Αγορά μηχανής μεσαίου κυβισμού

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Απ'οτι κατάλαβα , δεν υπάρχει δίπλωμα?
ΑΝ κατάλαβα καλά...βρίσκω τα 140 χλμ απαγορευτικά για να μπει στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Το πιο πιθανό να τη μισήσει και όχι αγαπήσει. Είναι πολλά τα χλμ για κάθε μέρα με το μυαλό να φτάσεις στην ώρα σου , με την όποια πίεση στα προσωπικά και τις όποιες καιρικές συνθήκες. Τα βήματα κατά τη γνώμη ΜΟΥ είναι
  1. Δίπλωμα
  2. Μηχανή για αναψυχή
  3. Ένταξη αυτής στη καθημερινότητα
 

black sheep

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Vstrom 650 Xt
Απ'οτι κατάλαβα , δεν υπάρχει δίπλωμα?
ΑΝ κατάλαβα καλά...βρίσκω τα 140 χλμ απαγορευτικά για να μπει στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Το πιο πιθανό να τη μισήσει και όχι αγαπήσει. Είναι πολλά τα χλμ για κάθε μέρα με το μυαλό να φτάσεις στην ώρα σου , με την όποια πίεση στα προσωπικά και τις όποιες καιρικές συνθήκες. Τα βήματα κατά τη γνώμη ΜΟΥ είναι
  1. Δίπλωμα
  2. Μηχανή για αναψυχή
  3. Ένταξη αυτής στη καθημερινότητα
Σωστή τοποθέτηση. Η καθημερινότητα έχει πάρα πολλές δυσκολίες. (Άγχος, καιρικές συνθήκες, κούραση και οτιδήποτε άλλο). Η μηχανή και για μένα είναι ωραία σαν εναλλακτική λύση και διασκέδαση κι όχι σαν τη βάση της (μεγάλης) μετακίνησης.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Σωστή τοποθέτηση. Η καθημερινότητα έχει πάρα πολλές δυσκολίες. (Άγχος, καιρικές συνθήκες, κούραση και οτιδήποτε άλλο). Η μηχανή και για μένα είναι ωραία σαν εναλλακτική λύση και διασκέδαση κι όχι σαν τη βάση της (μεγάλης) μετακίνησης.
Βάλε και τη παράμετρο ''Αθήνα'' . Εμείς εδώ στη Πάτρα πάμε μακρυά για δουλειά και εννοούμε 10χλμ σε δρόμους ''πάστα φλώρα'' , χωρίς ανισόπεδους , και χίλιες 2 διαγωνίους.
 

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Έχετε ορθα επιχειρήματα περί αμαξιού και ασφάλειας, δεν μπορώ να διαφωνήσω. Αλλά θα προσθέσω κάτι για σκέψη και φιλοσόφηση (σε όσους κάνει κλίκ σαν σκέψη) και ας ακουστώ ακραίος.

Τι είναι η ζωή δίχως ρίσκο;

Για κάποιους ασφαλής, για άλλους αδιάφορη, μονότονη.
Όταν ανεβαίνεις σε μια μηχανή προφανώς δεν επιζητείς το ρίσκο (debatable) αλλά υπάρχει και ίσως γλυκαίνει και λίγο την διαδικασία. Και οι δυσκολίες της καθημερινότητας, άγχη, ψυχολογικός παράγοντας δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα παίξουν αρνητικό ρόλο αλλά ίσα ίσα θετικό θα έλεγα. Η οδήγηση της μηχανής είναι θεραπευτική! Στο αμάξι χαλαρώνεις και αφήνεσαι παραπάνω στην ασφάλεια που σου παρέχει. Και πάλι ίσως απευθύνεται σε ορισμένα κεφάλια αυτό που λέω, για άλλα ίσως είναι ανόητο, επικίνδυνο. Δεκτό.

Κάπου εδώ μέσα κυκλοφορεί το απόφθεγμα/στατιστικό συμπέρασμα ότι "οι περισσότεροι ψυχολόγοι οδηγούν μηχανή" ;)

Και βάζω και το χρονικό κομμάτι που προαναφέρθηκε. Η απόσταση αυτή τις ώρες αιχμής είναι ένα (σχετικά αισιόδοξο) 2ωρο. 4ώρες πήγαινε/έλα. Το μήνα 100ώρες. Με την μηχανή άνετα γλιτώνεις το μισό που θα είσαι καρφωμένος (αλλά πιο ασφαλής) μέσα στην κίνηση. H προσθήκη μου είναι προσωπική, καλοπροαίρετη και με φιλική διάθεση :happy:

Και το καναρίνι στο κλουβί του είναι (σχεδόν) απόλυτα ασφαλές.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Όλοι γράφουμε την άποψη μας από τα βιώματα και τις ανάγκες μας.

Γράφοντας κι εγώ την δική μου να πω ότι είμαι άνθρωπος που θα μπω, καλά για να οδηγήσω ούτε λόγος, αμάξι μόνο εάν 1. Έχω χτυπήσει και δεν μπορώ να οδηγήσω δίκυκλο, 2. πρέπει να μεταφέρω κάτι ή κάποιον 3. Πάω εκδρομή με παρέα με ποδήλατα εκτός Αττικής.
Το να μετακινούμαι με αμάξι, ειδικά ώρες αιχμής, καθημερινά μου φαίνεται ασύλληπτο - προφανώς όχι στους περισσότερους - πόσο μάλλον για 70 + 70 χλμ και ακόμα περισσότερο σε ώρες αιχμής. Αυτό με μηχανή σημαίνει 40 λεπτά οδήγηση πήγαινε και άλλα τόσα έλα; Όσο θα σου έβγαινε εάν έμενες σε κάποιο μακρινό προάστιο της Αττικής. Ειλικρινά, ακόμα και για μεγάλο μονοκύλινδρο δεν καταλαβαίνω γιατί να κουραστείς. Εαν βρέχει ή εαν κάνει κρύο απλά ντύνεσαι κατάλληλα, αρκεί φυσικά να το έχεις στο μυαλό σου ότι αυτά είναι δεδομένα όταν καβαλάς δίκυκλο.
Εγώ από μεριάς μου θα σου έλεγα να πάρεις όποιο μηχανάκι μεσαίου κυβισμού που σου αρέσει δεν νομίζω να το μετανιώσεις. Είτε είναι vstrom, είτε versys, είτε f650gs, είτε cb500x. Και φυσικά εξοπλισμό. Οπότε ίσως να ρίξεις λίγο το budget της αγοράς της μοτό για να πάρεις μπουφάν, παντελόνι, μπότες, γάντια που ανάλογα με την εποχή ίσως χρειαστείς πάνω από 1.
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Καλημέρα και από εμένα και καλό μήνα. Είμαι ο φίλος του Στέλιου που του πρότεινε το Versys 650 και NC700/750X αλλά και το να ρωτήσει στο υπέροχο μας forum.
εεε να ... αυτά κάνεις, και θα τον χάσεις από φιλο, τον Στέλιο ... :roflmao::laugh::p
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πάντως Στέλιο έχουν γραφτεί πολύ ωραία πράγματα. Ζύγισε τα, βάλε κάτω τις προτιμήσεις σου, τα οικονομικά και βουρ. Είναι μαγικός ο κόσμος των 2 τροχών με μοτοσυκλέτα. Ωραίο και βολικό το παπί αλλά μοτοσυκλέτα δεν είναι.

Και ότι θες εδώ είμαστε, ρώτα ότι θες.
 

Στελ

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
Daytona Sprinter 125
Σας ευχαριστώ όλους (και όλες? αν υπάρχουν γυναίκες στο φόρουμ :rolleyes:) για τις πολύτιμες απαντήσεις σας και για τη συζήτηση.

Θα παραθέσω λίγο εκτενέστερα και τη δικιά μου οπτική.

Καταρχάς είμαι 27 χρονών, έχω 1.83 ύψος και είμαι 70 κιλά (επειδή κάποιοι αναρωτιόσασταν για διαστάσεις,ηλικία). Οδηγώ παπί στην Αθήνα από τα 19 μου. Έχω δουλέψει τα τελευταία 2χρονια και ντελίβερι οπότε ξέρω από άγχος,κούραση,κακές καιρικές συνθήκες και να οδηγάς δικυκλο (έστω παπί). Ευτυχώς τόσα χρόνια μόνο 1 φορά είχα ατύχημα όπου χρειάστηκε να έρθει ασφαλιστική (ευτυχώς δε χτύπησα). Το ατύχημα συνέβη εν ώρα δουλειάς και ήταν λάθος δικό μου από αυπνία, εκνευρισμό, κούραση. Ήταν ένα σοκ και σκέφτηκα ότι μάλλον ήρθε η ώρα να σταματήσω το ντελίβερι και να βρω μια άλλη δουλειά.
Οπότε όπως καταλαβαίνετε, το ζήτημα της ασφάλειας με ενδιαφέρει και νομίζω ότι η διακοπή του ντελίβερι που οδηγάς όλη την ώρα και διασχίζεις συνέχεια κάθετα δρόμους κλπ είναι ένα βήμα προς την ασφάλεια. Δηλαδή μου φαίνεται πολύ πιο ασφαλές απλά να κάνω 140 χιλιόμετρα τη μέρα πάνω σε μεγάλη μηχανή στην εθνική παρά να κάνω 140 χιλιόμετρα πάνω σε παπί μέσα στην πόλη δουλεύοντας.

Όμως πέρα από τη δουλειά ασχολούμαι σοβαρά και με τη μουσική. Επίσης κάνω και κάποια ιδιαίτερα. Οπότε μετά τη δουλειά μπορεί να έχω να πάω κατευθείαν σε κάποια πρόβα ή σε κάποιο μάθημα. Αν δεν έχω, θα θέλω να πάω σύντομα σπίτι να ξεκουραστώ ώστε μετά να έχω ενέργεια και καθαρό μυαλό για να μελετήσω κάμποσες ώρες κλπ.

Μένω στην αρχή του Κηφισού το οποίο συνεπάγεται ότι θα τρώω όλη την κίνηση με το αμάξι... Πιστεύω με το αμάξι ότι θα χρειάζομαι 1μισι ώρα ενώ με τη μηχανή 45 λεπτά.
Οπότε στη ζυγαριά θα έλεγα πως είναι : Χρόνος > Ασφάλεια. Γι'αυτό πρώτα σκέφτηκα μοτοσικλέτα. Μακάρι να μην είχε κίνηση ο Κηφισός και να έπαιρνα αμάξι. Να είχα και τα οφέλη του αμαξιού για μακρινές διαδρομές και τα οφέλη του παπιού μέσα στην πόλη.
Επίσης υπάρχει και το ενδεχόμενο να γνωρίσω κάποιον συνάδελφο που θα τον βρίσκω με τη μηχανή εκτός Αθηνών και θα πηγαίνουμε μαζί με το αμάξι του ώστε και την κίνηση να γλιτώνω αλλά και τα πολλά καθημερινά χιλιόμετρα στη μηχανή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Σας ευχαριστώ όλους (και όλες? αν υπάρχουν γυναίκες στο φόρουμ :rolleyes:) για τις πολύτιμες απαντήσεις σας και για τη συζήτηση.

Θα παραθέσω λίγο εκτενέστερα και τη δικιά μου οπτική.

Καταρχάς είμαι 27 χρονών, έχω 1.83 ύψος και είμαι 70 κιλά (επειδή κάποιοι αναρωτιόσασταν για διαστάσεις,ηλικία). Οδηγώ παπί στην Αθήνα από τα 19 μου. Έχω δουλέψει τα τελευταία 2χρονια και ντελίβερι οπότε ξέρω από άγχος,κούραση,κακές καιρικές συνθήκες και να οδηγάς δικυκλο (έστω παπί). Ευτυχώς τόσα χρόνια μόνο 1 φορά είχα ατύχημα όπου χρειάστηκε να έρθει ασφαλιστική (ευτυχώς δε χτύπησα). Το ατύχημα συνέβη εν ώρα δουλειάς και ήταν λάθος δικό μου από αυπνία, εκνευρισμό, κούραση. Ήταν ένα σοκ και σκέφτηκα ότι μάλλον ήρθε η ώρα να σταματήσω το ντελίβερι και να βρω μια άλλη δουλειά.
Οπότε όπως καταλαβαίνετε, το ζήτημα της ασφάλειας με ενδιαφέρει και νομίζω ότι η διακοπή του ντελίβερι που οδηγάς όλη την ώρα και διασχίζεις συνέχεια κάθετα δρόμους κλπ είναι ένα βήμα προς την ασφάλεια. Δηλαδή μου φαίνεται πολύ πιο ασφαλές απλά να κάνω 140 χιλιόμετρα τη μέρα πάνω σε μεγάλη μηχανή στην εθνική παρά να κάνω 140 χιλιόμετρα πάνω σε παπί μέσα στην πόλη δουλεύοντας.

Όμως πέρα από τη δουλειά ασχολούμαι σοβαρά και με τη μουσική. Επίσης κάνω και κάποια ιδιαίτερα. Οπότε μετά τη δουλειά μπορεί να έχω να πάω κατευθείαν σε κάποια πρόβα ή σε κάποιο μάθημα. Αν δεν έχω, θα θέλω να πάω σύντομα σπίτι να ξεκουραστώ ώστε μετά να έχω ενέργεια και καθαρό μυαλό για να μελετήσω κάμποσες ώρες κλπ.

Μένω στην αρχή του Κηφισού το οποίο συνεπάγεται ότι θα τρώω όλη την κίνηση με το αμάξι... Πιστεύω με το αμάξι ότι θα χρειάζομαι 1μισι ώρα ενώ με τη μηχανή 45 λεπτά.
Οπότε στη ζυγαριά θα έλεγα πως είναι : Χρόνος > Ασφάλεια. Γι'αυτό πρώτα σκέφτηκα μοτοσικλέτα. Μακάρι να μην είχε κίνηση ο Κηφισός και να έπαιρνα αμάξι. Να είχα και τα οφέλη του αμαξιού για μακρινές διαδρομές και τα οφέλη του παπιού μέσα στην πόλη.
Επίσης υπάρχει και το ενδεχόμενο να γνωρίσω κάποιον συνάδελφο που θα τον βρίσκω με τη μηχανή εκτός Αθηνών και θα πηγαίνουμε μαζί με το αμάξι του ώστε και την κίνηση να γλιτώνω αλλά και τα πολλά καθημερινά χιλιόμετρα στη μηχανή.
Γέρνει πουθενά η πλάστιγγα;
Βλέπεις κάποιο από τα μηχανάκια που προαναφέρθηκαν πιο ζεστά;
 
Reactions: Gus

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Συνάδελφος σε διανομή/κούριερ ήμουν 5 χρόνια όποτε δεν έβρισκα δουλειά σαν τεχνικός ποδηλάτων. Δεν συγκρίνεται η οδήγηση της δουλειάς με την μετακίνηση και προφανώς ούτε με την οδήγηση ψυχαγωγίας.
Θα γράψω για το F650GS μιας και το είχα. Είναι αρκετά τίμιο all around. Χαμηλή κατανάλωση, εύκολο στην οδήγηση, θα πάει το χώμα του, θα ταξιδέψει χωρίς να κάνει τίποτα πολύ καλά. Όποτε ταξιδεύαμε μας λέγαν "καλά πως ήρθατε από Αθήνα με το μονοκύλινδρο", ειλικρινά εγώ δεν ένιωσα ποτέ κάτι να μην μπορώ να κάνω με το 650 αλλά δεν είπα ποτέ "α είμαι σούπερ άνετος" ή "πάω τάπα" ή "στο χώμα πετάει".
Έχω φίλο που το χε πάρει το 01 το έφτασε 200χιλ χλμ και ξαναπήρε το ίδιο και τώρα είναι στα 150χιλ.
Στα συν του είναι ότι τα δίνουν τσάμπα, στα μείον ότι πολλά είναι παρατημένα.
Για τα σέρβις, εάν πηγαίνεις σε μαγαζί που το ξέρει το μηχανάκι και όχι σε εξουσιοδοτημένο η συντήρηση είναι φυσιολογική. Το μηχανάκι έχει πουλήσει τόσο στην Ελλάδα που βρίσκεις ανταλλακτικά και στο περίπτερο
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στέλιο όπως τα λες και για το ύψος σου και για τις διαδρομές που θες και την αξιοπιστία που χρειάζεσαι και το budget σου για μένα ένα V-strom 650 περιποιημένο 10ετίας θα είσαι αρχηγός.

Όσο αφορά την εμπειρία σου, ο τρόπος που μιλάς, η ηλικία σου και η δουλειά που έκανες είσαι πιο κατάλληλος για μοτοσυκλέτα απο το 90% όσων κυκλοφοράνε εκεί έξω. Σε μια-δυο μέρες θα είναι σαν να το οδηγάς χρόνια. Μην πάρεις μικρότερο μηχανάκι θα το μετανιώσεις.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Στέλιο όπως τα λες και για το ύψος σου και για τις διαδρομές που θες και την αξιοπιστία που χρειάζεσαι και το budget σου για μένα ένα V-strom 650 περιποιημένο 10ετίας θα είσαι αρχηγός.

Όσο αφορά την εμπειρία σου, ο τρόπος που μιλάς, η ηλικία σου και η δουλειά που έκανες είσαι πιο κατάλληλος για μοτοσυκλέτα απο το 90% όσων κυκλοφοράνε εκεί έξω. Σε μια-δυο μέρες θα είναι σαν να το οδηγάς χρόνια. Μην πάρεις μικρότερο μηχανάκι θα το μετανιώσεις.
Συμφωνώ..εγώ που τα σιχαινομουν τα στρώματα ίσως το πιο εύκολο all around μηχανάκι σε αυτά τα λεφτά.και χωρίς να είναι άψυχο.γιατι τα 500αρια είναι λίγο άψυχα μπροστά του.
Όπως και το versys 650 που είναι λίγο περισσότερο fun bike αλλά δεν ήμουν κάτοχος ποτέ και δεν ξέρω τι παίζει με τα σέρβις αξιοπιστία κτλ.

Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συμφωνώ..εγώ που τα σιχαινομουν τα στρώματα ίσως το πιο εύκολο all around μηχανάκι σε αυτά τα λεφτά.και χωρίς να είναι άψυχο.γιατι τα 500αρια είναι λίγο άψυχα μπροστά του.
Όπως και το versys 650 που είναι λίγο περισσότερο fun bike αλλά δεν ήμουν κάτοχος ποτέ και δεν ξέρω τι παίζει με τα σέρβις αξιοπιστία κτλ.

Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είχα το versys πρώτης γενιάς. Πιο αρχοντικό μηχανάκι το Strom για ανοιχτό δρόμο και ανεμοπροστασία και φορτώματα αν χρειάστει.. Και με την συγκυρία της Kawasaki χωρίς εκπροσώπηση προς το παρόν στην Ελλάδα είναι καλύτερη επιλογή το Strom.

Σε θέμα μοτέρ δεν έχει καν επαφή με τα 500άρια για Α2.
 

Στελ

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
Daytona Sprinter 125
Γέρνει πουθενά η πλάστιγγα;
Βλέπεις κάποιο από τα μηχανάκια που προαναφέρθηκαν πιο ζεστά;
Έχω κολλήσει με Honda NC. Αν το μπάτζετ δε μου το επιτρέψει θα κοιτάξω για V-Strom και μετά Versys και Bandit. Όλα 650.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχω κολλήσει με Honda NC. Αν το μπάτζετ δε μου το επιτρέψει θα κοιτάξω για V-Strom και μετά Versys και Bandit. Όλα 650.
ρε κάτι κολλήματα που τρώει ο κόσμος..:roflmao::roflmao:

Δε παίρνεις λίγο σβάρνα τα test ride λέω εγώ να γραψεις λιγο χλμ με μηχανη? Έχει τα ΚΤΜ rides αυτες τις μέρες. ΄'Ερωτα δι αλληλογραφίας έχεις μου φαίνεται με το NC!
 

Στελ

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
Daytona Sprinter 125
ρε κάτι κολλήματα που τρώει ο κόσμος..:roflmao::roflmao:

Δε παίρνεις λίγο σβάρνα τα test ride λέω εγώ να γραψεις λιγο χλμ με μηχανη? Έχει τα ΚΤΜ rides αυτες τις μέρες. ΄'Ερωτα δι αλληλογραφίας έχεις μου φαίνεται με το NC!
Κάτσε να βγάλω το δίπλωμα...
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Στέλιο ήμουν πριν λίγα χρόνια στην ίδια θέση (είχα όμως το ΤΑ). 3 μέρες την εβδομάδα πηγαινοερχομουν στην Εύβοια σαν αναπληρωτής (Στενη, Αρτάκη και Αμάρυνθο) με την μηχανή και σαν μουσικός όταν επέστρεφα δούλευα σε ωδεία και ιδιαίτερα σε Βάρη, Βούλα, Γλυφάδα, κεντρο, Κηφισιά, Αιγάλεω και Χαϊδάρι (χώρια τα νυχτερινα) με έδρα τότε τον Κορυδαλλό. Δεν ξέρω να σου πω τι μηχανάκι να πάρεις ή αν σε συμφέρει. Αυτό κάποιοι που έχουν ήδη γράψει, το ξέρουν σίγουρα πολύ καλύτερα από εμένα για να σε συμβουλεψουν. Αυτό που θα σου πω είναι πως δεν έχει σχέση η οδήγηση στην κίνηση με την οδήγηση στην εθνική σε καθημερινή βάση. Γράφοντας λοιπόν κάτι παραπάνω από 1000χλμ την εβδομάδα σε όλες τις καιρικές συνθήκες εκτός από στρωμένο χιόνι και πάγο, μπορώ να σου πω πώς βιώνεις διαφορετικούς κινδύνους από ότι στην πόλη. Μου έχει τύχει να μου πέφτει η μηχανή από τα χέρια στην Αμάρυνθο λόγο κούρασης και μετά να πρέπει να οδηγήσω μέχρι Αθήνα για να πάω για μάθημα. Καταλαβαίνεις πως ο κίνδυνος σε αυτή την περίπτωση δεν είναι τα άλλα οχήματα αλλά η μονοτονία της εθνικής που σε κοιμίζει. Πολλές φορές οδηγούσα το μηχανάκι στα όριά του για να μην με πάρει ο ύπνος, ή παρακαλούσα να βρέχει για να είμαι σε εγρήγορση.Το δυσκολότερο εκτός από την κούραση ήταν ο δυνατός αέρας στο κομμάτι από τον Άγιο Στέφανο έως την Μαλακάσα και αν τύχαινε πολύ δυνατή καταιγίδα με πλευρικούς ανέμους πάνω στην γέφυρα. Ωστόσο η διαδρομή που φοβόμουν περισσότερο, ήταν κορυδαλλός - Κολωνάκι, αν και οδηγούσα πάντα με μπότες, μπουφάν, κράνος, επιγονατιδες και γάντια. Από το πέρα δώθε στην πρωινή δουλειά, από 650 που έπαιρνα περίπου μου έμενε καθαρό κέρδος γύρω στα 200 με 250 (συνεργείο, βλάβες πέρα από αναλώσιμα "λαδια λάστιχα", όπως πχ μεμβράνες στα καρμπς, διόδια , βενζίνες κτλ). Σαν εμπειρία ήταν τρομερή, γιατί αναγκαστικά οδηγούσα σε συνθήκες που δεν θα οδηγούσα διαφορετικά. Δεν μιλάω για μια δυνατή βροχή που μπορεί να σε πιάσει σε βόλτα ή για λίγη πρωινή ομίχλη. Αν το κάνεις τελικά αυτό να ξέρεις ότι αναγκαστικά θα οδηγήσεις σε ακραίες καιρικές συνθήκες, που θα σου λέει ο Παπαδάκης το πρωί να αποφύγεις άσκοπες μετακινήσεις με το αυτοκίνητο, και εσυ θα πρέπει να είσαι στην ώρα σου στην δουλειά και στεγνός. Ο εξοπλισμός σου ίσως να έχει μεγαλύτερη σημασία για το πόσο θα κουραστείς, μιας και τα χιλιόμετρα (70) δεν είναι τόσα πολλά και εσυ έχεις μάθει να κάθεσαι για ώρα στην σέλα, από το πόσους κυλίνδρους και πόσα κυβικά θα είναι η μηχανή. Θες καλό και ελαφρύ κράνος, επιγονατιδες, μπουφάν με προστασίες σε πλάτη, αγκώνες, ώμους και αν είναι εύκολο στο στήθος, μπότες γκορτεξ για απλή βροχή και γκετες για να τις φοράς πάνω από τις μπότες σε πολύ ισχυρές καταιγίδες, γάντια χειμερινά για υπό του μηδενός θερμοκρασίες, φθινοπωρινά - ανοιξιάτικα και καλοκαιρινά μαζί με γάντια αδιάβροχα που θα μπορούν να φορεθούν πάνω από όλα τα προαναφερθέντα ζευγάρια γιατί αν βραχεί το γάντι ακόμα και αν είναι γκορτεξ θα ξυλιασουν τα χέρια σου και επίσης θα είναι δύσχρηστο όταν θα πας να το ξαναφορεσεις γιατί δεν θα έχει στεγνώσει. Ένα καλό σετ αδιάβροχα, γιατί το μπουφάν όσο αδιάβροχο και να είναι άμα βραχεί γίνεται ασήκωτο. Επίσης θες εσωθερμικα και μπαλακλαβα. Προσωπικά δεν θα ήθελα να το ξανακάνω γιατί είναι σκότωμα. Αυτοκίνητο πήρα μια δυο φορές για να πάω στην δουλειά και έβριζα σε όλη την διαδρομή. Ελπίζω να σου έδωσα μια ιδέα για την κατάσταση που πας να μπλέξεις.
Υγ. Θεωρώ πως η βροχή και η καταιγίδα είναι πιο εύκολη στην εθνική από ότι στην πόλη. Το δύσκολο είναι ο αέρας.
 
Top Bottom