kostas r1150gs
Μέλος
Για το φίλο Γιάννη 1070 και για όποιον θέλει να προσπαθήσει να κάνει ακτινολόγηση στη ζάντα μόνος του
Θα γράψω ποια βήματα χρειάζονται να γίνουν και από κει και πέρα παίζει ρόλο το πόσο καλός μάστορας είναι ο καθένας
Βήμα 1
Αφαιρούμε τον τροχό πάνω από τη μηχανή
Βήμα 2
Με μία κιμωλία μαρκάρουμε το λάστιχο στο σημείο της βαλβίδας
Βήμα 3
Αφαιρούμε το λάστιχο πάνω από τη ζάντα
Βήμα 4
Κάνουμε ακτινολόγηση τη ζάντα
Βήμα 5
Τοποθετούμε το λάστιχο πάνω στη ζάντα στο σημείο που την είχαμε σημαδέψει Με Την Κιμωλία και τη βαλβίδα της ζάντας
Βήμα 6
Πηγαίνουμε τη ζάντα για ζυγοστάθμιση
Στη ζυγοστάθμιση θα φανεί το πόσο ίσια είναι η ζάντα δηλαδή αναλόγως πόσα αντίβαρα θα χρειαστούν να μπουν πάνω της
Επίσης πριν ξεκινήσουμε την ακτινολόγηση Καλό είναι να ρίξουμε λίγο αντισκωριακό σπρέι στις ακτίνες εκεί πού βιδώνουμε και ξεβιδώνουμε
Και να θυμάστε το πιο δύσκολο στην ακτινολόγηση είναι το πάνω-κάτω της ζάντας παρά το δεξιά αριστερά
Αφού τελειώσουμε και με τη ζυγοστάθμιση ξανά τοποθετούμε τον τροχό πάνω στη μηχανή και είμαστε έτοιμοι.
Και κάτι τελευταίο αν το στεφάνι μας είναι χτυπημένο και στραβό δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω
kostas r1150gs
Θα γράψω ποια βήματα χρειάζονται να γίνουν και από κει και πέρα παίζει ρόλο το πόσο καλός μάστορας είναι ο καθένας
Βήμα 1
Αφαιρούμε τον τροχό πάνω από τη μηχανή
Βήμα 2
Με μία κιμωλία μαρκάρουμε το λάστιχο στο σημείο της βαλβίδας
Βήμα 3
Αφαιρούμε το λάστιχο πάνω από τη ζάντα
Βήμα 4
Κάνουμε ακτινολόγηση τη ζάντα
Βήμα 5
Τοποθετούμε το λάστιχο πάνω στη ζάντα στο σημείο που την είχαμε σημαδέψει Με Την Κιμωλία και τη βαλβίδα της ζάντας
Βήμα 6
Πηγαίνουμε τη ζάντα για ζυγοστάθμιση
Στη ζυγοστάθμιση θα φανεί το πόσο ίσια είναι η ζάντα δηλαδή αναλόγως πόσα αντίβαρα θα χρειαστούν να μπουν πάνω της
Επίσης πριν ξεκινήσουμε την ακτινολόγηση Καλό είναι να ρίξουμε λίγο αντισκωριακό σπρέι στις ακτίνες εκεί πού βιδώνουμε και ξεβιδώνουμε
Και να θυμάστε το πιο δύσκολο στην ακτινολόγηση είναι το πάνω-κάτω της ζάντας παρά το δεξιά αριστερά
Αφού τελειώσουμε και με τη ζυγοστάθμιση ξανά τοποθετούμε τον τροχό πάνω στη μηχανή και είμαστε έτοιμοι.
Και κάτι τελευταίο αν το στεφάνι μας είναι χτυπημένο και στραβό δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω
kostas r1150gs