Αγορά Andventure tourer μηχανής

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Πετάω κ ένα φυτίλι , aprilia capo 1200

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ειχαμε πει με αξονα, αλλα αν caponord τοτε την έκδοση Raid ή Rally, δεν θυμαμαι πως την ελεγαν με τον 19αρι εμπρος τροχό.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Πετάω κ ένα φυτίλι , aprilia capo 1200

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πεταω και εγω ενα φουρνέλο : TransAlp εξιμησο..........


:secret:ΜΑΡΤΙΝΟ:secret:
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Πετάω κ ένα φυτίλι , aprilia capo 1200

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πλάκα... πλάκα... αν το χώμα δεν είναι στο μενού, παίρνεις πολυυυυυυυύ μηχανή για τα λεφτά που δίνεις!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Πλάκα... πλάκα... αν το χώμα δεν είναι στο μενού, παίρνεις πολυυυυυυυύ μηχανή για τα λεφτά που δίνεις!
Ε παει και σε βατο χωμα!! :geek::inlove:
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
1,76 ύψος (θα ήθελα παραπάνω)
90 κιλά (θα ήθελα λιγότερα)

Τενερε ναι είναι βαρύ μόνο αν πας να το κουνήσεις στατικά με το που ξεκινάει, εχει χαμηλό κέντρο βάρους και δεν αισθάνεσαι απολύτως τίποτα.
Είναι τρομερά ευκολοδήγητο και αλλάζει κατεύθυνση παρα πολύ εύκολα, με το που το πήρα μετά από λίγα χλμ το έστριβα το μηχανάκι λες και το είχα χρόνια. Το ότι είναι ταξιδιαρα,φορτώνεται και άλλα ++++ που έχουν ειπωθεί ισχύουν. Και τιμή καταλόγου 14800 που το παίρνεις 14000 σίγουρα μετρητής .Αλλιώς μεταχειρισμένο με 12000 βρίσκεις και του 17.
Γράφω αυτά τα 2 γιατί κουράστηκα να ακούω είναι βαρύ κτλπ και ότι δεν στρίβει εύκολα. Πάρε όποια μηχανή σου αρέσει και σου κάνει κλικ σημασία έχει να την απολαύσεις εσύ και η συμβία σου με βάση τα δικά σου θέλω και γούστα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
1,76 ύψος (θα ήθελα παραπάνω)
90 κιλά (θα ήθελα λιγότερα)

Τενερε ναι είναι βαρύ μόνο αν πας να το κουνήσεις στατικά με το που ξεκινάει, εχει χαμηλό κέντρο βάρους και δεν αισθάνεσαι απολύτως τίποτα.
Είναι τρομερά ευκολοδήγητο και αλλάζει κατεύθυνση παρα πολύ εύκολα, με το που το πήρα μετά από λίγα χλμ το έστριβα το μηχανάκι λες και το είχα χρόνια. Το ότι είναι ταξιδιαρα,φορτώνεται και άλλα ++++ που έχουν ειπωθεί ισχύουν. Και τιμή καταλόγου 14800 που το παίρνεις 14000 σίγουρα μετρητής .Αλλιώς μεταχειρισμένο με 12000 βρίσκεις και του 17.
Γράφω αυτά τα 2 γιατί κουράστηκα να ακούω είναι βαρύ κτλπ και ότι δεν στρίβει εύκολα. Πάρε όποια μηχανή σου αρέσει και σου κάνει κλικ σημασία έχει να την απολαύσεις εσύ και η συμβία σου με βάση τα δικά σου θέλω και γούστα.
Έτσι είναι, όταν οδήγησα για πρώτη φορά το STenere του φίλου μου του Γιώργου από πάνω, και στα στενά στροφιλίκια του Πηλίου εντυπωσιάστηκα από το πόσο εύκολο είναι, από τη ροπή του, από τη θέση οδήγησης αλλά κυρίως από τον άξονα που δεν ακούγεται τίποτα, κανένα γκλαν γλουν όπως στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.

Αν αγόραζα ξανά αξονάτο και ειδικά μεταχειρισμένο αυτό θα αγόραζα.

Επίσης όλο αυτό το νταβαντούρι με τα πολλά άλογα σε ΟΝ οφ ταξιδιαρικες δεν έχει και πολύ νόημα αφού στην Ευρώπη (και σύντομα στην Ελλάδα μας) τα όρια ταχύτητας γίνονται ολοένα και πιο αυστηρά.
Εγώ θα κοιτούσα ως τις 6.000-6500 στροφές πόσα άλογα και πόσο ροπή έχει παρά τη μέγιστη ιπποδύναμη η κάθε υποψήφια.
 

MARKOS-V

Μέλος
Όνομα
MARKOS
Μοτό
V STROM 650 L9
αυτο το ο,τι για να κανεις ταξιδια στην ευρωπη πρεπει να εχεις κατω απο τον κ@λο σου πανω απο 100 αλογα ,εμενα με ξεπερναει
κ μιλαω εκ πειρας μιας με το vstrom 650 Κ7 (με τα 66,6 αλογα) , τριβαλιτσο παλαιοτερα κ μετα με ενα σακκο πισω πανω απο 35 κιλα, με εχει παει με ....επιστροφη σε ΟΛΗ την ευρωπη κ βαλκανια χωρις να βγαλει κιχ.
αλλα περι ορεξεως....
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Όντως το σούπερ τενερε το έχω κάνει μια βόλτα ενός γνωστό,του έδωσα το στρώμ και πήρα αυτό (πρώτης γενιάς) και ενώ είναι μουσχαρ,σε αναστροφή ήταν πιο εύκολο από το στρώμ.
Όντως δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά αυτό είναι δευτερεύον ζήτημα νομίζω.
Και όντως όπως λέει ο φίλος kordix ο άξονας του είναι εντελώς αθόρυβος.
Σίγουρα πάντως μπορεί να κρατήσει μια μεγάλη μέση ταχύτητα σε αυτοκινητόδρομο.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Φιλος που εχει γραψει πολλα ταξιδιωτικά στο moto, δικαβαλος και φορτωμενος, ειχε 92hp/10500 και πηρε 56hp/7900 και ειδε το φως του.
Βασικα η μηχανη που ταιριαζει στον φιλο ειναι προς touring, αλλα σε adve υπαρχουν μονο 2-3 εφοσον πρεπει να ειναι με την τελευταια τεχνολογια και εφοσον ολα ειναι συγκριση απο περιοδικα!!
Εγω θα ελεγα vα παρει με κλειστά ματια ενα απ τα τελευταια v-strom 1000.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε σεις, δεν είπε κανείς ότι για να κάνεις ταξίδια χρειαζεσαι τρελές ιπποδυνάμεις και ροπές, μην τρώτε φρίκες...
Η έξτρα δύναμη στο μοτέρ είναι καθαρά προσωπική εκτίμηση του καθενός.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ρε σεις, δεν είπε κανείς ότι για να κάνεις ταξίδια χρειαζεσαι τρελές ιπποδυνάμεις και ροπές, μην τρώτε φρίκες...
Η έξτρα δύναμη στο μοτέρ είναι καθαρά προσωπική εκτίμηση του καθενός.
Κάπτεν μην χαλάς το όνειρο τώρα σε περικαλώ δηλαδή, όχι, άσε να συζητηθεί το κάτω όριο ιπποδύναμης ικανό να σε πάει ταξίδι, να θυμηθούμε το C90 του τρελού Άγγλου και τα postie bikes που έχουν γυρίσει τον πλανήτη, να βγει όλο το φόρουμ ότι οδηγεί περιττές μπακατέλες και έχει χάσει γλέντια σε πιτσοσουβλακομπύρες που τα έκανε σίδερο, γιατί, γιατί. Και με τα πόδια γυρνάς την Ευρώπη, ορίστε, ούτε καν λεφτά για βινιέτες δεν θες και σου κάνει και τρυφερά ματάκια η Γκρέτα που είσαι οικολόγος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω ότι έχει αναλυθεί παραπάνω, ότι όλα τα mega on off, έχουν αρκετή ιπποδύναμη για φόρτωμα ταξίδια κλπ κλπ

Τα πολλά άλογα δεν ήταν και δεν θα είναι ποτέ πρόβλημα.
Συνηθως συνοδεύονται από άριστα "περιφερειακά"
 

MARKOS-V

Μέλος
Όνομα
MARKOS
Μοτό
V STROM 650 L9
ομως ,πρεπει να περναμε κ μηνυματα στους ...νεους μοτοσυκλετιστες που διαβαζουν ολα αυτα που γραφουμε.
τι παρακαταθηκη θα φησουμε στις επομενες γενιες;
σωστο κ αυτο ο,τι ποτε δεν ηταν προβλημα τα αλογα κ οι ροπες για τα ταξιδια μας.
καλη επιλογη μοτο λοιπον στον ενδιαφερομενο κ απο εμενα!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ομως ,πρεπει να περναμε κ μηνυματα στους ...νεους μοτοσυκλετιστες που διαβαζουν ολα αυτα που γραφουμε.
τι παρακαταθηκη θα φησουμε στις επομενες γενιες;
σωστο κ αυτο ο,τι ποτε δεν ηταν προβλημα τα αλογα κ οι ροπες για τα ταξιδια μας.
καλη επιλογη μοτο λοιπον στον ενδιαφερομενο κ απο εμενα!!!
Τα πολλά άλογα και η δύναμη δεν σημαίνει κίνδυνο απαραίτητα.
Επικίνδυνες για την ζωή ταχύτητες μπορείς να αναπτύξεις με όλες τις μοτό.

Μυνηματα ασφαλείας περνάμε καθημερινά και σίγουρα είναι το πρώτο πραγμα που έχουμε σαν όρο στις βόλτες μας.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχουμε μιά ρομαντική εικόνα στο μυαλό μας οι μεγαλύτεροι, ότι πρέπει να ξεκινήσεις από τον πάτο σώνει και καλά γιατί αλλιώς όλεθρος. Που κάποτε ίσχυε γιατί τα μεγάλα ήταν σκοτώστρες, είχαν άλογα χωρίς πλαίσιο, φρένα, αναρτήσεις, φώτα. Και χωρίς οι τότε αναβάτες να έχουν τρόπο να μάθουν πως να τα χειρίζονται.

Σήμερα ο νέος παίρνει δίπλωμα, παίρνει το ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ γουστάρει αναλόγως του διπλώματος, δίνει και λίγα ευρώ στο σχολείο που αγαπά περισσότερο και κλείνει το ζήτημα μηχανάκι με τον καλύτερο τρόπο, τόσο απλά.

Αν δεν θέλει να μάθει να οδηγεί, οτιδήποτε και να αγοράσει θα τον στείλει νοσοκομείο. Αν δεν έχει λεφτά θέλοντας και μη θα πάρει κάτι μικρό/απλό/φτηνό. Αν είαι ηλίθιος θα πάει νοσοκομείο πάλι. Για την θεία φώτιση υπάρχει μόνο η εκκλησία, αυτά που γράφουμε κυκλοφορούν στα μοτοφόρα πολλά πολλά χρόνια.
 
Top Bottom