Αγορά νέου ADV κράνους.

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Α...sorry...δεν κατάλαβα...ΟΚ...αλλά...αν γράψω γι'αυτό ,ναι ,θα είμαστε off topic...ασε που είναι μάρκα μονόδρομος(ftou-kaka-666) κ θα γελάνε κ τα Χόνδα :ha
Nα σε στείλω πμ αν θες.
Αν ειναι μονόδρομος για σετ με μοτοσυκλέτα ελικοφόρα κτλ κτλ δεν με ενδιαφέρει.
Αν οχι στειλε !!!
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
O κουμπαρος μου ειχε παρει το mt
Αναπαντεχα καλο και value for money
value for money μόνο αν δεν ζητάς κάτι από το συγκεκριμένο κράνος...
ζεστό χωρίς καλή διαφυγή αέρα για εξαερισμό, τα αφρώδη του πέσανε μετά απο 10 φορέματα και γενικά πολύ μέτριο.
πλέον το χρησιμοποιώ μόνο για το βουνό...
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Επειδη εγω υποφερω εδω και χρονια, σου δινω αυτη τη συμβουλη λογω εμπειρίας. Οσο καλοπροαίρετα και να λενε ολοι οτι το ζυγισμα παιζει ρολο στο κρανος και οχι τοσο το βαρος -και γενικα αυτο ισχυει-, στην περιπτωση του αυχενικου το βαρος παιζει τον μεγαλυτερο ρολο. Οτιδηποτε πανω απο 1200-1300γρ σε εμενα φαινεται σαν πονοκεφαλος στο 2ωρο, ημικρανια στο 4ωρο και φουλ κλειδωμα απο ωμους και πανω στο 6ωρο... Μην κοιτας καν λοιπον τα Bell που λογω ΜΙPS ειναι ακομη πιο βαριά.
Καλή πληροφορία δεν το είχα προσεξει ότι το mips ειναι πιο βαρύ.Ευχαριστώ!

Spyrious --> Αν το ζητούμενό σου είναι χρήση σε άσφαλτο ,με ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ/ω με το 990adv ,ΜΗΝ κοιτάξεις καν κ για κανένα κράνος με γείσο ,όσο ελαφρύ ή "καλοζυγισμένο" κι αν είναι αυτό.

Εχω το Nishua ,το οποίο είναι όντως πανάλαφρο ,με μόνο - του ,το εύκαμπτο γείσο ,το οποίο υπό συνθήκες πλευρικού αέρα μπορεί να ενοχλήσει.
Μου αρέσει πολύ η ελαφριά του αίσθηση ,κ το χρησιμοποιώ μόνιμα ,παρ'όλο που εχω κι άλλο ολοκαίνουργιο Touring κράνος ,το οποίο το'χω ακόμα με τις ζελατίνες κ τα ταμπελάκια εδώ κ 6 μήνες.

Οδηγώντας το GSAdv ,δεν έχω κανένα πρόβλημα θορύβου ή κουνήματος ακόμα κ στα παρατεταμένα 180-200 (στην πίστα μόνο ,εννοείται)
Στα 160 (στην πίστα) κάνω κουβέντα με την κυρά στην ενδοεπ/νία.

Το περασμένο ΣΚΔ οδηγούσα εναλλάξ (πάντα 2κάβαλο) το δικό μου GSAdv κι ένα 990adv ,με μαμά ζελατίνα.
Στο βουνίσιο επαρχιακό όλα καλά.
Σε ταχύτητες ΜΑΧ 120 ,παλευόταν.
Στην ΕΟ ,στα 130-140 ,πάλευα να κρατήσω το κεφάλι μου σταθερό ,κ δεν άκουγα τίποτα στην ενδοεπ/νία ,ή μάλλον άκουγα θορύβους κ συριχτά ,επειδή ενεργοποιούνταν το μικρόφωνο από αεροδυναμικούς θορύβους.
Απελπισία....δεν έβγαινε ταξίδι έτσι ,μόνη λύση η αφαίρεση του γείσου .,που στο Nishua προβλέπεται κ γίνεται εύκολα κ χωρίς εργαλεία.

Φιλική συμβουλή: Για υψηλές ασφάλτινες μουαγιέν ,πάρε ένα καλό ελαφρύ κάρμπον Touring κράνος.
Εναλλακτικά ,πάρε το Nishua που είναι πανάλαφρο & VFM ,κ θα κάνεις τον κόπο να βάζεις(OFF) βγάζεις(ΟΝ) το γείσο.
Ευχαριστώ για τις αναλυτικές πληροφορίες.Το nexx έχει αφαιρούμενο γείσο.Το είχα δοκιμάσει παλαιότερα.Θα το ξαναδοκιμάσω.Αλλά μου φαίνεται έχει θόρυβο απο αέρα πολύ κοντά στα αυτιά μου.Κάτι ανάλογο πάθαινα με το Arai Corsair v σε supersport μηχανή.Θα κοιτάξω το nishua πιο καλά,να δω και που υπάρχει Θεσσαλονίκη να το δοκιμάσω.Γενικά φοράω medium σε όλα τακράνη αλλά ίσως να το δοκιμάσω θα ήταν ακόμα καλύτερα.

οτιδηποτε με γεισο σε ενα μηχανακι σαν τα 9χ0 ειναι απλα καταστροφη αν δεν οδηγας πολη η σε ταχυτητες κατω απο 100χαω

οπως ειπε και ο γατος απο πανω κοιτα για ενα καλο τουριστικο αεροδυναμικο κρανος, και δοκιμασε το με την στοκ ζελατινα, αν ειναι δυνατον να ειναι και πιο κοντη, καλυτερα...

προσωπικα οσες φορες εφυγα απο arai σε θεμα αεροδυναμικης, απογοητευτικα παταγωδως πετώντας χρηματα...σιγουρα υπαρχουν καλα αεροδυναμικα κρανη αλλα τρεχα να τα βρεις ποια ειναι αυτα που ταιριαζουν στην οδηγηση σου/μηχανακι σου...

αν το μπατζετ ειναι πιο περιορισμενο στα γνωστα ιντερνετομαγαζα παιζουν πολυ καλες προσφορες κατα καιρους
Έχω ρυθμιζόμενη ζελατίνα και όντως χαμηλότερα είναι καλύτερα.

Οχι λεω για το τουρινγκ που εχεις παρει.
Γείσο δεν φοραω στην άσφαλτο-ταξίδι.
Επειδή ίσως πάρω ένα 100% για άσφαλτο,όπως πρότεινες,ποιο έχεις;Ευχαριστώ.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Spyrious Εχω ενα shoei qwest αλλα δεν το θεωρώ τρομερο.
Δεν εχει πολυ καλο εξαερισμό.

Παρόλα αυτα ειμαι ικανοποιημενος και την θεωρώ πολυ ποιοτική εταιρια.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Σε αναζήτηση Dualsport κράνους κι εγώ, με τραβάει το Nishua carbon κυρίως λόγω βάρους και της συγκεκριμένης προσφοράς του louis.de....
Επειδή όμως δεν υπάρχει στην Ελλάδα για να το δοκιμάσω και η προσαρμογή του κάθε κράνους στο κεφάλι είναι "ιδιαίτερη", θα ήθελα να ρωτήσω τους έχοντες (el-gatto, thenos και ίσως άλλοι) αν είχαν θέματα στην εφαρμογή του σε σχέση με άλλα κράνη τους πχ αν πήρατε το ίδιο νούμερο ή οτιδήποτε άλλο αν θεωρείτε καλό να αναφερθεί.

Το έτερο σχετικά ελαφρύ (και οικονομικό) είναι το Acerbis Reactive, το έχω δοκιμάσει στο νούμερο μου (Μedium) και ήταν ΟΚ, όμως αφενός επειδή το βλέπω μέτριας ποιότητας (θα μου πεις με 150-160 ευρώ τι περίμενες...) και αφετέρου επειδή το ανοιχτό Acerbis (Μ) ενός φίλου που φορούσα στο Advtroffy με πέθαινε στον πόνο μετά το πρώτο δίωρο, είμαι λίγο επιφυλακτικός.

Απ' την άλλη σε ανοιχτό Enduro/MX κράνος, στα ίδια χρήματα παίρνεις κάτι σαφώς ανώτερο ποιοτικά, πχ Scorpion VX-16... Επειδή και τα προηγούμενα χρόνια Dualsport κράνος είχα, ένα Hornet DS, πόσο "ρίσκο" είναι ο συνδυασμός ανοιχτού + μάσκα σε ταξίδι πχ με 110-120χλμ/ωρα (από την Ευρυτανία ευτυχώς επέστρεψα με το HJC RPHA11 που έχω);
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σε αναζήτηση Dualsport κράνους κι εγώ, με τραβάει το Nishua carbon κυρίως λόγω βάρους και της συγκεκριμένης προσφοράς του louis.de....
Επειδή όμως δεν υπάρχει στην Ελλάδα για να το δοκιμάσω και η προσαρμογή του κάθε κράνους στο κεφάλι είναι "ιδιαίτερη", θα ήθελα να ρωτήσω τους έχοντες (el-gatto, thenos και ίσως άλλοι) αν είχαν θέματα στην εφαρμογή του σε σχέση με άλλα κράνη τους πχ αν πήρατε το ίδιο νούμερο ή οτιδήποτε άλλο αν θεωρείτε καλό να αναφερθεί.

Το έτερο σχετικά ελαφρύ (και οικονομικό) είναι το Acerbis Reactive, το έχω δοκιμάσει στο νούμερο μου (Μedium) και ήταν ΟΚ, όμως αφενός επειδή το βλέπω μέτριας ποιότητας (θα μου πεις με 150-160 ευρώ τι περίμενες...) και αφετέρου επειδή το ανοιχτό Acerbis (Μ) ενός φίλου που φορούσα στο Advtroffy με πέθαινε στον πόνο μετά το πρώτο δίωρο, είμαι λίγο επιφυλακτικός.

Απ' την άλλη σε ανοιχτό Enduro/MX κράνος, στα ίδια χρήματα παίρνεις κάτι σαφώς ανώτερο ποιοτικά, πχ Scorpion VX-16... Επειδή και τα προηγούμενα χρόνια Dualsport κράνος είχα, ένα Hornet DS, πόσο "ρίσκο" είναι ο συνδυασμός ανοιχτού + μάσκα σε ταξίδι πχ με 110-120χλμ/ωρα (από την Ευρυτανία ευτυχώς επέστρεψα με το HJC RPHA11 που έχω);
M φοραω κι εγω σε ολες τις εταιριες, και το Nishua καθεται μια χαρα. Βασικα ειναι και ενα τσικ πιο ανετο απο το παλιο Uvex Εnduro που φοραγα σε Μ. Το μονο σε Μ που με εχει ζορισει ειναι κατι σπαστα κρανη της LS2 και της Shoei που ειχα δοκιμασει καποτε, και τα δυο στο πηγουνι.

Το Reactive πιστευω οτι εχει κανει οικονομια στη βαφη και μονο, οχι σαν γενικη ποιοτητα, τα μαξιλαρακια του ειναι ανετα και ποιοτικα πχ. Εχει σιγουρα περισσοτερο θορυβο αλλα εχει και πολυ καλο εξαερισμο. Και ειναι μονο 1300γρ αν θυμαμαι καλα, ειναι οντως ελαφρυ κρανος.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
thenos ρε συ κάνε ένα review του variant με το nishua, μιας και έχεις και τα δύο.
Σε αναζήτηση Dualsport κράνους κι εγώ, με τραβάει το Nishua carbon κυρίως λόγω βάρους και της συγκεκριμένης προσφοράς του louis.de....
Επειδή όμως δεν υπάρχει στην Ελλάδα για να το δοκιμάσω και η προσαρμογή του κάθε κράνους στο κεφάλι είναι "ιδιαίτερη", θα ήθελα να ρωτήσω τους έχοντες (el-gatto, thenos και ίσως άλλοι) αν είχαν θέματα στην εφαρμογή του σε σχέση με άλλα κράνη τους πχ αν πήρατε το ίδιο νούμερο ή οτιδήποτε άλλο αν θεωρείτε καλό να αναφερθεί.

Το έτερο σχετικά ελαφρύ (και οικονομικό) είναι το Acerbis Reactive, το έχω δοκιμάσει στο νούμερο μου (Μedium) και ήταν ΟΚ, όμως αφενός επειδή το βλέπω μέτριας ποιότητας (θα μου πεις με 150-160 ευρώ τι περίμενες...) και αφετέρου επειδή το ανοιχτό Acerbis (Μ) ενός φίλου που φορούσα στο Advtroffy με πέθαινε στον πόνο μετά το πρώτο δίωρο, είμαι λίγο επιφυλακτικός.

Απ' την άλλη σε ανοιχτό Enduro/MX κράνος, στα ίδια χρήματα παίρνεις κάτι σαφώς ανώτερο ποιοτικά, πχ Scorpion VX-16... Επειδή και τα προηγούμενα χρόνια Dualsport κράνος είχα, ένα Hornet DS, πόσο "ρίσκο" είναι ο συνδυασμός ανοιχτού + μάσκα σε ταξίδι πχ με 110-120χλμ/ωρα (από την Ευρυτανία ευτυχώς επέστρεψα με το HJC RPHA11 που έχω);
Δεν το ξέχασα...
Θα γίνει σύντομα...
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Μια απορία που γεννήθηκε μετά την ανάγνωση του αρχικού ποστ!
Ωτοασπίδες φοράτε ή όχι και γιατί?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Προσωπικα δεν φοραω , γιατι ειμαι βλαξ. Εχω ηδη ξεσκισει την ακοη μου σε στρατο/εργοταξια/ταξιδια με μοτο χωρις ωτοασπιδες...
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Προσωπικα δεν φοραω , γιατι ειμαι βλαξ. Εχω ηδη ξεσκισει την ακοη μου σε στρατο/εργοταξια/ταξιδια με μοτο χωρις ωτοασπιδες...
Εγώ πλέον δεν μπορώ χωρίς!!!
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Μια απορία που γεννήθηκε μετά την ανάγνωση του αρχικού ποστ!
Ωτοασπίδες φοράτε ή όχι και γιατί?
Παντα!
Δεν υπαρχει πως ουτε γιατι,νομος!
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Ποιες φοράτε, αυτοι που φοράτε;
Απλες,σφουγγάρι
Οτι αλλο δεν με βολεψε.
Παιρνω αρκετα ζευγάρια στα ταξιδια κ σε καθε σταση βαζω νεες,δεν κοστιζουν αλλωστε.
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Ποιες φοράτε, αυτοι που φοράτε;
Εγώ είχα πάρει τις Alpine motosafe race, όχι ότι είμαι racing τύπος αλλά για περισσότερη ηχομόνωση, δέν είχα ξαναφορέσει και ήταν δύσκολα στην αρχή είχα πολλές ενοχλήσεις σταματούσα και τις έβγαζα, ευτυχώς που δέν τις πέταξα πουθενά από τα νεύρα μου, τις παράτησα, έχω φίλο με ακουστικά κλπ, και ξαναπήγα και μου έδωσε πάλι της Alpine(αυτές δουλεύει), κάτι σαν σφουγγαράκι που το ζουλάς μικραίνει, τις βάζεις στο αυτί και παίρνουν το σχήμα του, ούτε αυτά με βολέψανε, το θέμα προφανώς ήμουν εγώ και όχι αυτές, μετά απο κανα χρόνο στο συρτάρι σε ένα αυθημερόν Αθήνα - Θεσσαλονίκη τις πήρα και αφιέρωσα χρόνο στο να τις βάλω σιγά, σωστά και καλά, τις άντεξα και τις συνήθισα, εκεί πραγματικά είδα την μεγάλη διαφορά με και χωρίς, εκεί είπα τώρα μάλιστα έτσι είναι πολύ καλύτερα, κάνω αυτή την αναφορά γιατί ίσως να μήν είμαι ο μοναδικός που δέν μου κάθησαν από την αρχή.
Στο δια ταύτα τώρα αυτές οι Alpine motosafe race, με άρεσαν γιατί κάνουν ωραίο φιλτράρισμα στον ήχο, ακούω μουσική, το gps, και στα διόδια άνετα μιλάμε ενώ σιγοπαίζει η μουσική μέσα, το κινητηράκι μου το ακούω, είναι σάν να έχεις ανοιχτή μπαλκονόπορτα (σε κεντρικό δρόμο), ν'ακούς μουσική και να κλείνεις την πόρτα και να αισθάνεσαι αυτή την ησυχία γύρω σου, για μένα είναι σίγουρα το πιό αθόρυβο κράνος οι οτοασπίδες, αλλά θέλουν να τις συνηθήσεις.
Επίσης ν' αναφέρω ότι μου είπε να προσέχω ή να τις πλένω κάθε φορά στο βάλε βγάλε ή έστω σ' ένα ταξίδι που δέν είναι βολικό να τις φοράω πάντα την ίδια στο ίδιο αυτί, γιατί μπορεί να μεταφερθούν ''διάφορα'' απο το ένα αυτί στο άλλο, και αυτό το βάλε βγάλε να είναι το πολύ για μιά μέρα μετά πλύσιμο.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Εμείς σαν Παρέα αγοράζουμε κούτα.
PuraFit 36 ...έχει αναστενάξει το eBay
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
thenos ρε συ κάνε ένα review του variant με το nishua, μιας και έχεις και τα δύο.
Λοιπόν...
Όσον αφορά το Icon είναι σαφώς πολύ βαρύτερο του Nishua αλλά κατά περίεργο τρόπο το βάρος δεν γίνεται ιδιαίτερα αισθητό στην πολύωρη οδήγηση.
Ίσως έχω σκληραγωγημένο σβέρκο...:roflmao:
Το εσωτερικό του νομίζω έχει καλύτερα υλικά και πιο σκληρά μαξιλάρια απο το άλλο.
ΔΕΝ μπορώ εύκολα να φορέσω γυαλιά ηλίου ή οράσεως διότι τα μπράτσα "βρίσκουν" κάπου εσωτερικά με αποτέλεσμα να μην κάθονται σωστά και να κουράζουν.
Έχει σκληρό και μή αφαιρούμενο γείσο με αποτέλεσμα καλή συμπεριφορά σε υψηλές ταχύτητες.
Μεγάλη προσοχή στις βίδες αλουμινίου για την αλλαγή της ζελατίνας διότι λίγο παραπάνω σφίξιμο αρκεί να τις καταστρέψει με ότι συνεπάγεται αυτό (παθών) :muted:
Τελικά δεν έχουν μόνο τα KTM βίδες βουτύρου...:fun
Τώρα τελευταία άρχισε να ξεκολάει το μαύρο ελαστικό περίβλημα που υπάρχει στο κάτω μέρος του κράνους χωρίς να το ταλαιπωρήσω ιδιαίτερα...
Είναι αισθητά πιο ήσυχο απο το Nishua με καλό εξαερισμό.
Η ζελατίνα είναι αντιθαμβωτική χωρίς πίνλοκ και δουλεύει αρκετά καλά τις κρύες μέρες.
Επίσης "'εκατσε" απο την πρώτη στιγμή καλά στην κεφάλα μου η οποία είναι ανάμεσα σε M & L (58.5)
Όσον αφορά το Nishua τώρα να πω οτι είναι πραγματικά πούπουλο,το γείσο του είναι της πλάκας και μάλιστα δημιουργεί και κάτι ενοχλητικούς τριγμούς υπο συνθήκες αλλά αυτό λύνεται εύκολα...;)
Αυτό που δεν λύνεται εύκολα είναι το τρεμοπαίξιμο που κάνει σε ταχύτητες πάνω απο τα 130 με την δικιά μου συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα που δεν έχει και την καλύτερη αεροδυναμική.
Τα μαξιλαράκια του είναι πολύ πιο μαλακά απο το Icon παίρνοντας εύκολα το καλούπι του κεφαλιού.
Στα συν τα επιπλέον αφαιρούμενα μαξιλάρια που έχει στους ιμάντες πρόσδεσης όσον αφορά την καθαριότητα κάτι που δεν είχε το παραπάνω.
Αλλο ενα συν πως δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα στην χρήση γυαλιών.
Είναι αρκετά θορυβώδες με το γείσο αν και θα έπρεπε να το δοκιμάσω και χωρίς αυτό κάποια στιγμή.
Απο την πρώτη στιγμή είχα μια ενόχληση στο μπροστά και πάνω μέρος του κεφαλιού η οποία μετά από τις ώρες που το έχω φορέσει δεν υφίσταται πλέον.
Η ζελατίνα είναι με πινλοκ και ιδιαίτερα ανθεκτική στις γρατζουνιές κάτι το οποίο δεν θα έλεγα και για το πινλοκ...
Ο εξαερισμός προς στιγμήν φαίνεται επαρκής αλλά δεν δοκιμάστηκε και σε τρελές ζέστες...
Αυτά για την ώρα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Λοιπόν...
Όσον αφορά το Icon είναι σαφώς πολύ βαρύτερο του Nishua αλλά κατά περίεργο τρόπο το βάρος δεν γίνεται ιδιαίτερα αισθητό στην πολύωρη οδήγηση.
Ίσως έχω σκληραγωγημένο σβέρκο...:roflmao:
Το εσωτερικό του νομίζω έχει καλύτερα υλικά και πιο σκληρά μαξιλάρια απο το άλλο.
ΔΕΝ μπορώ εύκολα να φορέσω γυαλιά ηλίου ή οράσεως διότι τα μπράτσα "βρίσκουν" κάπου εσωτερικά με αποτέλεσμα να μην κάθονται σωστά και να κουράζουν.
Έχει σκληρό και μή αφαιρούμενο γείσο με αποτέλεσμα καλή συμπεριφορά σε υψηλές ταχύτητες.
Μεγάλη προσοχή στις βίδες αλουμινίου για την αλλαγή της ζελατίνας διότι λίγο παραπάνω σφίξιμο αρκεί να τις καταστρέψει με ότι συνεπάγεται αυτό (παθών) :muted:
Τελικά δεν έχουν μόνο τα KTM βίδες βουτύρου...:fun
Τώρα τελευταία άρχισε να ξεκολάει το μαύρο ελαστικό περίβλημα που υπάρχει στο κάτω μέρος του κράνους χωρίς να το ταλαιπωρήσω ιδιαίτερα...
Είναι αισθητά πιο ήσυχο απο το Nishua με καλό εξαερισμό.
Η ζελατίνα είναι αντιθαμβωτική χωρίς πίνλοκ και δουλεύει αρκετά καλά τις κρύες μέρες.
Επίσης "'εκατσε" απο την πρώτη στιγμή καλά στην κεφάλα μου η οποία είναι ανάμεσα σε M & L (58.5)
Όσον αφορά το Nishua τώρα να πω οτι είναι πραγματικά πούπουλο,το γείσο του είναι της πλάκας και μάλιστα δημιουργεί και κάτι ενοχλητικούς τριγμούς υπο συνθήκες αλλά αυτό λύνεται εύκολα...;)
Αυτό που δεν λύνεται εύκολα είναι το τρεμοπαίξιμο που κάνει σε ταχύτητες πάνω απο τα 130 με την δικιά μου συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα που δεν έχει και την καλύτερη αεροδυναμική.
Τα μαξιλαράκια του είναι πολύ πιο μαλακά απο το Icon παίρνοντας εύκολα το καλούπι του κεφαλιού.
Στα συν τα επιπλέον αφαιρούμενα μαξιλάρια που έχει στους ιμάντες πρόσδεσης όσον αφορά την καθαριότητα κάτι που δεν είχε το παραπάνω.
Αλλο ενα συν πως δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα στην χρήση γυαλιών.
Είναι αρκετά θορυβώδες με το γείσο αν και θα έπρεπε να το δοκιμάσω και χωρίς αυτό κάποια στιγμή.
Απο την πρώτη στιγμή είχα μια ενόχληση στο μπροστά και πάνω μέρος του κεφαλιού η οποία μετά από τις ώρες που το έχω φορέσει δεν υφίσταται πλέον.
Η ζελατίνα είναι με πινλοκ και ιδιαίτερα ανθεκτική στις γρατζουνιές κάτι το οποίο δεν θα έλεγα και για το πινλοκ...
Ο εξαερισμός προς στιγμήν φαίνεται επαρκής αλλά δεν δοκιμάστηκε και σε τρελές ζέστες...
Αυτά για την ώρα...
Αυτό με το βάρος που δεν αισθάνεσαι με το icon... Είναι εντυπωσιακό.
Εγώ έχω γυαλιά ηλίου με λαστιχένια "μπράτσα" που μπαίνουν εύκολα
 
Top Bottom