Αγορά ktm400exc

Koulos

Μέλος
Όνομα
Βασίλειος
Μοτό
Beverly 300,Aprilia trail 660,G650 xchallenge
Επειδή ήμουν και εγώ πολύ πρόσφατα σε αναζήτηση όπως ο φίλος Koulos θα πω ότι και σε μένα η αρχική ανησυχία ήταν η υποστήριξη και η διαθεσιμότητα ανταλλακτικών.
Αλλά η διαφορά με άλλα παλαιότερα μοντέλα της husqvarna που μπορεί κάποτε να ήταν καλές επιλογές είναι ότι το SWM παράγεται ΣΉΜΕΡΑ που μιλάμε και μάλιστα δίπλα μας.
Σκέφτηκα, τι διάολο, όσο χάλια και να τα πάει η εδώ αντιπροσωπεία ένα βήμα είναι η Ιταλία.

Φυσικά μια αγορά έχει πολλές παραμέτρους, εμείς μια γνώμη λέμε και ο φίλος πρέπει να βάλει κάτω όλες τις πληροφορίες και να κάνει την επιλογή του.
Φιλε antsoar τα πραγματα ειναι ακριβώς όπως τα λες και συμφωνώ 100% μαζι σου και επαυξάνω!!! Το swm μου άρεσει παρα πολυ και θα το ήθελα πολυ αν διεθετα τα χρήματα που το πουλαει ο συγκεκριμένος κυριος αλλα δεν μου κάνει καρδια να τον παρω τηλ και να τον παζαρεψω γιατί απλα το μηχανάκι είναι καινουριο και δεν εχω καποιο επιχείρημα για να τον κανω να το ρίξει !! Απο την αλλη επειδη στο πολυ μακρινό παρελθον εχω αγοράσει μηχανάκι απο τα βάθη της Ασίας και μολις σταματησε η συνεργασία του εδώ αντιπροσώπου έμειναν και τα μηχανάκια χωρίς ανταλλακτικά εχω γίνει λιγο εως πολυ καχυποπτος με καινουριες αντιπροσωπείες.
 

Koulos

Μέλος
Όνομα
Βασίλειος
Μοτό
Beverly 300,Aprilia trail 660,G650 xchallenge
Οκ αλλά ο έρωτας της ζωής σου τι σχέση έχει με το 400 exc που ψάχνεις; και τι είναι 2 χηνοπουλα μπροστά στον έρωτα της ζωής σου;
Έχει σχέση καρντιά μου, η γυναίκα μου θα με χωρίσει γιατί τα τρώω με την ερωμένη και οχι μαζί της!!! Χαχαχαχαχα!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φυσικά και αστειευομαι για το xt. Αυτο που ψάχνω ειναι ενα μηχανάκι που περπατάει σε δυσβατους χωματοδρομους(εννοώ δρόμους στο βουνό οπως ο Κισσαβος που κάνει να περασει μηχάνημα 3 χρόνια και βρέχει συνέχεια),να μην έχει τις βλάβες αγωνιστικού και να μπορεί να κάνει και 10-15χλμ ασφάλτου, αλλα το πιο σημαντικό για μενα είναι να έχει μικρο βαρος για να ειναι διαχειρίσιμο στο χώμα. Στην αρχή κοιτουσα για crf250l, wr250r και με κορυφή για μένα το voge 300 rally(μεταχ στο 3500 για να προλαβω καποιον που θα πει εδω εδινες κοντά 5 για το κινεζικο) και ξαναλέω κορυφή για την χρήση που ήθελα να κανω, αυτο ηταν όμως μέχρι που το πηρα τεστ ντραιβ και ξενέρωσα με τη ζωή μου τα 30 -28 άλογα που λέει είναι στις 9000 στροφές και για να παει κάπως πρεπει να το εχεις στους κοφτες ολη την ωρα.!!! Δεν λεω οτι με το που θα βγαίνω απο το σπίτι θα παω με τις παντες αλλα να έχει και λιγο γκαζάκι να σε κάνει να θελεις να το οδηγησεις βρε αδερφέ!!! Ετσι έφυγα απο την κατηγορία με τα αναιμικά 250αρια και 300αρια και πηγα στι λιγο πιο δυνατό ετσι κατέληξα στο exc400. Τωρα για το tenere για μενα ειναι το απολυτο μηχάνημα που τα κάνει ολα αρκετά καλά(βέβαια και εδω με κάποιους συμβιβασμούς οσον αφορά το βάρος του) αλλα δεν το φτάνω για τα επόμενα τουλάχιστον 2 χρόνια οποτε θεωρώ οτι δεν αξίζει να καταναλώνω το χρονο σας με θεωρητικές συζητήσεις(πάντα φιλικά) .Απο την αλλη πολλες φορές αλλο θέλουμε και ονειρευόμαστε να έχουμε παρκαρισμενο στο γκαραζ και αλλο παιρνουμε λογω αναγκων που έχουμε την συγκεκριμένη περιοδο της ζωής μας. Οταν θα έρθει η ωρα του(που θα ρθει που θα πάει) εδω θα μαστε παλι!!!!Οσον αφορά το οτι αν θέλω να κανω σοβαρό εντουρο έχεις απόλυτο δίκιο με διάβασες πολυ καλά δεν θελω να οργωνω τα βουνά απλα εχω πολλα χωράφια με καστανιές στο χωριό και ολο το καλοκαίρι σχεδον καθημερινά πηγαινοερχομαι για ποτισματα και αλλες εργασίες 2φορες τη μερα και καποιες μερες παραπανω σε χωματοδρομους σε πολυ άσχημη κατάσταση γι αυτό και θελω ενα σοβαρό εντουρο να πεφτω να σηκώνομαι και ολα τα σχετικά, και ενα απο τα χωράφια μου είναι στο βουνό του διπλανού χωριού 10χλμ άσφαλτο και μετα 5χλμ χωμα.Anyway πάντως και με το xtακι μια χαρά τα κανω ολα αυτα που λέω οπότε λες??????
Είναι λάθος επιλογή τα καθαρόαιμα που κοιτάς. Αν αγοράσεις σύντομα θα το δούμε στις αγγελίες. Παραβλέπεις πολλές παραμέτρους.

Bullets
  • Τα αγωνιστικά δεν έχουν βλάβες στη πραγματικότητα, έχουν υψηλές απαιτήσεις συντήρησης που δεν θέλεις. Αυτό που λες βλάβη σε ένα αγωνιστικό είναι φυσική εξέλιξη μιας μοτοσυκλέτας που οδηγείται στα όρια. Όταν δεν ασχολείσαι σοβαρά είναι μόνο μπελάς-μπελάς-μπελάς. Όταν ασχολείσαι σοβαρά γνωρίζεις και αυτές τις παραμέτρους έτσι και αλλιώς και είναι αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι.
  • Οι αναρτήσεις ενός αγωνιστικού δουλεύουν όταν το πηγαίνεις γρήγορα, αλλιώς κουράζουν ειδικά αν θέλεις να κάνεις μεγάλες εκδρομές στα βουνά.
  • Στο Test ride του VOGE 300 Rally πήγες χώμα και έβγαλες το συμπέρασμα ότι πρέπει να το πηγαίνεις στους κόφτες; Η μήπως έκανες απλώς μια ασφάλτινη δοκιμή; Και αν έκανες ασφάλτινη δοκιμή από ποια μοτοσυκλέτα κατέβηκες πριν καβαλήσεις το VOGE;
  • Όλα τα σύγχρονα On/Off που ανέφερες είναι μια χαρά για τις βόλτες που θέλεις να κάνεις και να είσαι σίγουρος πως όταν μιλάμε για χώμα θα θέλεις πολλές φορές να τα καβαλάς. Το γκαζάκι που ζητάς -και που όλοι το θέλουμε- δεν πάει μόνο του. Συνοδεύεται είτε από υψηλό κόστος συντήρησης είτε από βάρος. Το ζητούμενο είναι να περνάς καλά στο βουνό... όπου και με λίγο γκάζι σε διαβεβαιώνω ότι περνάς ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
Από εκεί και πέρα όλοι μας τη γνώμη μας καταθέτουμε και εσύ αποφασίζεις και φυσικά οι γνώμες μας (η δική μου και των άλλων) δεν είναι απαραίτητο να ταιριάζουν. Ο κριτής είσαι εσύ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Koulos

Μέλος
Όνομα
Βασίλειος
Μοτό
Beverly 300,Aprilia trail 660,G650 xchallenge
Είναι λάθος επιλογή τα καθαρόαιμα που κοιτάς. Αν αγοράσεις σύντομα θα το δούμε στις αγγελίες. Παραβλέπεις πολλές παραμέτρους.

Bullets
  • Τα αγωνιστικά δεν έχουν βλάβες στη πραγματικότητα, έχουν υψηλές απαιτήσεις συντήρησης που δεν θέλεις. Αυτό που λες βλάβη σε ένα αγωνιστικό είναι φυσική εξέλιξη μιας μοτοσυκλέτας που οδηγείται στα όρια. Όταν δεν ασχολείσαι σοβαρά είναι μόνο μπελάς-μπελάς-μπελάς. Όταν ασχολείσαι σοβαρά γνωρίζεις και αυτές τις παραμέτρους έτσι και αλλιώς και είναι αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι.
  • Οι αναρτήσεις ενός αγωνιστικού δουλεύουν όταν το πηγαίνεις γρήγορα, αλλιώς κουράζουν ειδικά αν θέλεις να κάνεις μεγάλες εκδρομές στα βουνά.
  • Στο Test ride του VOGE 300 Rally πήγες χώμα και έβγαλες το συμπέρασμα ότι πρέπει να το πηγαίνεις στους κόφτες; Η μήπως έκανες απλώς μια ασφάλτινη δοκιμή; Και αν έκανες αφάλτινη δοκιμή από ποια μοτοσυκλέτα κατλεβηκες πριν καβαλήσεις το VOGE;
  • Όλα τα σύγχρονα On/Off που ανέφερες είναι μια χαρά για τις βόλτες που θέλεις να κάνεις και να είσαι σίγουρος πως όταν μιλάμε για χώμα θα θέλεις πολλές φορές να τα καβαλάς. Το γκαζάκι που ζητάς -και που όλοι το θέλουμε- δεν πάει μόνο του. Συνοδεύεται είτε από υψηλό κόστος συντήρησης είτε από βάρος. Το ζητούμενο είναι να περνάς καλά στο βουνό... όπου και με λίγο γκάζι σε διαβεβαιώνω ότι περνάς ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
Από εκεί και πέρα όλοι μας τη γνώμη μας καταθέτουμε και εσύ αποφασίζεις και φυσικά οι γνώμες μας (η δική μου και των άλλων) δεν είναι απαραίτητο να ταιριάζουν. Ο κριτής είσαι εσύ.
Εχεις δίκιο στα περισσότερα που λες όπως και στο κομμάτι ότι μπορεί να το παρω και σε συντομο χρονικό διάστημα να το βάλω για πούλημα δεν αποκλείεται καθόλου. Όσο για την συντήρηση που λές δεν έχω κανένα θέμα ισα ισα που μ'αρεσει κιολας να τα κανω μόνος μου(λαδια φίλτρα εννοώ οχι ρουλεμάν στροφαλου μην παρεξηγηθω). Στο παρελθον είχα το xchallenge το οποίο ειχα αγοράσει και κούτα. Το μηχανάκι ήτανε φοβερό και αναγκάστηκα να το πουλησω στα 13000km λόγω αναχώρησης για το εξωτερικό. Το μονο κακό του και αυτο με κάνει να μην το πολυγλυκοκοιταω τώρα ειναι οτι ήταν πολυ ψηλό για μένα(1'78 παλικάρι) και σε συνδιασμό με το βάρος του(160kg) και το ψηλό κέντρο βάρους του γινόταν στο χώμα αρκετά κουραστικό για μενα.
Το voge το πηρα γύρω στο σαρανταλεπτο τεστ μονο χώμα και σαν στήσιμο στο χώμα δεν εχω κατι αρνητικό να πω οπως και για τα φρενα του μια χαρά. Το μόνο οταν ζεστάθηκε καλά (απο τους κόφτες, χιχιχιχι!!! ) το σαζμάν ξεκίνησε να κάνει πολλα νούμερα δεν κουμπωναν οι ταχύτητες ,και οταν κουμπωναν ειχαν καθυστέρηση και στο καντράν αλλα και για να παρει την ταχύτητα ηταν σαν να πατουσες συμπλεκτη χωρις να πατας όμως και ακούγονταν κατι μεταλλικοί θορυβοι που μονο καλοι δεν ηταν!!! Ο αντιπρόσωπος είπε οτι είμαι ο πρωτος που το αναφέρει και για να μην ξεχνιομαστε το μηχανάκι ειχε 5000 στο κοντέρ δηλαδή πιο μετα τι να περιμένω??? Οκ μπορεί να ηταν τυχαιο γιατί και εγώ δεν έχω δει πουθενα κανένα παραπονο για το σαζμαν του 300rally ουτε για το ds. Αλλα κι αν σου κάτσει????Φαντάσου οτι πηγα με beverly 300 και εφυγα μ'αυτο και μου φάνηκε οτι εφευγα με tracer900.!!!!!!!
Το voge το επεμεινα πριν παω στην αγωνιστική κατηγορία και πηγα Κατερίνη να παρω τεστ ντραιβ απο γνωστό που το πουλησε εκεί και το ειχε βάλει προγραμμα φίλτρο εξάτμιση και πολλα αλλα. Το μηχανάκι δεν ξυπνάει με τίποτα παιδια κανε εσυ οτι σε φωτίσει ακομα και με τουρμπο θεωρώ οτι τάφος θα ειναι παλι!!!
Δυστυχώς σε αυτό που αναφέρεις εχεις απόλυτο δίκιο οτι το γκάζι που ολοι το θέλουμε εχει ενα κόστος ειτε σε χρήμα είτε σε βάρος οποτε η αναζήτηση για την απάντηση στο αιώνιο ερώτημα που μας ταλανίζει ολους εμας πιο μεκανακι ειναι το πιο καλό και να τα κάνει ολα συνεχίζεται.... to be continued
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Εχεις δίκιο στα περισσότερα που λες όπως και στο κομμάτι ότι μπορεί να το παρω και σε συντομο χρονικό διάστημα να το βάλω για πούλημα δεν αποκλείεται καθόλου. Όσο για την συντήρηση που λές δεν έχω κανένα θέμα ισα ισα που μ'αρεσει κιολας να τα κανω μόνος μου(λαδια φίλτρα εννοώ οχι ρουλεμάν στροφαλου μην παρεξηγηθω). Στο παρελθον είχα το xchallenge το οποίο ειχα αγοράσει και κούτα. Το μηχανάκι ήτανε φοβερό και αναγκάστηκα να το πουλησω στα 13000km λόγω αναχώρησης για το εξωτερικό. Το μονο κακό του και αυτο με κάνει να μην το πολυγλυκοκοιταω τώρα ειναι οτι ήταν πολυ ψηλό για μένα(1'78 παλικάρι) και σε συνδιασμό με το βάρος του(160kg) και το ψηλό κέντρο βάρους του γινόταν στο χώμα αρκετά κουραστικό για μενα.
Το voge το πηρα γύρω στο σαρανταλεπτο τεστ μονο χώμα και σαν στήσιμο στο χώμα δεν εχω κατι αρνητικό να πω οπως και για τα φρενα του μια χαρά. Το μόνο οταν ζεστάθηκε καλά (απο τους κόφτες, χιχιχιχι!!! ) το σαζμάν ξεκίνησε να κάνει πολλα νούμερα δεν κουμπωναν οι ταχύτητες ,και οταν κουμπωναν ειχαν καθυστέρηση και στο καντράν αλλα και για να παρει την ταχύτητα ηταν σαν να πατουσες συμπλεκτη χωρις να πατας όμως και ακούγονταν κατι μεταλλικοί θορυβοι που μονο καλοι δεν ηταν!!! Ο αντιπρόσωπος είπε οτι είμαι ο πρωτος που το αναφέρει και για να μην ξεχνιομαστε το μηχανάκι ειχε 5000 στο κοντέρ δηλαδή πιο μετα τι να περιμένω??? Οκ μπορεί να ηταν τυχαιο γιατί και εγώ δεν έχω δει πουθενα κανένα παραπονο για το σαζμαν του 300rally ουτε για το ds. Αλλα κι αν σου κάτσει????Φαντάσου οτι πηγα με beverly 300 και εφυγα μ'αυτο και μου φάνηκε οτι εφευγα με tracer900.!!!!!!!
Το voge το επεμεινα πριν παω στην αγωνιστική κατηγορία και πηγα Κατερίνη να παρω τεστ ντραιβ απο γνωστό που το πουλησε εκεί και το ειχε βάλει προγραμμα φίλτρο εξάτμιση και πολλα αλλα. Το μηχανάκι δεν ξυπνάει με τίποτα παιδια κανε εσυ οτι σε φωτίσει ακομα και με τουρμπο θεωρώ οτι τάφος θα ειναι παλι!!!
Δυστυχώς σε αυτό που αναφέρεις εχεις απόλυτο δίκιο οτι το γκάζι που ολοι το θέλουμε εχει ενα κόστος ειτε σε χρήμα είτε σε βάρος οποτε η αναζήτηση για την απάντηση στο αιώνιο ερώτημα που μας ταλανίζει ολους εμας πιο μεκανακι ειναι το πιο καλό και να τα κάνει ολα συνεχίζεται.... to be continued
Η σέλα του 400EXC είναι στο ίδιο ύψος με το Xchallenge.Στο βάρος έχουν σίγουρα διαφορά, γιατί προορίζονται για άλλη χρήση...Δες και 690 enduro.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
...Αυτο που ψάχνω ειναι ενα μηχανάκι που περπατάει σε δυσβατους χωματοδρομους(εννοώ δρόμους στο βουνό οπως ο Κισσαβος που κάνει να περασει μηχάνημα 3 χρόνια και βρέχει συνέχεια)...
Πληροφοριακά να πω ότι ο Κίσσαβος με Τ700 βγαίνει αέρας...
Σίγουρα όχι όπως με το εντούρο αλλά τα μεγάλα έχουν και αυτά τη χάρη τους.
Ψάξε εντός για βόλτες στην περιοχή του Κισσάβου.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ένας από τους λόγους -και μάλλον ο κυριώτερος- που τα 8 στα 10 καθαρόαιμα που κυκλοφορούν στις αγγελίες είναι χρέπια είναι ακριβώς διότι υπάρχει η νοοτροπία που λέει: "θα το χρησιμοποιήσω σαν Οn/Off αρά θα το συντηρήσω σαν On/Off". Και... δυστυχώς ακολουθεί η νοοτροπία ότι το On/Off δε θέλει συντήρηση... Αν παντρευτούν αυτές οι δυο νοοτροπίες... άστα!
Συντήρηση στα καθαρόαιμα δεν είναι λάδια/φίλτρα. Είναι και ελατήρια ανά 100-120 ώρες λειτουργίας και σε κάποιες περιπτώσεις ακόμη και βαλβίδες/κοκκοράκια. Είναι καθάρισμα στα φιλτράκια καυσίμου εντός του ντεπόζιτου και αναλόγως των ιδιαιτεροτήτων κάθε μοντέλου είναι και άλλα πράγματα. Θέλει να αφιερώνεις μπόλικο χρόνο. Κι εμένα μου αρέσει να ασχολούμαι και δε με προβληματίζει τόσο που δεν έχω χρόνο (αυτόν όταν θέλεις τον βρίσκεις), είναι που δεν έχω χώρο.

Το σημαντικότερο όλων είναι να βρεις αυτό που είναι πιο κοντά στα θέλω σου άλλα και στη πραγματική χρήση. Αν είσαι νέος άνθρωπος είναι κάπως πιο εύκολα τα πράγματα. Σου εύχομαι ολόψυχα να βρεις αυτό που θέλεις. Οι γραπτές κουβέντες είναι μόνο τροφή για σκέψη με σκοπό μια σωστή επιλογή, που τελικά όμως... εσύ θα αποφασίσεις αν θα την κάνεις ή όχι.
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Mωρε για πλάκα το έγραψες το ΧΤ, αλλά για "επαγγελματικό" μοτό να σε πηγαίνει στα χωράφια μήπως κάτι αυτής της κλάσης (ή και παρακάτω) είναι αυτό που χρειάζεσαι; (Όχι που θέλεις, που χρειάζεσαι).

Κάτι σε παλιό, ίσως καρμπυρατερατο που θα το επισκευάζεις στο χωριό σχεδόν οπότε θυμάσαι; Πού του πετάς ένα καφάσι πίσω για να κάνεις δουλειά σου; Γνωστός μου σε παρόμοια χρήση έχει καταευχαριστηθει ένα λιωμένο Serrow που έπεσε στα χέρια του.

Άσε που αν βρεις κανένα χρεπακι για εργάτη, εξοικονομείς και χρήματα για να αποκτήσεις το αγαπημένο σου Τ7 νωρίτερα απ' ότι προγραμματίζεις;
 

Koulos

Μέλος
Όνομα
Βασίλειος
Μοτό
Beverly 300,Aprilia trail 660,G650 xchallenge
Mωρε για πλάκα το έγραψες το ΧΤ, αλλά για "επαγγελματικό" μοτό να σε πηγαίνει στα χωράφια μήπως κάτι αυτής της κλάσης (ή και παρακάτω) είναι αυτό που χρειάζεσαι; (Όχι που θέλεις, που χρειάζεσαι).

Κάτι σε παλιό, ίσως καρμπυρατερατο που θα το επισκευάζεις στο χωριό σχεδόν οπότε θυμάσαι; Πού του πετάς ένα καφάσι πίσω για να κάνεις δουλειά σου; Γνωστός μου σε παρόμοια χρήση έχει καταευχαριστηθει ένα λιωμένο Serrow που έπεσε στα χέρια του.

Άσε που αν βρεις κανένα χρεπακι για εργάτη, εξοικονομείς και χρήματα για να αποκτήσεις το αγαπημένο σου Τ7 νωρίτερα απ' ότι προγραμματίζεις;
Φίλος μια χαρά τα λές και πολύ ωραία αλλα αυτό το γλυκό το γκαζάκι αμα το γευτείς μια φορά δυσκολα το ξεχνάς το άτιμο!!!!! Μόλις προ 3 μηνών πούλησα το Aprilia pegaso trail λόγω βάρους και ροπής μετά απο 7χρονια γάμου (τα μισα σαν strada) και αφού στο τέλος του 'βαλα και 21" μπροστά απο gs Dakar το πήρα απόφαση ότι απλά δεν με καλύπτει και πρεπει να προχωρησω χωρίς αυτό, θα ηταν λιγο μακακια απο μέρους μου να παρω το ιδιο σε πιο παλιο και καρμπυρατέρ δε νομίζεις?? Το serrow εχει περασει κι αυτό σαν σοβαρή σκέψη αλλα τότε κοιτουσα και 250-300 μετα απλα σταμάτησα να τα κοιταω λογω ιπποδύναμης. Για το Τ7 απ'το στομα σου και στου Θεου τ'αυτι!!!!
 

Koulos

Μέλος
Όνομα
Βασίλειος
Μοτό
Beverly 300,Aprilia trail 660,G650 xchallenge
Για ρίξτε αυτό μια ματιά ρε παιδιά φθηνό, αθάνατο και επισκευασμένο πλήρως!!Βέβαια θέλω σκαλίτσα να το καβαλήσω αλλα ας το παραβλέψουμε για τωρα...Σήμερα μίλησα με το μαγαζί που το 'χει και αφού μου είπε οτι υπάρχουν ανταλλακτικά για τα πάντα και παντού(εδώ γελάμε) μου είπε οτι θα τηρήσει και σειρά προτεραιότητας με άλλους που του το χουν ζητήσει διακαώς αλλά για ένα περίεργο λόγο δεν το χει δώσει ακόμα και το πουλαει στο μαγαζί του απο τον Ιανουάριο (το χω παρκαρισμενο απο τότε). Φίλος κολλητός πήρε του 08 injection δυσκολεύτηκε αρκετά να βρεί κάποια πραγματα για να το μαζέψει αλλα το μηχανάκι γαμεί και σε στήσιμο και σε γκάζι το μόνο κακό οτι το κοντέρ έχει 16000 km και το πηρε με κομμένη ντιζα κοντέρ οπότε ειναι λιγο ωρολογιακή βόμβα απο αποψη επισκευής
Για ρίξτε καμιά γνώμη οποιος δε βαριέται.

Husqvarna FE 450 '04 TE 450 E "ΜΙΖΑ - ΠΙΝΑΚΙΔΑ - ΦΩΤΑ - ΣΤΑΝΤ" - Car.gr
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αν εξαιρέσεις το καπάκι του αποσυμπιεστή το οποίο είναι σπασμένο κατά τα άλλα φαίνεται καθαρό.
Τώρα όσον αφορά τα ανταλλακτικά μην είσαι και πολύ αισιόδοξος...
Ψάξε πρώτα να δεις τι υπάρχει σε αυτά που υπολογίζεις ότι θα χρειαστούν.
Εδω τα χαρακτηριστικά του...
 

Koulos

Μέλος
Όνομα
Βασίλειος
Μοτό
Beverly 300,Aprilia trail 660,G650 xchallenge
Για ρίξτε μια ματιά κι αυτά τα δυό



Θα βρίσκω ανταλλακτικά? Τα μοτερ τους ktm και Husqvarna ειναι? Το 450 με ψηνει λιγα χλμ πρωτο χέρι καλη τιμή....αν και μου φαίνεται περισσοτερο για 2007 με μια γρήγορη έρευνα
 
Τελευταία επεξεργασία:

Koulos

Μέλος
Όνομα
Βασίλειος
Μοτό
Beverly 300,Aprilia trail 660,G650 xchallenge
Δεν έχει κανείς άποψη για τα sherco ρε παιδιά?
Πείτε μπας και βγεί καμιά άκρη
 

Koulos

Μέλος
Όνομα
Βασίλειος
Μοτό
Beverly 300,Aprilia trail 660,G650 xchallenge
Τελικά το εργαλείο βρέθηκε στη Μακεδονία και απο χθες οργώνει το θεσσαλικό κάμπο!!!! Ευχαριστώ ολα τα παιδιά που με βοήθησαν με τις συμβουλές τους! Παρτε λιγο ματι αλλα προσοχη μην το ματιασετε όμως!!
Πως ανεβάζω φωτο να φαίνεται ρε παιδια μου βγαλε την παναγια ναουμε
Αν μπορεί κάποιος να τις μεγαλώσει θα του ειμαι υπόχρεος
 
Τελευταία επεξεργασία:

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Τελικά το εργαλείο βρέθηκε στη Μακεδονία και απο χθες οργώνει το θεσσαλικό κάμπο!!!! Ευχαριστώ ολα τα παιδιά που με βοήθησαν με τις συμβουλές τους! Παρτε λιγο ματι αλλα προσοχη μην το ματιασετε όμως!!
Πως ανεβάζω φωτο να φαίνεται ρε παιδια μου βγαλε την παναγια ναουμε
Αν μπορεί κάποιος να τις μεγαλώσει θα του ειμαι υπόχρεος
Καλό όργωμα φίλε μου, να το χαρείς στο τέρμα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450












Έτοιμος...!
Καλά σκαψίματα με το εργαλείο!
Πόσες ώρες έχει...?

(τώρα που πήρες ktm θα μάθεις να ανεβάζεις και φωτογραφίες... :secret::p)
 

Koulos

Μέλος
Όνομα
Βασίλειος
Μοτό
Beverly 300,Aprilia trail 660,G650 xchallenge












Έτοιμος...!
Καλά σκαψίματα με το εργαλείο!
Πόσες ώρες έχει...?

(τώρα που πήρες ktm θα μάθεις να ανεβάζεις και φωτογραφίες... :secret::p)
Σωστός!!!!!!!!!! Χίλια Ευχαριστώ!!! Αναγκαστικά θα μάθω αφού θα δουλέψω πολυ σέλφι απο δω και περα η κατεμαρα ψοφάει για φωτό!!
 

Koulos

Μέλος
Όνομα
Βασίλειος
Μοτό
Beverly 300,Aprilia trail 660,G650 xchallenge












Έτοιμος...!
Καλά σκαψίματα με το εργαλείο!
Πόσες ώρες έχει...?

(τώρα που πήρες ktm θα μάθεις να ανεβάζεις και φωτογραφίες... :secret::p)
Έχει 9000χλμ αληθινά με μαμα κοντέρ και πιστευω οτι δεν οδηγήθηκε καθόλου χώμα απο τους δυό προηγούμενους ιδιοκτήτες, το μηχανάκι ειναι πραγματικα σαν καινουριο οι φωτό νομιζω μιλάνε μονες τους
 
Top Bottom