Αγορά Andventure tourer μηχανής

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν διαφερουν σε θεματα ασφαλειας απο τα συγχρονα ''μεσαια''. Αναφερομαι σε μηχανακια οπως το 790, το 850 bmw, tiger 900 και ολα τα λοιπα ταξιδιαρικα της κατηγοριας. Ολα φρεναρουν και στριβουν το ιδιο με τα μεγαλα, και ισως λιγο καλυτερα λογω του κατιτις χαμηλοτερου βαρους. Επισης ολα σε σχεση με ενα μηχανακι σαν το μπενελι 500 ειναι πυραυλοι, και σιγουρα δεν θα τα βαρεθεις στο χρονο, το οποιο εκ των πραγματων ειναι ενα παντελως μετριοτατο μηχανακι. Ακομα και αν θες τελικα το μεγαλο, αυτο θα ειναι παντα εκει για να το παρεις μετα απο μερικα χρονια, οι κατασκευαστες θα συνεχιζουν να το βγαζουν.

Το να ''μετανιωσει'' κανεις επειδη δεν πηρε το μεγαλο εξαρχης ειναι αμεληταιο προβλημα μπροστα στο τι μπορει να παθει ενας απειρος αναβατης με μια μηχανη που δεν ειναι καταλληλη για τις ικανοτητες του. Θεωρω οτι οσοι οδηγατε χρονια, θα εχετε δει ειτε live το σκηνικο, ειτε ακουσει (ασχημες) περιγραφες. Απεχθανομαι εντελως τις μακαβριες ιστοριες, αλλα η αληθεια ειναι αυτη. Κηδεμονες δεν θα γινουμε καθενος, απλα οταν σε ενα θρεντ με αυτα τα δεδομενα αρχιζουν οι συζητησεις να πηγαινουν στα 200αρια δικαβαλα και φορτωμενα, καλο ειναι να ακουγεται και η οχι τοσο ροδινη πλευρα των πραγματων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιλώντας όχι γενικά αλλά ειδικότερα για τον συγκεκριμένο άνθρωπο βέβαια, το 790, 850BMW και tiger 900 είναι εκτός προϋπολογισμού.

Στο δεύτερο θα συμφωνήσω εν μέρει, δεν χρειάζεσαι μεγάλο μηχανάκι για να τσακιστείς αν θες, αρκεί να προσπαθήσεις να ακολουθήσεις πιο μεγάλα/πιο έμπειρους και όχι να κινηθείς στον ρυθμό σου.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Με ολα τσακιζεσαι, θεμα πιθανοτητων ειναι ομως παντα, δεν ειναι διακοπτης. Οσο περισσοτερο ειναι εκτος των δυνατοτητων σου ενα οχημα, τοσο αυξανεις πιθανοτητες που εκ των πραγματων θες να κρατας σε χαμηλο επιπεδο.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εγώ θα έπαιρνα ΚΤΜ....με φίλτρο ξετάπωτη εξάτμιση και φλασάρισμα θα είσαι και μάγκας και άνετος στο ταξίδι.....γκάζι παντού........αλλιώς GS που είνια και πιο μπούγιο και μετράει παντού, όλοι το χαζεύουνε.......Ducati μη κοιτάς γιατί δεν κάνει για ταξίδια......
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό το τελευταίο πως ακριβώς προέκυψε για την Multi 1200/1260; (και για την 950 εδώ που τα λέμε)

pumba ισχύει αυτό που λες αν κυνηγήσεις "όρια". Αν κινείσαι 130 power (και φέτα γενικώς) γιατί έτσι σΕ αρέΖει, τότε το μεγάλο δυνατό μηχανάκι που χασμουριέται σε εκείνη την ταχύτητα είναι ασφαλέστερο από το 500αράκι που είναι στο 80% της τελικής του. Και καβαλάς μηχανάκι που σε κάνει να γουστάρεις που ξεκίνησες να πας οπουδήποτε.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Αυτό το τελευταίο πως ακριβώς προέκυψε για την Multi 1200/1260; (και για την 950 εδώ που τα λέμε)

pumba ισχύει αυτό που λες αν κυνηγήσεις "όρια". Αν κινείσαι 130 power (και φέτα γενικώς) γιατί έτσι σΕ αρέΖει, τότε το μεγάλο δυνατό μηχανάκι που χασμουριέται σε εκείνη την ταχύτητα είναι ασφαλέστερο από το 500αράκι που είναι στο 80% της τελικής του. Και καβαλάς μηχανάκι που σε κάνει να γουστάρεις που ξεκίνησες να πας οπουδήποτε.
Πρέπει να προχωρήσουνε τα post...........αμα δεν ρίξεις λάδι σοτ καντήλι δεν ανάβει..........
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πρέπει να προχωρήσουνε τα post...........αμα δεν ρίξεις λάδι σοτ καντήλι δεν ανάβει..........
Συμφωνώ 1000% αν είναι φάση τρολάρουμε.

Ο άνθρωπος βρήκε μηχανάκι που του αρέσει, που είναι στα λεφτά του, που κάνει για αυτό που θέλει.

Περιμένουμε με αγωνία το ραπόρτο αν είναι καλό μόλις το δει...
 

Noobas

Μέλος
Όνομα
Ioannis
Μοτό
Benelli trk502x
Γενικα παντως ειμαι της αποψης οτι εχω το μυαλο στο κεφαλι ετσι ωστε να κουλαντρησω ενα μηχανακι εντος οριων δυνατοτητων μου. Το γεγονος οτι θελω πανω απο 100 αλογα προκυπτει απο τη σκεψη που κανεις οταν παιρνεις ενα 650 με 800 κυβικων οτι θελω παραπανω τελικα και ξαναλλαζω μηχανη. Επισης η συζηγος εριξε τελεσιγραφο οτι τωρα οτι παρουμε και μετα θα δουμε τι θα μας αρεσει μετα απο μια δεκαετια τουλχιστον. Σκεφτειτε οτι αν και ακομη δεν εχω πουλησει το μπενελι ηδη εχω "χασει" 2000€. Το γεγονος οτι το πορτοκαλι αλογο προσφερει και μεσω των επιλογων του αποδοση 100 αλογων γενικα με εφησυχαζει σχετικα με τη διαχειρηση της ιπποδυναμης μεχρι να αποκτησω την εμπειρια που λετε. Σας ευχαριστω παντως για τις συμβουλες και τους προβληματισμους
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Τα χωματινα και ονοφ κατεμ ειναι ολα κουνιστα στα χιλιομετρα λογω ελαφριου μπροστινου το οποιο ειναι ετσι για καλυτερη συμπεριφορα στο χωμα. Το θεμα λυνεται πανευκολα απλα κατεβαζοντας 10-15 χιλ τα καλαμια μπροστα.

Οποτε το σεταπ ειναι τετοιο ωστε να δουλευει πιο σωστα εκει που θα δουλεψει η μηχανη περισσοτερο. Εξαλλου οτιδηποτε πανω απο τα 130 ειναι ταχυτητα απαγορευμενη παντου στην Ευρωπη, δεν ασχολουνται με το πως συμπεριφερεται το οχημα σε υποαναπτυκτες χωρες οπως η Ελλαδα που πας με 200 στην παραλιακη.
Φίλε τό δικό μου ειναι τρένο , κ στα 170-180 ειναι πολυ σταθερό .. ktm 790adv S


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Το δικό σου απλά δεν υπάρχει φίλε, τα έχουμε πει.

The forSe is strong in this bike.
Δε ξέρω μετα απο 3-4 χρονια ,που θα το δώσω , για να πάρω κατι καινουριο , εαν είμαστε καλα κ με υγεια , αλλα τωρα , ξυπνάω το πρωί κ θελω με όρεξη να παω στην δουλειά γιατι θελω απλα να οδηγήσω ΑΥΤΗ , την μοτοσυκλετα , απο το σπιτι μου στην εργασια .
Ειναι ευκολοδήγητο σαν παπί κ εχει πολυ γκαζι με μικρο βάρος κ χαμηλό κ.β


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ναι.... Αλλά τόσα ποστ για ηλικίες κλπ??
Δεν μιλάει και αυτός ο πιτσιρικάς ο al800
Μας έφαγε η τηλεεργασία το πρωί και η κανονικη το απόγευμα. Με 2 πε εν φε στο ιστορικο μου δε με λες και πιτσιρικα...αφου εχουμε πει πε εν φε=συναξιοδοτηση. Τελικά καταλήγω ότι τα ready to race είναι μονο για μας τους ready to race...οι αλλοι να παρουν πε εν φε. εγω παντως απο τη στιγμή που ο ανθρωπος λεει για ταξιδια και για συζυγο κτλ του ειπα οτι δεν ειναι τυχαια το R1200gs πρωτο σε πολλες χωρες στην αντιστοιχη κατηγορία...πε εν φε=εργονομία και πολλά άλλα. αν η KTM ειναι ready to race η πε εν φε ειναι easy to ride...αλλά αν η γυναίκα λέει μηχανακι μετά από 10ετία ξανασυμβουλεύω το φίλο να βρει να οδηγησει οσα μπορεί ακομά και τώρα.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Έως τώρα από προσωπική εμπειρία σε ταξίδια

Bmw gs 1200 adv = η καλύτερη προστασία από αέρα , κρατάς μια καλή ταχύτητα ταξιδιού για πολύ ώρα χωρίς να σε κουράσει στο ελάχιστο , το βάρος δεν το προβληματίζει , στρίβει απίθανα μόλις το μάθεις .
Στα αρνητικά ο θόρυβος τις εξάτμισης ήταν αρκετός σε συνδυασμό με την απόλυτη ησυχία που σου προσφέρει το υπόλοιπο σύνολο.

Ducati multi 1200 pikes peak = πολύ άνετη σέλα , με την μεγάλη ζελατίνα είχε καλή προστασία από τον αέρα , ωραίο ήχο , ευθύβολο όσο κανένα άλλο , ταξίδευε δικαβαλο φορτωμένο με βαλίτσες κτλ με ταχύτητα από άλλο πλανήτη , στο πολύ φόρτωμα θέλει πίσω άλλο ελατήριο γιατί τερματίζει η ανάρτηση και η κατανάλωση σε φυσιολογικά επίπεδα ( όσο το κυνηγάς - τόσο καεί )
Στα αρνητικά κουνάει πολύ από την αρχή τις στροφής μέχρι την έξοδο

Ktm 950 πολύ ωραίο μηχανάκι , γραμμικό , με αρκετό γκάζι αλλά σε κάνει να αισθάνεσαι ότι έχει τουλάχιστον τα διπλάσια άλογα. Καλή ανάρτηση που με βελτίωση στα σημεία μπορείς να την φέρεις στα μέτρα σου .
Ταξιδεύει αρκετά γρήγορα , στρίβει και αυτό πολύ καλά και δεν θα πει όχι σε κανένα τερέν ασχέτως τον ελαστικών .
Στα αρνητικά η ζέστη που βγάζει για τον συνεπιβάτη

Ktm 790R φανταστικη ανάρτηση , μέτριο γκάζι , ήσυχο στο ταξίδι , ασταμάτητο από εντουρο μέχρι rtw trip .
Στα αρνητικά σε κουράσει στα συνεχόμενα ταξίδια (αν δεν τα έχεις βρει με.τον εαυτό σου)

Varadero 1000 mk2 το καλύτερο ταξίδι σε ευθεία , πολύ καλή προστασία και ήσυχο μοτέρ , ανάρτηση από το ράφι τις χρονολογίας 1960
Αρνητικά λίγο η κατανάλωση κ το άθλιο στήσιμο που δεν διορθώνεται αλλά για τα χρήματα του αυτή την εποχή είναι πολύ τίμιο .

Africa crf1000 πολύ ωραίο μοτέρ για να πηγαίνεις χαλαρά , τραβάει από το μηδέν μέχρι την μέση - ψηλά ψοφαει .
Ίσως το πιο αθόρυβο μοτέρ κ σύστημα μετάδοσης , απροβληματιστο με μέτρια ανάρτηση για ακόμα μια φορά κ πλαίσιο που λαστιχαρει.

Τενερε δεν είχα ούτε μεγάλα κτμ , οπότε η εμπειρία μου είναι από μηχανάκια φίλων που έχω πάρει σε βόλτες αλλά αν δεν ζήσεις με ένα μηχανάκι δεν μπορείς να έχεις καθαρή άποψη .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Συμφωνώ.

Το ότι τελικά αποδείχτηκε ότι η πρώτη επιλογή (Benelli) που έκανες δεν σε καλύπτει (ενώ αν είχες πάρει π.χ. ένα VStrom 650, μπορεί να μην ψαχνόσουν για 2-3 χρόνια) δεν σημαίνει ότι θα διορθώσεις το πρώτο σου λάθος, κάνοντας και ένα δεύτερο παίρνοντας μια μηχανή με 4πλασια ιπποδύναμη.

Με όλο το θάρρος και ήρεμα το λέω.
Λέω ότι θα έλεγα και στον κολλητό μου.

Το βασικό πρόβλημα με το να οδηγάς μια μηχανή, ειδικά με 150-160 άλογα, είναι η άνεση που μαζεύουν και κρατάνε τα χλμ. Αυτό, μαζί με την έλλειψη εμπειρίας, είναι πρόβλημα.

Οι περισσότεροι εδώ μέσα οδηγαμε 20-30 ή και περισσότερα χρόνια, με την λογική ότι η εξέλιξη καποιου σαν οδηγό προϋποθέτει κάθε φορά και πιο πολλά άλογα, θα έπρεπε σήμερα να πετάμε με F-16!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Συμφωνώ,

όταν πριν παρά πολλά χρόνια είχα πάρει το fjr μετά το tdm 900, με αρκετη εμπειρία έχοντας κάνει και κανα 2 ταξίδια Ευρώπη, είχα ενθουσιαστεί με την επιτάχυνση της 3ης ταχύτητας στην βουλιαγμένης και βλέποντας μακρυά το φανάρι κόκκινο, δεν υπολόγισα καλά αφού είχα μαζέψει πάνω από 150 χλμ χωρίς να το καταλάβω και φρενάρισα οριακά 3 μέτρα μετά το κοκκινο φανάρι, έχοντας ασπρίσει από τον τρόμο. το μηχανάκι δεν σταμάταγε..

Και προερχόμουν από tdm 900 που είχε και κανα 85 άλογα..καθαρό οδηγικό απειρίας λάθος.

το γκάζι είναι πολύ γλυκό.

για μένα το gs είναι πολύ καλή επιλογή για σένα. τα συγχωρεί όλα, σε προδιαθέτει να το πας σιγά. Το ίδιο και το super tenere καθώς και το vstrom 1000.
τα αλλά έχουν αρκουδογκαζο και θέλουν εμπειρία και σεβασμό.

αντε να δούμε που θα κυλίσει ο τέντζερης..
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Έως τώρα από προσωπική εμπειρία σε ταξίδια

Bmw gs 1200 adv = η καλύτερη προστασία από αέρα , κρατάς μια καλή ταχύτητα ταξιδιού για πολύ ώρα χωρίς να σε κουράσει στο ελάχιστο , το βάρος δεν το προβληματίζει , στρίβει απίθανα μόλις το μάθεις .
Στα αρνητικά ο θόρυβος τις εξάτμισης ήταν αρκετός σε συνδυασμό με την απόλυτη ησυχία που σου προσφέρει το υπόλοιπο σύνολο.

Ducati multi 1200 pikes peak = πολύ άνετη σέλα , με την μεγάλη ζελατίνα είχε καλή προστασία από τον αέρα , ωραίο ήχο , ευθύβολο όσο κανένα άλλο , ταξίδευε δικαβαλο φορτωμένο με βαλίτσες κτλ με ταχύτητα από άλλο πλανήτη , στο πολύ φόρτωμα θέλει πίσω άλλο ελατήριο γιατί τερματίζει η ανάρτηση και η κατανάλωση σε φυσιολογικά επίπεδα ( όσο το κυνηγάς - τόσο καεί )
Στα αρνητικά κουνάει πολύ από την αρχή τις στροφής μέχρι την έξοδο

Ktm 950 πολύ ωραίο μηχανάκι , γραμμικό , με αρκετό γκάζι αλλά σε κάνει να αισθάνεσαι ότι έχει τουλάχιστον τα διπλάσια άλογα. Καλή ανάρτηση που με βελτίωση στα σημεία μπορείς να την φέρεις στα μέτρα σου .
Ταξιδεύει αρκετά γρήγορα , στρίβει και αυτό πολύ καλά και δεν θα πει όχι σε κανένα τερέν ασχέτως τον ελαστικών .
Στα αρνητικά η ζέστη που βγάζει για τον συνεπιβάτη

Ktm 790R φανταστικη ανάρτηση , μέτριο γκάζι , ήσυχο στο ταξίδι , ασταμάτητο από εντουρο μέχρι rtw trip .
Στα αρνητικά σε κουράσει στα συνεχόμενα ταξίδια (αν δεν τα έχεις βρει με.τον εαυτό σου)

Varadero 1000 mk2 το καλύτερο ταξίδι σε ευθεία , πολύ καλή προστασία και ήσυχο μοτέρ , ανάρτηση από το ράφι τις χρονολογίας 1960
Αρνητικά λίγο η κατανάλωση κ το άθλιο στήσιμο που δεν διορθώνεται αλλά για τα χρήματα του αυτή την εποχή είναι πολύ τίμιο .

Africa crf1000 πολύ ωραίο μοτέρ για να πηγαίνεις χαλαρά , τραβάει από το μηδέν μέχρι την μέση - ψηλά ψοφαει .
Ίσως το πιο αθόρυβο μοτέρ κ σύστημα μετάδοσης , απροβληματιστο με μέτρια ανάρτηση για ακόμα μια φορά κ πλαίσιο που λαστιχαρει.

Τενερε δεν είχα ούτε μεγάλα κτμ , οπότε η εμπειρία μου είναι από μηχανάκια φίλων που έχω πάρει σε βόλτες αλλά αν δεν ζήσεις με ένα μηχανάκι δεν μπορείς να έχεις καθαρή άποψη .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η πιο σωστη αναλυση κ πληροφορηση.....ξεχασες ομως το καλυτερο...αυτο με τις μαυρες ζαντες..!!!
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Αν και είναι λίγο έξω από τα θέλω του παιδιού, είναι μια πολύ αξιόλογη μοτό σε πολύ καλή τιμή και άτοκες δόσεις.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η πιο σωστη αναλυση κ πληροφορηση.....ξεχασες ομως το καλυτερο...αυτο με τις μαυρες ζαντες..!!!
Δεν πρόλαβε να ταξιδέψει, ούτε μαρτίνο δεν έφτασε
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συμφωνώ,

όταν πριν παρά πολλά χρόνια είχα πάρει το fjr μετά το tdm 900, με αρκετη εμπειρία έχοντας κάνει και κανα 2 ταξίδια Ευρώπη, είχα ενθουσιαστεί με την επιτάχυνση της 3ης ταχύτητας στην βουλιαγμένης και βλέποντας μακρυά το φανάρι κόκκινο, δεν υπολόγισα καλά αφού είχα μαζέψει πάνω από 150 χλμ χωρίς να το καταλάβω και φρενάρισα οριακά 3 μέτρα μετά το κοκκινο φανάρι, έχοντας ασπρίσει από τον τρόμο. το μηχανάκι δεν σταμάταγε..

Και προερχόμουν από tdm 900 που είχε και κανα 85 άλογα..καθαρό οδηγικό απειρίας λάθος.

το γκάζι είναι πολύ γλυκό.

για μένα το gs είναι πολύ καλή επιλογή για σένα. τα συγχωρεί όλα, σε προδιαθέτει να το πας σιγά. Το ίδιο και το super tenere καθώς και το vstrom 1000.
τα αλλά έχουν αρκουδογκαζο και θέλουν εμπειρία και σεβασμό.

αντε να δούμε που θα κυλίσει ο τέντζερης..
Να διαφωνήσω ως προς την προδιάθεση να πας σιγά
Είναι το μοναδικό που ταξιδεύει με πολύ ψηλές ταχύτητες σε όλες τις συνθήκες.
 
Top Bottom