gfox
Μέλος
Και μια που έχουμε το θέμα, ας το συνεχίσω εδώ.
Έστω ότι πάμε στα 6k ως γνήσιοι άπλες γιώλο για νέο Κινέζο. Που πάμε; Οεο;
Τα 450 τα'χω δοκιμάσει. Το CF 450mt ήταν λίγο... "ήθελα να ήμανε ξερό αλλά μου βάλαν φώτα και πινακίδα". ΠΟΛΥ απότομο γκάζι, δεν έχει καλή ρέγουλα στις χαμηλές στροφές και πολύ έντονο μηχανόφρενο επίσης. Κλείνει πολύ απότομα και πάνω-κάτω μάλλον εντελώς τον ψεκασμό με το που κλείσεις το γκάζι και βουτάει λες και πάει να βγάλει γυαλιστερές. Το χειρότερο όμως ήταν η πίσω ανάρτηση που παίζει να κοντράριζε το meteor στο πόσο αδυσώπητα σκληρό ήταν. Και κατσαρίδα να πατούσες κοπανούσε. Μόνο και μόνο γι'αυτό δεν θα το έπαιρνα. Άσε που είχα την αίσθηση πως ζοριζόταν σε πιο υψηλές ταχύτητες, υποθέτω ήταν αρκετά κοντά γραναζωμένο.
Το Himalayan μου άρεσε αρκετά. Έχει πολύ λιγότερα μπλιμπλίκια βέβαια, πολύ πιο ανεπαρκές fairing (καθόλου ουσιαστικά) και είναι λίγο πιο "αγροτικό" το μονοκύλινδρο αλλά ήταν ούμπερ φιλικό, γραμμικό σε όλα του και νομίζω πως πέτυχαν διάνα τις αναρτήσεις για να αισθανόμουν εγώ ότι "σιδέρωνε" τα πάντα. Ήταν λίγο buzzy βέβαια σε πιο ψηλές ταχύτητες αλλά τίποτα αμάν και τι ενοχλητικό. Είναι στα υπ'όψιν αλλά θα πρέπει να τρέχω σε άλλη πόλη για να το αγοράσω (και για τα σέρβις) που για μένα είναι τεράστιο μείον.
Για λίγο σκεφτόμουν και κανένα μεταχειρισμένο himalayan 410 αλλά μου φάνηκε πολύ πιο τρακτέρ σε όλα του. Πιο θορυβώδες, πιο buzzy και πολύ, ΠΟΛΥ πιο αργό, που σημαίνει ότι πάλι θα τρωγόμουν να το ανεβάσω με εξατμίσεις, φίλτρα, κυλινδροπίστονα και fuelx-tex-mex που ας πάρω το 450 εξ'αρχής.
Το φαβορί είναι το 525dsx που φαίνεται ανετότατο, είναι ομορφούλικο, έχει καλό fairing και φαίνεται να'ναι και αρκετά άνετο. Και είναι και θεόκοντο και το φτάνει για πλάκα η συμβία. Παρ'όλα αυτά, δεν έχω μπορέσει να το δοκιμάσω και δεν γνωρίζω και τα τερτίπια του. Τα πλαστικά του επίσης όπως το είδα από κοντά μου δίνουν μια αίσθηση πως δεν θα παλιώσουν και πολύ gracefully αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, δεν ξέρω.
Εκτός αυτού δεν έχω δοκιμάσει και το επίσης όμορφο 525AC που ομολογουμένως μου αρέσει ένα τσικ περισσότερο αλλά, μαζί με το leoncino 500 που επίσης ξερογλείφομαι, δε νομίζω πως είναι ούτε οι πρακτικότερες και σαφώς ούτε οι ανετότερες επιλογές. Παρομοίως δεν γνωρίζω και για τη συμπεριφορά των αναρτήσεών τους. Στα έξτρα μείον τους το γεγονός πως θέλουν έξτρα ξόδεμα για ζελατίνες, σχάρες, μπαγκαζιέρες κτλ. που ομολογουμένως δεν τους ταιριάζουν και πολύ. Σίγουρα φαίνονται πιο fun πάντως. Αν τα έχει οδηγήσει κανείς θα εκτιμούσα εντυπώσεις γιατί καλό το πρακτικό αλλά άμα δεν σου κάνει κούκου...
Οποιαδήποτε άλλη πρόταση (εντός οικονομικών ορίων προφανώς) ευπρόσδεκτη!
Έστω ότι πάμε στα 6k ως γνήσιοι άπλες γιώλο για νέο Κινέζο. Που πάμε; Οεο;
Τα 450 τα'χω δοκιμάσει. Το CF 450mt ήταν λίγο... "ήθελα να ήμανε ξερό αλλά μου βάλαν φώτα και πινακίδα". ΠΟΛΥ απότομο γκάζι, δεν έχει καλή ρέγουλα στις χαμηλές στροφές και πολύ έντονο μηχανόφρενο επίσης. Κλείνει πολύ απότομα και πάνω-κάτω μάλλον εντελώς τον ψεκασμό με το που κλείσεις το γκάζι και βουτάει λες και πάει να βγάλει γυαλιστερές. Το χειρότερο όμως ήταν η πίσω ανάρτηση που παίζει να κοντράριζε το meteor στο πόσο αδυσώπητα σκληρό ήταν. Και κατσαρίδα να πατούσες κοπανούσε. Μόνο και μόνο γι'αυτό δεν θα το έπαιρνα. Άσε που είχα την αίσθηση πως ζοριζόταν σε πιο υψηλές ταχύτητες, υποθέτω ήταν αρκετά κοντά γραναζωμένο.
Το Himalayan μου άρεσε αρκετά. Έχει πολύ λιγότερα μπλιμπλίκια βέβαια, πολύ πιο ανεπαρκές fairing (καθόλου ουσιαστικά) και είναι λίγο πιο "αγροτικό" το μονοκύλινδρο αλλά ήταν ούμπερ φιλικό, γραμμικό σε όλα του και νομίζω πως πέτυχαν διάνα τις αναρτήσεις για να αισθανόμουν εγώ ότι "σιδέρωνε" τα πάντα. Ήταν λίγο buzzy βέβαια σε πιο ψηλές ταχύτητες αλλά τίποτα αμάν και τι ενοχλητικό. Είναι στα υπ'όψιν αλλά θα πρέπει να τρέχω σε άλλη πόλη για να το αγοράσω (και για τα σέρβις) που για μένα είναι τεράστιο μείον.
Για λίγο σκεφτόμουν και κανένα μεταχειρισμένο himalayan 410 αλλά μου φάνηκε πολύ πιο τρακτέρ σε όλα του. Πιο θορυβώδες, πιο buzzy και πολύ, ΠΟΛΥ πιο αργό, που σημαίνει ότι πάλι θα τρωγόμουν να το ανεβάσω με εξατμίσεις, φίλτρα, κυλινδροπίστονα και fuelx-tex-mex που ας πάρω το 450 εξ'αρχής.
Το φαβορί είναι το 525dsx που φαίνεται ανετότατο, είναι ομορφούλικο, έχει καλό fairing και φαίνεται να'ναι και αρκετά άνετο. Και είναι και θεόκοντο και το φτάνει για πλάκα η συμβία. Παρ'όλα αυτά, δεν έχω μπορέσει να το δοκιμάσω και δεν γνωρίζω και τα τερτίπια του. Τα πλαστικά του επίσης όπως το είδα από κοντά μου δίνουν μια αίσθηση πως δεν θα παλιώσουν και πολύ gracefully αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, δεν ξέρω.
Εκτός αυτού δεν έχω δοκιμάσει και το επίσης όμορφο 525AC που ομολογουμένως μου αρέσει ένα τσικ περισσότερο αλλά, μαζί με το leoncino 500 που επίσης ξερογλείφομαι, δε νομίζω πως είναι ούτε οι πρακτικότερες και σαφώς ούτε οι ανετότερες επιλογές. Παρομοίως δεν γνωρίζω και για τη συμπεριφορά των αναρτήσεών τους. Στα έξτρα μείον τους το γεγονός πως θέλουν έξτρα ξόδεμα για ζελατίνες, σχάρες, μπαγκαζιέρες κτλ. που ομολογουμένως δεν τους ταιριάζουν και πολύ. Σίγουρα φαίνονται πιο fun πάντως. Αν τα έχει οδηγήσει κανείς θα εκτιμούσα εντυπώσεις γιατί καλό το πρακτικό αλλά άμα δεν σου κάνει κούκου...
Οποιαδήποτε άλλη πρόταση (εντός οικονομικών ορίων προφανώς) ευπρόσδεκτη!