Αγορά GS 2008+

8eios

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Tiger 1050 '20 - BMW f650 '01
Καλημέρα παιδιά,
εχω αρκετό καιρό που φλερτάρω με την ιδέα ενός 1200 GS, τριγυρίζω σε διάφορα φορουμ Ελληνικά και ξένα για να σχηματίσω άποψη σε ότι αφορά : αξιοπιστία, κόστος συντήρησης, τιμή αγοράς μεταχειρισμένου

Μέχρι στιγμής έχω στο μυαλό μου μπερδεμένα τα εξής:
  1. Είναι από τα μηχανάκια που πάντα ήθελα (για να πω και την αμαρτία μου, λιγουρεύομαι κι ένα Μουλτι)
  2. Αμα δεν σου κάτσει σοβαρή ζημιά , η αξιοπιστία τους είναι σε πολύ καλά επίπεδα.
  3. Τιμές μεταχειρισμένων, ο καθένας ζητάει ότι θέλει, οι τιμές ανεβοκατεβαίνουν σαν χρηματιστήριο. Δεν θέλω να φτάσω τις 10.000 και προσπαθώ να συμπεράνω ποια είναι καλή τιμή για μηχανάκια 2008-2011 με πάνω κάτω 60-70χιλ χλμ
  4. Συντήρηση: Επίσης μεγάλη ποικιλία απόψεων, άλλοι λένε πολύ οικονομικό άλλοι λένε πολύ ακριβό. Τι πλήρωνες με το VSTROM , ε , κάντο επί 5! Γενικά δεν γράφω χιλιόμετρα με τις μηχανές, κάνω περίπου 3.000χλμ το χρόνο.
  5. Τι σοβαρά θέματα συντήρησης πρέπει να εξετάσω πριν προχωρήσω σε αγορά; (πχ αν ήταν μουλτι, τυχόν επικείμενο desmo service επηρεάζει σημαντικά την τιμή πώλησης).
    ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ: Δεν μιλάω για λάδια-ξύδια-μπουζιά κλπ , μιλάω για ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΥΨΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ συντήρηση για παράδειγμα στο διαφορικό που μπορείς να την γνωρίζεις εκ των προτέρων.
Ευχαριστώ
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Οτι πληρωνεις παίρνεις

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Με 3000 χλμ τον χρονο οτι και να παρεις το κοστος συντηρησης ειναι το τελευταιο που θα επρεπε να σε απασχολει.Εγω στην θεση σου θα την ειχα παρει χθες.

Σε κανα μηνα θα βγουν αρκετα μηχανακια για πωληση οπως γινεται καθε χρονο τετοια εποχη και θα εχεις περισσοτερες επιλογες.
 
Reactions: STF

8eios

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Tiger 1050 '20 - BMW f650 '01
Με 3000 χλμ τον χρονο οτι και να παρεις το κοστος συντηρησης ειναι το τελευταιο που θα επρεπε να σε απασχολει.Εγω στην θεση σου θα την ειχα παρει χθες.

Σε κανα μηνα θα βγουν αρκετα μηχανακια για πωληση οπως γινεται καθε χρονο τετοια εποχη και θα εχεις περισσοτερες επιλογες.
Ευχαριστώ για την απάντηση, πιο πολύ με προβληματίζει η άγνοια για επικείμενες ανάγκες της μηχανής. Παίζει να μου ξημερώσει καμιά συντήρηση υψηλού κόστους που εάν την γνώριζα θα είχα επιλέξει κάποιο άλλο μηχανάκι; Γι'αυτό ανέφερα ως παράδειγμα το desmo service
 

8eios

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Tiger 1050 '20 - BMW f650 '01
Οτι πληρωνεις παίρνεις

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συγκεκριμένη, ακριβής, βοηθητική, εμπεριστατωμένη και τεκμηριωμένη απάντηση. Ευχαριστώ
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Ευχαριστώ για την απάντηση, πιο πολύ με προβληματίζει η άγνοια για επικείμενες ανάγκες της μηχανής. Παίζει να μου ξημερώσει καμιά συντήρηση υψηλού κόστους που εάν την γνώριζα θα είχα επιλέξει κάποιο άλλο μηχανάκι; Γι'αυτό ανέφερα ως παράδειγμα το desmo service
Τα παντα ειναι θεμα πιθανοτητων,ειδικα οταν παιρνεις μεταχειρισμενο.Οταν ψειριζεις τις πιθανοτητες η ζωη περναει και χανεται,οπως λεει και το τραγουδι.
 

8eios

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Tiger 1050 '20 - BMW f650 '01
Γι'αυτό δε ρωτάω για βλάβες αλλά για προγραμματισμένη συντήρηση. Αν πχ είναι προβλεπόμενο στα Χ χιλιόμετρα να κάνει το μηχανάκι βίδες η BMW και να τις πλύνει όλες για να γυαλίζουν, αυτό είναι κάτι που μπορείς να το προβλέψεις και να το υπολογίσεις πριν την αγορα.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Αυτό με τα σέρβις δε το Ρωτάς καλύτερα τι προβλέπεται σε ένα συνεργείο, όπως και κόστη εννοείται,αν και με τα χλμ που κάνεις, τι κόστος σέρβις και κάθε πόσα χρόνια..
Πάρτο φίλε μου
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Αν σου αρέσει το 800gs .... πάρτο.
Ο κινητήρας του είναι αξιόπιστος, δεν είναι πιεσμένος και καίει λίγο (κανένα 800αρι δεν έχει τόσο χαμηλή κατανάλωση).
Γενικά δεν βγάζει προβλήματα, είχα το 08 για έξι χρόνια και το μόνο που μου έβγαλε ήταν μια λαστιχένια φλάντζα στο ψευτοκάπακο των βαλβίδων (αλλάχτηκε στην εγγύηση).
Έχω διαβάσει για πηνία στις 30 με 40χιλιαδες χλμ. Κάνεις μια περιέλιξη αν σου "κάτσει" και είσαι οκ.
Έλεγξε το σε έναν μάστορα της εμπιστοσύνης σου γιατί όπως να το κάνουμε μεταχειρισμένο είναι, δεν ξέρεις την χρήση του προηγούμενου, αν και ο μερακλής φαίνεται πως έχει την μηχανή
Από συντήρηση τίποτα ιδιαίτερο, με τα χλμ που λες ότι κανείς...... Θα την ξεχάσεις.

Edit: Ωχ, για το 1200 ρωτούσες, ότι να'ναιo_O
Έμαθες και για το 800:laugh:
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα 1200 μεταξύ 2007 _2012 χωρίς σύστημα servo, έχουν πολύ καλές τιμές πλέον.
Αυτο που θα κοιτούσα εγώ είναι το βιβλίο service και το ιστορικό της μηχανής.
Εάν έχει γίνει σωστή συντήρηση και με έναν καλό έλεγχο σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο.. Ψώνισε το.
Τα διαφορικά δεν παρουσιασαν προβλήματα.
Άξονας κάθε 150000 χλμ και ρουλεμάν διαφορικού... Τα οποία είναι αναλώσιμα.
Κάτι σαν τα αλυσιδογραναζα.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Οχι οτι δεν αξιζει ως μοτοσυκλέτα εχουν γραφεί διθύραμβοι ανα τον πλανήτη για το GS αλλα να το πάρεις για να κανεις 3000 χλμ τον χρονο; Απόσβεση κάνει το GS οταν το φορτώνεις χιλιομετρα. Απο την αλλη το φλερτ και ο επερχόμενος ερωτας δεν χωράει παραχωρησεις.
 

MICHALIS GS

Μέλος
Όνομα
CAROLOS
Μοτό
GS 1200 ADV 2012
Καλησπέρα.
Είχα mod. 2008 αγορασμένο 2ο χέρι τον Αύγουστο του 2013 με 14.000 km. και το πούλησα το Δεκέμβριο του 2019 με 112.500 km.
Μεγάλη εμπειρία πάνω του, πολλά χιλιόμετρα, σταθερό, σίγουρο, αξιόπιστο, ευχάριστο οδηγικά, σχετικά χαμηλή κατανάλωση, ιδανικό για τα πάντα.
Κανόνας σημαντικός: Πάντα service σε εξουσιοδοτημενο BMW, στα παλιά μοντέλα έχουν ρίξει σημαντικά το κόστος.
Κάποια πράγματα που παρουσίασε σαν ( προβλήματα κατά την κατοχή του ) είναι τα εξής:
Τρίχα-καυσίμου ( στα 80.000 χλμ) με κόστος αν θυμάμαι καλά στα 180 Ε.
Μικροδιακόπτης στην περιοχή του κεντρικού διακόπτη στα ( 90.000 χλμ) με κόστος περίπου 110 Ε.
Ντίζα γκαζιού στα 75.000χλμ με κόστος περίπου στα 100 Ε.
Δεν θεωρώ ότι τα παραπάνω θ' αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για την αγορά του.
Πιστεύω να βοήθησα σε κάποια πράγματα πριν την απόφαση σου.
 

some1

Μέλος
Όνομα
Νικος
ωραιο το gs και το multi αλλα με 3000 χλμ το χρονο κριμα και τα δυο να κάθονται μεινε με το vstrom.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλησπέρα.
Είχα mod. 2008 αγορασμένο 2ο χέρι τον Αύγουστο του 2013 με 14.000 km. και το πούλησα το Δεκέμβριο του 2019 με 112.500 km.
Μεγάλη εμπειρία πάνω του, πολλά χιλιόμετρα, σταθερό, σίγουρο, αξιόπιστο, ευχάριστο οδηγικά, σχετικά χαμηλή κατανάλωση, ιδανικό για τα πάντα.
Κανόνας σημαντικός: Πάντα service σε εξουσιοδοτημενο BMW, στα παλιά μοντέλα έχουν ρίξει σημαντικά το κόστος.
Κάποια πράγματα που παρουσίασε σαν ( προβλήματα κατά την κατοχή του ) είναι τα εξής:
Τρίχα-καυσίμου ( στα 80.000 χλμ) με κόστος αν θυμάμαι καλά στα 180 Ε.
Μικροδιακόπτης στην περιοχή του κεντρικού διακόπτη στα ( 90.000 χλμ) με κόστος περίπου 110 Ε.
Ντίζα γκαζιού στα 75.000χλμ με κόστος περίπου στα 100 Ε.
Δεν θεωρώ ότι τα παραπάνω θ' αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για την αγορά του.
Πιστεύω να βοήθησα σε κάποια πράγματα πριν την απόφαση σου.
Η ντιζα γκαζιού είναι τόσο σπάνια "ζημια" που δεν υπάρχει στοκ στην εταιρεία.
Σχεδόν 300000 χλμ η δική μου χωρίς πρόβλημα.
Η "τρίχα" όντως παρουσίαζε προβλήματα σχετικά συχνά στα 08 και 09.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Η ντιζα γκαζιού είναι τόσο σπάνια "ζημια" που δεν υπάρχει στοκ στην εταιρεία.
Σχεδόν 300000 χλμ η δική μου χωρίς πρόβλημα.
Η "τρίχα" όντως παρουσίαζε προβλήματα σχετικά συχνά στα 08 και 09.
Όντως! Πιο συχνή ζημιά είναι οι πλαστικοί οδηγοί των συρματόσχοινων, κάτω στις πεταλούδες, παρά τα συρματόσχοινα!
Αλλά και αυτό φτιάχνεται τσάμπα!
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
  1. Συντήρηση: Επίσης μεγάλη ποικιλία απόψεων, άλλοι λένε πολύ οικονομικό άλλοι λένε πολύ ακριβό. Τι πλήρωνες με το VSTROM , ε , κάντο επί 5! Γενικά δεν γράφω χιλιόμετρα με τις μηχανές, κάνω περίπου 3.000χλμ το χρόνο.
  2. Τι σοβαρά θέματα συντήρησης πρέπει να εξετάσω πριν προχωρήσω σε αγορά; (πχ αν ήταν μουλτι, τυχόν επικείμενο desmo service επηρεάζει σημαντικά την τιμή πώλησης).
    ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ: Δεν μιλάω για λάδια-ξύδια-μπουζιά κλπ , μιλάω για ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΥΨΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ συντήρηση για παράδειγμα στο διαφορικό που μπορείς να την γνωρίζεις εκ των προτέρων.
Ευχαριστώ
Το x5 στο κόστος είναι μεγάλο παραμύθι που το παπαγαλίζουν οι ''γνώστες''. Λάδια-φίλτρο-τακάκια μπορείς να αλλάζεις μόνος σου,είναι απλούστατο.Ρύθμιση βαλβίδων (κάθε 20.000χλμ) ή την αλλαγή του ιμάντα δυναμό (κάθε 60.000χλμ) αν δεν μπορείς εσύ τότε οποιοδήποτε σοβαρό συνεργείο μπορεί να τις κάνει με κόστος παρόμοιο με όλα τα μηχανάκια,δεν απαιτείται επίσημη BMW.

Ένα σημείο που πάσχει-τρόπος του λέγειν- είναι ο ξηρός συμπλέκτης,είναι δίσκος-πλατώ σαν του αυτοκινήτου.Αποφεύγουμε να κρατάμε τη μανέτα πατημένη πολύ ώρα πχ φανάρια γιατί αν φθαρεί χρειάζεται αλλάγή όλο το σύστημα δίσκου πλατώ + ότι πρέπει να λυθεί η μισή μηχανή.Στα '13 κι ύστερα (LC) εφάρμοσαν τον πολύδισκο υγρό συμπλέκτη πλέον.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το x5 στο κόστος είναι μεγάλο παραμύθι που το παπαγαλίζουν οι ''γνώστες''. Λάδια-φίλτρο-τακάκια μπορείς να αλλάζεις μόνος σου,είναι απλούστατο.Ρύθμιση βαλβίδων (κάθε 20.000χλμ) ή την αλλαγή του ιμάντα δυναμό (κάθε 60.000χλμ) αν δεν μπορείς εσύ τότε οποιοδήποτε σοβαρό συνεργείο μπορεί να τις κάνει με κόστος παρόμοιο με όλα τα μηχανάκια,δεν απαιτείται επίσημη BMW.

Ένα σημείο που πάσχει-τρόπος του λέγειν- είναι ο ξηρός συμπλέκτης,είναι δίσκος-πλατώ σαν του αυτοκινήτου.Αποφεύγουμε να κρατάμε τη μανέτα πατημένη πολύ ώρα πχ φανάρια γιατί αν φθαρεί χρειάζεται αλλάγή όλο το σύστημα δίσκου πλατώ + ότι πρέπει να λυθεί η μισή μηχανή.Στα '13 κι ύστερα (LC) εφάρμοσαν τον πολύδισκο υγρό συμπλέκτη πλέον.
Ακόμα και στην επίσημη αντιπροσωπεία να γίνουν εργασίες, είναι πολύ πιο οικονομικά από πολλές μάρκες.
Μην ξεχνάμε και την εγγύηση στα γνήσια ανταλλακτικά και εργασία
Να προσθέσω ότι 290000 χλμ με πολλά από αυτά σκληρή χρήση, το προηγούμενο gs δεν πατιναρε και είχε τον ίδιο δίσκο.
Κόστος αλλαγής δίσκου γύρω στα 250 ευρω
Αν χρειάζεται πλατό... Μπορεί να τορνιριστει η οποία πατουρα και να μην αλλαχτεί ολόκληρο
 

Aleko88

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Bmw R1200 gs 11
Καλησπερα σε όλους. Γράφω πρώτη φορά στο φόρουμ αν και σας διαβάζω αρκετό καιρό. Δεν ανοίγω καινούργιο θέμα γιατί ψάχνω για παρόμοια μηχανή r1200 gs adv 08-12 εντελώς ξαφνικά όπως θα σας εξηγήσω λίγο πιο κάτω. Έχοντας οδηγήσει τα tracer 700 2020 και 900 2020καθώς και το v storm 2018 ήμουν έτοιμος να πάω για την αγορά του 700. Ο λόγος ήταν ότι θα έκανα 2 ταξίδια την εβδομάδα 600 χλμ σε ορεινή διαδρομή (Πάτρα Λαμία Πάτρα) και έψαχνα κάτι άνετο και κυρίως αξιόπιστο και οικονομικό για να μην ταλαιπωρω άλλο το xt 660 αλλά και εμένα. Είχα πάει και στο Σαρελλα να κανονίσω πληρωμές δόσεις κλπ αλλά ξαφνικά χωρίς να το περιμένω έκανα βόλτα το bmw r1200 gs του Καινούργιου μου γείτονα και έπαθα πλάκα παιδιά. Αέρινο άνετο ροπάτο ότι πρέπει για ξεκούραστο ταξίδι. Από ψάξιμο στο car είδα ότι υπάρχουν αρκετά στην τιμή του tracer 700 ή και αρκετά πιο φθηνά. Αξίζει να πάω σε μεταχειρισμένο bmw ; Είναι αξιόπιστα γιατί σκοπεύω να κάνω αρκετά χλμ το μήνα ή να προτιμήσω το yamaha που είναι σκυλί και οικονομικό αλλά όχι τόσο άνετο όσο το bmw ; Να πω ότι είμαι ψηλός (1.90 80 κιλά ) αλλά αδύνατος όποτε το bmw που μέχρι τώρα μου ήταν αδιάφορο με μάγεψε. Περιμένω με αγωνία τις γνώμες σας και σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας
 
Top Bottom