Αγορά GS1250 2021

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Φιλος το πήρε αποφαση και πάει να πουλήσει νεφρά.....Έχει ρωτήσει Βαγιανελλη,Παναγιωτοπουλο , Σφακιανάκη.....και με ρωτάει απο που να ψωνίσει και ποιος μπορεί να φτιάξει την τιμή καλύτερα κλπ,κλπ....Είμαι παντελώς άσχετος με την συγκεκριμένη μάρκα....Έχετε καμιά ιδέα ??? Εννοείται pm ευπρόσδεκτα λόγω του ευαίσθητου του θέματος....μη θίξουμε και κανέναν....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω ότι έχουν όλοι ακριβώς τις ίδιες εκπτώσεις.
Ας κάνει μια βόλτα από όλους να τσεκάρει, τι καλύτερο μπορεί να πάρει.
Για την συντήρηση όμως, προσωπικά θα πήγαινα μόνο στον γερακα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δε νομιζω να εχει σημασια ο εμπορος. Η τεχνικη ειναι μια.
Πρωτα πειθεις τον εαυτο σου πως δεν τρεχει τιποτα και να μην την παρεις. Οπλισμενος με αυτο το ψυχολογικο ατου και με την γνωση πως τα περιθωρια κερδους του εμπορου ειναι τεραστια, πας και κανεις επαισχυντο παζαρι. Οπωσδηποτε πετας εκει στο μπλα μπλα μετα το τεστ ραιντ πως καλο ειναι αλλα μακαρι να ειχε και το γκαζι του 1290. Τελος, επιλεγεις αυτον που θα λυγισει περισσοτερο.

ΥΓ.
Με αφορμη το ποστ του gsmaniac, δε την παιρνει κι απο γερακα να τελειωνει?
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω ότι έχουν όλοι ακριβώς τις ίδιες εκπτώσεις.
Ας κάνει μια βόλτα από όλους να τσεκάρει, τι καλύτερο μπορεί να πάρει.
Για την συντήρηση όμως, προσωπικά θα πήγαινα μόνο στον γερακα.
Θα περάσω αύριο από κει και θα πω τη μαγική λέξη είμαι φίλος του Κώστα του Μανιάκ, δεν κάνω πλάκα όντως χρειάζομαι service.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Δε νομιζω να εχει σημασια ο εμπορος. Η τεχνικη ειναι μια.