onroad Kώστα ,μεχρι πρίν λίγο καιρό ,δεν είχα γνώση ,δεν είχα κ άποψη.
Μέσα στο τελευταίο 2μηνο ,έχω κοντινές περιπτώσεις δυσλειτουργίας ή μη λειτουργίας ESA σε 5 διαφορετικές μοτοσυκλέτες.
4GS + 1RT.
Το κουλό του πράγματος είναι ότι ,οι αντιπροσωπίες μπριζώνουν ,κ δεν δείχνει τίποτα συγκεκριμένο.
Και αρχίζει το σενάριο ,μπορεί να φταίν οι πλακέτες της Χέζα ,μπορεί τα μοτεράκια ,μπορεί οι βαλβίδες ,μπορεί ο εγκέφαλος.
Δεν χρειάζεται να εξηγήσω ,ΤΙ σημαίνει αυτό σε ψυχική ηρεμία κ κόστος ,για κάποιον που θα κρέμεται από τους μηχανικούς.
Τώρα ,όσο για την ποιότητα λειτουργίας τους ,όταν δουλεύουν ,είναι απλά αποδεκτή.
Κι αυτό διότι οι όποιες default ρυθμίσεις διαθέτουν ,δεν θα είναι επακριβώς στημένες για τα μέτρα κ σταθμά του εκάστοτε αναβάτη ,αλλά αφορούν έναν μέσο όρο υπο τις συνθήκες που εχουν ληφθεί υπ'όψιν στο λειτουργικό τους.
Επίσης ,ΑΝ δουλεύουν οι ηλεκτρικές ρυθμίσεις ,το υδραυλικό μέρος τους μετά από 8-10 χρόνια πλέον, θα θέλει σερβις ,και βελτίωση αφου θα ανοιχτεί ,δηλ revalving + ελατήρια.
Αν παίξουν όλα αυτά ταυτόχρονα ,τότε θα δουλέψει ικανοποιητικά ,όσο θα συνεχίζει να δουλεύει κ το ηλεκτρικό τους κομμάτι.
Ολο αυτό λοιπόν ,σημαίνει έξτρα κόστος καθόλου αμεληταίο ,για κάποιον που αγοράζει μεταχειρισμένο.
Προσωπικά ,δεν βλέπω τον λόγο να επενδύσω σε κάτι που δεν με καλύπτει απόλυτα(μαμά ΕΖΑ) ,κ που λίαν συντόμως(στατιστικά) δεν θα λειτουργεί κιόλας.
Γι'αυτό κ κούμπωσα OHLINS μπρός πίσω.
Συμφωνώ βέβαια σε αυτό που λες ,οτι δηλ ,όποιος ψάχνει για BMW το θέλει "φούλ μαμά έξτρα"
Εμένα δεν με απασχολεί ,γιατί έχω διαφορετικό σκεπτικό από τον στατιστικό δείκτη ιδιοκτητών ΠενΦέ.
Σαφώς επίσης κ δεν θα είχα πρόβλημα να πάρω μια προσεγμένη κ καλοσυντηρημένη GS φούλ μαμά εξτρα ,σε καλή τιμή ,και που να λειτουργούν όλα.
Απλά ,όταν έκλαναν οι ΕΖΑ ,θα κούμπωνα κ πάλι OHLINS.
Kι όταν καιγόταν έστω κ ένα θεραμινόμενο γκρίπ ,θα κούμπωνα κ πάλι ζεύγος OXFORD.
To trip-computer ,όντως είναι χρήσιμο ,αν κ οι ενδείξεις του δεν είναι ακριβείς.