Λοιπόν...
Όσον αφορά το Icon είναι σαφώς πολύ βαρύτερο του Nishua αλλά κατά περίεργο τρόπο το βάρος δεν γίνεται ιδιαίτερα αισθητό στην πολύωρη οδήγηση.
Ίσως έχω σκληραγωγημένο σβέρκο...
Το εσωτερικό του νομίζω έχει καλύτερα υλικά και πιο σκληρά μαξιλάρια απο το άλλο.
ΔΕΝ μπορώ εύκολα να φορέσω γυαλιά ηλίου ή οράσεως διότι τα μπράτσα "βρίσκουν" κάπου εσωτερικά με αποτέλεσμα να μην κάθονται σωστά και να κουράζουν.
Έχει σκληρό και μή αφαιρούμενο γείσο με αποτέλεσμα καλή συμπεριφορά σε υψηλές ταχύτητες.
Μεγάλη προσοχή στις βίδες αλουμινίου για την αλλαγή της ζελατίνας διότι λίγο παραπάνω σφίξιμο αρκεί να τις καταστρέψει με ότι συνεπάγεται αυτό (παθών)
Τελικά δεν έχουν μόνο τα KTM βίδες βουτύρου...:fun
Τώρα τελευταία άρχισε να ξεκολάει το μαύρο ελαστικό περίβλημα που υπάρχει στο κάτω μέρος του κράνους χωρίς να το ταλαιπωρήσω ιδιαίτερα...
Είναι αισθητά πιο ήσυχο απο το Nishua με καλό εξαερισμό.
Η ζελατίνα είναι αντιθαμβωτική χωρίς πίνλοκ και δουλεύει αρκετά καλά τις κρύες μέρες.
Επίσης "'εκατσε" απο την πρώτη στιγμή καλά στην κεφάλα μου η οποία είναι ανάμεσα σε M & L (58.5)
Όσον αφορά το Nishua τώρα να πω οτι είναι πραγματικά πούπουλο,το γείσο του είναι της πλάκας και μάλιστα δημιουργεί και κάτι ενοχλητικούς τριγμούς υπο συνθήκες αλλά αυτό λύνεται εύκολα...
Αυτό που δεν λύνεται εύκολα είναι το τρεμοπαίξιμο που κάνει σε ταχύτητες πάνω απο τα 130 με την δικιά μου συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα που δεν έχει και την καλύτερη αεροδυναμική.
Τα μαξιλαράκια του είναι πολύ πιο μαλακά απο το Icon παίρνοντας εύκολα το καλούπι του κεφαλιού.
Στα συν τα επιπλέον αφαιρούμενα μαξιλάρια που έχει στους ιμάντες πρόσδεσης όσον αφορά την καθαριότητα κάτι που δεν είχε το παραπάνω.
Αλλο ενα συν πως δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα στην χρήση γυαλιών.
Είναι αρκετά θορυβώδες με το γείσο αν και θα έπρεπε να το δοκιμάσω και χωρίς αυτό κάποια στιγμή.
Απο την πρώτη στιγμή είχα μια ενόχληση στο μπροστά και πάνω μέρος του κεφαλιού η οποία μετά από τις ώρες που το έχω φορέσει δεν υφίσταται πλέον.
Η ζελατίνα είναι με πινλοκ και ιδιαίτερα ανθεκτική στις γρατζουνιές κάτι το οποίο δεν θα έλεγα και για το πινλοκ...
Ο εξαερισμός προς στιγμήν φαίνεται επαρκής αλλά δεν δοκιμάστηκε και σε τρελές ζέστες...
Αυτά για την ώρα...