Για δουλειά έγραψε , όχι ντελίβερυ. Η δουλειά του μπορεί να είχε 20χλμ πηγαινελα εθνική.
Μπορεί.. Αυτό είναι προς διερεύνηση, έτσι είναι και στην δική μου περίπτωση πχ, αλλά η πλειοψηφία των χιλιομέτρων που έχει κάνει το μηχανάκι είναι 500-800 την ημέρα.
Οι ώρες που έχει δουλέψει για να κάνει κάθε χιλιάδα είναι κάτω από 15 (πραγματική συνθήκη βόλτας) και σε θερμοκρασία *ιδανική" με μηδέν πατιναρισμα συμπλέκτη. Αν κάποιος θέλει 50 χιλιόμετρα προς και από την δουλειά του, οι ώρες για κάθε 1000χλμ είναι από 30 ως 40 ανάλογα με τις συνθήκες και τον οδηγό, η ώρα που έχει δουλέψει κρύο είναι απλά χαοτικά περισσότερη, η θερμοκρασία στην οποία δουλεύει είναι πολύ πιο ψηλά στο αστικό κομμάτι που είναι το μισό, συμπλέκτης πατιναρισμα συνεχώς στην μισή διαδρομή κλπ.
Στο 950 έκανα 3700 σε τρεις μετακινήσεις μέσα σε ενάμιση μήνα, δηλαδή όσο κάνει ο τυχαίος "καθημερινός" σε 74 εργάσιμες, δηλαδή ένα τρίμηνο περίπου (βαλε και κανέναν καφέ μέσα). Πιστεύει κάποιος σοβαρά ότι έχει έστω την ίδια φθορά;
Τα αυτονόητα λέμε τώρα, αλλά...
*Και αυτό με την υπόθεση ότι είναι όντως έτσι όπως τα λες, αν μένει ξέρω γω Μαρούσι και δουλεύει κέντρο, λολ