Η 19 ζαντα.. Νομίζω ότι το διαφοροποιεί αρκετά ομωςΓια την ιστορια, το πλαισιο, οι σελες, η γεωμετρια κτλ ειναι ακριβως τα ιδια με οποιοδηποτε 1050/1090/1190/1290 μη R...
Τουλαχιστον δεν έχω ακούσει να "χορεύει" στα πολλά και φορτωμένο
Η 19 ζαντα.. Νομίζω ότι το διαφοροποιεί αρκετά ομωςΓια την ιστορια, το πλαισιο, οι σελες, η γεωμετρια κτλ ειναι ακριβως τα ιδια με οποιοδηποτε 1050/1090/1190/1290 μη R...
Με αυτό το σκεπτικό γιατί να πληρώνει 160 αλόγατα και να χρησιμοποιεί 100?Καταπληκτικό ταξιδιάρικο μηχανάκι που παίρνει πολυ φόρτωμα! Το είχα το 2016
Έρχεται φορτωμένο με όλα, μόνο σέλα θα χρειαστεί να αλλάξεις και μπορεί ένα σκληρότερο ελατήριο (λόγω των κιλών που αναφέρθηκαν).
Ένα ΝΑΙ από εμένα αν το βρίσκεις στο μπατζετ σου.
Επειδή αναφέρθηκε: τα άλογα μπορεί να είναι πολλά αλλά το γκάζι είναι γλυκό και ωραίο!
Στην τελική το βάζεις στο "rain mode" και τα άλογα πέφτουν στα 100.
Ktm Adventure 1290 SUPER ADVENTURE, 2017г., ID:5154651 - Обява Продава Мотоциклет
Продава се » Ktm Adventure 1290 SUPER ADVENTURE, 2017г. » ID:5154651 на цена 19800 лв. Разгледайте още » 290 « предложения само в Mobile.bg
www.mobile.bg
Εγω το βρηκα το μηχανακι μου
10 σελίδες μετά και έρχεσαι στα λόγια μου...Πολύ καλή επιλογή, αν τελικά το αποφασίσεις!...
Να προτείνω και το KTM Super Adventure 1290T, το οποίο είναι μηχανάρα, ένα GS Adv με περισσότερο απ' όλα!
Το 160 είναι απλά ένα νούμερο, το μηχανάκι δεν είναι επιθετικό στον άπειρο αναβάτη γιατί γίνεται σωστή διαχείριση της δύναμης του κινητήρα + τα ηλεκτρονικά που ολοκληρώνουν την εμπειρία. Αν θέλεις βέβαια το κάνεις το καγκουριλίκι και με το παραπάνω.Με αυτό το σκεπτικό γιατί να πληρώνει 160 αλόγατα και να χρησιμοποιεί 100?
Παίρνει ένα με 100 και είναι οκ, να μην πληρώνει τσάμπα τροφή τις φοράδες
E. Mικρό καλάθι να κρατάς. Κάνε μιά αναζήτηση, έχει θεματάκια σε φόρουμ από το 2016....Τουλαχιστον δεν έχω ακούσει να "χορεύει" στα πολλά και φορτωμένο
Τι εννοείς... Ίδια?E. Mικρό καλάθι να κρατάς. Κάνε μιά αναζήτηση, έχει θεματάκια σε φόρουμ από το 2016....
Σαν κάτι να θυμάμαι ότι είχε γράψει και ο Ευθύμης; Μπορεί και να κάνω λάθος όμως.
Γενικά δεν θα το απέρριπτα μόνο από αυτό. Το R πολύ θα το γούσταρα στο γκαράζ αλλά δύο "ίδια" μηχανάκια δεν έχουν νόημα.
Κάπου στο FB είχα δεί για 145 ρόδα μόνο με τελικό και φλασάρισμα....Κάπου πιο πίσω έχω γραψει για το 1290 το χοντρό.
Επίσης έχω δει το συγκεκριμένο μηχανάκι να σουζαρει από τα 130km/h , δεν τον ξέρετε , κάποιος από το χωριό .
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μένω θεσσαλονίκη, Σόφια είναι πιο κοντα από την Αθήνα (διόδια με βινιέτα 13 ευρώ) ανεφοδιασμός υγραέριο από Βολγαρία περίπου στα 0,52€/λίτρο άρα μιλάμε για 30 κόστος να πάω να τη δω. ¨εχω μιλήσει με εκτελωνιστή και μεταφορέα, μεταφορά 250 ευρώ για θεσσαλονική, και εκτελωνισμός , αν το τιμολόγιο μπορέσει να είναι κάτω από 6000€ τότε θα είναι περίπου στα 850 ευρώ, αν όχι γύρω στα 1200 με 1300 με την αμοιβή του εκτελωνιστή μέσα. Δεδομένου οτι έχει (αν είναι όντως πραγματικά) 6000χλμ και είναι του 2017 συμφέρει. Εδώ έχουν γύρω στα 13500 με 15000. ¨Αρα θα έχω 19000 λεβα (εννοίται κάνεις στον βοουλγαρο παζάρι και άνετα στο κατεβάζει εκει στα 19000) είναι 9700€ αγορά + 300 μεταφορες (δική μου και μηχανής) +1300€ (χειρότερο σενάριο εκτελωνισμού) = 11300€. Βάλε κ ένα τριβάλιτσο αλουμινένιο ( δεν παιζει η βαλιτσούλα που έχει πάει κουβα) 1200€ και ένα σερβις με λάστιχα 500€ πάω 13000€ έτοιμος για ταξίδι. ϊσως κάνω και περισσότερα στο σερβις αλλα θα δώ την κατάσταση και θα κρίνω.10 σελίδες μετά και έρχεσαι στα λόγια μου...Πολύ καλή επιλογή, αν τελικά το αποφασίσεις!
Έχεις ψάξει για διαδικαστικά να το φέρεις Ελλάδα?
Δεν το ξερα αυτο για το rain mode.. σ ευχαριστω για την πληροφορία. Το πρωτο διάστημα σίγουρα θα το χρειαστώ.Καταπληκτικό ταξιδιάρικο μηχανάκι που παίρνει πολυ φόρτωμα! Το είχα το 2016
Έρχεται φορτωμένο με όλα, μόνο σέλα θα χρειαστεί να αλλάξεις και μπορεί ένα σκληρότερο ελατήριο (λόγω των κιλών που αναφέρθηκαν).
Ένα ΝΑΙ από εμένα αν το βρίσκεις στο μπατζετ σου.
Επειδή αναφέρθηκε: τα άλογα μπορεί να είναι πολλά αλλά το γκάζι είναι γλυκό και ωραίο!
Στην τελική το βάζεις στο "rain mode" και τα άλογα πέφτουν στα 100.
Τα ΚΤΜ εχουν 4 προγραμματα, Sport, Street, offroad και Rain. Tα δυο πρωτα ειναι 160 αλογα και στα αλλα δυο το πνιγει στα 100. Αντιστοιχα στο σπορ αφηνει ο εγκεφαλος να ανοιγουν τερμα οι πεταλουδες του γκαζιου, ενω στο στρητ το κανει πιο ομαλα και σιγουρα δεν τις αφηνει να ανοιξουν τελειως.Δεν το ξερα αυτο για το rain mode.. σ ευχαριστω για την πληροφορία. Το πρωτο διάστημα σίγουρα θα το χρειαστώ.
το μόνο σχόλιο που μέχρι τωρα γέλασα φωναχτά μόνος μου σαν το χαζό. Μπράβο στον gsmaniac είναι ωραίο αυτό. Έχεις να κάνεις ( αν ε΄ναι επαγγελματίες) με σταθερούς ανθρώπους που σε γνωρίζουν φυσικά από ένα σημείο και μετά και υποθέτω τους εμπιστεύεσαι. Επίσης ξέρεις τι να περιμένεις από τα μηχανάκια και έχεις πάντα συγκριτικό. Αν όντως πάρω το ktm χωρίς να έχω οδηγήσει gs πάντα θα έχω στο κεφάλι μου το ίσως. Ένω ένας που αγοράζει σταθερα μόνο BMW συνειδητά δεν έχει τέτοιους προβληματισμούς. +1 λοιπόν στον gsmaniacΑμα δίνει το οκ και ο gsmaniac που στα κεντρικά της BMW στο Μόναχο έχουν φωτογραφία του με λεζάντα "the most loyal BMW Motorrad owner ever"...προχώρα ακάθεκτος αν και αποψη μου ειναι να οδηγησεις οσα πιο πολλά μπορείς πριν αγοράσεις.