Αγορα BMW R 1200 GS ADVENTURE 08 - 10

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ενδιαφέρον.
Αυτο συμβαίνει μονο στα 2007; Ρωταω γιατι εγω με 2008, που εχουν αλλο κιβώτιο, δεν εχω θέμα με κουρεμα και βαράει το press direct εδω και 90.000χλμ.
Μην πιανεις στο στομα σου τα 07αρια!!!!! :p Ντροπη και μονο που το εγραψες!!!! :laugh:
Η μηχανη μου ειναι του 04!!!
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Και θα βαράει στο ρελαντί στον αιώνα των αιώνων....χωρίς πρόβλημα
Να τετοια γραφεις, και μετα λες εμενα εμμονικο!!!!!
Ακου, στον αιωνα των αιωνων..........................
Ακομα και ετσι να ειναι, στον αιωνα των αιωνων, ξερεις ποσο γρηγορα περναει ενας...... γερμανικος αιωνας;;;;;;;;;;;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δηλαδή εν ολίγοις. Κάπου στις 100 η 200.000χλμ παίρνει μποσικα το press direct και κάνει στη νεκρά γκλιν γκλιν. Και του Κώστα του είπαν από bmw μη δίνεις σημασία. Και οντως μετά από +200.000χλμ αποδείχτηκε πως δεν υπάρχει λειτουργικό θέμα. Εσύ boxer όταν ήρθε η ώρα που άκουσες τονλλ θόρυβο είχες λειτουργικό θέμα? Τι σου είπαν?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το βρήκα θα πάρω του Κώστα και θα βαράω υπερωρίες να του στέλνω ΦΠΑ και δηλώσεις μέχρι να σβήσει ο πράσινος ήλιος χαχαχαχα...... XR Maniac στο διαταυτα τι προβλήματα είχες πάθει εσύ έτσι πληροφοριακά (σε έψαχνα μισή ώρα σαν gsmaniac )

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άντε πάλι....
Γύρω στις 90000 άρχισε να ακούγεται στο ρελαντί Πρες ντιρεκτ, δεν το άλλαξα μέχρι τα 300000 χλμ, γιατί δεν χρειάζεται
150000 χλμ μου έκοψε τον μπροστά σταυρό του άξονα...κόστος 200 ευρώ γιατί άλλαξα και το πίσω
Κάπου εκεί τα έφτυσε το μεγάλο ρουλεμάν διαφορικού, 220 ευρώ.
Κοντά στις 200000 χλμ ανοίξαμε κεφαλές για έλεγχο και τρίψιμο βαλβίδων, βρήκαμε μια καμμένη εξαγωγής και με την ευκαιρία κάναμε και μια ροικη με τρομερά αποτελέσματα στην μετέπειτα λειτπυργια- απόδοση....κόστος γύρω στο 300ρι.
Στις 250000 χλμ τα έφτυσε πάλι το ρουλεμάν διαφορικού, με το ίδιο κόστος γύρω στα 200 ευρώ.

Η μηχανή αγοράστηκε καινούργια το 07 άλλαζα πάντα λάδια στις 5000 χλμ, βαλβολινες στις 10000 όπως και μπουζί.
Είχα 2 βιβλιαράκια σέρβις, παραλίγο να είχα και τρίτο.
Έκανα φυσικά όλες τις ανακλήσεις τρομπας βενζίνης και αντένα ρινγκ

Στο 2εκκεντρο...το πήρα με 95000 χλμ το έφτασα 150000 και άλλαξα μόνο λάδια

Αυτααααα
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δηλαδή εν ολίγοις. Κάπου στις 100 η 200.000χλμ παίρνει μποσικα το press direct και κάνει στη νεκρά γκλιν γκλιν. Και του Κώστα του είπαν από bmw μη δίνεις σημασία. Και οντως μετά από +200.000χλμ αποδείχτηκε πως δεν υπάρχει λειτουργικό θέμα. Εσύ boxer όταν ήρθε η ώρα που άκουσες τονλλ θόρυβο είχες λειτουργικό θέμα? Τι σου είπαν?
Στα 90.000 χλμ άρχισε να εμφανίζεται ο θόρυβος. Στην αντιπροσωπεία τότε μου είπαν και εμένα.... "Άστο, κανένα προβλημα"!!!
Στα 113.000 στην παλιά εθνική Αθηνών Θήβας, και επάνω σε προσπέραση φορτηγού, κούρεψε όλα τα καρέ (δισκου-αξονα)!!! Χωρίς προειδοποίηση καμμία! Ήμουν στο αντίθετο ρεύμα και τα χρειάστηκα!!!!!!!!!
Όταν το έφτιαξα, μετά από περίπου 30.000 χλμ ξανά εμφανίστηκε ο θόρυβος. Δηλαδή πάνω κάτω στα 140.000!
Μέχρι σήμερα που ήρθε το τέλος!
Όπως καταλαβαίνεις συγκεκριμένα χλμ δεν υπάρχουν για να έχει ένα μπουσουλα κάποιος. Ρουλέτα είναι! Αλλά σίγουρα όχι... στον αιώνα των αιώνων!!!! Και ότι θα συμβεί, θα συμβεί!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Η μηχανή αγοράστηκε καινούργια το 07 άλλαζα πάντα λάδια στις 5000 χλμ, βαλβολινες στις 10000 όπως και μπουζί.
Είχα 2 βιβλιαράκια σέρβις, παραλίγο να είχα και τρίτο.
Έκανα φυσικά όλες τις ανακλήσεις τρομπας βενζίνης και αντένα ρινγκ
Αυτά συγκεκριμένα, δεν έχουν καμμία σχέση με το θέμα μας. Απλά το αναφέρω!!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στα 90.000 χλμ άρχισε να εμφανίζεται ο θόρυβος. Στην αντιπροσωπεία τότε μου είπαν και εμένα.... "Άστο, κανένα προβλημα"!!!
Στα 113.000 στην παλιά εθνική Αθηνών Θήβας, και επάνω σε προσπέραση φορτηγού, κούρεψε όλα τα καρέ (δισκου-αξονα)!!! Χωρίς προειδοποίηση καμμία! Ήμουν στο αντίθετο ρεύμα και τα χρειάστηκα!!!!!!!!!
Όταν το έφτιαξα, μετά από περίπου 30.000 χλμ ξανά εμφανίστηκε ο θόρυβος. Δηλαδή πάνω κάτω στα 140.000!
Μέχρι σήμερα που ήρθε το τέλος!
Όπως καταλαβαίνεις συγκεκριμένα χλμ δεν υπάρχουν για να έχει ένα μπουσουλα κάποιος. Ρουλέτα είναι! Αλλά σίγουρα όχι... στον αιώνα των αιώνων!!!! Και ότι θα συμβεί, θα συμβεί!
Σασμάν από μεταγενέστερο μοντέλο δε παίζει να λυθεί το πρόβλημα?
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Σασμάν από μεταγενέστερο μοντέλο δε παίζει να λυθεί το πρόβλημα?
Μπορώ να βάλω από δεκάρι, από ότι μου είπαν στην αντιπροσωπεία, μαζί με άλλον άξονα όμως. Τα οποία θα είναι μεταχειρισμένα, χωρίς να δίνουν εγγύηση καμμία! Και το κόστος θα είναι σχεδόν το ίδιο με την επισκευή του υπάρχοντος σασμαν! Οπότε, λίγο ή πολύ, είναι μονόδρομος, ο.... μονόδρομος!!!!!
 

a2in

Μέλος
Όνομα
Άρης
Μοτό
Varadero 1000
Συγνώμη φίλος, μια διόρθωση,το βαραντερο δεν είναι μηχανάκι,είναι τάφος δεινοσαυρου με ρόδες
...Κόσμια.... κόσμια...
16 χρονών είναι η χοντρή, και το μεγαλύτερο σερβις ήταν 500 ευρώ. Αντε να μην αρχίσω τα "να σας καεί το βίντεο...."
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
...Κόσμια.... κόσμια...
16 χρονών είναι η χοντρή, και το μεγαλύτερο σερβις ήταν 500 ευρώ. Αντε να μην αρχίσω τα "να σας καεί το βίντεο...."
Ναι σορρυ για το τάφος αλλά δεν ήξερα ποιος δεινόσαυρος πάει αργά για να το γράψω.
Πέραν της πλάκας για εμένα, καθαρά προσωπική γνώμη,το μηχανακι ήταν βαρύ και κακοστημενο και για την εποχή του. Πιθανότατα όπως λες ήταν εύκολο στη συντήρηση αλλά αυτό δεν είναι πάντα για όλους κριτήριο επιλογής. Και το λέω έχοντας κάνει αρκετά χλμ σε επαρχιακό με βάρα πρώτης γενιάς το οποίο υποτίθεται είναι και 15κιλα ελαφρύτερο από το επόμενο με το abs.οσο μ άρεσε το αφρικα το 750 τόσο δεν μ άρεσε το βαραντερο.το άλλο δεν εντυπωσιακό σ εκείνο τουλάχιστον πρώτης γενιάς ήταν το τι έπινε.οτι δεν πλήρωνες σε ζημιές το έδινες σε βενζίνη. Ασύλληπτη κατανάλωση.καποτε είχα δει τύπο με υγραέριο στη μπαγκαζιερα σε βαραντερο. Δεν ξέρω αν είναι ακόμα μαζί μας ή έχει μπει σε τροχιά
 
Τελευταία επεξεργασία:

a2in

Μέλος
Όνομα
Άρης
Μοτό
Varadero 1000
Ναι σορρυ για το τάφος αλλά δεν ήξερα ποιος δεινόσαυρος πάει αργά για να το γράψω.
Πέραν της πλάκας για εμένα, καθαρά προσωπική γνώμη,το μηχανακι ήταν βαρύ και κακοστημενο και για την εποχή του. Πιθανότατα όπως λες ήταν εύκολο στη συντήρηση αλλά αυτό δεν είναι πάντα για όλους κριτήριο επιλογής. Και το λέω έχοντας κάνει αρκετά χλμ σε επαρχιακό με βάρα πρώτης γενιάς το οποίο υποτίθεται είναι και 15κιλα ελαφρύτερο από το επόμενο με το abs.οσο μ άρεσε το αφρικα το 750 τόσο δεν μ άρεσε το βαραντερο.το άλλο δεν εντυπωσιακό σ εκείνο τουλάχιστον πρώτης γενιάς ήταν το τι έπινε.οτι δεν πλήρωνες σε ζημιές το έδινες σε βενζίνη. Ασύλληπτη κατανάλωση.καποτε είχα δει τύπο με υγραέριο στη μπαγκαζιερα σε βαραντερο. Δεν ξέρω αν είναι ακόμα μαζί μας ή έχει μπει σε τροχιά
Αλήθεια όλα όσα λές. Είναι το 3ο εν σειρά Βαραντέρο, και θα το κρατήσω για διακόσμηση στον τοίχο του σαλονιού.
Και αν οι πεμφε μαζι με τους πεμφεδάκηδες ήταν κατα 50% λιγότεροι, ίσως να έπαιρνα και εγώ, και αν η καινούργια Αφρικα βλεπόταν ίσως να έπαιρνα αυτήν, και εν τέλει μάλλον γεράσαμε και θα καταλήξουμε με μοτο γκουζι.
Αλλα σε κάθε περίπτωση, μην πετάτε πέτρες γιατί έχει πολλα θερμοκήπια τριγύρω ;)
 

christetr

Ο ηλίθιος είναι αήττητος!!!!
Περιοχή
ATHENS MAROUSI
Όνομα
Chris
Μοτό
TDM 900 2003 - Lambretta Li 150 s2 1961
R 1200 GS 2009
Ας πω κι εγώ την δική μου εμπειρία !! Είχα το 2009 το απλό, σε όλα τα σέρβις και τις ανακλήσεις ήμουν συνεπείς .Από τις 55000 χλμ. ξεκίνησε να χτυπά pressdirect στο ρελαντί , το πήγα στο Γέρακα κι εκεί μου είπαν "μην ανησυχείς πας οπουδήποτε χωρίς πρόβλημα" !! Έτσι κι έγινε, μέχρι και τις 102000 χλμ που το πούλησα δεν μου παρουσίασε κάτι !! Δυνατή κι αξιόπιστη μηχανή !!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ας πω κι εγώ την δική μου εμπειρία !! Είχα το 2009 το απλό, σε όλα τα σέρβις και τις ανακλήσεις ήμουν συνεπείς .Από τις 55000 χλμ. ξεκίνησε να χτυπά pressdirect στο ρελαντί , το πήγα στο Γέρακα κι εκεί μου είπαν "μην ανησυχείς πας οπουδήποτε χωρίς πρόβλημα" !! Έτσι κι έγινε, μέχρι και τις 102000 χλμ που το πούλησα δεν μου παρουσίασε κάτι !! Δυνατή κι αξιόπιστη μηχανή !!
Δεν υπάρχουν στάνταρ χλμ Χρήστο!
Όπου κάτσει η μπίλια είναι!
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι η "προτροπή" της αντιπροσωπείας και που στηρίζει τη λογική του "Συνεχίζεις άφοβα...."!!! :rolleyes:
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Τα 08 09 βγάζανε πολύ πιο νωρίς το πρες ντιρεκτ από τα 05 07 και τα διπλοεκκεντροφορατα.
Πάρε αγόρι μου τενερε να τελειώνουμε,η ένα στρώμα 1000 18αρι να μην ασχολεισαι
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
2006 με σεβρό
την πηρα στα 60000 και τωρα 110000
ενα αισθητήρας πισω abs 250 ήθελε εδωσα τελικά 200
ενας σταυρος 160
2 φούσκες άξονα 140
θέλει ρουλεμάν 250
και ντιζες γκαζιού 200
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ντιζεεες;;;; Δεν έχουν ηλεκτρογκαζο;;; Η τα ποιο καινούργια;;;


Επίσης όλοι που λέτε για πριζντιρεκ μήπως είναι από το ρουλεμαν;;; Γιατί και στο αδερφό μου αυτό του έλεγα και το έλυσε δισκοπλατο ρουλεμάν και σταμάτησε..... Και η πριζντιρεκ που το έχετε ψάξει τι αλλάζεις; Βασικά τι ακούγετε;;; Τρώει το καρέ;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom