Αγορά 990 07 η tennere 20 ?

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Καθαρα απο γνησιο ενδιαφερον και χωρις ιχνος εμπαθειας, επειδη ειναι πραγματικα γνησια απορια μου, υπαρχει καποιος ιδιοκτητης που το ειχε απο πρωτο χερι να μας πει τι προβληματα του εβγαλε?
Τι σημασια εχει αυτο με δεδομενο πως πλεον δεν υπαρχουν καινουργια. Επισης, η αξιοπιστια στο μεταχειρισμενο φαινεται. Μηχανακια που θελουν εξειδικευμενες διαδικασιες σερβις ειναι μηχανακια που οι κατασκευαστες τους δεν αφιερωσαν χρονο και πορους ωστε να μην θελουν.

Και ενα κουλτουριαρικο που μ'αρεσει απο τον Βολταιρο "με συγχωρειτε που το κειμενο αυτο βγηκε μακρυ, αλλα δεν ειχα τον χρονο να το κανω πιο συντομο"
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα ktm θέλουν την προβλεπόμενη συντήρηση και ΟΧΙ να τα κατάγ@μ@ς απο το πρωί έως το βράδυ και όταν πλέον είναι αργά να αλλάζεις και κάνα λαδάκι,το έχασες.ΔΕΝ έχω ποσοστά της εταιρίας και ΔΕΝ είμαι κολημένος με μάρκες(αποδεδειγμένο),και αν είχα τη δυνατότητα Τ7 θα έπαιρνα σήμερα(είναι το μόνο που μπορεί να αντικαταστήσει το 950 μου,17ετίας παρακαλώ μοτοσυκλέτα βγάζοντας μου ίδια γούστα οικονομικότερα).
Νομίζω ότι αντιδράς με παρόμοιο τρόπο με αυτόν που καταγγέλλεις αλλά από την ανάποδη. Όντας κάτοχος δεν βρίσκεις τίποτα που να είναι ανασταλτικό για μια τέτοια αγορά (προσοχή στις λέξεις που χρησιμοποιώ). Στη πραγματικότητα όμως οι περισσότεροι λένε αυτό που έγραψες κι εσύ με τον ίδιο τρόπο ή λίγο διαφορετικά.
Σε τούτο εδώ το forum σε πολύ μεγάλο βαθμό κάθε εταιρεία έχει πάρει τη θέση που της αξίζει. Τα ποσοστά κατόχων Αυστριακών, Γερμανικών, Ιταλικών και εν γένει Ευρωπαϊκών.... ε, δεν είναι και μικρά. Άρα όλες οι απόψεις εκφράζονται και μπορώ να πω πιο σπάνια αυτών που έχουν Japan moto. Υπάρχει πληροφορία δηλαδή.
Για να μη πλατειάζουμε με θέματα που έχουν γραφτεί και ξαναγραφτεί και ξαναγραφτεί. Δεν υπάρχει καμία αίσθηση ότι τα ΚΤΜ δεν είναι αξιόπιστα, κυρίως σε θέματα κινητήρα. Έχουν "θεματάκια" τέτοια -όπως τα περιγράφεις- που τα περισσότερα λύνονται δια παντός όταν έχει ασχοληθεί ο ιδιοκτήτης ο οποίος όμως συμβαίνει 9 στις 10 περιπτώσεις να είναι κάποιος κάγκουρας και ως τέτοιος είναι σπάνιο να ασχολείται σοβαρά με μια μοτοσυκλέτα στην οποία πρέπει να ασχολείσαι σοβαρά (όχι ότι δεν υπάρχει και αυτή η σπάνια φυλή). Να μη κρίνουμε λοιπόν από τον μικρόκοσμο μας, που είναι στη περίπτωση μας π.χ. το εδώ forum. Το 950/990 που μπορεί κάποιος να αγοράσει δε θα του το πουλήσει ο Miltiadis ή ο gsmaniac ή ο STF αλλά κάποιος άγνωστου προέλευσης που δε ξέρεις ούτε αν έχει συμπεριφερθεί σωστά στη μηχανή (δεν εννοώ οδηγικά) ούτε αν έχουν λυθεί όλα τα "θεματάκια".
Όπως υπάρχουν και περιπτώσεις που έχουν το άλυτο με αποτέλεσμα αποφθέγματα όπως το KatheTritiMastora.
Δεν χρειάζεται να είμαστε όλοι κάτοχοι συγκεκριμένων μοτοσυκλετών για να έχουμε άποψη. Ζούμε στην εποχή της διάχυτης πληροφόρησης, όπως και της παραπληροφόρησης. Μοτοσυκλετιστική εμπειρία έχουμε μπόλικη, αρκεί να ξέρεις τι χρειάζεσαι, και να ξέρεις να φιλτράρεις ότι σου "πασάρει" ο καθένας.
Όταν λοιπόν κάποιος ανοίγει ένα θέμα με το εκφράζει ένα δίλλημα, σημαίνει πως δεν είναι σίγουρος ότι το ένα ή το άλλο καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες του. Οπότε ο καθένας έχει δικαίωμα να προβάλλει τις αντιρρήσεις του όπως ο καθένας έχει δικαίωμα να προβάλλει τις θετικές του εντυπώσεις.
Δε πρόκειται για άλλη μια ευκαιρία να ανοίξουμε πεδία μαχών. Εγώ πάντως που δεν έχω ΚΤΜ δεν διάβασα τίποτα αρνητικό, διάβασα κάποια πράγματα τα οποία εν δυνάμει θα μπορούσαν να είναι ανασταλτικά για κάποιους στο να προβούν σε αγορά (που όμως δεν είναι ανασταλτικά για κάποιους άλλους). Είναι διαφορετικά πράγματα αυτά τα δυο και είναι σωστό να κατατίθενται..
 
Τελευταία επεξεργασία:

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
Δημήτρη την μηχανή την θέλω και για ταξιδάκια με το άλλο μισό και για εντουρο βόλτες που είναι κάτι που μου αρέσει πολυ

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δύσκολο να χωρέσουν 2 καρπούζια στην ίδια μασχάλη..
Προτείνω το TENERE 660Z που θα σε πάει μονοκάβαλο-δικάβαλο ταξίδια και θα βγάζεις και ADV TROFFY αξιοπρεπέστατα.
Αν οι ανησυχίες σου είναι πάνω από το TROFFY χρειάζεσαι και ένα μικρό κατσίκι.
Έτσι έκανα κι εγώ
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τι σημασια εχει αυτο με δεδομενο πως πλεον δεν υπαρχουν καινουργια. Επισης, η αξιοπιστια στο μεταχειρισμενο φαινεται. Μηχανακια που θελουν εξειδικευμενες διαδικασιες σερβις ειναι μηχανακια που οι κατασκευαστες τους δεν αφιερωσαν χρονο και πορους ωστε να μην θελουν.
Για την παρουσα συζήτηση καμια σημασια, γενικη δικη μου απορια είναι σαν κατοχος ΚΤΜ πρωτη φορα. Γιατι επισης ξαναλεω ξερω τουλαχιστον 3 ατομα που αγορασαν ΚΤΜ καινουρια και τους επιναν το αιμα με λαδια απο τα Lidl στον μαστορα της γειτονιας οποτε ειχαν κεφια...

Επισης ποιες εννοεις εξειδικευμενες διαδικασιες σερβις?
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Νομίζω ότι αντιδράς με παρόμοιο τρόπο με αυτόν που καταγγέλλεις αλλά από την ανάποδη. Όντας κάτοχος δεν βρίσκεις τίποτα που να είναι ανασταλτικό για μια τέτοια αγορά (προσοχή στις λέξεις που χρησιμοποιώ). Στη πραγματικότητα όμως οι περισσότεροι λένε αυτό που έγραψες κι εσύ με τον ίδιο τρόπο ή λίγο διαφορετικά.
Σε τούτο εδώ το forum σε πολύ μεγάλο βαθμό κάθε εταιρεία έχει πάρει τη θέση που της αξίζει. Τα ποσοστά κατόχων Αυστριακών, Γερμανικών, Ιταλικών και εν γένει Ευρωπαϊκών.... ε, δεν είναι και μικρά. Άρα όλες οι απόψεις εκφράζονται και μπορώ να πω πιο σπάνια αυτών που έχουν Japan moto. Υπάρχει πληροφορία δηλαδή.
Για να μη πλατειάζουμε με θέματα που έχουν γραφτεί και ξαναγραφτεί και ξαναγραφτεί. Δεν υπάρχει καμία αίσθηση ότι τα ΚΤΜ δεν είναι αξιόπιστα, κυρίως σε θέματα κινητήρα. Έχουν "θεματάκια" τέτοια -όπως τα περιγράφεις- που τα περισσότερα λύνονται δια παντός όταν έχει ασχοληθεί ο ιδιοκτήτης ο οποίος όμως συμβαίνει 9 στις 10 περιπτώσεις να είναι κάποιος κάγκουρας και ως τέτοιος είναι σπάνιο να ασχολείται σοβαρά με μια μοτοσυκλέτα στην οποία πρέπει να ασχολείσαι σοβαρά (όχι ότι δεν υπάρχει και αυτή η σπάνια φυλή). Να μη κρίνουμε λοιπόν από τον μικρόκοσμο μας, που είναι στη περίπτωση μας π.χ. το εδώ forum. Το 950/990 που μπορεί κάποιος να αγοράσει δε θα του το πουλήσει ο Miltiadis ή ο gsmaniac ή ο STF αλλά κάποιος άγνωστου προέλευσης που δε ξέρεις ούτε αν έχει συμπεριφερθεί σωστά στη μηχανή (δεν εννοώ οδηγικά) ούτε αν έχουν λυθεί όλα τα "θεματάκια".
Όπως υπάρχουν και περιπτώσεις που έχουν το άλυτο με αποτέλεσμα αποφθέγματα όπως το KatheTritiMastora.
Δεν χρειάζεται να είμαστε όλοι κάτοχοι συγκεκριμένων μοτοσυκλετών για να έχουμε άποψη. Ζούμε στην εποχή της διάχυτης πληροφόρησης, όπως και της παραπληροφόρησης. Μοτοσυκλετιστική εμπειρία έχουμε μπόλικη, αρκεί να ξέρεις τι χρειάζεσαι, και να ξέρεις να φιλτράρεις ότι σου "πασάρει" ο καθένας.
Όταν λοιπόν κάποιος ανοίγει ένα θέμα με το εκφράζει ένα δίλλημα, σημαίνει πως δεν είναι σίγουρος ότι το ένα ή το άλλο καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες του. Οπότε ο καθένας έχει δικαίωμα να προβάλλει τις αντιρρήσεις του όπως ο καθένας έχει δικαίωμα να προβάλλει τις θετικές του εντυπώσεις.
Δε πρόκειται για άλλη μια ευκαιρία να ανοίξουμε πεδία μαχών. Εγώ πάντως που δεν έχω ΚΤΜ δεν διάβασα τίποτα αρνητικό, διάβασα κάποια πράγματα τα οποία εν δυνάμει θα μπορούσαν να είναι ανασταλτικά για κάποιους στο να προβούν σε αγορά (που όμως δεν είναι ανασταλτικά για κάποιους άλλους). Είναι διαφορετικά πράγματα αυτά τα δυο και είναι σωστό να κατατίθενται..
Μπά...καθόλου με τον ίδιο τρόπο δεν αντιδρώ Στέφανε,το κράξιμο που τρώνε τόσα χρόνια τα ktm σε φόρουμ,συνεργεία,μοτοβόλτες κτλ ΔΕΝ το έχω"συναντήσει"για καμία άλλη εταιρία Ιαπωνική ή Ευρωπαική,έ αυτό λοιπόν πραγματικά με έχει"κουράσει".Μάλλον όσοι είναι κάτοχοι ktm γνωστοποιούν τα"θέματα"τους,οι υπόλοιποι κάτοχοι άλλων εταιριών τα βάζουν κάτω απο το χαλάκι,φιλικά(πάντα)!
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Μάλλον όσοι είναι κάτοχοι ktm γνωστοποιούν τα"θέματα"τους,οι υπόλοιποι κάτοχοι άλλων εταιριών τα βάζουν κάτω απο το χαλάκι,φιλικά(πάντα)!
στα λόγια μου έρχεσαι..... είπαμε... τα ζημιάρικα ΚΤΜ, τα άσπαστα BMW...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μπά...καθόλου με τον ίδιο τρόπο δεν αντιδρώ Στέφανε,το κράξιμο που τρώνε τόσα χρόνια τα ktm σε φόρουμ,συνεργεία,μοτοβόλτες κτλ ΔΕΝ το έχω"συναντήσει"για καμία άλλη εταιρία Ιαπωνική ή Ευρωπαική,έ αυτό λοιπόν πραγματικά με έχει"κουράσει".Μάλλον όσοι είναι κάτοχοι ktm γνωστοποιούν τα"θέματα"τους,οι υπόλοιποι κάτοχοι άλλων εταιριών τα βάζουν κάτω απο το χαλάκι,φιλικά(πάντα)!
Την ιδια αισθηση εχω κι εγω, και με ενοχλει οχι διότι εχω κονε με οτιδηποτε πορτοκαλι, αλλα επειδη παρατριχα να έχανα την ευκαιρια να αγορασω ενα καταπληκτικο μηχανακι αν άκουγα ολα αυτα που γραφονται στο ιντερνετ και λέγονται στις παρεες, και το θεωρω αδικο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
στα λόγια μου έρχεσαι..... είπαμε... τα ζημιάρικα ΚΤΜ, τα άσπαστα BMW...
Νομίζω ότι στο θέμα των μποξέρ, υπάρχει όλο το υλικό από φθορές που γινονται
Και σε μηχανή 300000 χλμ, νούμερο που δεν θα δούμε σχεδόν ποτέ σε άλλα (για να βάλω φυτιλια) :dnl:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Νομίζω ότι στο θέμα των μποξέρ, υπάρχει όλο το υλικό από φθορές που γινονται
Και σε μηχανή 300000 χλμ, νούμερο που δεν θα δούμε σχεδόν ποτέ σε άλλα (για να βάλω φυτιλια) :dnl:
Οπως γραφεται παραπανω, εξαρταται απο τη χρηση/συντήρηση που εκανε ο προηγουμενος ιδιοκτητης... Το γενικα ομολογουμενως ασπαστο 1150 μου εβγαλε καμποσα πραγματακια στα 3 χρονια που το ειχα, ολα απο λαθη συντήρησης.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Νομίζω ότι στο θέμα των μποξέρ, υπάρχει όλο το υλικό από φθορές που γινονται
Και σε μηχανή 300000 χλμ, νούμερο που δεν θα δούμε σχεδόν ποτέ σε άλλα (για να βάλω φυτιλια) :dnl:

Και γιατι το κριτηριο αγορας μοτο πρεπει να ειναι τα 300.000χλμ? Ο μεσος αναβατης κανει 30,40,50κ το πολυ μεχρι να παει στον επομενο και αυτα σε βαθος πενταετιας. Τα 300κ δεν ειναι ρεαλιστικο νουμερο αν δεν εισαι επαγγελματιας ντελιβερας η εχεις απειρο χρονο/χρημα και δεν δουλευεις οποτε το ριχνεις στις βολτες. Στην ειδικη περιπτωση που καποιος κανει 200βαλε χλμ ημερισιως εθνικη τη μερα για να παει στη δουλεια του, το μηχανακι θα εχει λιγοτερες φθορες απο ενα με 50κ χλμ καθημερινης χρησης σε πολη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μπά...καθόλου με τον ίδιο τρόπο δεν αντιδρώ Στέφανε,το κράξιμο που τρώνε τόσα χρόνια τα ktm σε φόρουμ,συνεργεία,μοτοβόλτες κτλ ΔΕΝ το έχω"συναντήσει"για καμία άλλη εταιρία Ιαπωνική ή Ευρωπαική,έ αυτό λοιπόν πραγματικά με έχει"κουράσει".Μάλλον όσοι είναι κάτοχοι ktm γνωστοποιούν τα"θέματα"τους,οι υπόλοιποι κάτοχοι άλλων εταιριών τα βάζουν κάτω απο το χαλάκι,φιλικά(πάντα)!
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Μπορώ να καταλάβω τι προσπαθείς να μεταφέρεις, αλλά αυτό είναι μια ψευδαίσθηση που δεν ισχύει. Σκέψου ότι αυτό είναι μια γενίκευση που και αυτή με τη σειρά της αδικεί έναν κάτοχο οποιασδήποτε άλλης εταιρείας που ξέρει γιατί πήρε αυτό που πήρε.
Περίεργο δε θα ήταν οι κάτοχοι KTM να είναι οι ειλικρινείς άνθρωποι και οι κάτοχοι π.χ. Honda οι κρυψίνοι;
Αυτό που στη πραγματικότητα ισχύει είναι ότι είναι κουραστικό να διαπιστώνεις ότι πολλοί (πάρα πολλοί) αγοράζουν μοτοσυκλέτες που δεν ταιριάζουν στα οικονομικά τους και στο τρόπο ζωής τους. Η κάβλα από μόνη της δεν αρκεί για να έχεις κάνει μια σωστή αγορά και αυτό συνήθως -δυστυχώς- το αντιλαμβάνεσαι όταν είσαι ο επόμενος υποψήφιος αγοραστής.

Επομένως δε θα πρέπει να μπαίνουμε σε αυτό το τρυπάκι μιας συνομωσίας π.χ. των Yamaha fans έναντι των KTM fans. Είμαι της άποψης ότι η έκφραση ειλικρίνειας είναι προτέρημα τάχα μου μόνο των πορτοκαλί, είναι απλώς μια γραμμή άμυνας όταν θέλεις να απαντήσεις (τρίτο πρόσωπο χρησιμοποιώ) σε ανθρώπους που έχουν άγνοια.
Το διαδίκτυο είναι γεμάτο από "θέματα" μοτοσυκλετών χωρίς εξαιρέσεις καταγωγής. Το ότι καταφέρνει κάποιος να χαλά έναν κινητήρα 650cc με 45 άλογα είναι άξιο θαυμασμού, αλλά 99% δεν φταίει η μοτοσυκλέτα αλλά ο ιδιοκτήτης της (φυσικά θα υπάρξουν και οι αστοχίες υλικού). Ε, φαντάσου τώρα αυτόν τον τύπο που κατάφερε και χάλασε ένα αερόψυκτο XT600 τι θα συμβεί όταν αποκτήσει ένα ολοκαίνουριο 950 με κινητήρα που περιλαμβάνει κατά 80-90% αγωνιστικά γονίδια.

Για μένα τα πράγματα είναι πολύ απλά. Μια μοτοσυκλέτα που έχει έναν κινητήρα που παράγει ιπποδύναμη x2 σε σχέση με μια μοτοσυκλέτα που στα ίδια κυβικά παράγει τη μισή έχει άλλες απαιτήσεις. Ίσως πολλά πράγματα να πρέπει να αλλάζονται πριν χαλάσουν. Αυτό δεν έχει να κάνει με τη καταγωγή αλλά με τη κατασκευή. Το ότι η Honda ή Yamaha κτλ παίζουν με τη μπάλλα χαμηλά δεν έχει να κάνει με τη καταγωγή αλλά με την εμπορική πολιτική. Οπότε ή λες θα αγοράσω ένα ΚΤΜ να κάνω τι κάβλα μου και στα @ρχίδια μου όλα τα άλλα (ας βγάλει άκρη ο επόμενος) ή κάνεις μια συνειδητή αγορά απολαμβάνεις αυτά που δε μπορώ να απολαύσω εγώ, αλλά είσαι "κοντά" της.

Θα προτιμούσα εδώ μέσα να μην αναπτύσσουμε τέτοιες "φυλετικές" διαφορές. Το να δηλώνει κανείς φιλο-Japan δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι εχθρός των Ευρωπαϊκών, σημαίνει πως αυτό του ταιριάζει. Έτσι γίνεται όταν είσαι νορμάλ άνθρωπος. Το να ασχολείται κανείς με κάθε φανατικό δεν αξίζει ούτε από άποψη διάθεσης χρόνου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Και γιατι το κριτηριο αγορας μοτο πρεπει να ειναι τα 300.000χλμ? Ο μεσος αναβατης κανει 30,40,50κ το πολυ μεχρι να παει στον επομενο και αυτα σε βαθος πενταετιας. Τα 300κ δεν ειναι ρεαλιστικο νουμερο αν δεν εισαι επαγγελματιας ντελιβερας η εχεις απειρο χρονο/χρημα και δεν δουλευεις οποτε το ριχνεις στις βολτες. Στην ειδικη περιπτωση που καποιος κανει 200βαλε χλμ ημερισιως εθνικη τη μερα για να παει στη δουλεια του, το μηχανακι θα εχει λιγοτερες φθορες απο ενα με 50κ χλμ καθημερινης χρησης σε πολη.
Γιατι ενα μηχανακι που θα βγαλει 300.000κμ χωρις πολλα πολλα, ξερεις πως οσο το κρατησεις κι εσυ και ο μεθεπομενος δε θα βγαλει τιποτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και γιατι το κριτηριο αγορας μοτο πρεπει να ειναι τα 300.000χλμ? Ο μεσος αναβατης κανει 30,40,50κ το πολυ μεχρι να παει στον επομενο και αυτα σε βαθος πενταετιας. Τα 300κ δεν ειναι ρεαλιστικο νουμερο αν δεν εισαι επαγγελματιας ντελιβερας η εχεις απειρο χρονο/χρημα και δεν δουλευεις οποτε το ριχνεις στις βολτες. Στην ειδικη περιπτωση που καποιος κανει 200βαλε χλμ ημερισιως εθνικη τη μερα για να παει στη δουλεια του, το μηχανακι θα εχει λιγοτερες φθορες απο ενα με 50κ χλμ καθημερινης χρησης σε πολη.
Δουλευω φυσικά... Αλλά τα έχω καταφέρει να παντρεψω δουλειά και χρονο
Το χρήμα είναι σχετικό και δεν έχει νόημα αυτή η κουβέντα.
Ένα μακράς διάρκειας τεστ 300000 χλμ, από τα οποία 60000 χλμ χωμάτινα, σε όλες τις συνθήκες από έναν αναβάτη... Νομιζω είναι καλύτερο κριτήριο αξιοπιστίας από έναν μέσο αναβάτη των 50000 χλμ σε 13 χρόνια.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Γιατι να μηχανακι που θα βγαλει 300.000κμ χωρις πολλα πολλα, ξερεις πως οσο το κρατησεις κι εσυ και ο μεθεπομενος δε θα βγαλει τιποτα.
Για να βρεις μηχανακια με 300κ, πρεπει να πας σε μηχανακια 30ετιας και βαλε, με το πιθανοτερο να εχουν περασει μερικες ανακατασκευες/λυσιματα μοτερ. Τα περισσοτερα σημερα, οπως και τα λσ8 φτανουν τα 150-200κ χωρις πολλα πολλα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δουλευω φυσικά... Αλλά τα έχω καταφέρει να παντρεψω δουλειά και χρονο
Το χρήμα είναι σχετικό και δεν έχει νόημα αυτή η κουβέντα.
Ένα μακράς διάρκειας τεστ 300000 χλμ, από τα οποία 60000 χλμ χωμάτινα, σε όλες τις συνθήκες από έναν αναβάτη... Νομιζω είναι καλύτερο κριτήριο αξιοπιστίας από έναν μέσο αναβάτη των 50000 χλμ σε 13 χρόνια.
Ή μπορεί να εξηγεί γιατί έχει επιλέξει μια συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.
Η αξιοπιστία στις εποχές που διανύουμε είναι μια πολύ "σχετική" κατάσταση που έχει να κάνει με τη χρήση που θέλουμε να κάνουμε και με τη συντήρηση της.
Θέλεις απόλαυση στιγμιαία ή σε βάθος χρόνου; Θα πληρώσεις αντίστοιχα.
Λέω πως η μηχανοκίνηση είναι μια δαπάνη, άλλες φορές μικρότερη άλλες μεγαλύτερη. Ποτέ μηδενική.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δουλευω φυσικά... Αλλά τα έχω καταφέρει να παντρεψω δουλειά και χρονο
Το χρήμα είναι σχετικό και δεν έχει νόημα αυτή η κουβέντα.
Ένα μακράς διάρκειας τεστ 300000 χλμ, από τα οποία 60000 χλμ χωμάτινα, σε όλες τις συνθήκες από έναν αναβάτη... Νομιζω είναι καλύτερο κριτήριο αξιοπιστίας από έναν μέσο αναβάτη των 50000 χλμ σε 13 χρόνια.
Το περι δουλειας/χρηματος δε πηγαινε για σενα, μιλουσα γενικα για τις μεσες περιπτωσεις ανθρωπων που θα κατορθωσουν να κανουν αυτα τα χλμ.

Οπως ειπα και πριν ομως, σχεδον ολα τα μοτο εχουν δωσει καλα δειγματα αντοχης δεδομενου οτι δεν τρωνε περιεργα κατσαβιδιασματα. Και οχι, αμα σου λυσει καποιος το μοτερ λογο και στο δεσει οπως να ναι, δε φταιει το μηχανακι αν παραπονιεται. Το οτι δεν φιγουραρει στα τοπ της αξιοπιστιας σε βαθος χρονου δεν το κανει αναξιοπιστο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Για την παρουσα συζήτηση καμια σημασια, γενικη δικη μου απορια είναι σαν κατοχος ΚΤΜ πρωτη φορα. Γιατι επισης ξαναλεω ξερω τουλαχιστον 3 ατομα που αγορασαν ΚΤΜ καινουρια και τους επιναν το αιμα με λαδια απο τα Lidl στον μαστορα της γειτονιας οποτε ειχαν κεφια...

Επισης ποιες εννοεις εξειδικευμενες διαδικασιες σερβις?
Το εξειδικευμενες μαλλον δεν ηταν σωστη λεξη. Απλα εχει παρα πολλες μικρες ατελειες που πρεπει να προσεχεις διαρκως και παρα πολλες βελτιωσεις που χρειαζεται για να δουλεψει οπως πρεπει. Και η συχνοτητα των τυπικων σερβις ειναι καπως ενοχλητικη. 15κ διαστηματα ελεγχου/ρυθμισης βαλβιδων κατι σημαινει. Η γιαμαχα ειναι μαλακες πχ που ζηταει για το Τ700 καθε 40? Εδω το μονοκυλινδρο ταπεινο drz μου ηθελε καθε 22κ. Ολα αυτα κατι σημαινουν.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για να βρεις μηχανακια με 300κ, πρεπει να πας σε μηχανακια 30ετιας και βαλε, με το πιθανοτερο να εχουν περασει μερικες ανακατασκευες/λυσιματα μοτερ. Τα περισσοτερα σημερα, οπως και τα λσ8 φτανουν τα 150-200κ χωρις πολλα πολλα
Προσωπικα γνωρίζω 2 lc8 με 150000 χλμ και γενική επισκευή κινητήρα
Δεν το θεωρώ αναξιόπιστο φυσικά, σε τέτοια χλμ να κάνει επισκευή κινητήρα, λόγω του τρόπου λειτουργίας του.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ή μπορεί να εξηγεί γιατί έχει επιλέξει μια συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.
Η αξιοπιστία στις εποχές που διανύουμε είναι μια πολύ "σχετική" κατάσταση που έχει να κάνει με τη χρήση που θέλουμε να κάνουμε και με τη συντήρηση της.
Θέλεις απόλαυση στιγμιαία ή σε βάθος χρόνου; Θα πληρώσεις αντίστοιχα.
Λέω πως η μηχανοκίνηση είναι μια δαπάνη, άλλες φορές μικρότερη άλλες μεγαλύτερη. Ποτέ μηδενική.
Στέφανε... Αν βάλω το ποσό που έχω δώσει για να κανω 300000 χλμ θα ζαλιστουμε.
Φυσικά και είναι μια μεγάλη δαπάνη η χρήση μιας μεγάλης μοτοσυκλετας με πολλά χλμ, αλλά μπροστά στην ευχαρίστηση δεν πρέπει να λογαριαζουμε το κόστος.
Να σημειωθεί ότι σε αυτά τα χρόνια δεν ειχα αυτοκίνητο και εξακολουθώ να μην έχω.
Αυτό σημαίνει ότι πάω παντού με την μηχανή.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Προσωπικα γνωρίζω 2 lc8 με 150000 χλμ και γενική επισκευή κινητήρα
Δεν το θεωρώ αναξιόπιστο φυσικά, σε τέτοια χλμ να κάνει επισκευή κινητήρα, λόγω του τρόπου λειτουργίας του.
Τι ιδιαιτερο εχει ο τροπος λειτουργιας του? Για τον κυβισμο του δεν βγαζει τιποτα σπουδαιο απο ισχυ και ουτε και στροφαρει ιδιαιτερως ψηλα. Εχει θαυμασιο και πολιτισμενο δουλεμα, να τα λεμε κι αυτα, αλλα στη προσπαθεια να βγει ελαφρυ το μοτερ εγιναν εκπτωσεις.
 
Top Bottom