Ape1
Μέλος
- Όνομα
- Marios
- Μοτό
- Honda CBF600 2005
Καλημέρα σε όλους,
Είμαι σε δίλημμα εδώ και λίγο καιρό και σκέφτηκα να απευθυνθώ σε εσάς για να με βοηθήσετε ή για να με μπερδέψετε περισσότερο...
Είμαι κάτοχος μιας CBF 600 καρμπυρατεράτης και ενώ μπορώ να πώ οτι σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος έχει ένα βασικό μειονέκτημα για μένα που με χαλάει πολύ.
Και εξηγούμαι, ενώ μου αρέσει πολύ σαν συμπεριφορά, φοβερά γραμμικό μοτέρ, στρίβει ωραία,είναι άνετη στην πορεία της, το βασικό της μειονέκτημα για μένα είναι ότι δεν έχει την πρακτικότητα ενός On-Off που σημαίνει οτι δεν πρέπει να κάνεις το λάθος να πέσεις σε λακούβα, για πεζοδρόμιο δεν το συζητάμε, και φυσικά δεν μπορείς να βγεις ούτε καν σε χαλίκι.
Και ερχόμαστε στο ρεζουμέ. Με budget περίπου τα 2500-3000 και ύψος (βασικό μειονέκτημα) γύρω στο 1.70 υπάρχει κάποια αξιόλογη πρόταση σε δικύλινδρο που να μπορώ να καβαλήσω και να είναι αξιόπιστο και σε καθημερινή χρήση αλλά και για ένα ταξίδι μελλοντικά ή να προσαρμόσω τα θέλω μου στο CBFaki ??
Είμαι σε δίλημμα εδώ και λίγο καιρό και σκέφτηκα να απευθυνθώ σε εσάς για να με βοηθήσετε ή για να με μπερδέψετε περισσότερο...
Είμαι κάτοχος μιας CBF 600 καρμπυρατεράτης και ενώ μπορώ να πώ οτι σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος έχει ένα βασικό μειονέκτημα για μένα που με χαλάει πολύ.
Και εξηγούμαι, ενώ μου αρέσει πολύ σαν συμπεριφορά, φοβερά γραμμικό μοτέρ, στρίβει ωραία,είναι άνετη στην πορεία της, το βασικό της μειονέκτημα για μένα είναι ότι δεν έχει την πρακτικότητα ενός On-Off που σημαίνει οτι δεν πρέπει να κάνεις το λάθος να πέσεις σε λακούβα, για πεζοδρόμιο δεν το συζητάμε, και φυσικά δεν μπορείς να βγεις ούτε καν σε χαλίκι.
Και ερχόμαστε στο ρεζουμέ. Με budget περίπου τα 2500-3000 και ύψος (βασικό μειονέκτημα) γύρω στο 1.70 υπάρχει κάποια αξιόλογη πρόταση σε δικύλινδρο που να μπορώ να καβαλήσω και να είναι αξιόπιστο και σε καθημερινή χρήση αλλά και για ένα ταξίδι μελλοντικά ή να προσαρμόσω τα θέλω μου στο CBFaki ??