Αθλος scooter: Έλλαδα- Ρωσία με 125 κυβικά

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Εκτός από λάτρης της ιστορίας και των δύο τροχών, ο Γιάννης Καυκιάς είναι και αρκετά τολμηρός, καθώς με αφετηρία την Ελλάδα, ταξίδεψε με ένα scooter 125 κυβικών, έχοντας ως τελικό προορισμό την Ρωσία!


Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο Γιάννης Καυκιάς, 47 ετών, είναι μόνιμος κάτοικος Κέρκυρας και εργάζεται ως λιμενικός. Λατρεύει την ιστορία αλλά και τις βόλτες με τους 2 τροχούς. Έτσι αποφάσισε να συνδυάσει και τα δύο, επιχειρώντας κάτι που οι περισσότεροι από εμάς θεωρούμε αδιανόητο να πραγματοποιηθεί.


Το αρχικό πλάνο προέβλεπε την διαδρομή Κέρκυρα – Στάλινγκραντ, το σημερινό Βολγκογκράντ, και επιστροφή στο νησί των Φαιάκων. Ο σχεδιασμός για το ταξίδι είχε ξεκινήσει 6 ολόκληρους μήνες πριν, αφού η διαδρομή περιελάμβανε πέρασμα από 6 διαφορετικές χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Το όλο project ανέλαβε εξΆ ολοκλήρου ο ίδιος ο Γιάννης, αφού πρώτα συνέλεξε τις απαραίτητες πληροφορίες και χάρτες για τα ακριβή σημεία διέλευσης από το διαδίκτυο.

Στα περίπου 6.000 χιλιόμετρα τα οποία έπρεπε να διανυθούν μέσα σε 16 μέρες, προσθέστε και τον πρωταγωνιστή, ένα scooter 125 κυβικών, για να καταλάβετε τη δυσκολία του εγχειρήματος. Για να ακολουθηθεί στο ακέραιο το αρχικό πλάνο, οι ημερήσιες αποστάσεις μοιράστηκαν ισόποσα σε τμήματα των 600 περίπου χιλιομέτρων. Και όλα αυτά χωρίς να υπολογίζουμε κάτι απρόοπτο.

Μέχρι την 4η μέρα, όλα πήγαιναν ρολόι, χωρίς προβλήματα. Όμως φεύγοντας από Μαριούπολη και με κατεύθυνση προς τα σύνορα με την Ρωσία, ο Γιάννης αναγκάστηκε να σταματήσει την πορεία το, καθώς Ουκρανοί στρατιώτες του απαγόρευσαν να συνεχίσει. Ο λόγος ήταν ότι, σε απόσταση 5 χιλιομέτρων από το σημείο, μάχες ήταν σε εξέλιξη. Του συνέστησαν να παρακάμψει όλη την Ανατολική Ουκρανία, να κατευθυνθεί προς Χάρκοβο και από εκεί να επιχειρήσει να περάσει στην Ρωσία.

Μετά από μια εξαντλητική διαδρομή και μην έχοντας άλλη επιλογή, ο Γιάννης, κινούμενος μέσα από χωράφια και βομβαρδισμένη άσφαλτο, έφτασε στο Χάρκοβο. Εκεί διανυκτέρευσε, με σκοπό το πρωί να περάσει επιτέλους στη Ρωσία, με μια μέρα καθυστέρηση.

Το επόμενο πρωί, ύστερα από 3ωρο εξονυχιστικό έλεγχο στα σύνορα, 15 ώρες συνεχούς οδήγησης, 900 χιλιόμετρα ασταμάτητης πορείας και 4 ανεφοδιασμούς ρεζερβουάρ, το Στάλινγκραντ φαίνεται στον ορίζοντα. Όμως η παράκαμψη επιμήκυνε τον αρχικό υπολογισμό, από τα 6.000 στα 7500 συνολικά χιλιόμετρα!

Ο τελικός απολογισμός έδειξε 11 μέρες στο δρόμο και 3 μέρες διαμονής στο Στάλινγκραντ. Η μικρότερη απόσταση που διανύθηκε ανά ημέρα ήταν 550 χιλιόμετρα και η μεγαλύτερη 900, το οποίο σημαίνει από 12 έως 15 ώρες οδήγησης, με 2 ενδιάμεσες στάσεις όχι περισσότερο από 15 λεπτά, για ανεφοδιασμό και καφέ. Οι χώρες που διέσχισε ήταν Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία, Μολδαβία, Ουκρανία, Ρωσία και ξανά πίσω από την ανάποδη διαδρομή. Η αναχώρηση από την Κέρκυρα έγινε στις 23/07, με επιστροφή στην Ελλάδα στις 04/08. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γιάννης ήταν μόνος του σε όλη την διαδρομή, χωρίς καμία υποστήριξη!

Εμείς το μόνο που έχουμε να πούμε είναι ότι ανεξάρτητα από κυβικά και αποστάσεις, η αγάπη για τους δύο τροχούς δεν περιορίζεται . Συγχαρητήρια Γιάννη!

ΠΗΓΗ: ΚΛΙΚ
 

ikauki

Μέλος
Όνομα
Giannis
Μοτό
Yamaha Nmax 125
Λίγα λόγια για το ταξίδι καθώς και πληροφορίες...η διαδρομή που ακολουθήθηκε ήταν Κέρκυρα-Στάλινγκραντ (σημερινό Βόλγκογκραντ)-Κέρκυρα...το ταξίδι σχεδιάστηκε και οργανώθηκε 6 μήνες πριν, αποκλειστικά από εμένα με συλλογή πληροφοριών και χαρτών μέσω νετ...είχα μόνο 16 μέρες στη διάθεση μου, να φτάσω Ρωσσία και να ξαναεπιστρέψω...το αρχικό πλάνο ηταν μοιρασμένες ισόποσες ημερήσιες αποστάσεις της τάξης των 600 περίπου χλμ...μέχρι και την 4η μέρα, όλα πήγαιναν σύμφωνα με το πλάνο και χωρίς κανένα απρόοπτο... φεύγοντας απο Μαριούπολη όμως, πηγαίνοντας προς τα σύνορα με Ρωσσία, με σταμάτησαν Ουκρανοί στρατιώτες και δεν μου επέτρεψαν να συνεχίσω γιατί 5 χλμ παρακάτω γίνονταν μάχες...μου πρόσφεραν καφεδακι και μετα απο μια πολυ φιλικη κουβεντουλα που ειχαμε, μου σύστησαν να παρακαμψω όλη την ανατ. Ουκρανια και να κατευθυνθω προς Χάρκοβο και απο κει να επιχειρησω να περάσω Ρωσσια...αφού μου έδωσαν νερό για το δρόμο, τους ευχαρίστησα και άρχισα να κινούμαι προς Χάρκοβο...μετα απο μια εξαντλητικη διαδρομή, κινούμενος μεσα απο χωραφια και βομβαρδισμενη ασφαλτο, εφτασα στο Χάρκοβο οπου και διανυκτέρευσα με σκοπό το πρωι επιτέλους να περάσω Ρωσσία με μια μέρα καθυστέρηση...υστερα απο 3ωρο εξονυχιστικο ελεγχο στα σύνορα, 15 ώρες συνεχούς οδηγησης, 900 χλμ ασταματητης πορείας και 4 ανεφοδιασμούς ρεζερβουάρ...2 το άλλο πρωι επιτέλους Στάλινγκραντ...η παράκαμψη αυτή επιμήκυνε το αρχικό πλάνο των.6000 χλμ σε 7500...οι 11 μέρες κινούμενος και 3 που έμεινα Στάλινγκραντ...η μικρότερη απόσταση που διανύθηκε ανα ημερα ηταν 550 χλμ και η μεγαλύτερη 900...απο 12 έως 15 ώρες οδηγησης ανα ημερα, με 2 στάσεις όχι πανω απο τέταρτο για βενζίνη και καφέ...έμενα σε χόστελ από 6-13€ ανά βράδυ, πλην τελικού προορισμού που έμεινα σε καλό ξενοδοχείο...μηχανάκι μαμά χωρίς επεμβάσεις στον κινητήρα, από σέρβις...οι χώρες ήταν Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία, Μολδαβία, Ουκρανία, Ρωσσία και ξανά πίσω από την ανάποδη...σε καμμία χώρα διόδια πλην Ελλαδιστάν...οι μηχανές ταξιδεύουν δωρεάν σε όλες αυτές τις χώρες, χωρίς την προμήθεια κάρτας βινιέτας...επιπλέον, το διαβατήριο είναι αρκετό, πλην Ρωσσίας όπου απαιτείται και βίζα....για όχημα χρειάζεται να έχετε και πράσινη κάρτα...εγώ το είχα ασφαλίσει για οδική για μηχανική βλάβη, κάτι όμως που δε χρειάστηκε γιατί το μηχανάκι δεν με έδωσε ποτέ και πουθενά...για κλοπή δεν μου το ασφαλίζαν...έτσι πήγα υπ' ευθύνη μου...οι έλεγχοι στα σύνορα των βαλκανικών χωρών είναι χαλαροί, δυσκολεύουν στην Ουκρανία και γίνονται πιο χρονοβόροι στη Ρωσσία...στην τελευταία απαιτείται να συμπληρώσετε ειδική φόρμα εις διπλούν στην αγγλική, προσωρινής εισαγωγής οχήματος...την οποία επιστρέφετε κατα την έξοδό σας...αν μπορείτε αποφύγετε Ουκρανία...οι δρόμοι άθλιοι και μπορεί να τυχετε αστυνομικούς που θέλουν ''λαδι'' για να σας αφήσουν να συνεχίσετε το ταξίδι σας.

Να συμπληρωσω, το ταξίδι όλο μου πήγε περιπου 1200€, όλα μέσα....διαβατήριο,βίζα, σερβις στο μηχανάκι, ξενοδοχεία, φαγητά, βενζινες...η βενζίνη όσο απομακρυνεσαι απο Ελλαδα, κοστίζει όλο και φθηνότερα...εδώ γέμιζω με 11€ και στη Ρωσσία με 5,5€...συνολικά μονο σε βενζινες ξοδεψα 240€ πάνε ελα και ανεφοδιαστηκα περιπου 34 φορες...αυτα...!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Όπως είπωθηκε και παραπάνω περιπετειωδες μηχανές δεν υπάρχουν!!!
Περιπετειωδες ψυχές ναι!!!!!!!
Καλώς όρισες στον χώρο, μας τιμά ιδιαίτερος
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Το αργό ταξίδι έχει την δική του γοητεία. Να είσαι καλά να ταξιδεύεις φίλε μου.

240 ευρώ σε βενζίνες για την Ρωσία και πίσω, τόσα έχω υπολογίσει για το Advonride :eek::laugh::p, Ρε θα το δώσω να ξανα πάρω σκούτερ λέμε :laugh:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Λίγα λόγια για το ταξίδι καθώς και πληροφορίες...η διαδρομή που ακολουθήθηκε ήταν Κέρκυρα-Στάλινγκραντ (σημερινό Βόλγκογκραντ)-Κέρκυρα...το ταξίδι σχεδιάστηκε και οργανώθηκε 6 μήνες πριν, αποκλειστικά από εμένα με συλλογή πληροφοριών και χαρτών μέσω νετ...είχα μόνο 16 μέρες στη διάθεση μου, να φτάσω Ρωσσία και να ξαναεπιστρέψω...το αρχικό πλάνο ηταν μοιρασμένες ισόποσες ημερήσιες αποστάσεις της τάξης των 600 περίπου χλμ...μέχρι και την 4η μέρα, όλα πήγαιναν σύμφωνα με το πλάνο και χωρίς κανένα απρόοπτο... φεύγοντας απο Μαριούπολη όμως, πηγαίνοντας προς τα σύνορα με Ρωσσία, με σταμάτησαν Ουκρανοί στρατιώτες και δεν μου επέτρεψαν να συνεχίσω γιατί 5 χλμ παρακάτω γίνονταν μάχες...μου πρόσφεραν καφεδακι και μετα απο μια πολυ φιλικη κουβεντουλα που ειχαμε, μου σύστησαν να παρακαμψω όλη την ανατ. Ουκρανια και να κατευθυνθω προς Χάρκοβο και απο κει να επιχειρησω να περάσω Ρωσσια...αφού μου έδωσαν νερό για το δρόμο, τους ευχαρίστησα και άρχισα να κινούμαι προς Χάρκοβο...μετα απο μια εξαντλητικη διαδρομή, κινούμενος μεσα απο χωραφια και βομβαρδισμενη ασφαλτο, εφτασα στο Χάρκοβο οπου και διανυκτέρευσα με σκοπό το πρωι επιτέλους να περάσω Ρωσσία με μια μέρα καθυστέρηση...υστερα απο 3ωρο εξονυχιστικο ελεγχο στα σύνορα, 15 ώρες συνεχούς οδηγησης, 900 χλμ ασταματητης πορείας και 4 ανεφοδιασμούς ρεζερβουάρ...2 το άλλο πρωι επιτέλους Στάλινγκραντ...η παράκαμψη αυτή επιμήκυνε το αρχικό πλάνο των.6000 χλμ σε 7500...οι 11 μέρες κινούμενος και 3 που έμεινα Στάλινγκραντ...η μικρότερη απόσταση που διανύθηκε ανα ημερα ηταν 550 χλμ και η μεγαλύτερη 900...απο 12 έως 15 ώρες οδηγησης ανα ημερα, με 2 στάσεις όχι πανω απο τέταρτο για βενζίνη και καφέ...έμενα σε χόστελ από 6-13€ ανά βράδυ, πλην τελικού προορισμού που έμεινα σε καλό ξενοδοχείο...μηχανάκι μαμά χωρίς επεμβάσεις στον κινητήρα, από σέρβις...οι χώρες ήταν Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία, Μολδαβία, Ουκρανία, Ρωσσία και ξανά πίσω από την ανάποδη...σε καμμία χώρα διόδια πλην Ελλαδιστάν...οι μηχανές ταξιδεύουν δωρεάν σε όλες αυτές τις χώρες, χωρίς την προμήθεια κάρτας βινιέτας...επιπλέον, το διαβατήριο είναι αρκετό, πλην Ρωσσίας όπου απαιτείται και βίζα....για όχημα χρειάζεται να έχετε και πράσινη κάρτα...εγώ το είχα ασφαλίσει για οδική για μηχανική βλάβη, κάτι όμως που δε χρειάστηκε γιατί το μηχανάκι δεν με έδωσε ποτέ και πουθενά...για κλοπή δεν μου το ασφαλίζαν...έτσι πήγα υπ' ευθύνη μου...οι έλεγχοι στα σύνορα των βαλκανικών χωρών είναι χαλαροί, δυσκολεύουν στην Ουκρανία και γίνονται πιο χρονοβόροι στη Ρωσσία...στην τελευταία απαιτείται να συμπληρώσετε ειδική φόρμα εις διπλούν στην αγγλική, προσωρινής εισαγωγής οχήματος...την οποία επιστρέφετε κατα την έξοδό σας...αν μπορείτε αποφύγετε Ουκρανία...οι δρόμοι άθλιοι και μπορεί να τυχετε αστυνομικούς που θέλουν ''λαδι'' για να σας αφήσουν να συνεχίσετε το ταξίδι σας.

Να συμπληρωσω, το ταξίδι όλο μου πήγε περιπου 1200€, όλα μέσα....διαβατήριο,βίζα, σερβις στο μηχανάκι, ξενοδοχεία, φαγητά, βενζινες...η βενζίνη όσο απομακρυνεσαι απο Ελλαδα, κοστίζει όλο και φθηνότερα...εδώ γέμιζω με 11€ και στη Ρωσσία με 5,5€...συνολικά μονο σε βενζινες ξοδεψα 240€ πάνε ελα και ανεφοδιαστηκα περιπου 34 φορες...αυτα...!!!
:wht:Τι είπες τώρα !!!!

:w2:.........:brv:.............:crs:...&....:hlb:
 

Θάνος.Κ

Σκουτεροtraveller
Περιοχή
Νότια Προάστια Αθηνών forever
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda SH 300i C-Abs
Λίγα λόγια για το ταξίδι καθώς και πληροφορίες...η διαδρομή που ακολουθήθηκε ήταν Κέρκυρα-Στάλινγκραντ (σημερινό Βόλγκογκραντ)-Κέρκυρα...το ταξίδι σχεδιάστηκε και οργανώθηκε 6 μήνες πριν, αποκλειστικά από εμένα με συλλογή πληροφοριών και χαρτών μέσω νετ...είχα μόνο 16 μέρες στη διάθεση μου, να φτάσω Ρωσσία και να ξαναεπιστρέψω...το αρχικό πλάνο ηταν μοιρασμένες ισόποσες ημερήσιες αποστάσεις της τάξης των 600 περίπου χλμ...μέχρι και την 4η μέρα, όλα πήγαιναν σύμφωνα με το πλάνο και χωρίς κανένα απρόοπτο... φεύγοντας απο Μαριούπολη όμως, πηγαίνοντας προς τα σύνορα με Ρωσσία, με σταμάτησαν Ουκρανοί στρατιώτες και δεν μου επέτρεψαν να συνεχίσω γιατί 5 χλμ παρακάτω γίνονταν μάχες...μου πρόσφεραν καφεδακι και μετα απο μια πολυ φιλικη κουβεντουλα που ειχαμε, μου σύστησαν να παρακαμψω όλη την ανατ. Ουκρανια και να κατευθυνθω προς Χάρκοβο και απο κει να επιχειρησω να περάσω Ρωσσια...αφού μου έδωσαν νερό για το δρόμο, τους ευχαρίστησα και άρχισα να κινούμαι προς Χάρκοβο...μετα απο μια εξαντλητικη διαδρομή, κινούμενος μεσα απο χωραφια και βομβαρδισμενη ασφαλτο, εφτασα στο Χάρκοβο οπου και διανυκτέρευσα με σκοπό το πρωι επιτέλους να περάσω Ρωσσία με μια μέρα καθυστέρηση...υστερα απο 3ωρο εξονυχιστικο ελεγχο στα σύνορα, 15 ώρες συνεχούς οδηγησης, 900 χλμ ασταματητης πορείας και 4 ανεφοδιασμούς ρεζερβουάρ...2 το άλλο πρωι επιτέλους Στάλινγκραντ...η παράκαμψη αυτή επιμήκυνε το αρχικό πλάνο των.6000 χλμ σε 7500...οι 11 μέρες κινούμενος και 3 που έμεινα Στάλινγκραντ...η μικρότερη απόσταση που διανύθηκε ανα ημερα ηταν 550 χλμ και η μεγαλύτερη 900...απο 12 έως 15 ώρες οδηγησης ανα ημερα, με 2 στάσεις όχι πανω απο τέταρτο για βενζίνη και καφέ...έμενα σε χόστελ από 6-13€ ανά βράδυ, πλην τελικού προορισμού που έμεινα σε καλό ξενοδοχείο...μηχανάκι μαμά χωρίς επεμβάσεις στον κινητήρα, από σέρβις...οι χώρες ήταν Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία, Μολδαβία, Ουκρανία, Ρωσσία και ξανά πίσω από την ανάποδη...σε καμμία χώρα διόδια πλην Ελλαδιστάν...οι μηχανές ταξιδεύουν δωρεάν σε όλες αυτές τις χώρες, χωρίς την προμήθεια κάρτας βινιέτας...επιπλέον, το διαβατήριο είναι αρκετό, πλην Ρωσσίας όπου απαιτείται και βίζα....για όχημα χρειάζεται να έχετε και πράσινη κάρτα...εγώ το είχα ασφαλίσει για οδική για μηχανική βλάβη, κάτι όμως που δε χρειάστηκε γιατί το μηχανάκι δεν με έδωσε ποτέ και πουθενά...για κλοπή δεν μου το ασφαλίζαν...έτσι πήγα υπ' ευθύνη μου...οι έλεγχοι στα σύνορα των βαλκανικών χωρών είναι χαλαροί, δυσκολεύουν στην Ουκρανία και γίνονται πιο χρονοβόροι στη Ρωσσία...στην τελευταία απαιτείται να συμπληρώσετε ειδική φόρμα εις διπλούν στην αγγλική, προσωρινής εισαγωγής οχήματος...την οποία επιστρέφετε κατα την έξοδό σας...αν μπορείτε αποφύγετε Ουκρανία...οι δρόμοι άθλιοι και μπορεί να τυχετε αστυνομικούς που θέλουν ''λαδι'' για να σας αφήσουν να συνεχίσετε το ταξίδι σας.

Να συμπληρωσω, το ταξίδι όλο μου πήγε περιπου 1200€, όλα μέσα....διαβατήριο,βίζα, σερβις στο μηχανάκι, ξενοδοχεία, φαγητά, βενζινες...η βενζίνη όσο απομακρυνεσαι απο Ελλαδα, κοστίζει όλο και φθηνότερα...εδώ γέμιζω με 11€ και στη Ρωσσία με 5,5€...συνολικά μονο σε βενζινες ξοδεψα 240€ πάνε ελα και ανεφοδιαστηκα περιπου 34 φορες...αυτα...!!!
Σεβασμός απο μένα.

Ευχαριστουμε
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
Εύχομαι να πληθαίνουν ταξιδιωτικά με μικρα σε κυβικά διτροχα, ο διαλογισμός και η θεραπεία της ψυχής θέλουν τον χρονο τους
Ρισπεκτ

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
 

nikosrr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Multistrada 620 Dark, CBR600RR
Γιάννη, έχεις ψυχή και μας ανοίγεις τα μάτια.Σ'ευχαριστούμε και καλή συνέχεια.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 

hawk

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
HONDA ST1300
Για αρχή μπράβο περισσότερο στην υπομονή και αντοχή.τα κυβικά δεν έχουν σημασία .η όρεξη μετράει.το μόνο που δεν έπρεπε να κάνεις είναι να περασης Ουκρανία.ολοι το λένε άθλιοι δρόμοι χειρότεροι αστυνομία και φυσικά ο πόλεμος.ποιις ο λόγος να μπλεχτης; Μακριά από τέτοια. Το άλλο που θα έλεγα ήταν ελάχιστες οι μέρες τόσος δρόμος για 3 μέρες σε ένα μέρος ,όλες οι άλλες στο τρέξιμο, δεν ξέρω το ποσό άξιζε γιατί μάλλον δεν είδες και τίποτα από την διαδρομή.αν είχες 7 με 10 μέρες ακόμα θα μπορούσες να δεις και αρκετά μέρη κατά την διαδρομή χωριά που θα ήταν και ξεκούραστα. Και του χρόνου μακρύτερα με περισσότερο χρόνο
 
Top Bottom