Αγορα καινουργιας μοτοσυκλετας

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ας είμαστε ρεαλιστές.. Όχι δεν θα κάνεις offroad με μια Africa 1000 των 16 χιλιάδων και 250 κιλών βάρους. Πρώτον γιατί αυτοί που κάνουν έχουν πολλά και σκληρά χιλιόμετρα στη πλάτη τους χρόνια ολόκληρα και πολύ προπόνηση. Εσύ ρισκάρεις την σωματική σου ακεραιότητα και την μοτοσυκλέτα σου σε ακριβές ζημιές. Επειδή το κάνει ο Σπανός στο youtube δεν σημαίνει πώς είναι εύκολο!
Να αυτά γράφετε και μετά ο μάνιακ και ο γάτος κάνουν γλέντι στο τρόλινγκ.


Στο θέμα σου και όπως το θέτεις, Vstrom 1000 γιατί η Άφρικα με βαλίτσες κλπ που θα βάλεις φτάνει χαλαρά τις 18000, εκπτώσεις δεν κάνουν γιατί σπρώχνουν τις 1000 να φεύγουν (μου το είπαν ακριβώς όπως στο γράφω, δεν θα σου κάνουμε τιμή δεν μας αφήνει η αντιπροσωπεία ακόμα). Το BMW επίσης ξεφεύγει τιμολογιακά, εκτός αν κάνεις παραγγελία το βασικό. Το ζήτημα είναι αν εκτός από τον κατάλογο έχεις πάει να τα καβαλήσεις, έστω στατικά, να δεις τι σου αρέσει όταν κάθεσαι επάνω. Αφού είχες το 650, το 1000 μάλλον θα σε κερδίσει.
 

TopGun

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Honda VFR800X crossrunner MY2016
Αν βλέπω καλά έχεις το crosstourer. Όμορφο μηχανάκι αλλά δεν ξετρελάθηκα τόσο στο αισθητικό κομμάτι όταν το είδα από κοντά να σου πω την αλήθεια αν και πιστεύω καλύπτει ακριβώς όσα ζητάω
Λάθος κατάλαβες. Δεν έχω το crosstourer, το crossrunner vfr800x έχω. Άμα ποτέ το οδηγήσεις μόνο τότε θα καταλάβεις τι εννοώ από ποιότητα κατασκευής, κύλισης και στησίματος μηχανής στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το αισθητικό κομμάτι είναι μεν ουσιαστικό αλλά πολύ υποκειμενικό και εξαρτάται από το πως ο καθένας μας βλέπει και αισθάνεται το ''όμορφο''
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Να αυτά γράφετε και μετά ο μάνιακ και ο γάτος κάνουν γλέντι στο τρόλινγκ.


Στο θέμα σου και όπως το θέτεις, Vstrom 1000 γιατί η Άφρικα με βαλίτσες κλπ που θα βάλεις φτάνει χαλαρά τις 18000, εκπτώσεις δεν κάνουν γιατί σπρώχνουν τις 1000 να φεύγουν (μου το είπαν ακριβώς όπως στο γράφω, δεν θα σου κάνουμε τιμή δεν μας αφήνει η αντιπροσωπεία ακόμα). Το BMW επίσης ξεφεύγει τιμολογιακά, εκτός αν κάνεις παραγγελία το βασικό. Το ζήτημα είναι αν εκτός από τον κατάλογο έχεις πάει να τα καβαλήσεις, έστω στατικά, να δεις τι σου αρέσει όταν κάθεσαι επάνω. Αφού είχες το 650, το 1000 μάλλον θα σε κερδίσει.
18 χιλιάδες θα σου φτάσει το αφρικα αν πάρεις το adventure sport με βαλίτσες αλουμινίου. Αν πάρεις το απλό βγαίνει στις 15 χιλιάδες και πάλι πολλά. Όσο για τις βαλίτσες μπορείς να βάλεις και τις μαμά που τις πουλάνε στο ίντερνετ και με 250 ευρώ άμα θέλει κάποιος. Αλλά και πάλι είναι τεράστια διαφορά τι να λέμε. Εγώ άλλο ρωτάω όμως. Άσχετα με το κομμάτι των χρημάτων ποιο είναι καλύτερο οδηγικα στον δρόμο κατά την άποψή σας,ποιο άνετο ποιο ξεκούραστο και για να το πω πιο απλά πιο θα αγοράζατε από αυτά τα 4 για ταξιδια
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Λάθος κατάλαβες. Δεν έχω το crosstourer, το crossrunner vfr800x έχω. Άμα ποτέ το οδηγήσεις μόνο τότε θα καταλάβεις τι εννοώ από ποιότητα κατασκευής, κύλισης και στησίματος μηχανής στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το αισθητικό κομμάτι είναι μεν ουσιαστικό αλλά πολύ υποκειμενικό και εξαρτάται από το πως ο καθένας μας βλέπει και αισθάνεται το ''όμορφο''
Το είχα δει στην αντιπροσωπεία το crossruner ανέβηκα και πάνω αλλά δεν το πήγα βόλτα οπότε δεν έχω άποψη γι αυτό το μηχανάκι αλλά σαν πρώτη εντύπωση οπτικά πάντα δεν ξετρελάθηκα. Μπορεί όμως στον δρόμο να είναι τόσο ωραίο που το αισθητικό το ρυθμίζεις αργότερα όπως θες.
 

TopGun

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Honda VFR800X crossrunner MY2016
Όπως σου έγραψαν τα παιδιά παραπάνω αν δεν τα οδηγήσεις εσύ δεν θα βγάλεις συμπέρασμα ότι και αν λέμε εμείς. Πέραν τούτου η κρίση η δικιά μας μπορεί να είναι και υποκειμενική. Το πιο άνετο και ξεκούραστο για εμάς μπορεί να είναι κουραστικό για εσένα και το αντίθετο. Πριν πάρω το crossrunner είχα πάθει πλάκα με το tracer και μόλις το καβάλησα για δοκιμή το σιχάθηκα και κατάλαβα τι βλακεία θα είχα κάνει αν το έπαιρνα. Γιαυτό βούρ στις αντιπροσωπείες και test drive
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κυρίως άσφαλτο και σαμπρέλες, δεν θα το προτιμούσα.

Οπότε μιλάμε για τα άλλα δύο, που από τα δύο πιο λογικό είναι το στρομ.

Το βασικό που αφήνεις έξω από την συζήτηση είναι το δικό σου υποκειμενικό κομμάτι. Πέραν του θεωρητικού, πέραν του τι πιστεύει ο κάθε τρίτος, εσύ θα το "φας στα μούτρα" για κάποια χρόνια.
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Θα κάνω ένα test drive στο v strom γιατί είναι το μόνο που υπάρχει προς το παρών διαθέσιμο για δοκιμή και μόλις βγει και το AT 2020 θα το κάνουμε και αυτό ένα και βλέπουμε και καταλήγουμε λ. Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας ολους
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Υπαρχει σε προσφορα το 1090 , το οποιο ειναι πολυ τιμιο μηχανακι , μπορεις να δεις και το 790 .

Για μενα μην παρεις μηχανακι με την λογικη αλλα με την καρδια , παρε δλδ αυτο που θα σου αρεσει να το κοιτας και να κανεις ταξιδιωτικα ονειρα και μπορει να πραγματοποιηθουν αν οχι μπορεις να πας μεχρι την κορινθο για καφε.

Ωραιο μηχανακι ειναι το ducati 950
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καταλαβαίνω την επιλογή σου στο θέμα της καινούργιας μοτοσυκλέτας γιατί και εγώ είμαι πιο πολύ του καινούργιου. Κακά τα ψέματα έχει άλλη χάρη να έχεις καινούργια μοτοσυκλέτα, και μόνο το γεγονός ότι είσαι ο πρώτος αναβάτης και όλα είναι καινούργια μπροστά σου είναι απίστευτο συναίσθημα.

Ωστόσο, αν είχα την επιλογή να επιλέξω ένα ελαφρως μεταχειρισμένο το οποίο θεωρείται πλέον η καλύτερη μοτοσυκλέτα στο θέμα ταξίδι δικάβαλος και φορτωμενος, και ένα καινούργιο από αυτά που ανέφερες, τότε θα πήγαινα στο ελαφρώς μεταχειρισμένο.
Μιλάω βέβαια για το R1200gs Adventure που στο budget που διαθέτεις νομίζω βρίσκεις μοντελο 16 και πάνω.

Άλλες επιλογές που θα μπορούσες να έχεις είναι το SuperTenere 1200 και το Versys 1000SE (το οποίο είναι καθαρά ασφαλτινο).

Καλή αγορά σε ο, τι επιλέξεις :)
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Υπαρχει σε προσφορα το 1090 , το οποιο ειναι πολυ τιμιο μηχανακι , μπορεις να δεις και το 790 .

Για μενα μην παρεις μηχανακι με την λογικη αλλα με την καρδια , παρε δλδ αυτο που θα σου αρεσει να το κοιτας και να κανεις ταξιδιωτικα ονειρα και μπορει να πραγματοποιηθουν αν οχι μπορεις να πας μεχρι την κορινθο για καφε.

Ωραιο μηχανακι ειναι το ducati 950
Έτσι ακριβώς, η μοτό είναι πάθος, είναι κα@λα, δεν πρέπει να αγοράζει κάποιος μόνο με τη λογική και την πρακτικότητα.
Για την χρήση που αναφέρεις παραπάνω ...... να αποφύγεις τον 21" τροχό.
Καλή αγορά!!!
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Υπαρχει σε προσφορα το 1090 , το οποιο ειναι πολυ τιμιο μηχανακι , μπορεις να δεις και το 790 .

Για μενα μην παρεις μηχανακι με την λογικη αλλα με την καρδια , παρε δλδ αυτο που θα σου αρεσει να το κοιτας και να κανεις ταξιδιωτικα ονειρα και μπορει να πραγματοποιηθουν αν οχι μπορεις να πας μεχρι την κορινθο για καφε.

Ωραιο μηχανακι ειναι το ducati 950
Νομίζω μόνο 3 υπάρχουν αυτήν την στιγμή σε διαθεσιμότητα 1090 και αν υπάρχουν ακόμα. Για το Ducati δεν το σκέφτηκα καν να σου πω την αλήθεια
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Καταλαβαίνω την επιλογή σου στο θέμα της καινούργιας μοτοσυκλέτας γιατί και εγώ είμαι πιο πολύ του καινούργιου. Κακά τα ψέματα έχει άλλη χάρη να έχεις καινούργια μοτοσυκλέτα, και μόνο το γεγονός ότι είσαι ο πρώτος αναβάτης και όλα είναι καινούργια μπροστά σου είναι απίστευτο συναίσθημα.

Ωστόσο, αν είχα την επιλογή να επιλέξω ένα ελαφρως μεταχειρισμένο το οποίο θεωρείται πλέον η καλύτερη μοτοσυκλέτα στο θέμα ταξίδι δικάβαλος και φορτωμενος, και ένα καινούργιο από αυτά που ανέφερες, τότε θα πήγαινα στο ελαφρώς μεταχειρισμένο.
Μιλάω βέβαια για το R1200gs Adventure που στο budget που διαθέτεις νομίζω βρίσκεις μοντελο 16 και πάνω.

Άλλες επιλογές που θα μπορούσες να έχεις είναι το SuperTenere 1200 και το Versys 1000SE (το οποίο είναι καθαρά ασφαλτινο).

Καλή αγορά σε ο, τι επιλέξεις :)
Καλώς ή κακώς το να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο είναι λαχνος που μπορεί να σου κάτσει μπορεί και όχι. Η λογική λέει ότι σε αυτά τα μηχανάκια δεν έχουν κανένα θέμα και ότι δεν παθαίνουν τίποτα. Άλλωστε το πας και σε ένα συνεργείο και κοιτάς την κατάσταση του. Αλλά το να διαθέσεις ένα τόσο μεγάλο ποσό και να πάρεις μεταχειρισμένο προσωπικά δεν μου κάθεται καλά εμένα. Προτιμώ να κάνω υπομονή λίγα χρόνια και να το πάρω κουτί αν το καταφέρω κάποια στιγμή. Και άλλωστε το είπες και μόνος σου το καινούργιο είναι άλλη αίσθηση . Και το tenere 1200 τίμιο το βρήκα 14 χιλιάρικα καινούργιο με μια γρήγορη ματια
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Έτσι ακριβώς, η μοτό είναι πάθος, είναι κα@λα, δεν πρέπει να αγοράζει κάποιος μόνο με τη λογική και την πρακτικότητα.
Για την χρήση που αναφέρεις παραπάνω ...... να αποφύγεις τον 21" τροχό.
Καλή αγορά!!!
Από ότι βλέπω στην φωτογραφία σου πρέπει να έχεις το ktm 1090 η 1290 δεν φαίνεται και καλά είσαι ευχαριστημένος από αυτό; ο 21 τροχός θα έχει τόσο μεγάλη απόκλιση σε σχέση με τον 19ρη του 1090 στην άσφαλτο;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σωστά όπως λέει και ο Aldebaran είναι και το πολύ καλό VERSYS 1000 Που παίζει μπάλα για αυτά που λές (ξεχνάς χώμα φυσικά σε κάθε μορφή!) αλλά είναι μηχανάρα για άσφαλτο.

KAWASAKI VERSYS 1000 2020 14.590€


το καινούργιο το V-strom 1000 δεν το σκέφτεσαι BTW?? Μόνο κάνα stock απο το απερχόμενο μοντέλο?
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Σωστά όπως λέει και ο Aldebaran είναι και το πολύ καλό VERSYS 1000 Που παίζει μπάλα για αυτά που λές (ξεχνάς χώμα φυσικά σε κάθε μορφή!) αλλά είναι μηχανάρα για άσφαλτο.

KAWASAKI VERSYS 1000 2020 14.590€


το καινούργιο το V-strom 1000 δεν το σκέφτεσαι BTW?? Μόνο κάνα stock απο το απερχόμενο μοντέλο?
Οπτικα δεν μου αρεσει καθολου απο φωτογραφιες το kawasaki και να σου πω την αληθεια δεν μου περασε καν απο το μυαλο γιατι με οσους εχω μιλησει κανενας δεν μου το προτεινε σαν εναλλακτικη.Βεβαια ο καθενας σου προτεινει μηχανακια βασει δικου του σκεπτικου και γουστου.Για το V strom του 2020 οταν το ειδα δεν με ξετρελανε κιολας αλλα αν δεν το δω απο κοντα δεν μπορω να κρινω.Και δεν γνωριζω και την τιμη του κιολας.Ανακοινωσανε τιποτα σχετικα με το ποτε θα κυκλοφορησει?
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Από ότι βλέπω στην φωτογραφία σου πρέπει να έχεις το ktm 1090 η 1290 δεν φαίνεται και καλά είσαι ευχαριστημένος από αυτό; ο 21 τροχός θα έχει τόσο μεγάλη απόκλιση σε σχέση με τον 19ρη του 1090 στην άσφαλτο;
Το 1050 έχω, είμαι πολύ ευχαριστημένος, δεν μου έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα και ήταν από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν.
Καταρχήν μου άρεσε εμφανισιακά, ο μόνος ενδιασμός μου ήταν οι 95 ίπποι (ξέρεις, το μόνο που λείπει στους Έλληνες είναι η δύναμη :woot:).
Έχοντας βολτάρει φίλου βαρυαντέρο που έχει υποτίθεται τους ίδιους ίππους το θεωρούσα αδύναμο.
Μόλις το έκανα τεστ ...... "αυτό είναι για μένα είπα".
Και στην αίσθηση και στην πράξη απέχει πολύ από ένα βαρυαντέρο.
Γεμάτο, με πολύ ροπή από χαμηλά και ελαφριά αίσθηση.
Μετά από μια εβδομάδα βόλταρα μαζί του, μέχρι και σήμερα κατεβαίνω με χαμόγελο από πάνω της.
Πολλοί θα σου προτείνουν με την λογική μια αξιόπιστη και οικονομική μοτό (και καλά κάνουν) δεν θα την πάρουν όμως για τον εαυτό τους, γι'αυτό άλλωστε δεν κυκλοφορούν πολλά versus1000, strom 1000, κλπ παρότι είναι φτηνά.
Ο 21 εμπρός (μιας και είχα για 6 χρόνια το 800gs) δεν θα σου δώσει την ασφάλεια - σταθερότητα και την ευχαρίστηση στην άσφαλτο όσο ο 19 ή ο 17, είναι και με σαμπρέλα, δεν βλέπω το λόγο αν δεν πας χώμα.
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Το 1050 έχω, είμαι πολύ ευχαριστημένος, δεν μου έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα και ήταν από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν.
Καταρχήν μου άρεσε εμφανισιακά, ο μόνος ενδιασμός μου ήταν οι 95 ίπποι (ξέρεις, το μόνο που λείπει στους Έλληνες είναι η δύναμη :woot:).
Έχοντας βολτάρει φίλου βαρυαντέρο που έχει υποτίθεται τους ίδιους ίππους το θεωρούσα αδύναμο.
Μόλις το έκανα τεστ ...... "αυτό είναι για μένα είπα".
Και στην αίσθηση και στην πράξη απέχει πολύ από ένα βαρυαντέρο.
Γεμάτο, με πολύ ροπή από χαμηλά και ελαφριά αίσθηση.
Μετά από μια εβδομάδα βόλταρα μαζί του, μέχρι και σήμερα κατεβαίνω με χαμόγελο από πάνω της.
Πολλοί θα σου προτείνουν με την λογική μια αξιόπιστη και οικονομική μοτό (και καλά κάνουν) δεν θα την πάρουν όμως για τον εαυτό τους, γι'αυτό άλλωστε δεν κυκλοφορούν πολλά versus1000, strom 1000, κλπ παρότι είναι φτηνά.
Ο 21 εμπρός (μιας και είχα για 6 χρόνια το 800gs) δεν θα σου δώσει την ασφάλεια - σταθερότητα και την ευχαρίστηση στην άσφαλτο όσο ο 19 ή ο 17, είναι και με σαμπρέλα, δεν βλέπω το λόγο αν δεν πας χώμα.
Και εγώ προς τα εκεί με βλέπω να καταλήγω σε κάτι με 19 ή 17 τροχός μιας και οι διαδρομές στο χώμα θα είναι ελάχιστες. Οπότε το αφρικα πάει μάλλον σαν επιλογη(κρίμα και είναι πανέμορφο μηχανάκι στα ταξίδια δεν ξέρω βέβαια πως είναι )
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
bill race

Εδώ ένα ενδιαφέρον συγκριτικό που εξηγεί και τις διαφορές μεταξύ ενός V-strom 1000 και ενός 1050 ΚΤΜ εν προκειμένω. Δεν υπάρχουν σήμερα κακές μηχανές τόσο όσο διαφορετικές σε προσανατολισμό και για διαφορετικά γούστα.

 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
bill race

Εδώ ένα ενδιαφέρον συγκριτικό που εξηγεί και τις διαφορές μεταξύ ενός V-strom 1000 και ενός 1050 ΚΤΜ εν προκειμένω. Δεν υπάρχουν σήμερα κακές μηχανές τόσο όσο διαφορετικές σε προσανατολισμό και για διαφορετικά γούστα.

Συμφωνώ 10000% νομίζω ότι οι κατασκευαστές βγάζουν μηχανές με διαφορετικό "χαρακτήρα" για να καλύψουν τις ανάγκες - επιλογές κάποιων αγοραστικών ομάδων.

Στο καινούργιο 2020 Vstrom 1050 αν δεν κάνω λάθος έχουν μειώσει δραματικά την δυνατότητα φόρτου στο πίσω μέρος. Κάτι που δεν υπήρχε στα προηγούμενα μοντέλα 650/1000 όλων των ετών καθώς είχαν την δυνατότητα του 3x10 κιλά (πιστοποιημένο όχι θεωρητικό). Εύχομαι να μην βγεί αληθινό γιατί θα έχουν διαπράξει βαρύ "αμάρτημα"
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom