Ντάλας θα σου πρότεινα αν "πιάνουν" τα χέρια σου και έχεις όρεξη να ασχοληθείς με το μηχανάκι, τότε go for it για το πορτοκαλί.
Μην πας σε 950 γιατί λίγοι είναι αυτοί που ξέρουν να το ρυθμίσουν. Προτίμησε injection (990).
Αν παρόλα αυτά θέλεις απλά να ασχολησαι μόνο με τη συντήρησή του και να έχεις ενά εξίσου ικανό μηχανάκι, και μπορείς να διαθέσεις τα χρήματα που απαιτούνται, τότε το Τ700 είναι μονόδρομος.
Σχετικά με σελες, ασφάλτινα ταξίδια κτλ και τα δύο παίζουν στο ίδιο μοτίβο οπότε θα κάνεις συμβιβασμούς.
Με ποια μότο δεν κάνεις συμβιβασμούς άλλωστε;
Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που παίρνουν GS.... αυτοί νομίζεις δεν κάνουν συμβιβασμούς;
Ξέρεις τι καζούρα τρώνε;
Βέβαια το να βλέπεις ένα ωραίο τριβαλιτσο BMW να στέκεται στωικά έξω από τα Starbucks και τον αναβάτη του να πίνει ένα makiato latte με στυλ φορώντας τη rallye 4....ε.... σιγά μη σε νοιάζει η καζούρα που τρως.... συμβιβάζεσαι...
Παντως, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, τα παλαιοτερα 950/990 αρχίζουν και δείχνουν τα χρόνια τους και δε μιλάω για τους κινητήρες αλλά πιο πολύ για το πλαίσιο, το οποίο καλείται όλα αυτά τα χρόνια να διαχειριστεί ένα δυνατό μοτέρ με κραδασμους (για δικυλινδρο) και μια χρήση σε μικτά τεραιν ενίοτε φορτωμένο.
Οκ, δεν είναι όλα τα 950/990 κακοποιημένα αλλά μπορείς να διαπιστώσεις την κατάσταση του πλαισίου όταν βλέπεις απλά ένα μηχανάκι?
Και δεν εννοώ σκουριές κτλ, αλλά μπορείς να ξέρεις τι ακριβώς κρύβεται από κάτω? Που είναι το μέταλλο αδύναμο και που θα ξεσπάσει η οποιαδήποτε καταπόνηση που θα του κάνεις στα χέρια σου?
15 χρόνια είναι αυτά με όλες τις καιρικές συνθήκες και σε όλα τα τεραιν.
Το Τ700 δεν τα έχει αυτά. Όλα πάνω του είναι καινούργια.
Νομίζω πως αν το οικονομικό μπορέσεις και το διαχειριστείς τότε είναι η καλύτερη επιλογή. Και σου μιλάει ένας άνθρωπος που έβαλε αγγελία το 990 δύο φορές, αλλά και τις δύο το μετάνιωσε και τις απεσυρε. Εδώ μέσα είναι και οι δύο.
Βέβαια σε όλα τα παραπάνω, δεν βάζω τον παράγοντα "βλέπω το μηχανάκι και λιώνω" ο οποίος ανατρέπει όλα τα δεδομενα.
Επίσης δεν βάζω τον παράγοντα "ανοίγω το γκαζι μετά τη στροφή και φτερουγιζει η καρδιά μου" ο οποίος είναι ξεκάθαρα υπέρ του lc8.
Αντε βγάλε άκρη μετά απ'όλα αυτα...
Σόρυ αν σε μπέρδεψα παραπάνω...
Ξέρεις, αυτός ο συλλογισμός που σου παρέθεσα είναι κλασσικός συλλογισμός κατεμάκια που πάντα έχει το διλλημα μιας καινούργιας μοτό έναντι του ΚΤΜ που ήδη έχει στην κατοχή του, τον έχει κουράσει γλυκά με τα χαζοθεματακια του και συνεχίζει και του δίνει χαμόγελα κάθε φορά που το καβαλάει.
Α!
Ξέχασα να σου πω ότι στο χώμα ψηφίζω ξεκάθαρα Τ700, λόγω βάρους και λόγω αίσθησης λειτουργίας του γκριπ στα χαμηλά. Με το 990 θα πρέπει να έχεις χέρι χειρουργού για να ελέγξεις το μηχανάκι σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, εκτός βέβαια αν είσαι καρατιμόνα όπου εκεί ανοίγεις το γκάζι και όποιον πάρει ο Χάροντας!
Καλή τύχη!