Αγορά Andventure tourer μηχανής

Noobas

Μέλος
Όνομα
Ioannis
Μοτό
Benelli trk502x
Λάθος αναβάτη ;
Δηλαδη το μπενεΛι trk500 , που λενε οι ιδιοι οι αναβάτες οτι τρίζει στα 130 το τιμόνι , εαν στρίβεις με 130 κ σου φυγει το τιμονι, ποιος φταιει ;

Μπενελι εχω. Δεν ξερω τι στροφες πανε να παρουν με 130 αυτοι που το λενε. Δεν εχω παρατησει κατι τετοιο στο δικο μου.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τα χωματινα και ονοφ κατεμ ειναι ολα κουνιστα στα χιλιομετρα λογω ελαφριου μπροστινου το οποιο ειναι ετσι για καλυτερη συμπεριφορα στο χωμα. Το θεμα λυνεται πανευκολα απλα κατεβαζοντας 10-15 χιλ τα καλαμια μπροστα.

Οποτε το σεταπ ειναι τετοιο ωστε να δουλευει πιο σωστα εκει που θα δουλεψει η μηχανη περισσοτερο. Εξαλλου οτιδηποτε πανω απο τα 130 ειναι ταχυτητα απαγορευμενη παντου στην Ευρωπη, δεν ασχολουνται με το πως συμπεριφερεται το οχημα σε υποαναπτυκτες χωρες οπως η Ελλαδα που πας με 200 στην παραλιακη.
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Τα χωματινα και ονοφ κατεμ ειναι ολα κουνιστα στα χιλιομετρα λογω ελαφριου μπροστινου το οποιο ειναι ετσι για καλυτερη συμπεριφορα στο χωμα. Το θεμα λυνεται πανευκολα απλα κατεβαζοντας 10-15 χιλ τα καλαμια μπροστα.

Οποτε το σεταπ ειναι τετοιο ωστε να δουλευει πιο σωστα εκει που θα δουλεψει η μηχανη περισσοτερο. Εξαλλου οτιδηποτε πανω απο τα 130 ειναι ταχυτητα απαγορευμενη παντου στην Ευρωπη, δεν ασχολουνται με το πως συμπεριφερεται το οχημα σε υποαναπτυκτες χωρες οπως η Ελλαδα που πας με 200 στην παραλιακη.
Μαλλον μιλάς για τα r γιατί εμένα το 1090 s δεν κουνάει ποτέ και πουθενά. Δεν έχω βάλει βέβαια τριβαλιτσο, μόνο το Μαμα top case. Ούτε αναρτήσεις έχω πειράξει.
Και στα 200 plus ταξιδεύει απείρως πιο σταθερά από τα βαρκοgs που είχα..μονοκαβαλο πάντα..δικαβαλο μπορεί να γυρίζει αντίθετα η ζυγαριά, δεν ξερω..παω να βάλω κρανος τωρα γιατί θα φαω ξύλο..
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μαλλον μιλάς για τα r γιατί εμένα το 1090 s δεν κουνάει ποτέ και πουθενά. Δεν έχω βάλει βέβαια τριβαλιτσο, μόνο το Μαμα top case. Ούτε αναρτήσεις έχω πειράξει.
Και στα 200 plus ταξιδεύει απείρως πιο σταθερά από τα βαρκοgs που είχα..μονοκαβαλο πάντα..δικαβαλο μπορεί να γυρίζει αντίθετα η ζυγαριά, δεν ξερω..παω να βάλω κρανος τωρα γιατί θα φαω ξύλο..

Δε διαφωνψ, δεν τα εχω οδηγησει ολα εξαλλου, αλλα ειναι γενικος κανονας οτι αν σου κουναει κτμ απλα ριχνεις τα μουτρα.

Τωρα στα του θεματος εχουμε ξεφυγει εντελως, γιατι μιλαμε για εναν εντελως απειρο αναβατη και ταξιδια δικαβαλα με 200αρες φορτωμενα. Καλα τα ηλεκτρονικα αλλα δεν ειναι πανακεια. Και για να πω και την αραδα μου θεωρω αδιανοητο αναβατης να παει σε τετοιας κατηγοριας μοτο χωρις τουλαχιστον μια 5ετια εμπειριας.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Αν το θες καθαρά για τουρισμό και δη Ευρωπαϊκό γιατί δεν πας σε κατεξοχήν τουριστικό μηχανάκι. Σαν κάτοχος k1200gt και r1200gs θα σου πω ότι στο ταξίδι η διαφορά τους είναι παραπανω απο μεγάλη. Σε άνεση, κάλυψη αέρα, οικονομία βενζίνης ταχυτητας ταξιδίου τα παντα όλα. Όρθια θέση οδηγησης
 

Noobas

Μέλος
Όνομα
Ioannis
Μοτό
Benelli trk502x
Δε διαφωνψ, δεν τα εχω οδηγησει ολα εξαλλου, αλλα ειναι γενικος κανονας οτι αν σου κουναει κτμ απλα ριχνεις τα μουτρα.

Τωρα στα του θεματος εχουμε ξεφυγει εντελως, γιατι μιλαμε για εναν εντελως απειρο αναβατη και ταξιδια δικαβαλα με 200αρες φορτωμενα. Καλα τα ηλεκτρονικα αλλα δεν ειναι πανακεια. Και για να πω και την αραδα μου θεωρω αδιανοητο αναβατης να παει σε τετοιας κατηγοριας μοτο χωρις τουλαχιστον μια 5ετια εμπειριας.
Επειδη τα χω ξανακουσει αυτα στο παρελθον και την πατησα η αποφαση γία πανω απο 100 αλογα εχει παρθει. Πηρα το μπενελι ακουγωντας αυτο και ξενερωσα στο πρωτο χρονο. Καποιους τους καλυπτει. Εμενα δεν μ αρκει. Προτιμοτερο ειναι να εχω την επιλογη ν ανοιξω το γκαζι και να μην το ανοιγω επειδη γνωριζω οτι δεν μπορω παρα να καβαλαω συνεχεια με το οτι "τωρα μπορουσα να παω πιο γρηγορα δεν παει το μηαχανακι"
 

Noobas

Μέλος
Όνομα
Ioannis
Μοτό
Benelli trk502x
Αν το θες καθαρά για τουρισμό και δη Ευρωπαϊκό γιατί δεν πας σε κατεξοχήν τουριστικό μηχανάκι. Σαν κάτοχος k1200gt και r1200gs θα σου πω ότι στο ταξίδι η διαφορά τους είναι παραπανω απο μεγάλη. Σε άνεση, κάλυψη αέρα, οικονομία βενζίνης ταχυτητας ταξιδίου τα παντα όλα. Όρθια θέση οδηγησης
Μου αρεσουν τα adv μηχανακια...τα τουριστικα πολυ πλαστηκουρα δεν μ αρεσουν καθολου
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Μου αρεσουν τα adv μηχανακια...τα τουριστικα πολυ πλαστηκουρα δεν μ αρεσουν καθολου
Πασο, τα γουστα δεν συζητιούνται, το είπα απλά επειδή είπες για Ευρώπας μέρη εξωτικά και ονειρεμένα ;)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Επειδη τα χω ξανακουσει αυτα στο παρελθον και την πατησα η αποφαση γία πανω απο 100 αλογα εχει παρθει. Πηρα το μπενελι ακουγωντας αυτο και ξενερωσα στο πρωτο χρονο. Καποιους τους καλυπτει. Εμενα δεν μ αρκει. Προτιμοτερο ειναι να εχω την επιλογη ν ανοιξω το γκαζι και να μην το ανοιγω επειδη γνωριζω οτι δεν μπορω παρα να καβαλαω συνεχεια με το οτι "τωρα μπορουσα να παω πιο γρηγορα δεν παει το μηαχανακι"

Αναμεσα στα 40 και στα 160 αλογα υπαρχουν αρκετες επιλογες. 1200-1300 κυβικα και εντελως αρχαριος αναβατης, ειναι κακος συνδιασμος απο καθε αποψη.

Σε καθε περιπτωση ομως, ο καθενας κανει τις επιλογες του, και ελπιζω να κυλουν ολα παντα ομαλα και απροβληματιστα.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Να συμπληρώσω και εγώ τη σοφία μου.
Βάλε το KTM τρίτο μετά την GS και τo Explorer ( ίσως και μετά το Τενερέ).
Είναι.μηχανη που θέλει μοτοσυκλετιστική εμπειρία, είτε λόγω γκαζιού , είτε λόγω κατασκευαστικής φιλοσοφίας. Είναι ready to race ... once όμως. Μετά θέλει το ( ακριβό) σέρβις του. Πιο συχνά στο μάστορα από ότι τα άλλα δύο. Πρώτον γιατί δεν θα μπορείς να καταλάβεις τι φταίει και δεύτερον γιατί τα αγωνιστικά μετά από κάθε αγώνα λύνονται ολόκληρα.
Το ΚΤΜ από Βουλγαρία σε ποιον μάστορα έκανε συντήρηση;
Το ΚΤΜ από Ελλάδα στα ίδια λεφτά με το GS
Δες και τι σέρβις έχει η Triumph στη Θεσ/νίκη. Δεν έχω ακούσει για κάτι εξαιρετικό. Εμείς έχουμε τα ίδια.κιλά σε σύνολο 115+65 και είμαστε λίγο πιο κοντοί (1.85 και 1.72). Τα καλύτερα ταξίδια τα κάναμε με GS 1150adv.
To KTM έχει ( και) χωμάτινη φιλοσοφία.
Τα υπόλοιπα είναι θέμα εμπειρίας και η ΒΜW έχει μεγαλύτερη όταν σχεδιάζει.
.(..Εγώ Τενερέ 700 έχω...τώρα)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχω μπερδευτεί λιγουλακι
Όταν λέμε σε κάποιον νεαρό να μην πάρει προπελα γιατί είναι βαρετά κλπ κλπ... Κάνουμε πλάκα?
Γιατί τώρα βάζουμε φρένο στον νέο ψηλό και όμορφο να πάρει σκατεμ??
Εεεε???
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Αναμεσα στα 40 και στα 160 αλογα υπαρχουν αρκετες επιλογες. 1200-1300 κυβικα και εντελως αρχαριος αναβατης, ειναι κακος συνδιασμος απο καθε αποψη.

Σε καθε περιπτωση ομως, ο καθενας κανει τις επιλογες του, και ελπιζω να κυλουν ολα παντα ομαλα και απροβληματιστα.
Συμφωνώ.

Το ότι τελικά αποδείχτηκε ότι η πρώτη επιλογή (Benelli) που έκανες δεν σε καλύπτει (ενώ αν είχες πάρει π.χ. ένα VStrom 650, μπορεί να μην ψαχνόσουν για 2-3 χρόνια) δεν σημαίνει ότι θα διορθώσεις το πρώτο σου λάθος, κάνοντας και ένα δεύτερο παίρνοντας μια μηχανή με 4πλασια ιπποδύναμη.

Με όλο το θάρρος και ήρεμα το λέω.
Λέω ότι θα έλεγα και στον κολλητό μου.

Το βασικό πρόβλημα με το να οδηγάς μια μηχανή, ειδικά με 150-160 άλογα, είναι η άνεση που μαζεύουν και κρατάνε τα χλμ. Αυτό, μαζί με την έλλειψη εμπειρίας, είναι πρόβλημα.

Οι περισσότεροι εδώ μέσα οδηγαμε 20-30 ή και περισσότερα χρόνια, με την λογική ότι η εξέλιξη καποιου σαν οδηγό προϋποθέτει κάθε φορά και πιο πολλά άλογα, θα έπρεπε σήμερα να πετάμε με F-16!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Έχω μπερδευτεί λιγουλακι
Όταν λέμε σε κάποιον νεαρό να μην πάρει προπελα γιατί είναι βαρετά κλπ κλπ... Κάνουμε πλάκα?
Γιατί τώρα βάζουμε φρένο στον νέο ψηλό και όμορφο να πάρει σκατεμ??
Εεεε???
Γιατί άλλο τα ταξίδια και άλλο το ride for fun...κατά την ταπεινή μου άποψη
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Έχω μπερδευτεί λιγουλακι
Όταν λέμε σε κάποιον νεαρό να μην πάρει προπελα γιατί είναι βαρετά κλπ κλπ... Κάνουμε πλάκα?
Γιατί τώρα βάζουμε φρένο στον νέο ψηλό και όμορφο να πάρει σκατεμ??
Εεεε???
Με τα 150-160 άλογα προβληματιζόμαστε.

Ανεξαρτήτου προελεύσεως!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιατί άλλο τα ταξίδια και άλλο το ride for fun...κατά την ταπεινή μου άποψη
Ναι.... Αλλά τόσα ποστ για ηλικίες κλπ??
Δεν μιλάει και αυτός ο πιτσιρικάς ο al800
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να δώσω μιά άλλη παράμετρο;

Μηχανάκια 150 ίππων, πέραν του ταξιδίου/βόλτας έχουν κάποια μειονεκτήματα σε σχέση με πιο μικρά. Βγάζουν περισσότερη ζέστη και καίνε το κατιτίς παραπάνω στην καθημερινότητα. Όχι τραγικά πολύ, αναλόγως των χιλιομέτρων που κάνει κάποιος όμως το 5λ/100 και το 6λ/100 είναι 20% πάνω στα έξοδά του. Έχω διαβάσει για ανθρώπους που δεν την πάλευαν με την ζέστη και έδωσαν μηχανάκι για αυτό και μόνο (και BMW και ΚΤΜ και Ducati, αρκετοί είχαν γράψει ότι δεν αντέχουν να κάθονται επάνω στο XR μου ας πούμε, που είναι ζεστό όντως, μακριά από το ανυπόφορο). Συν το ότι τα σέρβις της ΚΤΜ δεν τα λες φτηνά. Συν το ότι το μπενέλι ίσως χαλαρά το παρκάρεις παντού, το ΚΤΜ και το BMW όχι.

Σε κάθε περίπτωση, το ότι προβάλλουμε τις δικές μας επιθυμίες και ανησυχίες σε κάθε ερώτηση για αγορά είναι μιά μικρή πικρή αλήθεια, δεν ακυρώνει αυτό που λέμε ως ψευδές, δεν θα πρέπει να ενοχλούμαστε αν ο οποιοσδήποτε πει δεν τον νοιάζει και πολύ η γνώμη μας γιατί έχει την δική του και τις δικές του προτιμήσεις. Καλύτερα να κάνει λάθος και να μάθει παρά να μείνει με την απορία "βρε αν δεν είχα ακούσει εκείνα τα παιδιά μήπως ήμουν πιο χαρούμενος με το 1290Τ μου..."
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εντωμεταξύ... Όλα μα όλα τα mega on off έχουν τριψηφιο αριθμό αλόγων και δεν είναι κανένα αργο
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ε, εντάξει, η άφρικα και το τενερέ όχι, αλλά είμαστε ευγενικοί και δεν τα κάνουμε να αισθανθούν άσχημα βγάζοντάς τα έξω από την τάξη.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εντωμεταξύ... Όλα μα όλα τα mega on off έχουν τριψηφιο αριθμό αλόγων και δεν είναι κανένα αργο
Aυτο , και οχι μονο. Ολα τα μεγαλα ονοφ εχουν και τα καλυτερα φρενα και αναρτησεις για να υποστηριξουν τα παραπανω αλογα αλλα και τα ηλεκτρονικα βοηθηματα...
 
Top Bottom