Νέο ...αλλά ξύπνιο και σοβαρό.Άι μαρή...νέο παιδί να πάει να πάρει μπετονιέρα...
Τεσπά ...gs ψάχνει μην σπαμαρεις το θεμα
Νέο ...αλλά ξύπνιο και σοβαρό.Άι μαρή...νέο παιδί να πάει να πάρει μπετονιέρα...
Μα είναι γιαπωνεζόφιλος ο Αποστόλης .Νέο ...αλλά ξύπνιο και σοβαρό.
Τεσπά ...gs ψάχνει μην σπαμαρεις το θεμα
Ναι αμέ... που τού έφτασε το Africa 750...8 χιλιάρικα..!!!!!!Νέο ...αλλά ξύπνιο και σοβαρό.
Τεσπά ...gs ψάχνει μην σπαμαρεις το θεμα
Οι Ιάπωνες βγάζουν διαφορικά από τη δεκαετία του '60... για το tenere όλοι λένε ότι έχει ένα από τα καλύτερα διαφορικά...!!!!Χαχαχαχα καλά και αυτό θα πάρει τα έξτρα του αλλά θα έχει και προίκα ελπίζω χαχαχα επίσης καλό και το τενερε περισυ που έκανα το οδοιπορικό με το Μαθουσάλα και κυνηγιομασταν και μου εξαφανιζόταν και πολύ όμορφο μηχανάκι αλλα με φοβίζει ότι είναι υποτιμενο (μηχανάκι) και έχει ένα διαφορικό αγνώστου ταυτοτητας για μένα..... Ο Ιάπωνας ξέρει να φτιάχνει διαφορικά όεο;;;;; Μιλάμε για 300 κιλά φορτίο θα κουβαλάει φουλ χαχαχαχα
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστός ... Δεν μου έρχεται βέβαια στο μυαλό κάποιο τζαπαν ονοφ με διαφορικό, δοκιμασμένο σε καταπονήσεις όπως το γελαδι.Οι Ιάπωνες βγάζουν διαφορικά από τη δεκαετία του '60... για το tenere όλοι λένε ότι έχει ένα από τα καλύτερα διαφορικά...!!!!
Αποστόλη η τενερουκλα έχει από τους καλύτερους άξονες κατά γενική ομολογία κατόχων και μη.Χαχαχαχα καλά και αυτό θα πάρει τα έξτρα του αλλά θα έχει και προίκα ελπίζω χαχαχα επίσης καλό και το τενερε περισυ που έκανα το οδοιπορικό με το Μαθουσάλα και κυνηγιομασταν και μου εξαφανιζόταν και πολύ όμορφο μηχανάκι αλλα με φοβίζει ότι είναι υποτιμενο (μηχανάκι) και έχει ένα διαφορικό αγνώστου ταυτοτητας για μένα..... Ο Ιάπωνας ξέρει να φτιάχνει διαφορικά όεο;;;;; Μιλάμε για 300 κιλά φορτίο θα κουβαλάει φουλ χαχαχαχα
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βέβαια έχει και αρκετά χειρότερα.....να τα λέμε ολαΑποστόλη η τενερουκλα έχει από τους καλύτερους άξονες κατά γενική ομολογία κατόχων και μη.
Go for it και δε θα το μετανιώσεις, μίλα και με τον Jeronimo να στα πει αναλυτικά.
Εντός αν θες να έχει το σηματακι της ακατονόμαστης στο ντεπόζιτο οπότε πάω πάσο.
Χαχαχαχα καλά και αυτό θα πάρει τα έξτρα του αλλά θα έχει και προίκα ελπίζω χαχαχα επίσης καλό και το τενερε περισυ που έκανα το οδοιπορικό με το Μαθουσάλα και κυνηγιομασταν και μου εξαφανιζόταν και πολύ όμορφο μηχανάκι αλλα με φοβίζει ότι είναι υποτιμενο (μηχανάκι) και έχει ένα διαφορικό αγνώστου ταυτοτητας για μένα..... Ο Ιάπωνας ξέρει να φτιάχνει διαφορικά όεο;;;;; Μιλάμε για 300 κιλά φορτίο θα κουβαλάει φουλ χαχαχαχα
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οπωςςς;;; Μίλα γέροντα!!!!! Πχ εσύ Aldebaran (το gt για το έδωσε τι σε χάλασε γιατί πάνω κάτω είμαστε στα ίδια κυβικά πάνω κάτω......) Και μην μου πεις γιατί δεν περνώ 1090 (που καταβαθος το αγαπώ) αλλά δεν Μπλέκω με αυστιακοΒέβαια έχει και αρκετά χειρότερα.....να τα λέμε ολα
Χμμμ έτσι μάλιστα το δέχομαι αυτό είναι δυνατό χαρτί....... Αν δεν σκεφτόμουν ποτέ να μπλέξω σε τίποτα χώματα στην Ασία θα επερνα ένα rt που τι γλυκοκοιταζω χρόνια τώρα....έχουμε κανέναν από το φόρουμ μήπως θα μου κάνει την τιμή να το καβαλήσω στατικό;;;;Δεν έχω την διάθεση να μπω σε αντιπαράθεση ούτε να σου αλλάξω την γνώμη αλλα σκέψου πως τον ίδιο άξονα έχει το FJR που έχει ροπάκλα και δεν χαλάει ούτε στις 200.000km.
Kαι χωρίς τζόγους και κλαπα κλουπα.
Πολύ ψηλά κέντρο βάρους, με συνέπεια το μεγάλο βάρος του να είναι αισθητό παντού.Οπωςςς;;; Μίλα γέροντα!!!!! Πχ εσύ Aldebaran (το gt για το έδωσε τι σε χάλασε γιατί πάνω κάτω είμαστε στα ίδια κυβικά πάνω κάτω......) Και μην μου πεις γιατί δεν περνώ 1090 (που καταβαθος το αγαπώ) αλλά δεν Μπλέκω με αυστιακο
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα πρακτικά μας ενδιαφέρουν , θέση οδηγήσεις να έχει πολυθρόνα και να μην κάνει κρακ το μοτέρ στο πουθενά χαχαχαχαΠολύ ψηλά κέντρο βάρους, με συνέπεια το μεγάλο βάρος του να είναι αισθητό παντού.
Θες να συνεχίσω?
Ποιο έχει ψηλό κέντρο βάρους; Το S10;Πολύ ψηλά κέντρο βάρους, με συνέπεια το μεγάλο βάρος του να είναι αισθητό παντού.
Θες να συνεχίσω?
Έχω ενστάσεις απορίες για τα θέλω σου (το RT που το σκέφτηκες; Ξέρω έναν που το πούλησε για να πάρει S10, τον ξέρει και ο petros KLR ).Τα πρακτικά μας ενδιαφέρουν , θέση οδηγήσεις να έχει πολυθρόνα και να μην κάνει κρακ το μοτέρ στο πουθενά χαχαχαχα
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι...πάντα σε σύγκριση με gs1200.Ποιο έχει ψηλό κέντρο βάρους; Το S10;
Σε σύγκριση με το GS1200, αυτό είναι ΟΚ.Ναι...πάντα σε σύγκριση με gs1200.
Βέβαια μιλάμε είναι και 40 κιλά παραπάνω ...άνιση σύγκριση
Κωστάκος δεν σε έχω ξεχάσει θα σε πάρω απλά ήθελα ηρεμία και όχι στα πλαισια τις δουλειαςΕγω δεν καταλαβα γιατι καταλληξαμε οτι δεν ειναι αξιόπιστα τα gs ειδικά εκείνης της παραγωγής.
Μετα απο 100.000χλμ στην κατοχή μου και 130.000χλμ σύνολο δεν εχω μεινει ποτε απο κατι.
Δυσλειτουργία ναι μια φορα.
Που και εκει φταιει το συνεργειο.
Γιατι όταν ειπα στον αντιπρόσωπο της beru οτι χαλασε πολλαπλασιαστής στα 15.000χλμ και το συζητήσαμε καταλληξαμε τι έφταιξε.
Απο εκει και περα εχω πληρώσει ζημιές αλλα ειναι στο προγραμμα θεωρώ σε μια μοτοσυκλέτα του 2008. Ειναι 15 ετών.
Επίσης σημαντική και η εμπορικότητα σε καθε αγορά μου.