Αγορά 990 07 η tennere 20 ?

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Οχι καλο μου παιδί, δεν έδωσα εγώ να καταλάβεις σωστά.
Εννοώ, αν είσαι διατεθειμένος να είσαι μονίμως στα γόνατα να συντηρείς και να πληρώνεις
Όπως μου είχε πει ένας αγαπημένος φιλος
Τι εννοείς Βίρνα ; Ωραίους φίλους έχεις.
Στα γόνατα ; Στα τέσσερα ;

Με τέτοια κοπτοραπτικη θα μπορούσα να γίνω εύκολα δημοσιογράφος.


Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κι εσύ γιατί πήρες μαρή ...;
Εγώ ΚΤΜ χωρίς εσένα δεν θα έπαιρνα , άσε που το συγκεκριμένο είναι αστέρι και όπως σου είχα πει (μόνο 950 ) και είχα τότε πολλές προτάσεις για 990 αλλά δεν θέλω μπελα στο κεφάλι μου.

Και μέσα σε όλα αυτά που το δικό μου δεν έχει πάθει κάτι (το θεωρώ γκαντεμικο) και θα ήταν ο μόνος λόγος να το δώσω .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εγώ ΚΤΜ χωρίς εσένα δεν θα έπαιρνα , άσε που το συγκεκριμένο είναι αστέρι και όπως σου είχα πει (μόνο 950 ) και είχα τότε πολλές προτάσεις για 990 αλλά δεν θέλω μπελα στο κεφάλι μου.

Και μέσα σε όλα αυτά που το δικό μου δεν έχει πάθει κάτι (το θεωρώ γκαντεμικο) και θα ήταν ο μόνος λόγος να το δώσω .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νταξ ,καταλάβαμε. :ok:
Λόγος να το δώσεις δεν υπάρχει ,γιατί όντως ειναι πολύ καλό πλέον το δικό σου.
Αν το οδηγείς ,το χαμόγελο που βγάζει δεν σε αφήνει να το δώσεις.
Είναι που είμαστε κλεισμένοι μέσα ,γι'αυτό σου βγαίνει η σκέψη του αποχωρισμού.
Μέχρι κι εγώ έχω τελευταία ,κάνω σκέψεις να δώκω την χονδRή ,παρ'όλο που δεν εχω δοκιμάσει ακόμα όσες αναβαθμίσεις της έχω κανει μεσα στην καραΜπίνα ,αναμένοντας την ΑπΕλευθέρωση.
Δεν μας φταιν.τα μηχανάκια ,η παρατεταμένη κατάσταση υγειονομικής κλεισούρας κ ανασφάλειας ,μετά από μια 10ετή φάση οικονομικής δυσπραγίας κ μιζέριας ,είναι οι λόγοι που μας έχει "πέσει" η ψυχολογία...και ότι άλλο του καθενός.

Οσο για τα 990 ,όντως τα 06-07-08 ,που έχουν εύπεπτες τιμές ,είναι ρίσκο ,ΑΝ δεν ξέρεις οτι εχουν συντηρηθεί σωστά ,κ αντιμετωπιστεί σωστά τα όποια θέματά τους.
Στα 990 μοντ.2010 κι έπειτα ,άλλαξαν πολλά ,κι έχουν αποδειχτεί σχεδόν* απροβλημάτιστα ,ΑΝ κ εφόσον συντηρούνται σωστά.

* Με το σχεδόν ,εννοώ ότι κανένα μηχανοκίνητο όχημα δεν είναι πλήρως απροβλημάτιστο.
Ούτε και τα ΤζαΜπάν.
Ολα χρήζουν σωστής χρήσης ,σωστής συντήρησης ,κ βελτιώσεων
ΕΙδικά τα ΤζαΜπάν ,σε πολλούς τομείς από τη βιτρίνα (βλ.αναρτήσεις-φρένα-επιδόσεις-κλπ)

Κι επειδή η μοτοσυκλέτα είναι Χόμπυ ,η όλη ουσία του πράγματος για τον καθένα είναι ,ποιά είναι αυτή:
που γουστάρεις να την κοιτάς με τις ώρες
ανυπομονείς να την καβαλάς για ώρες
και σε κερνάει χαμόγελα με το κούμπωμα της 1ης
 

NikolasA

Μέλος
Όνομα
Nikolas
Μοτό
Ducati Desertx
Ktm 950 sm 2007
Ktm exc 450 six days 2013
Όλα σωστά όσα έχουν γραφτεί. Βάζω κι εγώ την αποψάρα μου.
9 χιλιάρικα το Τ700 είναι όντως ευκαιρία για καινούριο, 6-7 το 990 κομπλέ, αλλά όχι και ευκαιριάρα.
950 θα έλεγα του 05 καλύτερα αν το σκέφτεσαι, κοιτα κι αυτό
και πάρε και τον elio ένα τηλέφωνο για να μάθεις για το ιστορικό.
Τα 2 990 και τα δύο μάλλον είναι 07.
Το 2ο φαίνεται από την περιγραφή οτι έχει λύσει αρκετά πραγματάκια, εκτός από την τρόμπα που έχει κάνει μονο επισκευή
(με obreron κάτω και 1190 πάνω λύνεις το πρόβλημα σου για πάντα, αλλα είναι 400ευρω πάνω κάτω), κοίτα κι αυτό που σου προτείνει ο Γάτος.
Τα χιλιόμετρα στα 990 δεν ξέρω αν θα τα κοίταγα, μιλώντας πάντα για το μοτέρ,όχι για τα περιφερειακά, αλλά είναι προσωπική μου άποψη , απο προσωπική μου εμπειρία (εχω 150 χιλιαδες).

Τα πάντα εξαρτώνται όμως από την χρήση που θες να κάνεις με το μηχανάκι. Ταξίδια?Μονοκάβαλα, δικάβαλα, χώμα?πόλη
Ταξίδια δικάβαλα σαφώς υπερτερεί το 990,χώμα αν και δεν έχω οδηγήσει το 700 το 990 παει πανέμορφα,το 700 λογω βάρους και φαντάζομαι με ενα κατάλληλο σετάρισμα αναρτήσεων ή αλλαγή τους λογικά θα κάνει τα ίδια.
Συντήρηση κατανάλωση δεν το συζητάω, όπως στα λένε οι παραπάνω,αν και λίγο μέσα στην χιουμοριστική υπερβολή.
Τώρα για την μεταπώληση δεν θα μπω στην κουβέντα πρώτον γιατι ουδέν μονιμότερο του προσωρινού και δεύτερον γιατί δεν ήμουν ποτέ της λογικής να πάρω ενα μηχανάκι να το αλλάξω σε δύο χρονια (το 990 το έχω 12 συναπτά έτη).

Φαντάζομαι σου αρέσουν πάρα πολύ και τα δύο και η αλήθεια είναι οτι ειναι πανέμορφα, οπότε παρε τον χρόνο σου, απόλαυσε την διαδικασία του ψαξίματος χωρίς άγχος, καντα και κανα test-ride αν τα βρείς και καλές βόλτες
 

NikolasA

Μέλος
Όνομα
Nikolas
Μοτό
Ducati Desertx
Ktm 950 sm 2007
Ktm exc 450 six days 2013
Θα ήθελα την γνώμη και βοήθεια σας σε αυτά τα δυο και αν είναι καλύτερο να παω σε καινουργιο τεννερε γιατί βρήκα μια ευκαιρία στις 9χιλ
Έτσι γράφει ο άνθρωπος στο αρχικό του post, οτι το βρήκε σε ευκαρία, προφανώς και δεν έχει 9
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Προσωπικά, το 990 που είχα για λίγο καιρό μου άρεσε πάρα πολύ! Ότι καλύτερο είχα οδηγήσει σε ονοφ τηςσυγκεκριμένης χρονικής περιόδου. Μόνο τα φρένα του δεν μου άρεσαν, του έφτιαξα και μια σέλα και ήμουν αρχηγός. Το έδωσα γιατί το φοβήθηκα από θέματα συντήρησης (χωρίς να μου έχει βγάλει κάτι πέραν της πάνω τρόμπας συμπλέκτη, την οποία και άλλαξα με αυτή του νεότερου 1190), δεν το έβρισκα εύκολο να του "βάλω" χέρι και βαριόμουν να ασχοληθώ για να μάθω (και παρόλο που υπήρχε και o el-Gatto και άρα ήξερα ότι θα είχα την όποια υποστήριξη χρειαζόμουν). Το ότι βρίσκεσαι σε επαρχεία για μένα θα ήταν ανασταλτικός παράγοντας για την αγορά του, καθαρά από θέμα συντήρησης, εκτός και το έχεις με τα μαστορέματα και δεν θα είναι το βασικό σου μέσο μετακίνησης.

Βέβαια, ήμουν και στην φάση που διαρκώς άλλαζα μοτοσυκλέτες, σε ένα ιδανικό γκαράζ, θα ήθελα ένα πάλι...

Για όλα τα παραπάνω, για μένα Tenere!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έτσι γράφει ο άνθρωπος στο αρχικό του post, οτι το βρήκε σε ευκαρία, προφανώς και δεν έχει 9
Το έγραψα γενικά... Μήπως και έπεσε η τιμή του.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάντως λέει πολλά το γεγονός ότι τα 950/990, μηχανήματα 15ετιας, ακόμα βάζουν σε δίλημμα υποψήφιους αγοραστές έναντι σούπερ vfm και ικανών On-off όπως το Τ7.
 

the_carpenter

Μέλος
Περιοχή
Pelion Μt. playground
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Hopefully soon a 990
Οπότε κατά την γνώμη σας ποια είναι μια τιμή που να αντικατοπτρίζει την παλαιότητα του 990 και ίσως την σπανιότητα των ανταλλακτικών λόγω αυτής ; Για παράδειγμα, χρονολογία 2008 χωρίς αξεσουάρ κλπ . Γιατί στο car υπήρξαν μέχρι και με τιμή πάνω από 10.000 € (ένα μπλε από Αθήνα αν το θυμούνται κάποιοι, βέβαια μεταγενέστερο του 08).
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Δώσε 5000€ για ένα καλό 950 και θα με θυμηθείς αν δεν δώσεις τα διπλάσια για τενερε .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάντως λέει πολλά το γεγονός ότι τα 950/990, μηχανήματα 15ετιας, ακόμα βάζουν σε δίλημμα υποψήφιους αγοραστές έναντι σούπερ vfm και ικανών On-off όπως το Τ7.
Για ποιον λέει πολλά?
Για το 990 ή το Τ700?
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
el-Gatto το μηχανάκι μοτερικα και στα πάντα είναι άριστο , το κακό είναι ότι εγώ πιστεύω ότι είναι γκαντεμικο .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ακουω γενικα για την συντηρηση που πρεπει να κανει ο ιδιοκτητης, το αν την εχει κανει ο προηγουμενος κλπ κλπ...στο θεμα της συντηρησης περα απο τα λαδια δεν υπαρχει τιποτα να προσεχει ενας ιδιοκτητης, μετα η κατασταση οποιουδηποτε δικυκλου εξαρταται απο το ποσο προσεχει τα αναλωσιμα ο κατοχος, και κατα ποσο το μηχανακι δεν ειναι ταλαιπωρημενο απο κατσαβιδια, περιεργα φορτωματα.

Τα 950/990 ειναι αξιοπιστα μηχανακια, μοτερικα ειναι αλεξισφαιρα, και εχουν καποια χαζα περιφεριακα θεματακια που το πιθανοτερο ειναι να εχουν λυθει μεχρι τωρα (τρομπες συμπλεκτη, τρομπες καυσιμου κλπ). Το μονο εξτρα που θελει σε συντηρηση ενα 9χ0 ειναι να αλλαζεται περιοδικα η τρομπα νερου, που οκ, δεν ειναι κατι τρομερο.

Τωρα στο διλλημα καινουριο η παλιο, αν το οικονομικο δεν ειναι προβλημα τοτε θα ελεγα οτι δεν υπαρχει καθαρο διλλημα, βουρ στο καινουριο αν θες να εχεις το κεφαλι σου καθαρο. Ομως ακομα και στην περιπτωση που το οικονομικο δεν ειναι θεμα, το τ7 κανει οσο 2 μεταχειρισμενα 950/990 αυτη τη στιγμη, οποτε η διαφορα δεν ειναι και μικρη. Αν δηλαδη φοβαται κανεις τοσο για την αξιοπιστια των 9χ0, ας παρει 2 να εχει παντα μηχανακι και αυτος και ενα καβατζα για τους φιλους του :D

Αν πας στο ΚΤΜ, θα σου ελεγα να κοιταξεις ειτε 950 με καρμπ, ειτε τα τελευταια 990 με το μοτερ του σμτ. Στο θεμα καταναλωσης, κανενα απο τα 9χ0 δεν ειναι τοσο βενζινοβορα οσο ο μυθος τους λεει. Πολλα 950 ειναι ζιγκλερωμενα οπως να ναι, απο διαφορους γκουρου με 10 η 20 νουμερα μεγαλυτερα ζιγκλερ, πιο πλουσιες βελονες γιατι ετσι ξερουν, και τα 990 φορτωμενα με οτι να ναι χαρτες γιατι επισης παλι ετσι πρεπει. Οι μαυροι καπνοι σε αυτα τα μηχανακια λοιπον στο ανοιγμα του γκαζιου ειναι συνηθισμενο φαινομενο απο τις ακαυστες, αλλα οταν σεταριστουν σωστα, καινε φυσιολογικα.

Αν θες ενα εντελως απροβληματιστο μηχανακι, πηγαινε στο τ7, οποιοδηποτε μηχανακι και να παρεις καποιας ηλικιας θα βγαλει θεματακια, αξιοπιστο και μη. Αν δε σε νοιαζει περιστασιακα να πρεπει να ασχοληθεις λιγο, πηγαινε σε καποιο 9χ0, εστω για την εμπειρια. Ο κοσμος θα κυνηγαει σαν μεταχειρισμενα με το δικανο, και η αξια τους πλεον παει μονο πανω. Το πιθανοτερο ειναι πως αν παρεις ενα τετοιο μηχανακι τωρα, μετα απο 2 χρονια να το πουλησεις οσο το πηρες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ακουω γενικα για την συντηρηση που πρεπει να κανει ο ιδιοκτητης, το αν την εχει κανει ο προηγουμενος κλπ κλπ...στο θεμα της συντηρησης περα απο τα λαδια δεν υπαρχει τιποτα να προσεχει ενας ιδιοκτητης, μετα η κατασταση οποιουδηποτε δικυκλου εξαρταται απο το ποσο προσεχει τα αναλωσιμα ο κατοχος, και κατα ποσο το μηχανακι δεν ειναι ταλαιπωρημενο απο κατσαβιδια, περιεργα φορτωματα.

Τα 950/990 ειναι αξιοπιστα μηχανακια, μοτερικα ειναι αλεξισφαιρα, και εχουν καποια χαζα περιφεριακα θεματακια που το πιθανοτερο ειναι να εχουν λυθει μεχρι τωρα (τρομπες συμπλεκτη, τρομπες καυσιμου κλπ). Το μονο εξτρα που θελει σε συντηρηση ενα 9χ0 ειναι να αλλαζεται περιοδικα η τρομπα νερου, που οκ, δεν ειναι κατι τρομερο.

Τωρα στο διλλημα καινουριο η παλιο, αν το οικονομικο δεν ειναι προβλημα τοτε θα ελεγα οτι δεν υπαρχει καθαρο διλλημα, βουρ στο καινουριο αν θες να εχεις το κεφαλι σου καθαρο. Ομως ακομα και στην περιπτωση που το οικονομικο δεν ειναι θεμα, το τ7 κανει οσο 2 μεταχειρισμενα 950/990 αυτη τη στιγμη, οποτε η διαφορα δεν ειναι και μικρη. Αν δηλαδη φοβαται κανεις τοσο για την αξιοπιστια των 9χ0, ας παρει 2 να εχει παντα μηχανακι και αυτος και ενα καβατζα για τους φιλους του :D

Αν πας στο ΚΤΜ, θα σου ελεγα να κοιταξεις ειτε 950 με καρμπ, ειτε τα τελευταια 990 με το μοτερ του σμτ. Στο θεμα καταναλωσης, κανενα απο τα 9χ0 δεν ειναι τοσο βενζινοβορα οσο ο μυθος τους λεει. Πολλα 950 ειναι ζιγκλερωμενα οπως να ναι, απο διαφορους γκουρου με 10 η 20 νουμερα μεγαλυτερα ζιγκλερ, πιο πλουσιες βελονες γιατι ετσι ξερουν, και τα 990 φορτωμενα με οτι να ναι χαρτες γιατι επισης παλι ετσι πρεπει. Οι μαυροι καπνοι σε αυτα τα μηχανακια λοιπον στο ανοιγμα του γκαζιου ειναι συνηθισμενο φαινομενο απο τις ακαυστες, αλλα οταν σεταριστουν σωστα, καινε φυσιολογικα.

Αν θες ενα εντελως απροβληματιστο μηχανακι, πηγαινε στο τ7, οποιοδηποτε μηχανακι και να παρεις καποιας ηλικιας θα βγαλει θεματακια, αξιοπιστο και μη. Αν δε σε νοιαζει περιστασιακα να πρεπει να ασχοληθεις λιγο, πηγαινε σε καποιο 9χ0, εστω για την εμπειρια. Ο κοσμος θα κυνηγαει σαν μεταχειρισμενα με το δικανο, και η αξια τους πλεον παει μονο πανω. Το πιθανοτερο ειναι πως αν παρεις ενα τετοιο μηχανακι τωρα, μετα απο 2 χρονια να το πουλησεις οσο το πηρες.
Να αυτά γράφετε και μετά λέω αφού δεν χρειάζεται άλλο μηχανάκι γαμώ τις κυβερνήσεις μου γαμώ, γιατί κοιτάς για νέα μηχανάκια. Το 990 δεν μου άρεσε καθόλου στο μοτέρ, αν το 950 είναι πιο γεμάτο χαμηλά όμως... Τεσπα, έχω πινακίδες να καταθέσω και είστε όλοι σατανάδες σιξσιξσιξηδες σιχτιρ :p
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ομολογώ πώς αν έχεις βρει ευκαιρία ένα Tenere με 9 χιλιάρικα και μπορείς να τα δώσεις δεν βλέπω το δίλημμα..

Μόνο απο τα 3lt/100km που θα καις λιγότερο θα κάνεις απόσβεση τη διαφορά. Και το Tenere δεν είναι κάνα φλωρομηχανάκι. Το τιμάει το όνομα του.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Top Bottom