Αγορά νέας ή επανεκτίμηση της παλιάς??

Ape1

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Honda CBF600 2005
Καλημέρα σε όλους,

Είμαι σε δίλημμα εδώ και λίγο καιρό και σκέφτηκα να απευθυνθώ σε εσάς για να με βοηθήσετε ή για να με μπερδέψετε περισσότερο...:D
Είμαι κάτοχος μιας CBF 600 καρμπυρατεράτης και ενώ μπορώ να πώ οτι σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος έχει ένα βασικό μειονέκτημα για μένα που με χαλάει πολύ.
Και εξηγούμαι, ενώ μου αρέσει πολύ σαν συμπεριφορά, φοβερά γραμμικό μοτέρ, στρίβει ωραία,είναι άνετη στην πορεία της, το βασικό της μειονέκτημα για μένα είναι ότι δεν έχει την πρακτικότητα ενός On-Off που σημαίνει οτι δεν πρέπει να κάνεις το λάθος να πέσεις σε λακούβα, για πεζοδρόμιο δεν το συζητάμε, και φυσικά δεν μπορείς να βγεις ούτε καν σε χαλίκι.
Και ερχόμαστε στο ρεζουμέ. Με budget περίπου τα 2500-3000 και ύψος (βασικό μειονέκτημα) γύρω στο 1.70 υπάρχει κάποια αξιόλογη πρόταση σε δικύλινδρο που να μπορώ να καβαλήσω και να είναι αξιόπιστο και σε καθημερινή χρήση αλλά και για ένα ταξίδι μελλοντικά ή να προσαρμόσω τα θέλω μου στο CBFaki ??
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW S1000XR 2015
Θα μπορούσες να δεις
Vstrom 650
Versys 650
αλλά στο μπάτζετ σου θα είναι μάλλον αντίστοιχα παλιά, κερδίζεις όμως σε άνεση που ζητάς.

Επίσης, μπορείς να δεις αρκετά καινούργια κινέζικα (CF MOTO, VOGE, BENELLI) που έχουν την πρακτικότητα που ζητάς, ενώ σαν καινούργια θα έχεις και εγγύηση. Θα πρέπει να κάνεις κάποια υπερβαση στο οικονομικό αλλά η δυνατότητα χρηματοδότησης βοηθάει.

Ίσως και κάποιο ελαφρώς μτχ από τα παραπάνω, αν βρεις. Ο R.E.H το πούλησε το δικό του άραγε?
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Κράτα το λίγο καιρό...

Μόλις κάνει "χωμάτινο" τον Αστραχάν ( V strom ) το αναποφάσιστο Βολιώτικο αγόρι..είναι σίγουρο..ένα πρωί θα ξυπνήσει αλλιώς...κ θα μπει πωλητήριο...!!!!
 

tc-drift

Daggers in Brothel
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
LC4 640
F800GS
Βάλε ένα τέτοιο λαστιχάκι, κάνε και ένα σέρβις στη μπροστά ανάρτηση, ρίξε και ένα aftermarket αμορτισέρ πίσω (Wilbers π.χ.) να δουλέψει όπως πρέπει η ανάρτηση γιατί ΄τώρα δεν δουλευει και κράτα το εργαλείο το άσπαστο που έχεις. Θα δώσεις 8-9 κατοστάρικα και θα δεις το φως σου (αναρτήσεις-λάστιχα)


Και συνέχισε να απολαμβάνεις το γουργουρητό του 4κύλινδρου. Όταν κάποια στιγμή αποφασίσεις να πηγαίνεις ως χόμπυ σε χώμα τότε να αλλάξεις.

edit.. ορίστε φτηνά φτηνά Hagon με 4 κατοστάρικα


ή ψάξε τα YSS, έχει ανέβει πολύ η εταιρεία

 
Τελευταία επεξεργασία:

Ape1

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Honda CBF600 2005
Στο μπροστινό άλλαξα τα καλάμια (τσιμούχες-ξύστρες-λάδια) το καλοκαίρι γιατι το χρειαζόταν οπωσδήποτε, ελατήρια δεν πείραξα γιατί ανέβαινε αρκετά το κόστος δυστυχώς, για το πίσω το έχω στις προτεραιότητες αν και εφόσον δεν το άλλαζα το μηχανάκι. Τί να πω? Τείνω στο να παραμείνω στο CBF βάση και των απόψεων που άκουσα αλλά και του budget που δυστυχώς είναι χαμηλό.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
ktm 390 adv
Είναι χαμηλό το μπατζετ, θα μπλέξεις πάλι με παλιά μηχανάκια και θα χρειαστεί να φτιάχνεις ενώ τώρα το ξέρεις τι έχει και τι έχεις κάνει, τα μηχανάκια τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει πολύ και δεν βρίσκω τον λόγο να πάρει κάποιος ένα πολύ παλιό, εκτός αν πάρεις ένα εντουρακι μόνο για βουνό να το σπας, μάζεψε λεφτά να έχεις να πάρεις κάτι φρέσκο μελλοντικά αν μπορείς βάζεις και λίγες δόσεις να πάρεις μια μοτοσυκλέτα που πραγματικά θα είναι αυτό που θες και όχι ένα παλιό σαράβαλο για να το φτιάχνεις συνέχεια.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Το μηχανάκι πάντως το αδικείς λίγο ή πολύ. Το έχουν δύο φίλοι (ο ένας το άλλαξε πέρυσι με το 1000). Και χωματόδρομο πάει (ΔΡΟΜΟ με έμφαση) και χαλίκι πατάει και λακκούβες περνάει. Προφανώς με τους περιορισμούς των στριτ, δεν λέει κανείς ότι είναι adventure. Αν είναι τόσο πολύ προτεραιότητα το χώμα και τα πεζοδρόμια όντως είναι λάθος μοτοσικλέτα. Αν είναι στο κουβέντα να γίνεται, δεν έχεις λόγο να αλλάξεις.
 

Ape1

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Honda CBF600 2005
Το μηχανάκι πάντως το αδικείς λίγο ή πολύ. Το έχουν δύο φίλοι (ο ένας το άλλαξε πέρυσι με το 1000). Και χωματόδρομο πάει (ΔΡΟΜΟ με έμφαση) και χαλίκι πατάει και λακκούβες περνάει. Προφανώς με τους περιορισμούς των στριτ, δεν λέει κανείς ότι είναι adventure. Αν είναι τόσο πολύ προτεραιότητα το χώμα και τα πεζοδρόμια όντως είναι λάθος μοτοσικλέτα. Αν είναι στο κουβέντα να γίνεται, δεν έχεις λόγο να αλλάξεις.
Για να πω την αλήθεια μπορεί όντως να το αδικώ, αλλά επειδή έχει τύχει τις τελευταίες εβδομάδες στην περιοχή που μένω λόγω έργων και βροχών να βρίζω κάθε μέρα απο τις λακούβες και τα σαμαράκια έφτασα στο σημείο να πω ότι την δίνω γιατί δεν την παλεύω άλλο.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Bmw F-650gs Dakar
Εγω σε αυτο το μπατζετ δυσκολεύτηκα να βρω μονοκυλινδρο περσυ.. Δυσκολο ακουγεται ακομα και για καλο δικύλινδρο παλιο.. Θεωρω πως όντως αν ειναι να ανεβεις σε μπατζετ για να παρεις ενα δικύλινδρο 10ετιας ίσως αξιζει καλυτερα να αγορασεις ενα μικρο adventure καινουριο με τους οποίους «κινδύνους» βεβαια κρύβουν κ αυτα. Ειναι πολυ δυσκολη η συνθήκη χαμηλό κόστος και τα κανει ολα τίμια.
Το ΤΑ ίσως ειναι μια λύση σε αυτο το μπατζετ.. δεν εχω εμπειρία αλλα καλύπτει πολλά απο τα ζητούμενα, πούλησε πολυ το κράτησαν οσοι το πήραν πολυ και το εχουμε δει να ακολουθεί σε ολα τα τεραιν. Εμενα μου φαινεται προσωπικα πολυ παππουδικο μηχανάκι και γι αυτο δεν το επέλεξα.
 

Ape1

Μέλος
Όνομα
Marios
Μοτό
Honda CBF600 2005
Εγω σε αυτο το μπατζετ δυσκολεύτηκα να βρω μονοκυλινδρο περσυ.. Δυσκολο ακουγεται ακομα και για καλο δικύλινδρο παλιο.. Θεωρω πως όντως αν ειναι να ανεβεις σε μπατζετ για να παρεις ενα δικύλινδρο 10ετιας ίσως αξιζει καλυτερα να αγορασεις ενα μικρο adventure καινουριο με τους οποίους «κινδύνους» βεβαια κρύβουν κ αυτα. Ειναι πολυ δυσκολη η συνθήκη χαμηλό κόστος και τα κανει ολα τίμια.
Το ΤΑ ίσως ειναι μια λύση σε αυτο το μπατζετ.. δεν εχω εμπειρία αλλα καλύπτει πολλά απο τα ζητούμενα, πούλησε πολυ το κράτησαν οσοι το πήραν πολυ και το εχουμε δει να ακολουθεί σε ολα τα τεραιν. Εμενα μου φαινεται προσωπικα πολυ παππουδικο μηχανάκι και γι αυτο δεν το επέλεξα.
Έχω προσπαθήσει να καβαλήσω το TA (600) ενός φίλου χρόνια πριν και μου είχε φανεί αρκετά δύσκολο να το φτάσω. Ίσως βέβαια παίζει ρόλο ότι είχε αλλάξει τη σέλα σε gel και της είχε δώσει μερικά χιλιοστά έξτρα. Γι'αυτό και δεν το είχα σκεφτεί εξαρχής, ίσως βέβαια να κάνω και λάθος και να μου έχει μείνει λανθασμένη εντύπωση.
 
Top Bottom