα έχω παράδειγμα φίλου που έκανε την ίδια χρήση στην Αττική οδού και του έβγαλε 300.000 km πριν το ανοίξει για φρεσκαρισμα στο μοτέρ. Και μπορεί να βρεθεί καθαρό στα 3000-3500 e.
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Ναι αλλά δεν έχει εμπειρία ο άνθρωπος. Να πάει σε τετρακύλινδρο κατευθείαν από παπί?

Ιδανικό θα ήταν ένα δικυλινδρο 500ρι με μεγάλο ντεπόζιτο σα το maverick κτλ. Επίσης τα 140 κοντερατα είναι 130-135 πραγματικά που τα έχει ένα 500ρι.

Και γιατί όχι ένα vstrom 650 ? Kαι αυτό είναι καλή λύση και μάλιστα έχω παράδειγμα φίλου που έκανε την ίδια χρήση στην Αττική οδού και του έβγαλε 300.000 km πριν το ανοίξει για φρεσκαρισμα στο μοτέρ. Και μπορεί να βρεθεί καθαρό στα 3000-3500 e.
Ναι...οπωσδηποτε και τα v strom ειναι πολυ καλα μοτερ...
Δεν ειναι δυσκολα στην οδηγηση τα 600αρια...(και εμενα η πρωτη μου μηχανη ηταν το 600αρι gsf)
Δεν θυμαμαι να με δυσκολεψε καπου, μονο στο ''παρκαρισμα'' μπρος-πισω, λογω βαρους (210κ. αδειο)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι αλλά δεν έχει εμπειρία ο άνθρωπος. Να πάει σε τετρακύλινδρο κατευθείαν από παπί?

Ιδανικό θα ήταν ένα δικυλινδρο 500ρι με μεγάλο ντεπόζιτο σα το maverick κτλ. Επίσης τα 140 κοντερατα είναι 130-135 πραγματικά που τα έχει ένα 500ρι.

Και γιατί όχι ένα vstrom 650 ? Kαι αυτό είναι καλή λύση και μάλιστα έχω παράδειγμα φίλου που έκανε την ίδια χρήση στην Αττική οδού και του έβγαλε 300.000 km πριν το ανοίξει για φρεσκαρισμα στο μοτέρ. Και μπορεί να βρεθεί καθαρό στα 3000-3500 e.
Vstrom ωραίο, σκυλί και αρχοντικό καλή ιδέα κι αυτή δεν το σκέφτηκα.

500αρια όχι για χρήση τέτοια στα 130 είναι ηδη σκασμένα. Έχω οδηγήσει διαφορά τέτοια τελευταία όπως το benelli trk 502,daytona maverick 500,brixton crossfire. Καλά για τη πόλη και κοντινές αλλά γενικά άψυχα μοτέρ και κοντά σασμάν.

Ένα 4κυλινδρο είναι όσο δύσκολο όσο οποιαδήποτε άλλη μοτοσυκλέτα πλην σκούτερ παπιου δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία νομίζω ούτε το τρελό γκάζι.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
To σκεφτόμουν πολύ να παραθέσω τον αντίλογο μου από φόβο να μην παρεξηγηθώ και γίνω δυσάρεστος. Από την άλλη πλευρά της ζυγαριάς όταν διαβάζω τον Στελ να γράφει πως έχει αρχίσει να σκέφτεται την επιλογή των μεγάλων κυβισμών νιώθω την ανάγκη να αντιπολιτευτώ για να τον προστατέψω.

Παιδιά, έχω την αίσθηση πως εκφράζονται πολλές προσωπικές επιλογές χωρίς να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη τα θέλω, οι πραγματικές ανάγκες και οι πραγματικές δυνατότητες του υποψήφιου ιδιοκτήτη. Μα να μεταβεί σε 4Κ προερχόμενος από παπί για να κάνει 70 χλμ το πρωί και άλλα 70 χλμ το απόγευμα;
Ακόμη και το NC700 είναι άλμα που από άποψη δυνατοτήτων ΚΑΙ διασκέδασης θα τον υπερκάλυπτε γιατί πάντα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη ότι έχει παπι επί 8 χρόνια. Αν για τα 140 χλμ χρειαζόμαστε Fazer και Bandit αν έπρεπε να ανεβοκατεβαίνουμε Λάρισα κάθε εβδομάδα τι έπρεπε να πάρουμε, Hayabusa;

Συντήρηση και έξοδα... Ετήσιο σέρβις, τέλη κυκλοφορίας, μέγεθος και ταχύτητα φθοράς ελαστικών, ασφάλεια (πιθανόν η μικρότερη διαφορά σε κόστος από όλες, αλλά και αυτή προσθέτει) κάνουν ένα σύνολο τουλάχιστον διπλάσιο σε πάγια έξοδα, να μη βάλλω και τις βενζίνες.

Δηλαδή όλοι εμείς όταν ξεκινήσαμε από το παπί το επόμενο που πήραμε ήταν μια 1000άρα; Είναι λάθος με το καλημέρα (άποψη μου). Ακόμη και ένα CB500X είναι επαρκέστατο για αρχή και για τη συγκεκριμένη δουλειά και θα μπει πολύ πιο γλυκά και όμορφα στο κόσμο της μοτοσυκλέτας (δυστυχώς όμως είναι πιο ακριβό από ένα NC700 αν και κατά τη γνώμη μου είναι η σωστή επιλογή). Το CB500X επειδή τυγχάνει να έχω συνταξιδέψει μαζί του αρκετές φορές κάθε άλλο παρά σκασμένο είναι στα 130 χλμ/ω. Ταξιδεύει δικάβαλο ακόμη και στα 140 μια χαρά και αν θέλεις το πιέζεις και περισσότερο μέχρι τα 160. Νομίζω κάτοχοι μπορούν να πιστοποιήσουν του λόγου το αληθές.
Η εμπειρία έρχεται με τα χρόνια οδήγησης όχι με την ηλικία και συνήθως με ομαλή μετάβαση από μικρότερους προς μεγαλύτερους κυβισμούς. Ένας λάθος υπολογισμός σε γκάζι ή φρένα με κυβισμούς 1000+ μπορεί να στοιχίσει ανεπανόρθωτα. Ναι τα φρένα και η ενεργητική ασφάλεια είναι καλύτερα, αλλά και το λάθος χρειάζεται εμπειρία για να το διορθώσεις και λάθη με τέτοιες μοτοσυκλέτες δεν μαζεύονται εύκολα. Αναρωτιέμαι αν ήταν ο αδερφός μας θα δίναμε τόσο εύκολα τέτοιες συμβουλές;

Πολύ καλή η συμβουλή που δόθηκε να γίνουν μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και εγώ θα πάω να κάνω και οδηγώ μοτοσυκλέτες ακριβώς 33 χρόνια, αλλά πολλοί με ανάλογη εμπειρία συνομολογούν ότι τους άνοιξαν νέα δεδομένα στο τρόπο οδήγησης. Καλύτερα να πάω και να αποδειχθεί μούφα παρά να μη πάω και να χάσω χρήσιμη εκπαίδευση.

Παρακαλώ μη παρεξηγηθεί ο αντίλογος, τροφή για σκέψη προς όλους αλλά κυρίως για τον υποψήφιο αγοραστή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
To σκεφτόμουν πολύ να παραθέσω τον αντίλογο μου από φόβο να μην παρεξηγηθώ και γίνω δυσάρεστος. Από την άλλη πλευρά της ζυγαριάς όταν διαβάζω τον Στελ να γράφει πως έχει αρχίσει να σκέφτεται την επιλογή των μεγάλων κυβισμών νιώθω την ανάγκη να αντιπολιτευτώ για να τον προστατέψω.

Παιδιά, έχω την αίσθηση πως εκφράζονται πολλές προσωπικές επιλογές χωρίς να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη τα θέλω, οι πραγματικές ανάγκες και οι πραγματικές δυνατότητες του υποψήφιου ιδιοκτήτη. Μα να μεταβεί σε 4Κ προερχόμενος από παπί για να κάνει 70 χλμ το πρωί και άλλα 70 χλμ το απόγευμα;
Ακόμη και το NC700 είναι άλμα που από άποψη δυνατοτήτων ΚΑΙ διασκέδασης θα τον υπερκάλυπτε γιατί πάντα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη ότι έχει παπι επί 8 χρόνια. Αν για τα 140 χλμ χρειαζόμαστε Fazer και Bandit αν έπρεπε να ανεβοκατεβαίνουμε Λάρισα κάθε εβδομάδα τι έπρεπε να πάρουμε, Hayabusa;

Συντήρηση και έξοδα... Ετήσιο σέρβις, τέλη κυκλοφορίας, μέγεθος και ταχύτητα φθοράς ελαστικών, ασφάλεια (πιθανόν η μικρότερη διαφορά σε κόστος από όλες, αλλά και αυτή προσθέτει) κάνουν ένα σύνολο τουλάχιστον διπλάσιο σε πάγια έξοδα, να μη βάλλω και τις βενζίνες.

Δηλαδή όλοι εμείς όταν ξεκινήσαμε από το παπί το επόμενο που πήραμε ήταν μια 1000άρα; Είναι λάθος με το καλημέρα (άποψη μου). Ακόμη και ένα CB500X είναι επαρκέστατο για αρχή και για τη συγκεκριμένη δουλειά και θα μπει πολύ πιο γλυκά και όμορφα στο κόσμο της μοτοσυκλέτας (δυστυχώς όμως είναι πιο ακριβό από ένα NC700 αν και κατά τη γνώμη μου είναι η σωστή επιλογή). Το CB500X επειδή τυγχάνει να έχω συνταξιδέψει μαζί του αρκετές φορές κάθε άλλο παρά σκασμένο είναι στα 130 χλμ/ω. Ταξιδεύει δικάβαλο ακόμη και στα 140 μια χαρά και αν θέλεις το πιέζεις και περισσότερο μέχρι τα 160. Νομίζω κάτοχοι μπορούν να πιστοποιήσουν του λόγου το αληθές.
Η εμπειρία έρχεται με τα χρόνια οδήγησης όχι με την ηλικία και συνήθως με ομαλή μετάβαση από μικρότερους προς μεγαλύτερους κυβισμούς. Ένας λάθος υπολογισμός σε γκάζι ή φρένα με κυβισμούς 1000+ μπορεί να στοιχίσει ανεπανόρθωτα. Ναι τα φρένα και η ενεργητική ασφάλεια είναι καλύτερα, αλλά και το λάθος χρειάζεται εμπειρία για να το διορθώσεις και λάθη με τέτοιες μοτοσυκλέτες δεν μαζεύονται εύκολα. Αναρωτιέμαι αν ήταν ο αδερφός μας θα δίναμε τόσο εύκολα τέτοιες συμβουλές;

Πολύ καλή η συμβουλή που δόθηκε να γίνουν μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και εγώ θα πάω να κάνω και οδηγώ μοτοσυκλέτες ακριβώς 33 χρόνια, αλλά πολλοί με ανάλογη εμπειρία συνομολογούν ότι τους άνοιξαν νέα δεδομένα στο τρόπο οδήγησης. Καλύτερα να πάω και να αποδειχθεί μούφα παρά να μη πάω και να χάσω χρήσιμη εκπαίδευση.

Παρακαλώ μη παρεξηγηθεί ο αντίλογος, τροφή για σκέψη προς όλους αλλά κυρίως για τον υποψήφιο αγοραστή.
τα μαθήματα είναι τι πιο σωστο.
και με παπί εχεις εμπειρία οχι μόνο με μεγάλο...
να πάρει ενα 250 μετα 400 μετα 600 κτλ αντε και καλή σύνταξη...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ένα bandit 650, cbf 600 κλπ μια χαρά εύκολα μηχανάκια και χωρίς πολλά έξοδα. Η τουλάχιστον όχι πολύ περισσότερα από ένα nc700 κλαιν. Και τα αντίστοιχα 1250 και 1000ια χαρά εύκολα.

Απαξ και πας σε μεγάλου κυβισμού μηχανή δεν έχει διαφορά, δεν μιλάμε για zx10 ξέρω γω. Δεν σκοτώνουν τα άλογα η ασχετοσύνη σκοτώνει και η έλλειψη μυαλού. Και χίλιες φορές να έχεις επάρκεια γκαζιού πάρα ένα ψόφιο 500αρι.

Όταν κάνεις 140χλμ καθημερινά ένα 500αρι δε κάνει για τίποτα μόνο να σε εκνευρίσει να το ακούς να σκούζει στα 130.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
τα μαθήματα είναι τι πιο σωστο.
και με παπί εχεις εμπειρία οχι μόνο με μεγάλο...
να πάρει ενα 250 μετα 400 μετα 600 κτλ αντε και καλή σύνταξη...
Δεν συμφωνώ στη σύγκριση παπιού με μια μοτοσυκλέτα ως προς την γνωστική εμπειρία. Αλλά κάθε άποψη πρέπει να ακούγεται οπότε το αφήνω στη κρίση των συνομιλητών και αναγνωστών μας.

Να σημειώσω ότι δε μου αρέσει να γινόμαστε ισοπεδωτικοί. Εγώ αναφέρθηκα αρχικά σε μια μοτοσυκλέτα 2Κ 700cc και μετά σε μια 2Κ 500cc. Μοτοσυκλέτες των οποίων τους κινητήρες γνωρίζω αρκετά καλά. Ο κόσμος της μοτοσυκλέτας δεν είναι παπιά και 1000άρες και μετά το χάος.

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπω κατόχους μεγάλων κυβισμών να υποτιμούν οτιδήποτε κάτω των 1000cc, γιατί αυτό συμβαίνει έστω και αν δεν το καταλαβαίνετε και είναι λίγο άκομψο. Αλλά όλες αυτές οι κατηγορίες έχουν λόγο που υπάρχουν, καλύπτουν πραγματικές ανάγκες όχι φανταστικές. Παρ' όλα αυτά εγώ ούτε για 250cc μίλησα, ούτε για 400cc (που κατά πάσα πιθανότητα θα ήταν και μονοκύλινδρα).

Ευχήθηκες καλή σύνταξη Ηλία και καλά έκανες, γιατί είναι σημαντικό να φθάνει κανείς σε αυτές τις ηλικίες ακέραιος. Εγώ ο φλώρος (περιζήτητος λόγω του ότι δεν υπάρχουμε και πολλοί τέτοιοι πλέον) από την 50άρα Vespino μου πήγα σε δίχρονο 200cc (DT), μετά σε δίχρονο 250cc (TDR), μετά στα 500cc (KLE), μετά στα 650cc (Africa Twin), μετά στα 750cc (Super Tenere), μετά στα 850cc (TDM) και τέλος στα 900cc (TDM). 1000άρα δεν είχα τη τύχη να φτάσω να έχω στη κατοχή μου αλλά μικρός είμαι ακόμη μέχρι τη σύνταξη κάτι θα γίνει.
 
Top Bottom