Αγορά νέου ADV κράνους.

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Τώρα έχω το Nexx x.wed2.αρχισε και με κουράζει το βάρος του και ο θορυβος του στο ταξίδι.Επίσης δεν το νιώθω σταθερό στο δρόμο.Με κουνάει δεξιά-αριστερά.Πάντα με γείσο.Αυτό που ψάχνω είναι αθόρυβο,σταθερό και να παίρνει μάσκα.Δεν θέλω να δώσω πάνω από 300,και αυτά είναι άνω όριο.Κοιτάω τα xlite,caberg και τα bell.Τα airoh γενικά μου κάθονται πάρα πολύ καλά και έχουν τέλεια εφαρμογή,αλλά διάβασα ότι είναι πολύ θορυβώδης (Airoh Commander) .Τα scorpion και nolan τα αποκλείω τελείως διότι είναι flip up.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Εχω το Bell MX-9 Adventure με mips και ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενος. Απ οτι βλεπω η τιμη του πλεον ειναι και πολυ χαμηλη. Στο προτεινω!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

Ίσως ότι ποιοτικότερο σε αυτά τα χρήματα.
Μαζι με αυτό χρησιμοποιώ και της BMW το enduro carbon κράνος και δεν βλέπω να υπερτερεί του icon.
Το icon με λίγα λόγια ανήκει σε premium σειρές
 

GiorgosGS1200

Μέλος
Περιοχή
Πάφος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
R1200GS, 2007
Έχω παραγγείλει και περιμένω το Nishua Enduro Carbon. Έχω διαβάσει καλά σχόλια, είναι πανάλαφρο 1.100 γρ., 200 ευρώ. Φημολογείται ότι είναι ίδιο με το Klim Krios, αλλά μισή τιμή.
Τσέκαρέ το.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τώρα έχω το Nexx x.wed2.αρχισε και με κουράζει το βάρος του και ο θορυβος του στο ταξίδι
Στο πρωτο δεν θα διαφωνησω, καθως εχω και εγω το XWED2 και οντως ειναι βαρυ. Εχω θεμα με αυχενικο και το βαρος το νιωθω. Να το θεσω αλλιως, καταλαβαινω τη διαφορα του XWED με το βαρος των AGV AX8 , Acerbis Reactive και Νishua Carbon Enduro που ειχα/εχω. Ειναι σημαντικη η διαφορα, ειδικα στην πολυωρη χρηση.

Απο την αλλη ομως, θα διαφωνησω για τον θορυβο, το XWED2 ειναι μακραν απο τα πιο ησυχα ονοφ κρανη που ειχα ποτε. Με τεραστια διαφορα. Μηπως λοιπον ειναι θεμα ζελατινας/παρπριζ ο θορυβος που λες?

Να σου προτεινω εαν καταφερεις να το βρεις στο ιντερνετ γιατι η Μακαν δεν το εχει πια, το προηγουμενο Touratech Aventuro που ειναι στην ουσια το XWED2 αλλα με καρμπον κελυφος, πολυ ελαφρυτερο, και χωρις εσωτερικα γυαλια ηλιου. Απο εκει και περα οι προτασεις που εδωσαν τα παιδια παραπανω για ΜΤ, Icon και Bell, εαν οντως σε απασχολει το θεμα βαρους, δεν ειναι αυτο που ψαχνεις, καθως μιλαμε για βαρη 1600γρ+ στα Μ, οσο και το XWED2. Αντιθετως το Nishua Carbon ειναι οντως παναλαφρο, αλλα και θορυβωδες.

Αντιπροτεινω Acerbis Reactive στα 150-170 ευρω , ελαφρυ και παιρνει μασκα ανετα, με τιμημα τη χαμηλη ποιοτητα βαφης. Επισης AGV AX8 Dual, ελαφρυ, σταθερο, σχετικα ησυχο, αλλα με μικρο μειονεκτημα οτι παιρνει μονο μασκα με μικρο πλαισιο, οχι την κλασσικη εντουραδικη.
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
O κουμπαρος μου ειχε παρει το mt
Αναπαντεχα καλο και value for money
Από θόρυβο,κλειστό με ζελατίνα τι λέει;

Εχω το Bell MX-9 Adventure με mips και ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενος. Απ οτι βλεπω η τιμη του πλεον ειναι και πολυ χαμηλη. Στο προτεινω!
Απο θόρυβο αυτό;Ευχαριστώ!


Ίσως ότι ποιοτικότερο σε αυτά τα χρήματα.
Μαζι με αυτό χρησιμοποιώ και της BMW το enduro carbon κράνος και δεν βλέπω να υπερτερεί του icon.
Το icon με λίγα λόγια ανήκει σε premium σειρές
Το είχα ξεχάσει αυτό.Θα το κοιτάξω.Ευχαριστώ!

Έχω παραγγείλει και περιμένω το Nishua Enduro Carbon. Έχω διαβάσει καλά σχόλια, είναι πανάλαφρο 1.100 γρ., 200 ευρώ. Φημολογείται ότι είναι ίδιο με το Klim Krios, αλλά μισή τιμή.
Τσέκαρέ το.
Θα το κοιτάξω και αυτό.Ευχαριστώ!

Στο πρωτο δεν θα διαφωνησω, καθως εχω και εγω το XWED2 και οντως ειναι βαρυ. Εχω θεμα με αυχενικο και το βαρος το νιωθω. Να το θεσω αλλιως, καταλαβαινω τη διαφορα του XWED με το βαρος των AGV AX8 , Acerbis Reactive και Νishua Carbon Enduro που ειχα/εχω. Ειναι σημαντικη η διαφορα, ειδικα στην πολυωρη χρηση.

Απο την αλλη ομως, θα διαφωνησω για τον θορυβο, το XWED2 ειναι μακραν απο τα πιο ησυχα ονοφ κρανη που ειχα ποτε. Με τεραστια διαφορα. Μηπως λοιπον ειναι θεμα ζελατινας/παρπριζ ο θορυβος που λες?

Να σου προτεινω εαν καταφερεις να το βρεις στο ιντερνετ γιατι η Μακαν δεν το εχει πια, το προηγουμενο Touratech Aventuro που ειναι στην ουσια το XWED2 αλλα με καρμπον κελυφος, πολυ ελαφρυτερο, και χωρις εσωτερικα γυαλια ηλιου. Απο εκει και περα οι προτασεις που εδωσαν τα παιδια παραπανω για ΜΤ, Icon και Bell, εαν οντως σε απασχολει το θεμα βαρους, δεν ειναι αυτο που ψαχνεις, καθως μιλαμε για βαρη 1600γρ+ στα Μ, οσο και το XWED2. Αντιθετως το Nishua Carbon ειναι οντως παναλαφρο, αλλα και θορυβωδες.

Αντιπροτεινω Acerbis Reactive στα 150-170 ευρω , ελαφρυ και παιρνει μασκα ανετα, με τιμημα τη χαμηλη ποιοτητα βαφης. Επισης AGV AX8 Dual, ελαφρυ, σταθερο, σχετικα ησυχο, αλλα με μικρο μειονεκτημα οτι παιρνει μονο μασκα με μικρο πλαισιο, οχι την κλασσικη εντουραδικη.
Σαφώς και παίζει ρόλο το μηχανάκι.Έχω το 990 που όντως δεν φημίζεται για την προστασία απο τον αέρα.Νόμιζα αρχικά ότι εγώ φταίω που με ενοχλεί,αλλά μετά διάβασα και στο ξένο advrider.com που και άλλοι το βρίσκουν θορυβώδες.Έχω και εγώ από οτι φαίνεται αυχενικό (περιμένω να κάνω εξετάσεις), και ναι είναι βαρύ.Θα κοιτάξω και το Acerbis.Ευχαριστώ!
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Εχω το Bell MX-9 Adventure με mips και ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενος. Απ οτι βλεπω η τιμη του πλεον ειναι και πολυ χαμηλη. Στο προτεινω!
Απο βδομαδα το παραλαμβανω κ γω,ο Θανος στην Λαρισα το χει σε εξαιρετικη τιμη...!
εν αναμονη εντυπωσεων...
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Απο βδομαδα το παραλαμβανω κ γω,ο Θανος στην Λαρισα το χει σε εξαιρετικη τιμη...!
εν αναμονη εντυπωσεων...
Όταν το πάρεις γράψε εντυπώσεις,θόρυβος,ευσταθεια κλπ,αν θυμηθείς.Ευχαριστώ!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
thenos ρε συ κάνε ένα review του variant με το nishua, μιας και έχεις και τα δύο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σαφώς και παίζει ρόλο το μηχανάκι.Έχω το 990 που όντως δεν φημίζεται για την προστασία απο τον αέρα.Νόμιζα αρχικά ότι εγώ φταίω που με ενοχλεί,αλλά μετά διάβασα και στο ξένο advrider.com που και άλλοι το βρίσκουν θορυβώδες.Έχω και εγώ από οτι φαίνεται αυχενικό (περιμένω να κάνω εξετάσεις), και ναι είναι βαρύ.Θα κοιτάξω και το Acerbis.Ευχαριστώ!
Επειδη εγω υποφερω εδω και χρονια, σου δινω αυτη τη συμβουλη λογω εμπειρίας. Οσο καλοπροαίρετα και να λενε ολοι οτι το ζυγισμα παιζει ρολο στο κρανος και οχι τοσο το βαρος -και γενικα αυτο ισχυει-, στην περιπτωση του αυχενικου το βαρος παιζει τον μεγαλυτερο ρολο. Οτιδηποτε πανω απο 1200-1300γρ σε εμενα φαινεται σαν πονοκεφαλος στο 2ωρο, ημικρανια στο 4ωρο και φουλ κλειδωμα απο ωμους και πανω στο 6ωρο... Μην κοιτας καν λοιπον τα Bell που λογω ΜΙPS ειναι ακομη πιο βαριά.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Spyrious --> Αν το ζητούμενό σου είναι χρήση σε άσφαλτο ,με ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ/ω με το 990adv ,ΜΗΝ κοιτάξεις καν κ για κανένα κράνος με γείσο ,όσο ελαφρύ ή "καλοζυγισμένο" κι αν είναι αυτό.

Εχω το Nishua ,το οποίο είναι όντως πανάλαφρο ,με μόνο - του ,το εύκαμπτο γείσο ,το οποίο υπό συνθήκες πλευρικού αέρα μπορεί να ενοχλήσει.
Μου αρέσει πολύ η ελαφριά του αίσθηση ,κ το χρησιμοποιώ μόνιμα ,παρ'όλο που εχω κι άλλο ολοκαίνουργιο Touring κράνος ,το οποίο το'χω ακόμα με τις ζελατίνες κ τα ταμπελάκια εδώ κ 6 μήνες.

Οδηγώντας το GSAdv ,δεν έχω κανένα πρόβλημα θορύβου ή κουνήματος ακόμα κ στα παρατεταμένα 180-200 (στην πίστα μόνο ,εννοείται)
Στα 160 (στην πίστα) κάνω κουβέντα με την κυρά στην ενδοεπ/νία.

Το περασμένο ΣΚΔ οδηγούσα εναλλάξ (πάντα 2κάβαλο) το δικό μου GSAdv κι ένα 990adv ,με μαμά ζελατίνα.
Στο βουνίσιο επαρχιακό όλα καλά.
Σε ταχύτητες ΜΑΧ 120 ,παλευόταν.
Στην ΕΟ ,στα 130-140 ,πάλευα να κρατήσω το κεφάλι μου σταθερό ,κ δεν άκουγα τίποτα στην ενδοεπ/νία ,ή μάλλον άκουγα θορύβους κ συριχτά ,επειδή ενεργοποιούνταν το μικρόφωνο από αεροδυναμικούς θορύβους.
Απελπισία....δεν έβγαινε ταξίδι έτσι ,μόνη λύση η αφαίρεση του γείσου .,που στο Nishua προβλέπεται κ γίνεται εύκολα κ χωρίς εργαλεία.

Φιλική συμβουλή: Για υψηλές ασφάλτινες μουαγιέν ,πάρε ένα καλό ελαφρύ κάρμπον Touring κράνος.
Εναλλακτικά ,πάρε το Nishua που είναι πανάλαφρο & VFM ,κ θα κάνεις τον κόπο να βάζεις(OFF) βγάζεις(ΟΝ) το γείσο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
οτιδηποτε με γεισο σε ενα μηχανακι σαν τα 9χ0 ειναι απλα καταστροφη αν δεν οδηγας πολη η σε ταχυτητες κατω απο 100χαω

οπως ειπε και ο γατος απο πανω κοιτα για ενα καλο τουριστικο αεροδυναμικο κρανος, και δοκιμασε το με την στοκ ζελατινα, αν ειναι δυνατον να ειναι και πιο κοντη, καλυτερα...

προσωπικα οσες φορες εφυγα απο arai σε θεμα αεροδυναμικης, απογοητευτικα παταγωδως πετώντας χρηματα...σιγουρα υπαρχουν καλα αεροδυναμικα κρανη αλλα τρεχα να τα βρεις ποια ειναι αυτα που ταιριαζουν στην οδηγηση σου/μηχανακι σου...

αν το μπατζετ ειναι πιο περιορισμενο στα γνωστα ιντερνετομαγαζα παιζουν πολυ καλες προσφορες κατα καιρους
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Spyrious --> Αν το ζητούμενό σου είναι χρήση σε άσφαλτο ,με ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ/ω με το 990adv ,ΜΗΝ κοιτάξεις καν κ για κανένα κράνος με γείσο ,όσο ελαφρύ ή "καλοζυγισμένο" κι αν είναι αυτό.

Εχω το Nishua ,το οποίο είναι όντως πανάλαφρο ,με μόνο - του ,το εύκαμπτο γείσο ,το οποίο υπό συνθήκες πλευρικού αέρα μπορεί να ενοχλήσει.
Μου αρέσει πολύ η ελαφριά του αίσθηση ,κ το χρησιμοποιώ μόνιμα ,παρ'όλο που εχω κι άλλο ολοκαίνουργιο Touring κράνος ,το οποίο το'χω ακόμα με τις ζελατίνες κ τα ταμπελάκια εδώ κ 6 μήνες.

Οδηγώντας το GSAdv ,δεν έχω κανένα πρόβλημα θορύβου ή κουνήματος ακόμα κ στα παρατεταμένα 180-200 (στην πίστα μόνο ,εννοείται)
Στα 160 (στην πίστα) κάνω κουβέντα με την κυρά στην ενδοεπ/νία.

Το περασμένο ΣΚΔ οδηγούσα εναλλάξ (πάντα 2κάβαλο) το δικό μου GSAdv κι ένα 990adv ,με μαμά ζελατίνα.
Στο βουνίσιο επαρχιακό όλα καλά.
Σε ταχύτητες ΜΑΧ 120 ,παλευόταν.
Στην ΕΟ ,στα 130-140 ,πάλευα να κρατήσω το κεφάλι μου σταθερό ,κ δεν άκουγα τίποτα στην ενδοεπ/νία ,ή μάλλον άκουγα θορύβους κ συριχτά ,επειδή ενεργοποιούνταν το μικρόφωνο από αεροδυναμικούς θορύβους.
Απελπισία....δεν έβγαινε ταξίδι έτσι ,μόνη λύση η αφαίρεση του γείσου .,που στο Nishua προβλέπεται κ γίνεται εύκολα κ χωρίς εργαλεία.

Φιλική συμβουλή: Για υψηλές ασφάλτινες μουαγιέν ,πάρε ένα καλό ελαφρύ κάρμπον Touring κράνος.
Εναλλακτικά ,πάρε το Nishua που είναι πανάλαφρο & VFM ,κ θα κάνεις τον κόπο να βάζεις(OFF) βγάζεις(ΟΝ) το γείσο.
ή να πάρει ένα τσι ες αντβεντσουρ να σωθεί...
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Spyrious --> Αν το ζητούμενό σου είναι χρήση σε άσφαλτο ,με ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ/ω με το 990adv ,ΜΗΝ κοιτάξεις καν κ για κανένα κράνος με γείσο ,όσο ελαφρύ ή "καλοζυγισμένο" κι αν είναι αυτό.

Εχω το Nishua ,το οποίο είναι όντως πανάλαφρο ,με μόνο - του ,το εύκαμπτο γείσο ,το οποίο υπό συνθήκες πλευρικού αέρα μπορεί να ενοχλήσει.
Μου αρέσει πολύ η ελαφριά του αίσθηση ,κ το χρησιμοποιώ μόνιμα ,παρ'όλο που εχω κι άλλο ολοκαίνουργιο Touring κράνος ,το οποίο το'χω ακόμα με τις ζελατίνες κ τα ταμπελάκια εδώ κ 6 μήνες.

Οδηγώντας το GSAdv ,δεν έχω κανένα πρόβλημα θορύβου ή κουνήματος ακόμα κ στα παρατεταμένα 180-200 (στην πίστα μόνο ,εννοείται)
Στα 160 (στην πίστα) κάνω κουβέντα με την κυρά στην ενδοεπ/νία.

Το περασμένο ΣΚΔ οδηγούσα εναλλάξ (πάντα 2κάβαλο) το δικό μου GSAdv κι ένα 990adv ,με μαμά ζελατίνα.
Στο βουνίσιο επαρχιακό όλα καλά.
Σε ταχύτητες ΜΑΧ 120 ,παλευόταν.
Στην ΕΟ ,στα 130-140 ,πάλευα να κρατήσω το κεφάλι μου σταθερό ,κ δεν άκουγα τίποτα στην ενδοεπ/νία ,ή μάλλον άκουγα θορύβους κ συριχτά ,επειδή ενεργοποιούνταν το μικρόφωνο από αεροδυναμικούς θορύβους.
Απελπισία....δεν έβγαινε ταξίδι έτσι ,μόνη λύση η αφαίρεση του γείσου .,που στο Nishua προβλέπεται κ γίνεται εύκολα κ χωρίς εργαλεία.

Φιλική συμβουλή: Για υψηλές ασφάλτινες μουαγιέν ,πάρε ένα καλό ελαφρύ κάρμπον Touring κράνος.
Εναλλακτικά ,πάρε το Nishua που είναι πανάλαφρο & VFM ,κ θα κάνεις τον κόπο να βάζεις(OFF) βγάζεις(ΟΝ) το γείσο.
Γατε ποιο κρανος εχεις παρει ;
Συγγνωμη για το off topic αλλα μαζευω προτάσεις σε συνδυασμό adve ζελατίνας.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γατε ποιο κρανος εχεις παρει ;
Συγγνωμη για το off topic αλλα μαζευω προτάσεις σε συνδυασμό adve ζελατίνας.
To πολυ-συζητημένο: (κλίκ)--> NISHUA Enduro Carbon
...και δεν είσαι καθόλου off topic.

Εχει συζητηθεί το ίδιο ακριβώς θέμα ,σε πολλά threads ,αλλά κανείς δεν κάνει μία ψαχτική ,πρίν ανοίξει νέο.
Κι εδώ τα ίδια πχ
Ισως θα έπρεπε να γίνει μια συν-ένωση ,για να μην γράφουμε τα ίδια πράγματα ,οι ίδιοι ,ξανά...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με το bell ως τα 140 σήμερα, φασαρία μεν (σημαντικά λιγότερη όρθιος) αλλά δεν κούνησε και γυρνούσα κεφάλι άνετα. Σε βαθμό που λέω να πάρω ακόμα ένα γιατί χώμα προβλέπεται πέσιμο κλπ, ας υπάρχει.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
To πολυ-συζητημένο: (κλίκ)--> NISHUA Enduro Carbon
...και δεν είσαι καθόλου off topic.

Εχει συζητηθεί το ίδιο ακριβώς θέμα ,σε πολλά threads ,αλλά κανείς δεν κάνει μία ψαχτική ,πρίν ανοίξει νέο.
Κι εδώ τα ίδια πχ
Ισως θα έπρεπε να γίνει μια συν-ένωση ,για να μην γράφουμε τα ίδια πράγματα ,οι ίδιοι ,ξανά...
Οχι λεω για το τουρινγκ που εχεις παρει.
Γείσο δεν φοραω στην άσφαλτο-ταξίδι.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Οχι λεω για το τουρινγκ που εχεις παρει.
Γείσο δεν φοραω στην άσφαλτο-ταξίδι.
Α...sorry...δεν κατάλαβα...ΟΚ...αλλά...αν γράψω γι'αυτό ,ναι ,θα είμαστε off topic...ασε που είναι μάρκα μονόδρομος(ftou-kaka-666) κ θα γελάνε κ τα Χόνδα :ha
Nα σε στείλω πμ αν θες.
 
Top Bottom