Καλά τα έλεγε ο Μητσοτάκης...Για αυτό προτείνω να περιμένεις το τέλος του lockdown για να μαζέψεις ακόμα περισσότερα και να έχεις και τη δυνατότητα να δοκιμασεις όλες τις υποψήφιες...Σχετικά με το μπάτζετ μου , ξεκίνησε από τις 10000€ και λογω κορονοιού και αποταμίευσης αναγκαστικής ανέβηκε σταδιακά.
Για 2ο, για τις αγγαρειες, για να μη ζοριζει το καλο, το Tamburini T12 Massimo....σε βλέπω με Multistrada 1260 enduro...
Επίσης, οι Γερμανοί «κλέβουν» λίγο κονταίνοντας συνεχώς την τελική σχέση μετάδοσης των GS από το 2004, ώστε να κερδίσουν σε αίσθηση και επιτάχυνση.Δεν Ήξερα για την πατέντα στον εγκέφαλο, μάλλον για αυτό μου είχε φανεί πολύ αργό σε σχέση με το gs που ειχα τοτε.
αν το ήξερα μπορεί να το είχα πάρει αντί για το επόμενης τοτε γενιάς gs (2πλους εκκεντροφόρους)
την ανάρτηση που είχε και τον άξονα ακόμα θυμάμαι ποσό μακράν καλύτερος ήταν από των gs..
Ρίξε μια ματιά στο δικό μουΕπίσης, οι Γερμανοί «κλέβουν» λίγο κονταίνοντας συνεχώς την τελική σχέση μετάδοσης των GS από το 2004, ώστε να κερδίσουν σε αίσθηση και επιτάχυνση.
Αλήθεια, μπορεί κάποιος κάτοχος R1200GS μοντ. 2010-2012 να μου πει πόσες στροφές έχει με 100 χλμ/ώρα; Και στις πόσες είναι ο κόφτης; Έτσι για να συγκρίνω με το Tenere.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλά με έκαψες! Ανοίγω το βίντεο και είχα ξεχάσει συνδεδεμένο το κινητό με το στερεοφωνικό! Έπρεπε να δείτε που πετάχτηκαν οι γάτες! Χαχαχχαα!Ρίξε μια ματιά στο δικό μου
2010 adve
Τρέμε πουλί...Ρίξε μια ματιά στο δικό μου
2010 adve
Όχι βρε καπτεν... Αφού βάζει καλοριφέρ στο αμαξιΤρέμε πουλί...
Κόφτη στα όργανα βλέπω στις 8.500 σ.α.λ. Το Τενερε έχει στις 8.300 σ.α.λ. Δυστυχώς το βίντεο ξεκινάει από τα 140 και ανεβαίνει όποτε δεν μπορώ να δω στροφές στα 100 χλμ/ώρα.Ρίξε μια ματιά στο δικό μου
2010 adve
Κάτσε να ψάξω μήπως το έχω και εκεί, αν και σπάνια πάω με έκτη και 100Κόφτη στα όργανα βλέπω στις 8.500 σ.α.λ. Το Τενερε έχει στις 8.200. Δυστυχώς το βίντεο ξεκινάει από τα 140 και ανεβαίνει όποτε δεν μπορώ να δω στροφές στα 100 χλμ/ώρα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Και στα ΚΤΜ και στα GS η 6η ειναι overdrive (σχεση μεταδοσης μικρότερη απο 1:1) οποτε με 6η και 100 ζοριζονται.να τα λέμε και αυτά, μερικά μοτέρ το κάνουν και τούτο αδιαμαρτύρητα.
ΚΤΜάκηδες μπορείτε να σφυρίξετε αδιάφορα.
Δεν έχεις τελική με έκτη στο gsΚαι στα ΚΤΜ και στα GS η 6η ειναι overdrive (σχεση μεταδοσης μικρότερη απο 1:1) οποτε με 6η και 100 ζοριζονται.
Και στο Τενερε overdrive είναι η 6η.Και στα ΚΤΜ και στα GS η 6η ειναι overdrive (σχεση μεταδοσης μικρότερη απο 1:1) οποτε με 6η και 100 ζοριζονται.
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το τενερε θα ταξιδεύει με πιο λίγες στροφές, αλλά η χοντρή με έκτη και δικαβαλα τριβαλιτσα, ανοίγει λες και έχεις Τετάρτη.Και στο Τενερε overdrive είναι η 6η.
Στροφές στα 100 το είπα για το στατιστικό, για να δούμε ποιο έχει πιο μακρυά 6η και άρα ταξιδεύει με πιο λίγες στροφές.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ΩραΙος φιλος...τι εβαλες βρεεε..!!!Διάλεξε Σοφά !
Στάλθηκε από το LM-G810 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάντως, αν το καλύτερο άνοιγμα της χοντρής ήταν αυτό που είδα στο βίντεο, δεν εντυπωσιάστηκα...Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το τενερε θα ταξιδεύει με πιο λίγες στροφές, αλλά η χοντρή με έκτη και δικαβαλα τριβαλιτσα, ανοίγει λες και έχεις Τετάρτη.
Δεν "παίζεις" καθόλου με το σαζμαν σε όλες τις συνθήκες
Κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις και εδω... Φυσικα
Θα σε τραβήξω και σένα όταν ανοίξουμε δίπλα δίπλα... Λοιπόν!Πάντως, αν το καλύτερο άνοιγμα της χοντρής ήταν αυτό που είδα στο βίντεο, δεν εντυπωσιάστηκα...
(έκρηξη Μανιακ σε 3, 2, 1...)
Sent from my iPhone using Tapatalk