Σας ευχαριστώ όλους (και όλες? αν υπάρχουν γυναίκες στο φόρουμ
) για τις πολύτιμες απαντήσεις σας και για τη συζήτηση.
Θα παραθέσω λίγο εκτενέστερα και τη δικιά μου οπτική.
Καταρχάς είμαι 27 χρονών, έχω 1.83 ύψος και είμαι 70 κιλά (επειδή κάποιοι αναρωτιόσασταν για διαστάσεις,ηλικία). Οδηγώ παπί στην Αθήνα από τα 19 μου. Έχω δουλέψει τα τελευταία 2χρονια και ντελίβερι οπότε ξέρω από άγχος,κούραση,κακές καιρικές συνθήκες και να οδηγάς δικυκλο (έστω παπί). Ευτυχώς τόσα χρόνια μόνο 1 φορά είχα ατύχημα όπου χρειάστηκε να έρθει ασφαλιστική (ευτυχώς δε χτύπησα). Το ατύχημα συνέβη εν ώρα δουλειάς και ήταν λάθος δικό μου από αυπνία, εκνευρισμό, κούραση. Ήταν ένα σοκ και σκέφτηκα ότι μάλλον ήρθε η ώρα να σταματήσω το ντελίβερι και να βρω μια άλλη δουλειά.
Οπότε όπως καταλαβαίνετε, το ζήτημα της ασφάλειας με ενδιαφέρει και νομίζω ότι η διακοπή του ντελίβερι που οδηγάς όλη την ώρα και διασχίζεις συνέχεια κάθετα δρόμους κλπ είναι ένα βήμα προς την ασφάλεια. Δηλαδή μου φαίνεται πολύ πιο ασφαλές απλά να κάνω 140 χιλιόμετρα τη μέρα πάνω σε μεγάλη μηχανή στην εθνική παρά να κάνω 140 χιλιόμετρα πάνω σε παπί μέσα στην πόλη δουλεύοντας.
Όμως πέρα από τη δουλειά ασχολούμαι σοβαρά και με τη μουσική. Επίσης κάνω και κάποια ιδιαίτερα. Οπότε μετά τη δουλειά μπορεί να έχω να πάω κατευθείαν σε κάποια πρόβα ή σε κάποιο μάθημα. Αν δεν έχω, θα θέλω να πάω σύντομα σπίτι να ξεκουραστώ ώστε μετά να έχω ενέργεια και καθαρό μυαλό για να μελετήσω κάμποσες ώρες κλπ.
Μένω στην αρχή του Κηφισού το οποίο συνεπάγεται ότι θα τρώω όλη την κίνηση με το αμάξι... Πιστεύω με το αμάξι ότι θα χρειάζομαι 1μισι ώρα ενώ με τη μηχανή 45 λεπτά.
Οπότε στη ζυγαριά θα έλεγα πως είναι : Χρόνος > Ασφάλεια. Γι'αυτό πρώτα σκέφτηκα μοτοσικλέτα. Μακάρι να μην είχε κίνηση ο Κηφισός και να έπαιρνα αμάξι. Να είχα και τα οφέλη του αμαξιού για μακρινές διαδρομές και τα οφέλη του παπιού μέσα στην πόλη.
Επίσης υπάρχει και το ενδεχόμενο να γνωρίσω κάποιον συνάδελφο που θα τον βρίσκω με τη μηχανή εκτός Αθηνών και θα πηγαίνουμε μαζί με το αμάξι του ώστε και την κίνηση να γλιτώνω αλλά και τα πολλά καθημερινά χιλιόμετρα στη μηχανή.