Αγορά νέας Κινεζούλας

gfox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Fox
Μοτό
null
Και μια που έχουμε το θέμα, ας το συνεχίσω εδώ.

Έστω ότι πάμε στα 6k ως γνήσιοι άπλες γιώλο για νέο Κινέζο. Που πάμε; Οεο;

Τα 450 τα'χω δοκιμάσει. Το CF 450mt ήταν λίγο... "ήθελα να ήμανε ξερό αλλά μου βάλαν φώτα και πινακίδα". ΠΟΛΥ απότομο γκάζι, δεν έχει καλή ρέγουλα στις χαμηλές στροφές και πολύ έντονο μηχανόφρενο επίσης. Κλείνει πολύ απότομα και πάνω-κάτω μάλλον εντελώς τον ψεκασμό με το που κλείσεις το γκάζι και βουτάει λες και πάει να βγάλει γυαλιστερές. Το χειρότερο όμως ήταν η πίσω ανάρτηση που παίζει να κοντράριζε το meteor στο πόσο αδυσώπητα σκληρό ήταν. Και κατσαρίδα να πατούσες κοπανούσε. Μόνο και μόνο γι'αυτό δεν θα το έπαιρνα. Άσε που είχα την αίσθηση πως ζοριζόταν σε πιο υψηλές ταχύτητες, υποθέτω ήταν αρκετά κοντά γραναζωμένο.

Το Himalayan μου άρεσε αρκετά. Έχει πολύ λιγότερα μπλιμπλίκια βέβαια, πολύ πιο ανεπαρκές fairing (καθόλου ουσιαστικά) και είναι λίγο πιο "αγροτικό" το μονοκύλινδρο αλλά ήταν ούμπερ φιλικό, γραμμικό σε όλα του και νομίζω πως πέτυχαν διάνα τις αναρτήσεις για να αισθανόμουν εγώ ότι "σιδέρωνε" τα πάντα. Ήταν λίγο buzzy βέβαια σε πιο ψηλές ταχύτητες αλλά τίποτα αμάν και τι ενοχλητικό. Είναι στα υπ'όψιν αλλά θα πρέπει να τρέχω σε άλλη πόλη για να το αγοράσω (και για τα σέρβις) που για μένα είναι τεράστιο μείον.

Για λίγο σκεφτόμουν και κανένα μεταχειρισμένο himalayan 410 αλλά μου φάνηκε πολύ πιο τρακτέρ σε όλα του. Πιο θορυβώδες, πιο buzzy και πολύ, ΠΟΛΥ πιο αργό, που σημαίνει ότι πάλι θα τρωγόμουν να το ανεβάσω με εξατμίσεις, φίλτρα, κυλινδροπίστονα και fuelx-tex-mex που ας πάρω το 450 εξ'αρχής.

Το φαβορί είναι το 525dsx που φαίνεται ανετότατο, είναι ομορφούλικο, έχει καλό fairing και φαίνεται να'ναι και αρκετά άνετο. Και είναι και θεόκοντο και το φτάνει για πλάκα η συμβία. Παρ'όλα αυτά, δεν έχω μπορέσει να το δοκιμάσω και δεν γνωρίζω και τα τερτίπια του. Τα πλαστικά του επίσης όπως το είδα από κοντά μου δίνουν μια αίσθηση πως δεν θα παλιώσουν και πολύ gracefully αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, δεν ξέρω.

Εκτός αυτού δεν έχω δοκιμάσει και το επίσης όμορφο 525AC που ομολογουμένως μου αρέσει ένα τσικ περισσότερο αλλά, μαζί με το leoncino 500 που επίσης ξερογλείφομαι, δε νομίζω πως είναι ούτε οι πρακτικότερες και σαφώς ούτε οι ανετότερες επιλογές. Παρομοίως δεν γνωρίζω και για τη συμπεριφορά των αναρτήσεών τους. Στα έξτρα μείον τους το γεγονός πως θέλουν έξτρα ξόδεμα για ζελατίνες, σχάρες, μπαγκαζιέρες κτλ. που ομολογουμένως δεν τους ταιριάζουν και πολύ. Σίγουρα φαίνονται πιο fun πάντως. Αν τα έχει οδηγήσει κανείς θα εκτιμούσα εντυπώσεις γιατί καλό το πρακτικό αλλά άμα δεν σου κάνει κούκου...

Οποιαδήποτε άλλη πρόταση (εντός οικονομικών ορίων προφανώς) ευπρόσδεκτη!
 

Fonis

Μέλος
Περιοχή
Λακωνια
Όνομα
Φωντας
Μοτό
Cf moto 450mt, xt 600 artesia,yanaha town mate 80!
Atv loncin150
Και μια που έχουμε το θέμα, ας το συνεχίσω εδώ.

Έστω ότι πάμε στα 6k ως γνήσιοι άπλες γιώλο για νέο Κινέζο. Που πάμε; Οεο;

Τα 450 τα'χω δοκιμάσει. Το CF 450mt ήταν λίγο... "ήθελα να ήμανε ξερό αλλά μου βάλαν φώτα και πινακίδα". ΠΟΛΥ απότομο γκάζι, δεν έχει καλή ρέγουλα στις χαμηλές στροφές και πολύ έντονο μηχανόφρενο επίσης. Κλείνει πολύ απότομα και πάνω-κάτω μάλλον εντελώς τον ψεκασμό με το που κλείσεις το γκάζι και βουτάει λες και πάει να βγάλει γυαλιστερές. Το χειρότερο όμως ήταν η πίσω ανάρτηση που παίζει να κοντράριζε το meteor στο πόσο αδυσώπητα σκληρό ήταν. Και κατσαρίδα να πατούσες κοπανούσε. Μόνο και μόνο γι'αυτό δεν θα το έπαιρνα. Άσε που είχα την αίσθηση πως ζοριζόταν σε πιο υψηλές ταχύτητες, υποθέτω ήταν αρκετά κοντά γραναζωμένο.

Το Himalayan μου άρεσε αρκετά. Έχει πολύ λιγότερα μπλιμπλίκια βέβαια, πολύ πιο ανεπαρκές fairing (καθόλου ουσιαστικά) και είναι λίγο πιο "αγροτικό" το μονοκύλινδρο αλλά ήταν ούμπερ φιλικό, γραμμικό σε όλα του και νομίζω πως πέτυχαν διάνα τις αναρτήσεις για να αισθανόμουν εγώ ότι "σιδέρωνε" τα πάντα. Ήταν λίγο buzzy βέβαια σε πιο ψηλές ταχύτητες αλλά τίποτα αμάν και τι ενοχλητικό. Είναι στα υπ'όψιν αλλά θα πρέπει να τρέχω σε άλλη πόλη για να το αγοράσω (και για τα σέρβις) που για μένα είναι τεράστιο μείον.

Για λίγο σκεφτόμουν και κανένα μεταχειρισμένο himalayan 410 αλλά μου φάνηκε πολύ πιο τρακτέρ σε όλα του. Πιο θορυβώδες, πιο buzzy και πολύ, ΠΟΛΥ πιο αργό, που σημαίνει ότι πάλι θα τρωγόμουν να το ανεβάσω με εξατμίσεις, φίλτρα, κυλινδροπίστονα και fuelx-tex-mex που ας πάρω το 450 εξ'αρχής.

Το φαβορί είναι το 525dsx που φαίνεται ανετότατο, είναι ομορφούλικο, έχει καλό fairing και φαίνεται να'ναι και αρκετά άνετο. Και είναι και θεόκοντο και το φτάνει για πλάκα η συμβία. Παρ'όλα αυτά, δεν έχω μπορέσει να το δοκιμάσω και δεν γνωρίζω και τα τερτίπια του. Τα πλαστικά του επίσης όπως το είδα από κοντά μου δίνουν μια αίσθηση πως δεν θα παλιώσουν και πολύ gracefully αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, δεν ξέρω.

Εκτός αυτού δεν έχω δοκιμάσει και το επίσης όμορφο 525AC που ομολογουμένως μου αρέσει ένα τσικ περισσότερο αλλά, μαζί με το leoncino 500 που επίσης ξερογλείφομαι, δε νομίζω πως είναι ούτε οι πρακτικότερες και σαφώς ούτε οι ανετότερες επιλογές. Παρομοίως δεν γνωρίζω και για τη συμπεριφορά των αναρτήσεών τους. Στα έξτρα μείον τους το γεγονός πως θέλουν έξτρα ξόδεμα για ζελατίνες, σχάρες, μπαγκαζιέρες κτλ. που ομολογουμένως δεν τους ταιριάζουν και πολύ. Σίγουρα φαίνονται πιο fun πάντως. Αν τα έχει οδηγήσει κανείς θα εκτιμούσα εντυπώσεις γιατί καλό το πρακτικό αλλά άμα δεν σου κάνει κούκου...

Οποιαδήποτε άλλη πρόταση (εντός οικονομικών ορίων προφανώς) ευπρόσδεκτη!
Σωστοτατος ! Το mt που το εχω εχει αυτα ακριβως τα κακα που ειπες,,
Θεοσκληρο πισω....
Μηχανοφρενο πολυ αποτομο γονατιζει αμεσως..
Στα χαμηλα κομπιαζει..
Σβηνει σε κατεβασμα ταχυτητας(μου το εχει κανει 15 περιπου φορες εν κινησει σε συνολο 2.000χλμ ..
Δες κ το 650 svt στα 5μιση χιλιαρικα.. μεταχειρισμενο ενος ετους..μην πας σε σαπακια 15ετιας...το σχεδον καινουργιο το πληρωνεις μια φορα, το τριτοτεταρτο χερι 10 ετων κ πανω το πληρωνεις καθε μερα...
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Θά κοιτούσα ένα βστρομ650 πρώτης γενιάς
συνάδελφος θα βγάλει την επόμενη εβδομάδα το v-strom του, μοντέλο 2007, με 50000 χλμ και πολλή προσεγμένη χρήση, στα 4000 - 4200€....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το voge 525dsx σίγουρα θα σε βολεύει. Είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα. Λίγο πιο μαζεμένη σε διαστάσεις αλλά σε μένα προσωπικά άρεσε καλύτερα σαν γκάζι και στο δρόμο το qj srt550s. Και κάνα 300€ φτηνότερο.

Σε 525 acx πολύ συμπαθητικό μηχανάκι. Πολύ ευχάριστο στο δρόμο, όμορφο, αρκετά ευρύχωρο απλά δεν έχεις την ανεμοκαλυψη. Έχει πάντως κα α δύο μεταχειρια στο car στα 4800 κάπου που φαίνονται καινούργια.
 

gfox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Fox
Μοτό
null
Ρίξε και μια ματιά στο qjmotor srt 550s
Έχουν ακουστεί καλά λόγια από όσους το δοκίμασαν ....
:friendship:
Το voge 525dsx σίγουρα θα σε βολεύει. Είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα. Λίγο πιο μαζεμένη σε διαστάσεις αλλά σε μένα προσωπικά άρεσε καλύτερα σαν γκάζι και στο δρόμο το qj srt550s. Και κάνα 300€ φτηνότερο.

Σε 525 acx πολύ συμπαθητικό μηχανάκι. Πολύ ευχάριστο στο δρόμο, όμορφο, αρκετά ευρύχωρο απλά δεν έχεις την ανεμοκαλυψη. Έχει πάντως κα α δύο μεταχειρια στο car στα 4800 κάπου που φαίνονται καινούργια.
Τα QJ όντως μου φάνηκαν αρκετά ενδιαφέροντα είναι η αλήθεια, ίσως θα'πρεπε να τα ψάξω περισσότερο!
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Πολλά νομίζω για 15ετια...
έχω σταματήσει να αχολούμαι με τις τιμές των μτχ.... ο καθένας ζητάει ότι θέλει
η αναφορά έγινε γιατί ξέρω τη μηχανή και αναφέρθηκε το συγκεκριμμένο μοντέλο
 

sugariasgeorge

#γλυκος_kariolis
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Daytona maverick 500? Δεν έχω προσωπική εμπειρία το αναφέρω απλώς επειδη βγαίνει κάτω από 6 και είναι 500 κυβικά.
Συμφωνώ απόλυτα...
Θα είναι το επόμενο μηχανάκι του μικρού γιου...

:like::like::like:
 

gfox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Fox
Μοτό
null
Η επικεφαλίδα του νήματος <Αγορά νέας Κινεζούλας> είναι ρατσιστική.
Γιατί λες <Κινεζούλα> και δεν λες <Κινέζαρο>; :D
Κινεζούλα ήταν στην αρχή που κοιτούσα τα 250-300. Τώρα που μεγάλωσαν είναι Κινέζαροι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
17 ετών και είναι αστρωτο ακόμη.
Δεν σπάει δεν χαλάει, δεν θα λέμε τα ίδια, τζάμπα το δίνει.
Αν κατάλαβα καλά μιλάτε για το bmw 800ST. Στα 3500€ ένα 800st με 42.000 χλμ τριβαλιτσο περιποιημένο του 2007 είναι όντως τσάμπα. Και όσο και να λέμε για τα Κινεζικα και καλά και μπλα μπλα μπλα τι σχέση μπορεί να έχει αυτή η μοτοσυκλέτα με ένα 525dsx η κάτι αντίστοιχο. Είναι άλλο level απλά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Ουσιαστικά ένα Benelli TRK 502 στην έκδοση της μητρικής QJ. Δεν είναι και η καλύτερη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας, κυρίως απο βάρος αλλά είναι ευρύχωρη, μεγάλη, 500 κυβικά, ανεμοκάλυψη κλπ.


 
Τελευταία επεξεργασία:

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Αν κατάλαβα καλά μιλάτε για το bmw 800ST. Στα 3500€ ένα 800st με 42.000 χλμ τριβαλιτσο περιποιημένο του 2007 είναι όντως τσάμπα. Και όσο και να λέμε για τα Κινεζικα και καλά και μπλα μπλα μπλα τι σχέση μπορεί να έχει αυτή η μοτοσυκλέτα με ένα 525dsx η κάτι αντίστοιχο. Είναι άλλο level απλά.
Ίσως το πιο σωστό post που έχω διαβάσει εδώ και πολύ καιρό.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ίσως το πιο σωστό post που έχω διαβάσει εδώ και πολύ καιρό.
εκεινη η γενια των 800αριων δεν εβγαζε θεματα αρκετα?
 

giamar

Ο Αφραπόγιαννος
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
9εκεινη η γενια των 800αριων δεν εβγαζε θεματα αρκετα?
Τα st όχι , τα f βγάζανε πηνία (400 έως 1000 ανάλογα που θα το πας) και στεφάνια που Στράβωνανε εύκολα .
Επίσης πλέον βρίσκεις και σχετικά φθηνά το λουρί της μετάδοσης(στα 180 ευρα )με τα εργατικά πάντα .
Το φανάρι παραδοξως δεν καίγεται σε αυτό το μοντελο ίσως δεν είναι της ιταλικής cev σε αυτό το μοντελο
 
Top Bottom