Αγορά 990 07 η tennere 20 ?

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το εξειδικευμενες μαλλον δεν ηταν σωστη λεξη. Απλα εχει παρα πολλες μικρες ατελειες που πρεπει να προσεχεις διαρκως και παρα πολλες βελτιωσεις που χρειαζεται για να δουλεψει οπως πρεπει. Και η συχνοτητα των τυπικων σερβις ειναι καπως ενοχλητικη. 15κ διαστηματα ελεγχου/ρυθμισης βαλβιδων κατι σημαινει. Η γιαμαχα ειναι μαλακες πχ που ζηταει για το Τ700 καθε 40? Εδω το μονοκυλινδρο ταπεινο drz μου ηθελε καθε 22κ. Ολα αυτα κατι σημαινουν.
Τα 9χ0 ηταν υψηλης αποδοσης κινητηρες απο
τις αρχες του 2000 που στροφαρουν στις 10κ. Το τ7 βγηκε το 19, στροφαρει στις 10 ομοιως και εχει ιδια αλογα με το 650 στρομα. Επισης το 9χ0 ειναι το ελαφρυτερο 1000αρι μοτερ εβερ.

Η γιαμαχα το 2000 στην κατηγορια ειχε το tdm σαν εκπροσωπο btw, οποιος δεν γουσταρε τα προβληματα του κτμ μπορουσε να απολαυσει τις οδηγικες αρετες της τιντιεμαρας. Και μιας και μιλαμε για τα θεματα αξιοπιστιας, ηταν τρομερα γνωστη η αξιοπιστια των τενερς 750, αργοτερα τδμ 850 και με επειτα 900, μιας συζηταμε ποσο χρονο αφιερωσαν οι κατασκευαστες για να κανουν αξιοπιστα τα μοτερ τους
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τι ιδιαιτερο εχει ο τροπος λειτουργιας του? Για τον κυβισμο του δεν βγαζει τιποτα σπουδαιο απο ισχυ και ουτε και στροφαρει ιδιαιτερως ψηλα. Εχει θαυμασιο και πολιτισμενο δουλεμα, να τα λεμε κι αυτα, αλλα στη προσπαθεια να βγει ελαφρυ το μοτερ εγιναν εκπτωσεις.
Πολιτισμένο δούλεμα???
Είσαι ο πρωτος που το γράφει... Επίσης είσαι ο πρώτος που το λέει αργο
Ετοιμάσου... Θα πέσουν να σε φανε :pointu:
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Πολιτισμένο δούλεμα???
Είσαι ο πρωτος που το γράφει... Επίσης είσαι ο πρώτος που το λέει αργο
Ετοιμάσου... Θα πέσουν να σε φανε :pointu:
Δεν το ειπα αργο. Ειπα πως δεν εχει μεγαλη ισχυ για τα κυβικα του. Κατι dl1000 20ετιας βγαζαν περισσοτερα αλογα.
Επισης επιμενω στο οτι το μοτερ δουλευει αψογα. Ποτε δεν εννοιωσα κατι ενοχλητικο στο δουλεμα του. Βεβαια το δικο μου δουλευε σκατα οταν το πηρα (1ο χερι) κι αυτο γιατι η μαμα εταιρια ειχε την φαεινη ιδεα να του βαλει μεγαλυτερο ζιγκλερ αερα και ποιο σκληρα ελατηρια στα slide για να περασει προδιαγραφες ρυπων (Τα SE πωληθηκαν το 2006) χωρις να το πει σε κανενα. Μου πηρε δυο χρονια και δυο @ρχιδι@ μπαλονια να βρω τι τρεχει. Το δε μηχανακι δεν ανεβαζε πανω απο 170κμ/ω. :oops:

Και μιλωντας για δουλεμα, το μαμα φιλτροκουτι δημιουργει τα περισσοτερα θεματα στο δουλεμα του μοτερ. Στα ψεκαστα ειναι δυνατον να το φερεις στα συγκαλα του, στα καρμπυρατερατα τελεια με κουτι δε θα δουλεψει ευκολα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το εξειδικευμενες μαλλον δεν ηταν σωστη λεξη. Απλα εχει παρα πολλες μικρες ατελειες που πρεπει να προσεχεις διαρκως και παρα πολλες βελτιωσεις που χρειαζεται για να δουλεψει οπως πρεπει. Και η συχνοτητα των τυπικων σερβις ειναι καπως ενοχλητικη. 15κ διαστηματα ελεγχου/ρυθμισης βαλβιδων κατι σημαινει. Η γιαμαχα ειναι μαλακες πχ που ζηταει για το Τ700 καθε 40? Εδω το μονοκυλινδρο ταπεινο drz μου ηθελε καθε 22κ. Ολα αυτα κατι σημαινουν.
Για να ειμαστε δικαιοι, να συγκρινουμε μηχανακια 20ετιας με συνομιλικα τους, γιατι πλεον και στα ΚΤΜ 30.000χλμ ειναι το διαστημα ελεγχου βαλβιδων.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Για να ειμαστε δικαιοι, να συγκρινουμε μηχανακια 20ετιας με συνομιλικα τους, γιατι πλεον και στα ΚΤΜ 30.000χλμ ειναι το διαστημα ελεγχου βαλβιδων.
Πολλα γιαμαχα ειχαν τετοια διαστηματα βαλβιδων εδω και δεκαετιες. Vstrom, varadero κλπ επισης. Tdm 900, ιδια αλογα περιπου, 40κ βαλβιδες.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πολλα γιαμαχα ειχαν τετοια διαστηματα βαλβιδων εδω και δεκαετιες. Vstrom, varadero κλπ επισης. Tdm 900, ιδια αλογα περιπου, 40κ βαλβιδες.
ολα τα μηχανακια οταν ειχε βγει το 950 ειχαν παντως λιγοτερα αλογα στον τροχο, συμπεριλαμβανομενου του dl1000 που ηταν στα χαμηλα 80, με ψεκασμο και 50 κυβικα παραπανω. Τα δε tdm, ηταν στα 72 αλογα τροχο, οποτε το 20 παρακατω απο τα 950 η αλλιως 30% λιγοτερη ισχυ σχεδον δε το λες και λιγο. Το μοτερ των 9χ0 οντως ψηλα δεν παιζει τοσο καλα (η τουλαχιστον οχι οσο θα μπορουσε) διοτι η ΚΤΜ (που στην εποχη ηταν οπως ειναι η beta σημερα) το σχεδιασε για να κερδισει ντακαρ και να τρεξει στα sbk ταυτοχρονα με την ιδια βαση. Προφανως για οικονομοτεχνικους λογους δε μπορουσαν να σχεδιασουν 10 μοτερ τοτε με αγνωστο το αν θα μπορεσει να τα πουλησει, αλλα ο ιδιος κινητηρας με περιφεριακες αλλαγες στους τελευταιους δουκες ειναι στα 130 αλογα, που δε το λες και λιγο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
ολα τα μηχανακια οταν ειχε βγει το 950 ειχαν παντως λιγοτερα αλογα στον τροχο, συμπεριλαμβανομενου του dl1000 που ηταν στα χαμηλα 80, με ψεκασμο και 50 κυβικα παραπανω. Τα δε tdm, ηταν στα 72 αλογα τροχο, οποτε το 20 παρακατω απο τα 950 η αλλιως 30% λιγοτερη ισχυ σχεδον δε το λες και λιγο. Το μοτερ των 9χ0 οντως ψηλα δεν παιζει τοσο καλα (η τουλαχιστον οχι οσο θα μπορουσε) διοτι η ΚΤΜ (που στην εποχη ηταν οπως ειναι η beta σημερα) το σχεδιασε για να κερδισει ντακαρ και να τρεξει στα sbk ταυτοχρονα με την ιδια βαση. Προφανως για οικονομοτεχνικους λογους δε μπορουσαν να σχεδιασουν 10 μοτερ τοτε με αγνωστο το αν θα μπορεσει να τα πουλησει, αλλα ο ιδιος κινητηρας με περιφεριακες αλλαγες στους τελευταιους δουκες ειναι στα 130 αλογα, που δε το λες και λιγο.

Στην τελικη και τα δυο αυτα μοτερ ιδιας περιπου δυναμικοτητας ειναι με τα 950, το ενα 50 λιγοτερα κυβικα, το αλλο 50 περισσοτερα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Μπορώ να καταλάβω τι προσπαθείς να μεταφέρεις, αλλά αυτό είναι μια ψευδαίσθηση που δεν ισχύει. Σκέψου ότι αυτό είναι μια γενίκευση που και αυτή με τη σειρά της αδικεί έναν κάτοχο οποιασδήποτε άλλης εταιρείας που ξέρει γιατί πήρε αυτό που πήρε.
Περίεργο δε θα ήταν οι κάτοχοι KTM να είναι οι ειλικρινείς άνθρωποι και οι κάτοχοι π.χ. Honda οι κρυψίνοι;
Αυτό που στη πραγματικότητα ισχύει είναι ότι είναι κουραστικό να διαπιστώνεις ότι πολλοί (πάρα πολλοί) αγοράζουν μοτοσυκλέτες που δεν ταιριάζουν στα οικονομικά τους και στο τρόπο ζωής τους. Η κάβλα από μόνη της δεν αρκεί για να έχεις κάνει μια σωστή αγορά και αυτό συνήθως -δυστυχώς- το αντιλαμβάνεσαι όταν είσαι ο επόμενος υποψήφιος αγοραστής.

Επομένως δε θα πρέπει να μπαίνουμε σε αυτό το τρυπάκι μιας συνομωσίας π.χ. των Yamaha fans έναντι των KTM fans. Είμαι της άποψης ότι η έκφραση ειλικρίνειας είναι προτέρημα τάχα μου μόνο των πορτοκαλί, είναι απλώς μια γραμμή άμυνας όταν θέλεις να απαντήσεις (τρίτο πρόσωπο χρησιμοποιώ) σε ανθρώπους που έχουν άγνοια.
Το διαδίκτυο είναι γεμάτο από "θέματα" μοτοσυκλετών χωρίς εξαιρέσεις καταγωγής. Το ότι καταφέρνει κάποιος να χαλά έναν κινητήρα 650cc με 45 άλογα είναι άξιο θαυμασμού, αλλά 99% δεν φταίει η μοτοσυκλέτα αλλά ο ιδιοκτήτης της (φυσικά θα υπάρξουν και οι αστοχίες υλικού). Ε, φαντάσου τώρα αυτόν τον τύπο που κατάφερε και χάλασε ένα αερόψυκτο XT600 τι θα συμβεί όταν αποκτήσει ένα ολοκαίνουριο 950 με κινητήρα που περιλαμβάνει κατά 80-90% αγωνιστικά γονίδια.

Για μένα τα πράγματα είναι πολύ απλά. Μια μοτοσυκλέτα που έχει έναν κινητήρα που παράγει ιπποδύναμη x2 σε σχέση με μια μοτοσυκλέτα που στα ίδια κυβικά παράγει τη μισή έχει άλλες απαιτήσεις. Ίσως πολλά πράγματα να πρέπει να αλλάζονται πριν χαλάσουν. Αυτό δεν έχει να κάνει με τη καταγωγή αλλά με τη κατασκευή. Το ότι η Honda ή Yamaha κτλ παίζουν με τη μπάλλα χαμηλά δεν έχει να κάνει με τη καταγωγή αλλά με την εμπορική πολιτική. Οπότε ή λες θα αγοράσω ένα ΚΤΜ να κάνω τι κάβλα μου και στα @ρχίδια μου όλα τα άλλα (ας βγάλει άκρη ο επόμενος) ή κάνεις μια συνειδητή αγορά απολαμβάνεις αυτά που δε μπορώ να απολαύσω εγώ, αλλά είσαι "κοντά" της.

Θα προτιμούσα εδώ μέσα να μην αναπτύσσουμε τέτοιες "φυλετικές" διαφορές. Το να δηλώνει κανείς φιλο-Japan δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι εχθρός των Ευρωπαϊκών, σημαίνει πως αυτό του ταιριάζει. Έτσι γίνεται όταν είσαι νορμάλ άνθρωπος. Το να ασχολείται κανείς με κάθε φανατικό δεν αξίζει ούτε από άποψη διάθεσης χρόνου.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι λές,δεν ανέφερα για"φυλετικές"διακρίσεις",ούτε είμαι σε"γκέτα"ktmαδων hondέων κτλ,έγραψα πως ΔΕΝ είμαι κολημένος με μάρκες αλλωστε.Γουστάρω ktm,bmw,yamaha και honda και άλλες πολλές(και τώρα που μιλάμε έχω 2 honda μαζί με το ktm,Ιαπωνικό και Γερμανικό αυτοκίνητο αν αυτό λέει κάτι).Λέω πολύ απλά ότι η ρετσινιά που έχουν τα ktm είναι υπερβολική και έχει"βγεί"κυρίως απο ανθρώπους που δεν έχουν καμία εμπειρία πάνω σε αυτά και απο"μηχανικούς"που δεν ήξεραν να τα φτιάχνουν και τα"διαλύσανε",κλείνω εδώ και τα υπόλοιπα όταν βρεθούμε απο κοντά σε κάνα troffy με το καλό!:friendship:(τσικουδιές)!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade

Στην τελικη και τα δυο αυτα μοτερ ιδιας περιπου δυναμικοτητας ειναι με τα 950, το ενα 50 λιγοτερα κυβικα, το αλλο 50 περισσοτερα.




tdm σχεδον 80 αλογα, λιγο δυσκολο...Επισης και το tdm, και το vstrom 1000 της εποχης, συναγωνιζονται στενα για την πρωτη θεση των αθλιοτερων σε οδηγηση μοτοσυκλετων εβερ. Και ολα αυτα, με λιγοτερη ισχυ αμφοτερα απο το 950 τοτε, που απ οτι φαινεται ηταν αναξιοπιστο (επειδη ηθελε τρομπες στο συμπλεκτη πανω κατω)
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100



tdm σχεδον 80 αλογα, λιγο δυσκολο...Επισης και το tdm, και το vstrom 1000 της εποχης, συναγωνιζονται στενα για την πρωτη θεση των αθλιοτερων σε οδηγηση μοτοσυκλετων εβερ. Και ολα αυτα, με λιγοτερη ισχυ αμφοτερα απο το 950 τοτε, που απ οτι φαινεται ηταν αναξιοπιστο (επειδη ηθελε τρομπες στο συμπλεκτη πανω κατω)
Δε μιλαμε για τα μηχανακια που οντως ηταν πολυ κακα οδηγικα, αλλο ειναι το θεμα που χαθηκε ομως στην πορεια :rolleyes:
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
και όλα αυτά είναι πολύ χρήσιμα για να πάρει απόφαση ο Θανάσης Dalas990 .....

για να το τελειώνουμε το θέμα μια και καλή.... πείτε μας πόσο έχετε το ρελαντί σας....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ακόμα να συνελθω από το σοκ των 92 τροχό του στοκ 950. Εμένα με πείσατε να πάρω ένα έτσι για να πω ότι το έκανα και αυτό, να κλείνει και η κάρμα-τρύπα.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
δεν μπορω να καταλαβω πως θες πλαισιο,μοτερ, αναρτησεις που τρεξανε ντακαρ και κερδισανε, κατι το οποιο δεν θα ξαναγινει ΠΟΤΕ...( το exc450 rally relica κανει κανα 40.000€ για να εχουμε μετρο συγκρισης), να θες να ειναι 15ετιας 4ο χερι, να κανει και 5000€ , να εχει μοτερ που με μιση γκαζια κοφτιαζει, να του αλλαζεις μονο λαδια με 50€, να το χρησιμοποεις σαν τρανσαλπ και να ειναι και ασπαστο για 200000κλμ????? Απορω που μερικοι εδω μεσα επιμενετε ακομα οτι ολα τα παραπανω ειναι εφικτα!!! Δηλαδη αν καποιος ελεγε πηρα WR450 του 2007 αλλα με εχει γαμησει η συντηρηση, ενω με το ΧΤ600 αλλαζα μονο λαμπες τι θα του λεγατε????? Δεν θα τον κραζατε??? Το 990 ειναι αγωνιστικο, τι παμε τωρα να αποδειξουμε, οτι δεν βγαζεο ζημιες????? Εγω δεν εχω κανενα προβλημα με την αξιοποστια των ΚΤΜ που ειναι υποδεεστερη των Γιαπωνεζικων, αλλα ξερεις τι ψωνιζεις..... Δηλαδη αν παρω MASERATI με 20.000€ 4ο χερι θα γκρινιαζω αμα θελει 10000 επισκευη???? Το θεμα ειναι οτι οι μηχανικοι δεν τα λενε αυτα.... επρεπε να σου πουνε, φιλε το πηρες αλλα να ξερεις οτι θα κανεις τα κουμαντα σου στις 100.000κλμ να το βαλεις για ανοιγμα μοτερ και αλλαγμα καδενες, σετ βαλβιδες, φλαντζα καυσεως κλπ και κρατα το για αλλα 10 χρονια... ειναι αγωνιαρικο το μηχανακι και ετσι πανε αυτα.... οχι να πουλανε τα power parts με τη σεσουλα.....δηλαδη οταν τα μοτοκρος πας με τις ωρες και αλλαζεις πιστονια γκρινιαξε κανενας???? αφου ειναι αγωνιστικα.... καπως ετσι ειναι και το 990 εχει καποιο οριο που μετα πρεπει να χωσεις λεφτα, αλλιως μετρας αντιστροφα.....εν ολιγοις δεν ειναι μηχανακι για φτωχομπινεδες..... εκτος αν το παρεις κουτα και το δωσεις με δυο μηνες εγγυηση ακομα...... για να αναβαθμιστεις και καλα...... που υπαρχουν απειροι τετοιο πελατες στην ΚΤΜ....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν μπορώ να καταλάβω τι λές,δεν ανέφερα για"φυλετικές"διακρίσεις",ούτε είμαι σε"γκέτα"ktmαδων hondέων κτλ,έγραψα πως ΔΕΝ είμαι κολημένος με μάρκες αλλωστε.Γουστάρω ktm,bmw,yamaha και honda και άλλες πολλές(και τώρα που μιλάμε έχω 2 honda μαζί με το ktm,Ιαπωνικό και Γερμανικό αυτοκίνητο αν αυτό λέει κάτι).Λέω πολύ απλά ότι η ρετσινιά που έχουν τα ktm είναι υπερβολική και έχει"βγεί"κυρίως απο ανθρώπους που δεν έχουν καμία εμπειρία πάνω σε αυτά και απο"μηχανικούς"που δεν ήξεραν να τα φτιάχνουν και τα"διαλύσανε",κλείνω εδώ και τα υπόλοιπα όταν βρεθούμε απο κοντά σε κάνα troffy με το καλό!:friendship:(τσικουδιές)!
Ναι, δεν διευκρίνησα πως αν και απαντούσα στο δικό σου σχόλιο η τοποθέτηση μου ήταν γενική.
Εν ολίγοις αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως ο Japan προσπαθεί να εκφράσει τη δική του αλήθεια, ο KTMας τη δική του αλήθεια, αλλά υπάρχει και η αλήθεια σκέτο. Διευκρινίζω αυτή τη φορά πως δεν αναφέρομαι σε σένα ούτε σε κανέναν ειδικά, από αυτά που κατά καιρούς διαβάζουμε και συναντάμε.
Τσικουδιές... μακάρι μια μέρα :friendship:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με όλες αυτές τις κουβέντες σκέφτομαι ένα ktm adventure να είχε το μοτέρ και την αξιοπιστία ενός tdm 900.. Σκελετό, αναρτήσεις φρένα κλπ ktm και το 900 μοτερακι της Yamaha με τα παραφερναλια του..! Τέλειο.
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Με όλες αυτές τις κουβέντες σκέφτομαι ένα ktm adventure να είχε το μοτέρ και την αξιοπιστία ενός tdm 900.. Σκελετό, αναρτήσεις φρένα κλπ ktm και το 900 μοτερακι της Yamaha με τα παραφερναλια του..! Τέλειο.
Άλλου αυτά Ρεθεμνιώτη,εσύ έχεις τον τέλειο συνδυασμό,800(Ελβετικός σουγιάς)και 640(πασπαρτού,έ για off road ήθελα να πω)και πιάνουν τα χέρια σου,όχι σαν εμένα που δεν έχω υπομονή ούτε καθρέπτη να ξεβιδώσω:ha:like:
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Δεν ξερω αν το προσεξατε..;;;
Ο ενδιαφερομενος εχει να μιλησει εδω κ δυο-τρεις σελιδες ...
Με τοσα που διαβασε..μαλλον σε κανα Ιταλικο θα καταληξει...χαχα...!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν ξερω αν το προσεξατε..;;;
Ο ενδιαφερομενος εχει να μιλησει εδω κ δυο-τρεις σελιδες ...
Με τοσα που διαβασε..μαλλον σε κανα Ιταλικο θα καταληξει...χαχα...!!!
Έχει παρει απαντήσεις πριν αρκετές σελίδες.
Θα μπλέξει με τα περτικαλι μπραπππππ
 

Dalas990

Μέλος
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
Honda hornet 600
Οι πληροφορίες έχουν παρθεί και η απόφαση επίσης όπως και η φυλετικές διαμάχες της αγέλης τα αποκαλυπτήρια θα αναρτηθουν εντός ολίγων ημερών

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Οι πληροφορίες έχουν παρθεί και η απόφαση επίσης όπως και η φυλετικές διαμάχες της αγέλης τα αποκαλυπτήρια θα αναρτηθουν εντός ολίγων ημερών

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τιιιιιι....;
Κιόλας....;
Μόνο 12 σελίδες...;o_O
 
Top Bottom