Ακτινολόγιση....

marios...!

Μέλος
Περιοχή
Αναβυσσος
Όνομα
Κατσαριωτης Μαριος
Μοτό
Gs 1200R adventure
που φτιάχνουμε τις ζάντες απο adv gs.
Θέλω να λύσω τις ακτίνες και το κέντρο για να ρετουσάρω την πίσω ζάντα (στεφανι)...
δεν ειναι όπως θα έπρεπε,θα μπλέξω ,υπάρχει άνθρωπος που να ξέρει τη διαδικασία,κόστος?
 

twintrouble

Μέλος
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW GS1200lc 2016
Πρόσφατα έκανα ακτινολόγηση στη μπροστινή ζαντα της μηχανής μου. Στην αρχη επισκέφτηκα(κατόπιν σύστασης) γνωστό έμπορο στο Περιστέρι αφού πρώτα είχα επικοινωνήσει τηλεφωνικώς και μια κοπέλα μου απάντησε ευγενικότατα και το κόστος θα ανερχόταν περίπου 60€. Όταν πήγα εκεί και χωρίς να δουν τη μηχανή(αλλά είπα οτι πρόκειται για GS) ενας νεαρός εκει μου είπε ότι το κόστος πάει 100€ ανα τροχό. Όταν με είδε ότι μου αναψαν τα λαμπάκια αρχισε να λεει ότι το μηχανάκι είναι ακριβό, η δουλειά θα γίνει με δυναμόμετρο και ο εξωτερικός συνεργάτης που θα το πανε θα θέλει ώρες και άλλα τέτοια κουλά. Δεν του πα κάτι για το γονέα 2 του και έφυγα κύριος.
Ευτυχώς πήγα στον Κουζή (όταν ανέτρεξα εδώ στο forum) στη Γαλατσίου όπου εξυπηρετήθηκα ΑΨΟΓΑ. Ευγενικότατος ο γιος Κουζής και άψογη εργασία. Παρόλο το νεαρό της ηλικίας γνώριζε το αντικείμενο του και στα ελαστικά επίσης. Στα Anakee Adventure που φόρεσα πρόσφατα ήξερε να μου πει 5-10 πράγματα παρόλο που το λάστιχο είναι καινούργιο στην αγορά.
 

#skliros_kariolis (geez996)

φλαφυ μπόι...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
Πρόσφατα έκανα ακτινολόγηση στη μπροστινή ζαντα της μηχανής μου. Στην αρχη επισκέφτηκα(κατόπιν σύστασης) γνωστό έμπορο στο Περιστέρι αφού πρώτα είχα επικοινωνήσει τηλεφωνικώς και μια κοπέλα μου απάντησε ευγενικότατα και το κόστος θα ανερχόταν περίπου 60€. Όταν πήγα εκεί και χωρίς να δουν τη μηχανή(αλλά είπα οτι πρόκειται για GS) ενας νεαρός εκει μου είπε ότι το κόστος πάει 100€ ανα τροχό. Όταν με είδε ότι μου αναψαν τα λαμπάκια αρχισε να λεει ότι το μηχανάκι είναι ακριβό, η δουλειά θα γίνει με δυναμόμετρο και ο εξωτερικός συνεργάτης που θα το πανε θα θέλει ώρες και άλλα τέτοια κουλά. Δεν του πα κάτι για το γονέα 2 του και έφυγα κύριος.
Ευτυχώς πήγα στον Κουζή (όταν ανέτρεξα εδώ στο forum) στη Γαλατσίου όπου εξυπηρετήθηκα ΑΨΟΓΑ. Ευγενικότατος ο γιος Κουζής και άψογη εργασία. Παρόλο το νεαρό της ηλικίας γνώριζε το αντικείμενο του και στα ελαστικά επίσης. Στα Anakee Adventure που φόρεσα πρόσφατα ήξερε να μου πει 5-10 πράγματα παρόλο που το λάστιχο είναι καινούργιο στην αγορά.

Ενταξει...εκλαψα με το "γονεας 2"

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

ibar

Μέλος
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Καλά ο συγκεκριμένος έμπορος και σε καινούργια μοτο ότι έχει στραβή ζάντα θα σού πει...το λέει χρόνια τώρα...
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 600
Εγώ επίσης βρήκα ένα μικρό μαγαζί, αλλά που κάνει εξαιρετική δουλειά στα μισά λεφτά από τους άλλους. Είχα πλέξει ανοξειδωτες ενισχυμένες ακτίνες και στους δύο τροχούς και είχε κάνει πολύ καλή δουλειά. Αν δεν θεωρείται διαφήμιση μπορώ να αναφέρω ποιος ήταν.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Πρόσφατα έκανα ακτινολόγηση στη μπροστινή ζαντα της μηχανής μου. Στην αρχη επισκέφτηκα(κατόπιν σύστασης) γνωστό έμπορο στο Περιστέρι αφού πρώτα είχα επικοινωνήσει τηλεφωνικώς και μια κοπέλα μου απάντησε ευγενικότατα και το κόστος θα ανερχόταν περίπου 60€. Όταν πήγα εκεί και χωρίς να δουν τη μηχανή(αλλά είπα οτι πρόκειται για GS) ενας νεαρός εκει μου είπε ότι το κόστος πάει 100€ ανα τροχό. Όταν με είδε ότι μου αναψαν τα λαμπάκια αρχισε να λεει ότι το μηχανάκι είναι ακριβό, η δουλειά θα γίνει με δυναμόμετρο και ο εξωτερικός συνεργάτης που θα το πανε θα θέλει ώρες και άλλα τέτοια κουλά. Δεν του πα κάτι για το γονέα 2 του και έφυγα κύριος.
Ευτυχώς πήγα στον Κουζή (όταν ανέτρεξα εδώ στο forum) στη Γαλατσίου όπου εξυπηρετήθηκα ΑΨΟΓΑ. Ευγενικότατος ο γιος Κουζής και άψογη εργασία. Παρόλο το νεαρό της ηλικίας γνώριζε το αντικείμενο του και στα ελαστικά επίσης. Στα Anakee Adventure που φόρεσα πρόσφατα ήξερε να μου πει 5-10 πράγματα παρόλο που το λάστιχο είναι καινούργιο στην αγορά.
Χαχαχαχαχ γονεας 2 χααχαχχ

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Εγώ επίσης βρήκα ένα μικρό μαγαζί, αλλά που κάνει εξαιρετική δουλειά στα μισά λεφτά από τους άλλους. Είχα πλέξει ανοξειδωτες ενισχυμένες ακτίνες και στους δύο τροχούς και είχε κάνει πολύ καλή δουλειά. Αν δεν θεωρείται διαφήμιση μπορώ να αναφέρω ποιος ήταν.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
ΣυμφωνΑω που λέμε και στο χωριομ


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Αττικοβοιωτία!!!
Όνομα
Νικος
Μοτό
R1200GS
Εγώ επίσης βρήκα ένα μικρό μαγαζί, αλλά που κάνει εξαιρετική δουλειά στα μισά λεφτά από τους άλλους. Είχα πλέξει ανοξειδωτες ενισχυμένες ακτίνες και στους δύο τροχούς και είχε κάνει πολύ καλή δουλειά. Αν δεν θεωρείται διαφήμιση μπορώ να αναφέρω ποιος ήταν.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Λέγε!!!!!! Μην φοβάσαι χάρο;). Τους σωστούς επαγγελματίες πρέπει να τους αναφέρουμε!!!
(Όταν βρω χρόνο, έχω να κάνω ακτινολογιση σε ένα ποδηλατο, βεβαίως βεβαίως:happy:)
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Mην μπερδευεστε ομως , ε? Ακτινολογηση σε tubeless ζαντα GS δεν ειναι το ιδιο με ακτινολογηση σε κλασσικη ζαντα.
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Mην μπερδευεστε ομως , ε? Ακτινολογηση σε tubeless ζαντα GS δεν ειναι το ιδιο με ακτινολογηση σε κλασσικη ζαντα.
Για πες και τις διαφορές να τις γνωρίζουμε και μείς...;)
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το ειπα περισσοτερο επειδη το νημα ειναι στο φορουμ των Γερμανιδων.

Οι tubeless ζαντες των GS ειναι μανικι εν ολιγοις για να τους κανεις ακτινολογηση. Θελουν τρομερη υπομονη και συγκεκριμενη μεθοδολογια. Ενας λογος ειναι οτι το στεφανι τους ειναι πολυ πιο ισχυρο απο τις υπολοιπες ζαντες. Εκει που μπορεις να "φερεις" μια κλασσικη ζαντα απλα "κουρδιζοντας" τις ακτινες (και ας ειναι και tubeless οπως των ΚΤΜ/Yamaha/Suzuki) , στα GS δεν γινεται. Πρεπει να αφαιρεθει το στεφανι , να ισιωθει οπως μια ζαντα αυτοκινητου και μετα να πας στην ακτινολογηση. Κι εκει ειναι το μανικι.

Ολες οι υπολοιπες κλασσικες ζαντες εχουν ακτινες που καταληγουν αριστερα και δεξια στα κεντρα στη μια ακρη τους, ενω η αλλη ακρη τους ειναι παντα στο κεντρο του στεφανιου. Στα GS (και στα Caponord αν δεν κανω λαθος) οι ακτινες ναι μεν ειναι εκατερωθεν του κεντρου του τροχου, αλλα στο στεφανι παλι εναλλασονται στο αριστερο και δεξι του χειλος. Με λιγα λογια, περιπλεκεται παρα πολυ η ολη διαδικασια. Σε μια απλη ζαντα αν σε ενα σημειο θες να φερεις τη ζαντα αριστερα, σφιγγεις λιγο την ακτινα που παει απο εκεινο το σημειο προς το αριστερο μερος του κεντρου και χαλαρωνεις λιγο την αντιθετη της. Στα GS δεν ειναι τοσο απλο, γιατι εκει που θες να φερεις τη ζαντα πρεπει να ακολουθησεις ολοκληρη διαδικασια χαλαρωματος-σφιξιματος πολλων ακτινων, κατι που εχει σαν αποτελεσμα τελικα να πρεπει να χαλαρωσεις και να ξανασφιξεις προσεκτικα ΟΛΕΣ τις ακτινες απο την αρχη.

Και σαν να μην εφτανε αυτο, στις κλασσικες ζαντες απλα στριβεις με κλειδακι τη βιδα της ακτινας που ειναι στην περιφερεια του στεφανιου, ενω το κεφαλι της ακτινας ειναι περασμενο στο κεντρο. Στα GS αντιθετα το κεφαλι ειναι περασμενο στο στεφανι και οι βιδες ειναι τυπου torx στο κεντρο του τροχου, και εχουν και κοντρα βιδακια ακεφαλα αλεν...

Ενδεικτικα να σου πω οτι στο 1090 και το ΧΤΖ κανω ακτινολογηση και στις δυο ζαντες σε ενα απογευμα. Του 1150GS που προσπαθησα μια φορα μου πηρε 4 απογευματα μετα τη δουλεια. Kαι πολυ μπινελικι... Φυσικα η ολη εργασια εγινε με απολυτως επιστημονικο τροπο και σε αρτια εξοπλισμενο εργαστηριο.

Πρωτα αφαιρεθηκαν τα λαστιχα στο εξειδικευμενο τμημα βουλκανιζατερ του διαμερισματος μου στη Σαλαλα:




Kαι επειτα η ζαντα μονταριστηκε στο ειδικο σταντ ακτινολογησης υψηλης ακριβειας:




(Nαι, με χωρισε... :p )
 

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
KTM790R
Το ειπα περισσοτερο επειδη το νημα ειναι στο φορουμ των Γερμανιδων.

Οι tubeless ζαντες των GS ειναι μανικι εν ολιγοις για να τους κανεις ακτινολογηση. Θελουν τρομερη υπομονη και συγκεκριμενη μεθοδολογια. Ενας λογος ειναι οτι το στεφανι τους ειναι πολυ πιο ισχυρο απο τις υπολοιπες ζαντες. Εκει που μπορεις να "φερεις" μια κλασσικη ζαντα απλα "κουρδιζοντας" τις ακτινες (και ας ειναι και tubeless οπως των ΚΤΜ/Yamaha/Suzuki) , στα GS δεν γινεται. Πρεπει να αφαιρεθει το στεφανι , να ισιωθει οπως μια ζαντα αυτοκινητου και μετα να πας στην ακτινολογηση. Κι εκει ειναι το μανικι.

Ολες οι υπολοιπες κλασσικες ζαντες εχουν ακτινες που καταληγουν αριστερα και δεξια στα κεντρα στη μια ακρη τους, ενω η αλλη ακρη τους ειναι παντα στο κεντρο του στεφανιου. Στα GS (και στα Caponord αν δεν κανω λαθος) οι ακτινες ναι μεν ειναι εκατερωθεν του κεντρου του τροχου, αλλα στο στεφανι παλι εναλλασονται στο αριστερο και δεξι του χειλος. Με λιγα λογια, περιπλεκεται παρα πολυ η ολη διαδικασια. Σε μια απλη ζαντα αν σε ενα σημειο θες να φερεις τη ζαντα αριστερα, σφιγγεις λιγο την ακτινα που παει απο εκεινο το σημειο προς το αριστερο μερος του κεντρου και χαλαρωνεις λιγο την αντιθετη της. Στα GS δεν ειναι τοσο απλο, γιατι εκει που θες να φερεις τη ζαντα πρεπει να ακολουθησεις ολοκληρη διαδικασια χαλαρωματος-σφιξιματος πολλων ακτινων, κατι που εχει σαν αποτελεσμα τελικα να πρεπει να χαλαρωσεις και να ξανασφιξεις προσεκτικα ΟΛΕΣ τις ακτινες απο την αρχη.

Και σαν να μην εφτανε αυτο, στις κλασσικες ζαντες απλα στριβεις με κλειδακι τη βιδα της ακτινας που ειναι στην περιφερεια του στεφανιου, ενω το κεφαλι της ακτινας ειναι περασμενο στο κεντρο. Στα GS αντιθετα το κεφαλι ειναι περασμενο στο στεφανι και οι βιδες ειναι τυπου torx στο κεντρο του τροχου, και εχουν και κοντρα βιδακια ακεφαλα αλεν...

Ενδεικτικα να σου πω οτι στο 1090 και το ΧΤΖ κανω ακτινολογηση και στις δυο ζαντες σε ενα απογευμα. Του 1150GS που προσπαθησα μια φορα μου πηρε 4 απογευματα μετα τη δουλεια. Kαι πολυ μπινελικι... Φυσικα η ολη εργασια εγινε με απολυτως επιστημονικο τροπο και σε αρτια εξοπλισμενο εργαστηριο.

Πρωτα αφαιρεθηκαν τα λαστιχα στο εξειδικευμενο τμημα βουλκανιζατερ του διαμερισματος μου στη Σαλαλα:




Kαι επειτα η ζαντα μονταριστηκε στο ειδικο σταντ ακτινολογησης υψηλης ακριβειας:




(Nαι, με χωρισε... )
Έχω φίλο που σε ξεπερνάει , κατεβάζει μοτέρ στην κουζίνα , βελτιώνει μπροστινό σύστημα και ταυτόχρονα βγάζει πίτσα από μικροκυμάτων και μπριζόλα από φούρνο .
Φυσικά όλα δουλεύουν τέλεια .
Πια παραδίδει και.μαθηματα ον λαιν ,φυσικά από τον ίδιο χώρο αρκεί να έχετε βι ντι εσ ελ.



Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 600
Καψης Παναγιώτης λέγεται Λασκάρεως 45-47, Αθήνα, 11472, ΑΤΤΙΚΗΣ, 2106465341. Δοκιμάστε μια επικοινωνία.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

#skliros_kariolis (geez996)

φλαφυ μπόι...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
1190 "Παπαχρόνης"
Έχω φίλο που σε ξεπερνάει , κατεβάζει μοτέρ στην κουζίνα , βελτιώνει μπροστινό σύστημα και ταυτόχρονα βγάζει πίτσα από μικροκυμάτων και μπριζόλα από φούρνο .
Φυσικά όλα δουλεύουν τέλεια .
Πια παραδίδει και.μαθηματα ον λαιν ,φυσικά από τον ίδιο χώρο αρκεί να έχετε βι ντι εσ ελ.



Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Και το σημαντικο...Ταυτοχρόνως εκτελει εξαιρετικη συνταγη γκουρμέ πιατου με πατατα που ενιοτε ενναλασει με τις τεχνικες οδηγιες του μανουαλ...

Ετσι δεν ξερουμε ποτε εαν τρωει ή κανει...

Πατατες.











Εκλαψα ρε γιδι...
 

Siou

Μέλος
Περιοχή
Περιστερι
Όνομα
XΡΗΣΤΟΣ
Μοτό
ΝΧ 650
Σαλαλα τι μου θύμισες , κοντεύανε οι αμμόλοφοι να βγουν στις προβλήτες , υγρασία 99% νόμιζα πως έβρεχε.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σαλαλα τι μου θύμισες , κοντεύανε οι αμμόλοφοι να βγουν στις προβλήτες , υγρασία 99% νόμιζα πως έβρεχε.
Που να δεις το 1150 πως εγινε απο την υγρασια και την αλμυρα μετα απο 1 χρονο στη Σαλαλα.

Το πηρα απο Ντουμπαϊ ετσι




Και εφυγε απο Σαλαλα ετσι



:fun:fun:fun:fun:fun
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 1190RS
KTM EXC 300
Έχω φίλο που σε ξεπερνάει , κατεβάζει μοτέρ στην κουζίνα , βελτιώνει μπροστινό σύστημα και ταυτόχρονα βγάζει πίτσα από μικροκυμάτων και μπριζόλα από φούρνο .
Φυσικά όλα δουλεύουν τέλεια .
Πια παραδίδει και.μαθηματα ον λαιν ,φυσικά από τον ίδιο χώρο αρκεί να έχετε βι ντι εσ ελ.



Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι μλκς εισαι :fun
Δακρυσα
 
Top Bottom