Ακόμη ένα Ντομινάτορας...

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Συγκριτικό ψαλιδιών...




...και κάποιες μετρήσεις σε mm.

Crf450 XR650R NX650

Μήκος(από το κέντρο του πίρου μέχρι τέλος): 620 - 575 - 596

Μήκος στην έδραση του ψαλιδιού: 197 - 204 - 207

Μήκος στο πίρο του τροχού : 193 - 189 - 215

Κέντρο πίρου ψαλιδιού-κέντρο πίρου μοχλικού : 205 - 160 - 178

Πίρος ψαλιδιού(διάμετρος) : 17 - 20 - 14

Πίρος τροχού(διάμετρος) : 25 - 20 - 17

Βάρος ψαλιδιού : 3.730 gr - 3.960 gr - 5.350 gr



 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Το ψαλίδι λοιπόν του CRF450 ικανοποιεί κάποιες απαιτήσεις ώστε να μπει στο NX.
Ταιριάζει με λίγες επεμβάσεις, είναι στιβαρό, καλή κατασκευή, ωραίο και λίγο μακρύτερο, κάτι που θα το θέλαμε. Επίσης έχει γίνει η μόντα από άλλο χρήστη.

Όμως...

...σχεδιαστικά, εδράζεται στο κινητήρα τον οποίο και χρησιμοποιεί ώς ενεργό μέρος του πλαισίου, με τα επακόλουθα αποτελέσματα στην ακαμψία της όλης κατασκευής.

Το Domi τώρα, ανήκει στις παλαιότερες μοτό όπου το ψαλίδι στηριζόταν απευθείας στο πλαίσιο, οπότε χρειαζόταν ενίσχυση το πλαίσιο εκεί για να αντέχει τα φορτία, και το ψαλίδι έπρεπε να είναι κοντό για να κρατηθεί και το μεταξόνιο σε λογικές τιμές και, και, και...

...και βέβαια το ψαλίδι έχει την απαραίτητη ενίσχυση στο σημείο της έδρασης με το σκελετό.

Στη φωτό φαίνεται πως είναι το ψαλίδι του CRF, πάνω στο σκελετό του NX και με τον φτωχό 14άρη πίρο του ΝΧ.



Δεν αρκεί λοιπόν να μπει ένα spacer που θα καλύπτει το πίρο(όπως έχουν κάνει κάποιοι), αυτό δεν προσφέρει κάτι παραπάνω, εκτός από προστασία από το χώμα. Επίσης θα ήταν χωρίς ουσία η προσπάθεια κόλλησης αλουμινίου κιλύνδρου με διαφορετικό κράμα από της Honda.

Και βέβαια εκτός από την ακαμψία, είναι και το θέμα της ασφάλειας, καθότι η μοτό δεν προορίζεται για χρήση εντός πόλης.

Οπότε, με συνοπτικές διαδικασίες, η αλλαγή ψαλιδιού απορρίπτεται μέχρι νεωτέρας...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Μα και στο ντομι ο αξονας του ψαλιδιου δεν περναει απο την ακρη των καρτερ;
Αν ναι (γιατι δεν ειμαι σιγουρος) τοτε αυτη η διαταξη δεν χρησιμοποιει και τον κινητηρα για την ακαμψια του συνολου ψαλιδι-πλαισιο;
Στο crf ο αξονας εδραζεται μονο στα καρτερ χωρις να περναει απο το πλαισιο;
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μα και στο ντομι ο αξονας του ψαλιδιου δεν περναει απο την ακρη των καρτερ;
Αν ναι (γιατι δεν ειμαι σιγουρος) τοτε αυτη η διαταξη δεν χρησιμοποιει και τον κινητηρα για την ακαμψια του συνολου ψαλιδι-πλαισιο;
Στο crf ο αξονας εδραζεται μονο στα καρτερ χωρις να περναει απο το πλαισιο;
[/QUO
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Ψάχνοντας λοιπόν, βρέθηκε και μια ουσιαστική διαφορά μεταξύ των RD02 και των Ιταλικών Rd08.
H μαμά Honda θέλοντας να διορθώσει τη πατάτα της τοποθέτησης κοντού πίσω αμορτισέρ, ακολούθησε τη φτηνή λύση της αλλαγής του μοχλικού, οπότε κερδήθηκαν 3cm περίπου.
Η διαφορά είναι εμφανής στη φωτό. Οι διαστάσεις του διχάλου U δεν άλλαξαν, χρειάζεται όμως και αυτό για να γίνει η μόντα καθώς είναι ελάχιστα στενότερο. Από τη μεριά του σκελετού ταιριάζει ακριβώς.



Η σωστή λύση υπάρχει στο XR650L το οποίο κουβαλάει τον ίδιο με το NX κινητήρα και είναι αυτό που έπρεπε να γίνει από την αρχή, καθώς υπήρχε το προηγούμενο των XR600...:mad:



Τέλος πάντων, η τοποθέτηση μοχλικού RD08 sto RD02, μας δίνει την ευχέρεια τοποθέτησης ενός καλύτερου αμορτισέρ, στη προκειμένη περίπτωση του WP που μας έμεινε κληρονομιά από το XRV.



Κάποια χιλιοστά που λείπουν, θα κερδηθούν από την κατάλληλη περιποίηση των βάσεων...



Επίσης, διορθώσεις στο ύψος της μοτό μπορεί να γίνει με διαφορετικούς U συνδέσμους που με λίγη "περιποίηση" γίνονται συμβατοί.
Εδώ, αυτοί που έχουμε στα χέρια μας και με τους οποίους θα πορευθούμε...




Αρχίζει να φαίνεται φως στο τούνελ λοιπόν, όσον αφορά τη αναβάθμιση του πίσω μέρους του Domi... :yew:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τψρα ειδα το θρεντ, πολυ ωραια δουλεια,!

Για το μοτερ αφου πολυ καλα εκανες και πηγες στη λυση εκκ και πιστονιου να ξερεις οτι εχεις potential για 50 αλογακια τροχο σχεδο...αφου θα λυσεις κεφαλη θα σου ελεγα με ενα ντρεμελ να κανεις ενα καθαρισμα γιατι η χυτευση ειναι αισχος... Επισης καλο θα ηταν να βαλεις και ενα σοβαρο καρμπυρατερ και να πεταξεις το στοκ. Ενα φσρ η ενα μικουνι ΤΜ θα κανει πολυ καλη δουλεια οταν ρυθμιστει... Επισης καλο θα ηταν να κανεις κατι και με λαιμους εξατμιση γιατι με το πιστονι και τον εκκεντροφορο το μοτερ δε θα παει μια...
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Τψρα ειδα το θρεντ, πολυ ωραια δουλεια,!

Για το μοτερ αφου πολυ καλα εκανες και πηγες στη λυση εκκ και πιστονιου να ξερεις οτι εχεις potential για 50 αλογακια τροχο σχεδο...αφου θα λυσεις κεφαλη θα σου ελεγα με ενα ντρεμελ να κανεις ενα καθαρισμα γιατι η χυτευση ειναι αισχος... Επισης καλο θα ηταν να βαλεις και ενα σοβαρο καρμπυρατερ και να πεταξεις το στοκ. Ενα φσρ η ενα μικουνι ΤΜ θα κανει πολυ καλη δουλεια οταν ρυθμιστει... Επισης καλο θα ηταν να κανεις κατι και με λαιμους εξατμιση γιατι με το πιστονι και τον εκκεντροφορο το μοτερ δε θα παει μια...
Και βέβαια θα γίνει γυάλισμα στα πάντα, ήδη γίνεται. Κεφαλή, εξαγωγές, έδρες βαλβίδων...

Λαιμοί θα μπουν μεγαλύτερης διαμέτρου.


Καρμπ θα πάω για ΤΜ 40 ή κατι αντίστοιχο, αν φτάσουν τα χρήματα που έχω βάλει σαν budget για το εγχείρημα...:rolleyes:
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Και βέβαια θα γίνει γυάλισμα στα πάντα, ήδη γίνεται. Κεφαλή, εξαγωγές, έδρες βαλβίδων...

Λαιμοί θα μπουν μεγαλύτερης διαμέτρου.


Καρμπ θα πάω για ΤΜ 40 ή κατι αντίστοιχο, αν φτάσουν τα χρήματα που έχω βάλει σαν budget για το εγχείρημα...:rolleyes:
Θα φάει η μύγα σίδερο και οι κυρίαρχοι τα πορτοκαλι παρταλια:fun
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Και μια που είπαμε για κινητήρα, η κατάσταση εκεί προχωράει αργά γιατί έχουν αρκετά πράγματα να γίνουν. Και να γίνουν σωστά.

Παρελήφθη και ο αγριεμένος εκκεντροφόρος της Hotcam, ο οποίος προορίζεται για XR650L και δεν έχει σύστημα για τον αυτόματο αποσυμπιεστή.

Για να δούμε...

 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Και βέβαια θα γίνει γυάλισμα στα πάντα, ήδη γίνεται. Κεφαλή, εξαγωγές, έδρες βαλβίδων...

Λαιμοί θα μπουν μεγαλύτερης διαμέτρου.


Καρμπ θα πάω για ΤΜ 40 ή κατι αντίστοιχο, αν φτάσουν τα χρήματα που έχω βάλει σαν budget για το εγχείρημα...:rolleyes:
Λαιμοί από xr600... Φαντάζομαι
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Πες καμμια λεπτομέρεια.
Σε σχέση με του xr.. Τι διαφορές έχει και τιμουλα.
Γκούγκλαρε OTR, θα στο βγάλει.

Δεν τους έχω αγγίξει ακόμα, είναι πολύ νωρίς...

Σιγά-σιγά γιατί θα μπερδευτούμε και θα τα κάνουμε πουτ@ν@...:hungover:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Και βέβαια θα γίνει γυάλισμα στα πάντα, ήδη γίνεται. Κεφαλή, εξαγωγές, έδρες βαλβίδων...

Λαιμοί θα μπουν μεγαλύτερης διαμέτρου.


Καρμπ θα πάω για ΤΜ 40 ή κατι αντίστοιχο, αν φτάσουν τα χρήματα που έχω βάλει σαν budget για το εγχείρημα...:rolleyes:

Με τις εδρες αναγκαστικα θα πας για γυαλισμα λογω νεων βαλβιδων αλλα μην πας να τα φρεζαρεις αν δεν εχεις διαρροη. Οι λαιμοι με το σεταπ που θα φτιαξεις πρεπει να ειναι σημαντικα φαρδυτεροι απο τους εργοστασιακους... Το καρμπ θα σου ελεγα παντως να το βαλεις ψηλα στη λιστα προτεραιοτητας γιατι με ολα αυτα που θα κανεις χωρις αυτο θα εχεις μια τρυπα στο νερο.

Επισης καλο θα ηταν να βαλεις και κανα ψυγειακι λαδιου, θα του κανει πολυ καλο.

Περιμενουμε τη συνεχεια!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Με τις εδρες αναγκαστικα θα πας για γυαλισμα λογω νεων βαλβιδων αλλα μην πας να τα φρεζαρεις αν δεν εχεις διαρροη. Οι λαιμοι με το σεταπ που θα φτιαξεις πρεπει να ειναι σημαντικα φαρδυτεροι απο τους εργοστασιακους... Το καρμπ θα σου ελεγα παντως να το βαλεις ψηλα στη λιστα προτεραιοτητας γιατι με ολα αυτα που θα κανεις χωρις αυτο θα εχεις μια τρυπα στο νερο.

Περιμενουμε τη συνεχεια!
Οι λαιμοί που πήρα είναι σαφώς φαρδύτεροι...

Λέμε να φρεζάρουμε τις έδρες των βαλβίδων εξαγωγής καθότι φαίνεται ότι δεν πατάνε καλά. Γιατί λες να μη τις φρεζάρουμε?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οι λαιμοί που πήρα είναι σαφώς φαρδύτεροι...

Λέμε να φρεζάρουμε τις έδρες των βαλβίδων εξαγωγής καθότι φαίνεται ότι δεν πατάνε καλά. Γιατί λες να μη τις φρεζάρουμε?

Δες αν υπαρχει ψαχνο για να κανεις τη δουλεια... Επισης δε μπορεις να φρεζαρεις πολυ... Ξεκινα με τρυψιμο αφου θα αλλαξεις βαλβιδες ετσι κ αλλιως και αν μετα απο λιγο δεν στεγανοποιουν προχωρα σε φρεζαρισμα (εχε υποψιν σου οτι φρεζαρονται και οι βαλβιδες μαζι)

Για βαλε μια φωτο απο παλιες βαλβιδες και εδρες...
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Δες αν υπαρχει ψαχνο για να κανεις τη δουλεια... Επισης δε μπορεις να φρεζαρεις πολυ... Ξεκινα με τρυψιμο αφου θα αλλαξεις βαλβιδες ετσι κ αλλιως και αν μετα απο λιγο δεν στεγανοποιουν προχωρα σε φρεζαρισμα (εχε υποψιν σου οτι φρεζαρονται και οι βαλβιδες μαζι)

Για βαλε μια φωτο απο παλιες βαλβιδες και εδρες...
Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!

Μόλις μπορέσω θα ανεβάσω φωτό από τις έδρες, αλλά είναι ήδη αρκετά δουλεμένες.

Επίσης, βαλβίδες θα μπουν καινούργιες της Prox,,,
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
αμα θεωρεις οτι ειναι χαλια κανε ενα φρεζαρισματακι αλλα αμα δε βλεπεις ψωριασματα στις εδρες θα σου ελεγα να ξεκινησεις με λιγο τρυψιμο και να δεις...το να αφερεις υλικο δεν ειναι και οτι καλυτερο ειδικα απο τις εξαγωγες (αν και συνηθως αυτες πονανε)...παντως εκανα και εντιτ παραπανω φροντισε να βαλεις και ενα ψυγειακι λαδιου διοτι θα χρειαστει....
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
αμα θεωρεις οτι ειναι χαλια κανε ενα φρεζαρισματακι αλλα αμα δε βλεπεις ψωριασματα στις εδρες θα σου ελεγα να ξεκινησεις με λιγο τρυψιμο και να δεις...το να αφερεις υλικο δεν ειναι και οτι καλυτερο ειδικα απο τις εξαγωγες (αν και συνηθως αυτες πονανε)...παντως εκανα και εντιτ παραπανω φροντισε να βαλεις και ενα ψυγειακι λαδιου διοτι θα χρειαστει....
Γενικά, θα ήθελα να αποφύγω το φρεζάρισμα...

Όσον αφορά το ψυγείο, έχει ήδη προβλεφθεί να μπει αυτό...

 
Top Bottom