Το χώμα όντως δε με πολυνοιάζει αν και θα υπάρξουν σίγουρα διελεύσεις αλλά σε πιο "πολιτισμένα" μονοπάτια, δεν πρόκειται να κάνω τον ταρζάν στα κροκάλια πλέον. Άμα μένεις όμως στην χαρά του πλακόστρωτου και της άγαρμπης ανηφοριάς, ε θες ένα μηχανάκι στημένο σχεδόν για χώμα για να μην αλλάζουν θέσεις οι σπόνδυλοι άμα φεύγεις για δουλειά! Και με προβληματίζει φυσικά κι αυτό το κενό της ροπής χαμηλά στο Himalayan γιατί όπως προείπα, δεν είμαι να μαζεύω πεσμένα 200 κιλά άμα απλά κάνει ένα τσουφ και μείνω με τον συμπλέκτη στο χέρι!
Με κρατάει ακόμα πίσω κι ο ανταγωνισμός, είτε απ'το 450mt είτε τα υπόλοιπα πιο "κυριλέ/κοστουμάτα" 500άρια κι αυτό γιατί έχω ζήσει τα κουσούρια της RE. Δεν θέλω π.χ. να το διπλο-τριπλο-σκέφτομαι να παραγγείλω κάτι (αξεσουάρ, ανταλλακτικά, βελτιώσεις κτλ.) επειδή βρίσκεται μόνο στην Αγγλία (ή ακόμα χειρότερα από κάποιον uber random και αμφιβόλου ποιότητος Ινδό στο ebay) και θα φορτωθώ λίρες, τελωνεία, μεγάλους χρόνους αποστολής κι ό,τι άλλο ή να'χω να κάνω με τις κλειδωμένες ECU και το μηδενικό ηλεκτρονικό support της RE (βλ. π.χ. τον κόφτη παγκοσμίως στις 350 που δεν είχε κανέναν λόγο να υπάρχει οπουδήποτε εκτός Ινδίας κι ακόμα καλά κρατεί με την RE να διατηρεί σιγή πέστροφας).
Για τα Κινέζικα κάθε τρεις και λίγο βλέπουμε updates και βελτιώσεις με φλασαρίσματα που μπορεί να κάνει ο κάθε χρήστης άμεσα, χωρίς καν μπλέξιμο με αντιπροσωπείες κτλ. Επίσης μεγάλο ατού γιατί είπαμε, αν πάω για το Himalayan θα πάρω κυριολεκτικά από άλλη πόλη!
Κάπως έτσι κερδίζουν έδαφος 450mt, 525dsx, Kove 500 κτλ.