Αγορά μπότας σε δίλημμα..

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Εχω της απλές Alpinestar tech 7
Και επειδή σε 22 χρόνια enduro εχουν περάσει πολλές απο τα πόδια μου ενα θα πω......ΓΟΒΑΚΙΑ!!!!!!!!!
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εδώ κάπου να πούμε ότι τα γοβάκια είναι απίθανα άβολα παπούτσια και χτυπάνε τα γυναικεία (οκ, συνήθως) πόδια, οπότε αυτή η έκφραση πρέπει να σταματήσει να χρησιμοποιείται για καλό.
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Για μένα είναι η αγαπημένες μου για enduro αλλά όπως είπα δεν ξέρω ποσό ανετά είναι για μεγάλο ταξίδι , προτιμώ τα Revit που κάνεις με ένα παπούτσι όλα
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Κοίτα αν έχεις δοκιμάσει τις revit και τις βρίσκεις άνετες τότε οκ. Οι alpinestars γενικά σε τεστ που τις έχω δει φαίνονται αρκετά άνετες, έχουν μεμβράνη αλλά δεν είναι goretex επίσης δεν έχουν άρθρωση αλλά πρέπει να παίζουν κάνα 200αρι λιγότερο οπότε είναι μάλλον μη συγκρίσιμα προϊόντα. Εγώ σε ταξίδι παλαιότερα φορούσα tech 8 οπότε δεν είμαι ο κατάλληλος να πω για ευκολία στο περπάτημα...
 

Dakkar1983

WannaBe
Περιοχή
Αιγάλεω
Όνομα
Νικόλαος
Μοτό
BMW g 650 x challenge
Δεν είναι καινούργιο υπάρχει από το 2019 απλά τώρα βγήκε και σε Gore-Tex . Την ξέρω φοβερή δεν διαφωνώ καθόλου αλλά δεν ξέρω ποσό άνετη είναι πχ στο περπάτημα η πας σαν χ@ζμένος η και σε ταξίδι πχ ασφαλτικό πες κάνεις 300-400 χιλιόμετρα για να πλησιάσεις βουνά να φτάσεις κάπου παλεύεται στην άσφαλτο ; Είναι ο μονός λόγος που δεν τις πήρα , αν το έχει κάνει κάποιος με το συγκεκριμένο ας μας το πει θα μου λυθεί η απορία γιατι είναι η δεύτερη επιλογή μου πραγματικά
Και γω ακριβώς την ίδια απορία έχω.. Γι αυτό και τείνω προς την expedition
 

Dakkar1983

WannaBe
Περιοχή
Αιγάλεω
Όνομα
Νικόλαος
Μοτό
BMW g 650 x challenge
καλησπέρα φιλέ , και εγώ ακριβός στο ίδιο δίλημμά ήμουν και θα πάω στην επιλογή all in one . Εμπιστεύομαι την Revit μιας και τουλάχιστον τα τελευταία χρονιά το έχει πάει σε άλλο level σε ότι έχει να κάνει σε εξοπλισμό … Δεν είναι τυχαίο που ξεκίνησε να βγάζει εξοπλισμό για χωμάτινους βλέπε Petrucci και συνεργασία Pol Tarres τώρα η μπότες έχουν δοθεί από όσο έχω διαβάσει σε επιλεγμένους οδηγούς που ταξιδεύουν όλο τον κόσμο και μετά από πολλά χιλιόμετρα χρήσεις και καθημερινής που είναι πολύ σημαντικό (μπορείτε να το ρωτήσετε σε κάθε τσαγκάρη ) για να κράτηση ένα παπούτσι δεν πρέπει να το φοράς κάθε μέρα και κάθε βραδύ να το αφήνεις σε μέρος να αερίζετε . Στα ματιά μου φαίνεται πολύ καλή και στιβαρή με προσεγμένα και στρατηγικά τοποθετημένα το κάθε τι δεν έχω διαβάσει σε κανένα φόρουμ στο εξωτερικό ούτε να μπάζουν ούτε να έβγαλε πρόβλημα η μπότα πουθενά … Εγώ προσωπικά θα την εμπιστευτώ και ίσως πάω στην έκδοση που θα βγει τον Μάρτιο με Goretex … Είναι πολλά αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις δεν θα βρεις άλλη μπότα πιστεύω που να κάλυψη τόσο καλά όλο αυτό το φάσμα που καλύπτει η expedition
[/QUOTE
καλησπέρα φιλέ , και εγώ ακριβός στο ίδιο δίλημμά ήμουν και θα πάω στην επιλογή all in one . Εμπιστεύομαι την Revit μιας και τουλάχιστον τα τελευταία χρονιά το έχει πάει σε άλλο level σε ότι έχει να κάνει σε εξοπλισμό … Δεν είναι τυχαίο που ξεκίνησε να βγάζει εξοπλισμό για χωμάτινους βλέπε Petrucci και συνεργασία Pol Tarres τώρα η μπότες έχουν δοθεί από όσο έχω διαβάσει σε επιλεγμένους οδηγούς που ταξιδεύουν όλο τον κόσμο και μετά από πολλά χιλιόμετρα χρήσεις και καθημερινής που είναι πολύ σημαντικό (μπορείτε να το ρωτήσετε σε κάθε τσαγκάρη ) για να κράτηση ένα παπούτσι δεν πρέπει να το φοράς κάθε μέρα και κάθε βραδύ να το αφήνεις σε μέρος να αερίζετε . Στα ματιά μου φαίνεται πολύ καλή και στιβαρή με προσεγμένα και στρατηγικά τοποθετημένα το κάθε τι δεν έχω διαβάσει σε κανένα φόρουμ στο εξωτερικό ούτε να μπάζουν ούτε να έβγαλε πρόβλημα η μπότα πουθενά … Εγώ προσωπικά θα την εμπιστευτώ και ίσως πάω στην έκδοση που θα βγει τον Μάρτιο με Goretex … Είναι πολλά αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις δεν θα βρεις άλλη μπότα πιστεύω που να κάλυψη τόσο καλά όλο αυτό το φάσμα που καλύπτει η expedition
Το ξέρω ότι έρχεται τον Μάρτιο η έκδοση με Goretex.. Και γω μάλλον αυτό θα κάνω
 

Postman

Head of Neuroscience, Psychology & Medicine
Περιοχή
Alpha Centauri
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Africa Twin 1100
Καλησπέρα σας, πηρα πριν απο λιγο καιρο τις Rev'it discovery h2o . Ηθελα μια μποτα all around, κατι ανάμεσα σε touring και enduro. Τις δοκιμασα σε χαμηλές θερμοκρασίες κατω απο 5 βαθμους και σε συνθήκες βροχης, δεν κρυώνει το ποδι και ειναι αδιαβροχες. Σκληρες τοσο που νιώθεις ασφάλεια στο ποδι σε σύγκριση με τις touring, χωρις ομως να στερούν κίνηση στον αστράγαλο για αλλαγές ταχυτήτων. Το κορυφαίο κατα την άποψη μου ειναι το σύστημα BOA που εχει για να δένει στο ποδι! Αξίζει τα λεφτά της!
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Καλοπάτητες :yew:
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Να πω κ εγώ τη γνώμη μου στο θέμα Μπότας. Πιστευω οτι παντα πρεπει να αγοράζεις τη μπότα με τη μεγαλυτερη δυνατή ασφάλεια όσο επιτρέπει το μπάτζετ σου. Εννοείται ότι επιλέγεις παντα αυτή που σου κάθεται καλυτερα όπως το κράνος.επίσης οι ακριβές μπότες όσο γκουμουτσες και να είναι και σκληρές αφήνουν το ποδι να δουλέψει και το λεβιέ ταχυτήτων και σε λίγο περπατημα. Για μένα η ασφάλεια δεν έχει τιμή γιατί χτυπα ξυλο αν παθεις κάτι ενώ μπορουσες να το σώσεις με ένα πιο ακριβό προιον, τα κόστη θεραπείας και αποκατάστασης είναι πολλαπλασια του οποιουδήποτε προιοντος. Συν τη ταλαιπωρία πονο κλπ. Υστερα από 4 χρόνια με τις tech7 enduro αυτό που παρατηρω είναι ότι η φθορά τους είναι ελάχιστη. Πιστευω οτι θα βγάλουν αλλά τόσα σίγουρα. Εφόσον σκέφτομαι να τις πουλησω όσο ακόμα είναι σ αυτη την καινούρια κατάσταση απλά για να αλλάξω προιον να δοκιμάσω κάτι ακομα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να ρωτήσω κάτι γιατί όταν συζητάμε είναι σημαντικό να καταλαβαινόμαστε. Όταν συζητάμε για μπότα που προσφέρει ασφάλεια και θέλουμε να έχει και άνεση στο περπάτημα, τι ακριβώς εννοούμε; Ότι θα σταματήσουμε με τη μηχανή στο βουνό και θα περπατήσουμε για κανά χιλιόμετρο στις πλαγιές να χαζέψουμε. Ότι θα κατέβουμε από τη μηχανή και θα πιούμε καφέ ή θα φάμε φαγητό; Ότι βγαίνοντας από το βουνό θα πάμε βόλτα στα μαγαζιά; Δε μπορώ να φανταστώ ότι θα είμαστε ντυμένοι σαν αστακοί στο άνω τμήμα του σώματος μας και ψάχνουμε άνεση τύπου touring στα πόδια.
Είναι άλλο μια βόλτα σε δασικούς φλατ χωματόδρομους και άλλο να μπαίνουμε στα χώματα με απροσδόκητες καταστάσεις που φέρνουν μαζί τους στα βουνά οι βροχές και η κακοκαιρία. Αλλιώς ήταν πέρυσι ένα μέρος αλλιώς είναι φέτος.
Άλλο πράγμα είναι να καβαλάς ένα σχετικά ελαφρύ 250άρι, άλλο ένα μεσαίο 700/800 και άλλο μια 1000+. Όλα έχουν σημασία.

Για αυτό το λόγο είναι πάντα προτιμότερο να έχει κάποιος παραπάνω από μια επιλογές στη ντουλάπα του. Αλλά τελικά για τι ακριβώς πράγμα μιλάμε, γιατί ακριβές μπότες εντούρο -που προσφέρουν αποδεδειγμένη προστασία- είναι και άνετες αλλά όχι τόσο ώστε για να κάνεις π.χ. ορειβατική πεζοπορία. Το να δοκιμάσεις μια εντούρο μπότα σε ένα μαγαζί ειδικά κάτι με το οποίο δεν είσαι εξοικειωμένος δεν έχει σχέση με το να ζεις μαζί της. Από τη πρ΄ωτη βόλτα κιόλας τις συνηθίζεις σε βαθμό που δεν το πιστεύεις. Εγώ την ίδια εμπειρία άνεσης είχα και από τις Forma Terrain Enduro και από τις SIDI Crosfire 3 που έχω τώρα. Η διαφορά είναι ότι οι δεύτερες προσφέρουν μια σχετική προστασία στο νερό (δεν είναι αδιάβροχες) ενώ οι Forma ήταν σαν σφουγγάρια που τραβούσαν το νερό μέσα τους. Με άλλα λόγια για μπότες εντούρο από άποψη ασφάλειας είναι σημαντικό να έχουν ΚΑΙ άρθρωση που συμμετέχει ενεργά και στην άνεση στο περπάτημα, χρειάζεται μόνο ελάχιστος χρόνος εξοικείωσης και να αγοράσεις το σωστό νούμερο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

JACOBS95

Μέλος
Περιοχή
ΔΡΑΜΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R1100 GS
οδηγω off-road πανω απο 20 χρονια, ασφαλτινα πολυ λιγο, δεν υπαρχει μποτα που μπορει να καλυψει και τις δυο αναγκες. Μην παρασυρεστε απο το marketing.
1.Mια Orrroad μπότα ΠΡΕΠΕΙ να είναι άκαμπτη στη σολα για λογούς ασφαλειας, αυτό σημαινει μηδαμινή αισθηση στις αλλαγες ταχυτήτων και στο πισω φρένο και περπατημα με πολύ περιορισμένη ανεση ΚΑΙ λογο βάρους και ακαμψιας.
2. Τα συστήματα αρθρωσης που εχουν μερικές είναι για να κινείται η κνήμη μπρος πίσω .το πελμα δεν λυγίζει και περπατας σαν ρομπότ. Το αντίθετο συμβαινει με τις on off, δεν γινεται να σε προστατεύουν και να ζητας να ξεκαβαλας και να περπατάς ανετα, δεν είναι λογικό.
3.μια offroad μπότα δεν χρειαζεται να κοστίζει 400+ ευρω, από 200 ευρώ και πανω είναι οκ, σκεφτείτε ότι κατασκευαστηκαν για αγωνιζομένους.
Πάντα 2 ζευγαρια και πιο μεγάλη επενδυση στις on-off, γιατι εκει μπορει μια επιπλεον προστασια να κανει τη διαφορά( πχ ασρταγαλο)
Εγώ στις adventure εκδρομές ,φοραω παντα offroad μπότες και στο σακιδιο μου κουβαλάω και ένα ζευγαρι trekking παπούτσια.
 
Top Bottom